Współpraca Comarch i Moët Hennessy osiąga nowy poziom

Wysokiej jakości dane biznesowe to klucz do wydajnych strategii handlowych

Moët Hennessy, marka należąca do Louis Vuitton Moët Hennessy Group, światowego lidera dóbr luksusowych, sięgnęła po usługi Comarch, aby usprawnić współpracę z dystrybutorami i hurtowniami. Rzetelne dane handlowe, a także ich sprawny przepływ między partnerami, miały wesprzeć firmę w podejmowaniu decyzji w oparciu o solidne informacje biznesowe, zapewniając partnerom możliwości stymulowania swoich działań handlowych. Po wdrożeniu platformy raportująco-komunikacyjnej Comarch Online Distribution na terenie Polski, Moët Hennessy postanowiło poszerzyć zasięg projektu o dalsze rynki europejskie.

Platforma Comarch Online Distribution oraz system Comarch Online Sales Support umożliwiają automatyczne, codzienne raportowanie najważniejszych danych biznesowych na linii dystrybutor/hurtownik-producent. Stały dostęp do aktualnych, rzetelnych informacji o poziomach zapasów dystrybutorów i sprzedaży produktów w kanale on-trade pozwala Moët Hennessy sprawniej reagować na wszelkie zmiany rynkowe. Od początku 2018 roku Comarch wspiera Moët Hennessy Poland w rozwoju współpracy z wybranymi dystrybutorami poprzez wdrażanie systemu raportowania danych na temat odsprzedaży i poziomu zapasów w celu intensyfikacji wspólnych działań handlowo-marketingowych.

– Na wybór spółki Comarch, posiadającej wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu tego typu rozwiązań, złożyły się dwa czynniki: wysoka jakość jej usług oraz świetne międzynarodowe referencje. O tym, że Comarch to rzetelny i odpowiedzialny partner przekonaliśmy się również obserwując sprawne wdrożenie pilotażowe na pierwszym rynku – stwierdził On Trade Sales Director Moët Hennessy Europe.

Celem projektu pilotażowego w Polsce było przyłączenie do platformy dziesiątek dystrybutorów o znaczeniu strategicznym. Wdrożenie Comarch Online Distribution, czyli kompleksowej platformy usługowej zapewniającej dostęp do najwyższej jakości danych rynkowych, oraz analitycznej aplikacji webowej o nazwie Comarch Online Sales Support umożliwia codzienne raportowanie. Pierwsze wdrożenia dystrybutorów pokazały, że platforma będzie solidnym źródłem informacji, dającym Moët Hennessy Poland i jej dystrybutorom ogromne możliwości biznesowe. Kolejnym krokiem Moët Hennessy była decyzja o poszerzeniu zakresu współpracy z Comarch o kolejne rynki europejskie.

– Można wyróżnić dwa wymiary platformy Comarch Online Distribution. Po pierwsze rozwiązanie to zapewnia firmom wysokiej jakości dane biznesowe, czyli solidny fundament planowania strategii handlowych. Platforma oferuje także pełną automatyzację procesu wymiany informacji. Dzięki temu firmy zyskują istotną przewagę konkurencyjną – stwierdził Kamil Gościński, dyrektor sprzedaży globalnej w Comarch.

Rozwiązanie Comarch Online Distribution pozwala nam określić rzeczywisty potencjał każdego punktu sprzedaży detalicznej, baru, restauracji bądź klubu oraz efektywność współpracy. Jesteśmy przekonani, że, dzięki współpracy z firmą Comarch, nowy sposób obsługi kluczowych danych zmieni oblicze analizy sprzedaży na poszczególnych rynkach, a rozwój tego obszaru naszej działalności będzie kolejnym sukcesem Moët Hennessy – stwierdził On Trade Sales Director Moët Hennessy Europe.

Moët Hennessy należy do grupy spółek Louis Vuitton Moët Hennessy Group, jednego z największych producentów dóbr luksusowych takich jak alkohole, kosmetyki i artykuły odzieżowe. Dywizja Wine and Spirits spółki Moët Hennessy zajmuje się produkcją whisky oraz win zwykłych i musujących z winogron pochodzących z rozmaitych regionów winiarskich.

Więcej informacji o Comarch:

Comarch został założony w 1993 roku w Krakowie, w Polsce. Jest jedną z największych firm informatycznych w Europie i prowadzi projekty dla czołowych marek z Polski i świata w najważniejszych sektorach gospodarki m.in.: telekomunikacji, finansach, bankowości i ubezpieczeniach, handlu i usług, infrastruktury IT, administracji publicznej, przemyśle, ochronie zdrowia oraz w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Z  usług Comarch skorzystało kilkadziesiąt tysięcy światowych marek w ponad 100 krajach na 6 kontynentach m.in.: Heathrow Airport, BP, Carrefour, Heineken, Vodafone, T-Mobile, Telefónica, Orange, LG U+ czy BNP Paribas Fortis, Allianz, Aviva, AXA, Banque Populaire des Alpes, Alior Bank, Credit Suisse, Delta Lloyd Life, DNB, ING.

Zajmuje wysokie pozycje w rankingach analityków IT m.in.: Gartnera, Truffle 100, TOP 200 „Computerworld”, IDC, Polskiej Akademii Nauk, EU Industrial R&D Investment Scoreboard. Corocznie Comarch inwestuje środki o wartości ok. 15 proc. przychodów  w projekty innowacyjne. W 2019 roku nakłady na prace R&D wyniosły 230 mln zł. Obecnie zatrudnia ponad 6 500 ekspertów, w ponad 90 biurach w ponad 30 krajach od Australii i Japonii przez Bliski Wschód oraz Europę aż po obie Ameryki.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*