Specjaliści JCommerce przejęli utrzymanie i rozwój Qlik Sense w firmie Phoenix Contact, międzynarodowego lidera innowacyjnych rozwiązań automatyki przemysłowej.
Projekt obejmuje utrzymanie oraz rozwój obecnych i nowych aplikacji tworzonych w narzędziu Qlik Sense, a także bieżącą aktualizację platformy analitycznej. Podstawowym przedmiotem analizy są dane pochodzące z działu sprzedaży, zestawiane z danymi budżetowymi. Dodatkowe aplikacje dostarczają informacji na temat poziomu satysfakcji klientów, a także skuteczności działań marketingowych.
JCommerce świadczy bieżące wsparcie aplikacji, dba o aktualizację środowiska oraz dostosowuje aplikacje klienta do nowych funkcjonalności, pojawiających się wraz z nowymi wersjami Qlik Sense.
Firma Phoenix Contact jest liderem połączeń elektrycznych i automatyki przemysłowej. Oferuje rozwiązania, m.in. dla energetyki, telekomunikacji, przemysłu samochodowego, chemicznego oraz naftowo-gazowego.