Roadshow online – Digitalizacja dokumentów. Skuteczne zarządzanie przepływem informacji.

Informacje:

BPC GROUP POLAND zaprasza Państwa na Roadshow online:

Digitalizacja dokumentów. Skuteczne zarządzanie przepływem informacji.
 

Przedsiębiorstwa generują coraz większą liczbę różnego rodzaju danych i informacji. Te znajdują się nie tylko w systemach klasy ERP, ale także w szeregu rozwiązań aplikacji uzupełniających zintegrowanych lub nie z systemem nadrzędnym jakim jest ERP. Problemem przedsiębiorcy, który chce umiejętnie i trafnie podejmować decyzje biznesowe coraz częściej nie jest tylko brak informacji, ale dostęp do niej w odpowiednim czasie.

 

Szybkość reagowania na zmiany i potrzeby rynku jest kluczowa w pozyskaniu nowego klienta. Otrzymana zbyt późno lub niedokładna znacząco rozmywa rzeczywisty stan rzeczy managementowi co w efekcie może skutkować nietrafionymi decyzjami, a te niejednokrotnie są kluczowe z punktu widzenia biznesowego. Niestety nadal wiele organizacji stara się zarządzać intuicyjnie podejmując niejednokrotnie sprzeczne ze sobą decyzje.

 

W trakcie Roadshow zostaną zaprezentowane wybrane systemy analizy i obiegu informacji, które znalazły zastosowanie w polskich przedsiębiorstwach. Na spotkaniu przedstawimy wybrane rozwiązania klasy ECM, workflow, DMS, BI, które wspierają procesy zarządzania. Odpowiemy na szereg pytań związanych z doborem systemów i ich możliwościami funkcjonalnymi.

 

Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd i management przedsiębiorstw oraz organizacji, chcących poznać techniki informatyczne wspierające procesy biznesowe, a w szczególności:

  • Prezesów i członków zarządów przedsiębiorstw sektora MSP i korporacyjnego;

  • Dyrektorów pionów merytorycznych, m.in. finansów, kontrolingu, kontroli jakości,rozwoju, sprzedaży, produkcji;

  • Managerów pionów informatyki;

  • Osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych w przedsiębiorstwie.

Zagadnienia poruszane na spotkaniu:

  • Elektroniczny obieg dokumentów – zarządzanie dokumentacją w firmie;
  • Automatyzacja obiegu faktur kosztowych oraz innych dokumentów wewnętrznych i przychodzących;
  • Efektywne zarządzanie obiegiem pracy wewnątrz organizacji (workflow);
  • Zarządzanie informacją w przedsiębiorstwie (ECM);
  • Digitalizacja dokumentów i OCR;
  • Archiwizacja dokumentów;
  • Krajowy System e-Faktur (KSeF). Czym jest? Jak przygotować firmę do wdrożenia? Nowe regulacje, a dotychczasowe systemy;
  • Zarządzanie dokumentacją jakościową.

Agenda:

Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.

Przedstawienie uczestników spotkania.

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Jeden system, wiele źródeł dokumentów - kompletne rozwiązanie elektronicznego obiegu faktur.
Mateusz Illg, Lider Sprzedaży PL, Archman Sp. z o.o.
Mateusz Illg, Lider Sprzedaży PL, Archman Sp. z o.o. tel. 795 422 075
email: mateusz.illg@archman.pl, Lider sprzedaży PL

Doświadczony handlowiec, zafascynowany transformacją cyfrową i nowymi trendami technologicznymi. Na co dzień zgłębia tajniki digitalizacji dokumentów, cyfryzacji i automatyzacji przepływu pracy oraz rozwija sieć sprzedaży systemu NAVIGATOR. Absolwent Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie o specjalizacji inżynieria procesów biznesowych.

 

Wizytówka

Dyskusja.
Zarządzanie dokumentacją w firmach produkcyjnych. Oprogramowanie do zarządzania projektami i dokumentami.
Mateusz Borowiak, Senior Sales Executive, Exact Software Poland Sp. z o.o.
Mateusz Borowiak, Senior Sales Executive, Exact Software Poland Sp. z o.o.Exact Software Poland Sp. z o.o., Senior Sales Executive

Od ponad 12 lat nieprzerwanie związany z branżą IT, a od 2013 roku z rozwiązaniami firmy Exact. Doświadczony sprzedawca z ugruntowaną wiedzą techniczną. W Exact Software Poland odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów na terenie Polski. Skoncentrowany wokół rozwiązań dla branży usług profesjonalnych oraz sektora finansowego i ubezpieczeniowego.

Dyskusja.
Nowoczesne zarządzanie kontrolą jakości. Korzyści wynikające z wdrożenia oprogramowania dla działu kontroli jakości.
Grzegorz Burczyk, Prezes Zarządu, INGENES Sp. z o.o.
Grzegorz Burczyk, Prezes Zarządu, INGENES Sp. z o.o.INGENES Sp. z o.o., Prezes Zarządu
Dyskusja.
elliteq - system EOD do zadań specjalnych – kompleksowe usługi dla wymagających.

Podczas prelekcji opowiem o tym jak system elliteq jest wykorzystywany do realizacji zadań specjalnych – wielotorowej integracji z innymi systemami, wsparcia dedykowanych urządzeń jak np. pady do podpisu biometrycznego czy obsłużenia dziesiątek tysięcy dokumentów w ciągu dnia przy minimalnym zaangażowaniu użytkowników. Swoje wystąpienie zakończę opisem możliwości wykorzystania elliteq do integracji z KSeF.

Grzegorz Gawlik, Dyrektor ds. wdrożeń, elliteq Sp. z o.o.
Grzegorz Gawlik, Dyrektor ds. wdrożeń, elliteq Sp. z o.o.elliteq Sp. z o.o., Dyrektor ds. wdrożeń

Grzegorz Gawlik. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach – na kierunku informatyka i ekonometria. Dyrektor ds. wdrożeń i serwis elliteq. Z optymalizacją procesów biznesowych związany od ponad 10 lat. W tym czasie projektował, nadzorował, realizował ponad 100 wdrożeń u rożnych Klientów z zakresu m.in. księgowości, HR, controllingu, zarządzania projektami, logistyki czy zaopatrzenia.

Dyskusja.
Podsumowanie spotkania.

Organizatorzy generalni:

BPC GROUP POLAND

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.

 

Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.

 

W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.

Partnerzy technologiczni:

Exact Software Poland Sp. z o.o.

Jest uznanym producentem i dostawcą nowoczesnych rozwiązań informatycznych dla biznesu. Firma oferuje m.in. systemy wspierające zarządzanie przedsiębiorstwem (ERP), aplikacje do automatyzacji procesów magazynowych (WMS), systemy elektronicznego obiegu dokumentów (Workflow), jak również zarządzania serwisem oraz prowadzenia handlu elektronicznego z wykorzystaniem portalu B2B e-Commerce. Oprogramowanie Exact umożliwia skuteczną automatyzację i optymalizację procesów biznesowych.Exact Software Poland działa na polskim rynku od 1992 roku. Od tego czasu z oprogramowania Exact Software skorzystało ponad 700 firm - zarówno polskich, jak i międzynarodowych. Bazując na światowych standardach, Exact w Polsce uwzględnia wymogi lokalnego rynku. Firma świadczy kompleksowe usługi obejmujące analizę wymagań klienta na etapie planowania projektu wdrożenia oprogramowania, zarządzanie projektem wdrożeniowym, wsparcie implementacji systemu zarówno w formie szkoleń i konsultacji, jak również świadczenie posprzedażowej pomocy technicznej.

logo

Archman

Producent przeglądarkowych systemów do controllingu i zarządzania.Firma Archman Sp. z o.o. jest polskim producentem rozwiązań informatycznych w zakresie Business Intelligence, Workflow i HR. Flagowym produktem firmy jest system NAVIGATOR, który działa w środowisku przeglądarki internetowej. NAVIGATOR jest często wdrażany jako bardzo istotne uzupełnienie do najdroższych systemów ERP. System wspiera obieg i pracę grupową na bardzo szerokim zakresie dokumentów (dokumenty handlowe, kadrowe, zadania, zlecenia etc.) Ponadto wyposażony jest w zestaw wbudowanych narzędzi klasy Business Intelligence pozwalających na wielowymiarową i szybką analizę dokumentów.

 

Czy systemy ECM, BPM, BI powinny być na jednej platformie czy osobno?

Pod koniec XX wieku lansowano trend systemów zintegrowanych wierząc, że obsługa wszystkich procesów na jednej platformie jest rozwiązaniem właściwym. Szybki rozwój informatyki i pojawianie się nowych obszarów eksploatacji dla niej sprawił, że coraz częściej zaczęto zauważać, że jeden system nie jest w stanie obsłużyć wszystkich potrzeb. Dzisiaj tzw. systemy dziedzinowe (dedykowane do określonej dziedziny np. obiegu dokumentów) komunikujące się z głównym systemem ERP są standardem. Powstaje jednak pytanie jaka jest rozsądna liczba systemów specjalistycznych w firmie? Czy część z nich można połączyć? Jeżeli tak, to które? Jaki są koszty i korzyści takiego połączenia?Podczas prezentacji pokażemy cechy wspólne a także różnice pomiędzy systemami klasy BI, ECM, BPM. Przedstawimy argumenty za oraz przeciw ich integracji na jednej platformie. Postaramy się wskazać uniwersalne kryteria, które pomogą podjąć decyzję przy wyborze architektury dla określonej firmy.

logo

elliteq Sp. z o.o.

Elliteq Sp. z o.o. powstała przez wydzielenie ze spółki PMS Labs zespołu specjalistów, odpowiedzialnego za realizację projektów wdrożeniowych systemów klasy DMS i Workfow. Tworzymy i dostarczamy nowoczesne i wszechstronne rozwiązania informatyczne wspierające rozwój naszych Klientów. Specjalizujemy się w systemach wspomagających zarządzanie firmą, automatyzujących procesy biznesowe oraz systemach bezpiecznej archiwizacji danych. Nasze zespoły specjalistów z sukcesem zautomatyzowały kluczowe procesy w przedsiębiorstwach naszych Klientów. Dzięki zaawansowanej optymalizacji ograniczyliśmy czas i koszty wielu codziennych działań.

 

Nasi specjaliści wdrażają rozwiązania IT od ponad dwóch dekady. Wiedzą, że na sukces każdej firmy składają się tysiące codziennych czynności i decyzji. Nasze rozwiązania sprawiają, że są one sprawniej i szybciej wykonywane. Cechuje nas przede wszystkim: Doświadczenie, Terminowość, Elastyczność.

 

W celu zapewnienia najwyższej jakości usług, w pierwszym etapie realizacji każdego projektu przeprowadzamy analizę potrzeb Klienta. Następnie wspólnie wybieramy najlepsze rozwiązanie oraz przeprowadzamy personalizację i optymalizację pod kątem pełnej funkcjonalności. W kolejnym etapie wdrażamy "skrojone na miarę" rozwiązanie i przeprowadzamy szkolenie. Na życzenie Klienta prowadzimy dalszy rozwój wdrożonych rozwiązań.

 

Opierając się na wieloletnim doświadczeniu w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań informatycznych, stworzyliśmy "szyty na miarę" system Enterprise Content Management. To profesjonalne rozwiązanie umożliwia każdej firmie kompleksową automatyzację obiegu i odczytu dokumentów oraz wszelkich procesów biznesowych. Nasze oprogramowanie usprawniają je, eliminując błędy, zwiększając bezpieczeństwo danych i obniżając koszty. Struktura systemu pozwala na jego swobodną rozbudowę.

logo

Ingenes

INGENES od wielu lat jest producentem i dostawcą własnych rozwiązań informatycznych oraz systemów informatycznych znanych producentów takich jak Microsoft, Comarch. Swoją ofertę kieruje do średnich i dużych przedsiębiorstw w branżach produkcyjnych oraz dystrybucji. Rozwiązania dostarczane klientom są dobierane w sposób optymalny dzięki umiejętnej analizie potrzeb, właściwemu wyborowi technologii informatycznych oraz znajomości nowoczesnych metod zarządzania.

Specjalizuje się we wdrażaniu systemów ERP, CRM, BI oraz obiegu dokumentów. Ingenes dużą uwagę skupia na metodologii wdrożenia i realizacji projektów programistycznych.

Główną kadrę Ingenes stanowią doświadczeni certyfikowani konsultanci specjalizujący się w systemach ERP, CRM oraz BI. Jako partner Microsoft Ingenes zdobył kompetnecje z zakresu Business Intelligence, Data Platform, Software Development, Microsoft Business Solutions – Dynamics CRM , Hosting. Ingenes posiada stosowne certyfikaty Microsoft potwierdzające uzyskanie kompetencji.

Rozwiązania:

NAVIGATOR

Platforma NAVIGATOR wyposażona już dzisiaj w zestaw prawie 20 zintegrowanych ze sobą modułów, które działają w 3 kluczowych obszarach wsparcia biznesu:

 

BUDŻETOWANIE I ANALIZA DANYCH

  • Automatyczne ściąganie danych z różnych systemów (program księgowy, magazynowy itp.);
  • Dane wszystkich jednostek dostępne „od ręki” w jednym miejscu;
  • Zaawansowane i wygodne pulpity menadżerskie;
  • Praca przez przeglądarkę lub z poziomu Excela;
  • Różne modele budżetowania: od góry, od dołu, zadaniowe, projektowe, rzeczowe, finansowe;
  • Zarządzanie przepływem pracy w procesie budżetowania;
  • Wielowymiarowa analiza odchyleń budżetowych pozwalająca na poznanie ich przyczyn.

 

OBIEG PRACY I DOKUMENTÓW

  • Obieg faktur, umów, zamówień, delegacji, projektów, zadań;
  • Wprowadzanie własnych typów dokumentów (karty sprzętu, budynków, remontów etc.);
  • Modelowanie własnych procedur obiegu;
  • Powiadamianie mailowe i/lub sms o zmianie statusu dokumentu;
  • Możliwość dopisywania informacji do dokumentu podczas obiegu (atrybuty, dekretacja, komentarze);
  • Eksport zadekretowanych dokumentów handlowych (faktury, zapotrzebowania, zamówienia) do systemu finansowo-księgowego.

 

ZARZĄDZANIE PERSONELEM

  • Zarządzanie strukturą organizacyjną;
  • Modelowanie opisów stanowisk pracy;
  • Ocena kompetencji (przez przełożonego, podwładnych, współpracowników);
  • Ocena celów i zadań;
  • Rekrutacja pracowników;
  • Modelowanie rozwoju pracownika (rozmowy rozwojowe, szkolenia);
  • Urlopy, delegacje;
  • Ewidencja czasu pracy.

 

Dlaczego Archman?

Case Study - KGHM Polska Miedź S.A.

Case Study – LOT Aircraft Maintenance Services

elliteq ECM

To system zbudowany na wieloletnim doświadczeniu spółek PMS Labs i elliteq, związanym z integracją systemów, projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań informatycznych. elliteq ECM, to elastyczny system klasy Enterprise Content Management wspomagający zarządzanie dowolnym przedsiębiorstwem. To profesjonalne rozwiązanie umożliwia automatyzację obiegu spraw i dokumentów eliminując przy tym błędy popełniane przez człowieka, zwiększając bezpieczeństwo danych i obniżając koszty firmy. Program składa się z 4 podstawowych modułów funkcjonalnych, dzięki którym możliwa jest automatyzacja przepływu pracy, przechowywanie i udostępnianie dokumentów:

  • ScanPort: Obsługa procesu skanowania, generowanie kodów kreskowych;
  • FLEXer: Inteligentna interpretacja wyniku optycznego rozpoznawania tekstu (OCR) i automatycznie indeksowanie;
  • ARVest: Zarządzanie i elektroniczna archiwizacja dokumentów (DMS);
  • FLOWer: Elektroniczny obieg spraw i dokumentów (Workflow).

elliteq ECM posiada możliwość integracji z systemami ERP. Komfortowe zarządzanie informacją w firmie dodatkowo pozwala na wymierne skrócenie czasu wykonywania poszczególnych zadań.elliteq ECM to wszechstronne narzędzie, które pomoże rozwinąć się dużej i mniejszej firmie.

Ingenes

INGENES.E-Dokument to kompleksowe rozwiązanie, które przyspieszy i ułatwi obsługę wszystkich dokumentów krążących po firmie oraz wymienianych z kontrahentami. System obsługuje zarówno pliki PDF czy xml jak i skany dokumentów papierowych, z ekstrakcją danych, opisem analitycznym i merytorycznym, oraz wymianą danych z systemem ERP. Może również częściowo zastąpić, jak i uzupełnić obecne w firmie rozwiązanie EDI.
 

  • Archiwizacja;
  • Wysyłka;
  • Odbiór i zatwierdzanie;
  • OCR;
  • Integracja z ERP;
  • Workflow wewnętrzne;
  • EDI.
     

Używaj INGENES.E-Dokument – system sprawdzony w firmach przetwarzających dziesiątki tysięcy faktur rocznie.

Exact Synergy

Exact Synergy umożliwia integrację, zarządzanie, kontrolowanie i udoskonalanie metod współpracy pomiędzy pracownikami. Exact Synergy to system oparty na koncepcji zintegrowanego obiegu zadań, dokumentów i projektów, uwzględniający dzisiejsze metody pracy.
Exact Synergy jest platformą, na której oparto rozwiązania Exact HRM, CRM i BPM.

Zapewnia:
• Automatyzację i zarządzanie procesami, sygnalizowanie i powiadomienia
• Zintegrowane zarządzanie i archiwizowanie dokumentów
• Administrację i zarządzanie projektami
• Szablony dla działów HR, sprzedaży oraz innych procesów biznesowych
• Pełną integrację z innymi rozwiązaniami Exact
• Dostęp internetowy oraz w pełni międzynarodowy charakter oprogramowania

logo

Regulamin

  1. Organizatorem Roadshow jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6.
  2. Roadshow zostanie przeprowadzone w dniu 28 Czerwca 2022 r.
  3. Roadshow skierowane jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
  4. Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Roadshow (Uczestnik Roadshow) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Roadshow.
  5. W ramach Roadshow Partnerzy Technologiczni przeprowadzą część prezentacyjną (4 x 30 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Roadshow na kierowanie pytań do Partnerów Technologicznych (4 x 15 minut).
  6. Podczas trwania Roadshow zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Roadshow zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
  7. Roadshow rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Roadshow przez moderatora reprezentującego Organizatora Roadshow.
  8. Uczestnicy Roadshow zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Roadshow poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Roadshow.
  9. Organizator Roadshow zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Roadshow zastrzega sobie prawo odwołania Roadshow w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Roadshow Uczestnikom Roadshow nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Roadshow.

 

Wymagania techniczne

 

Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.

 

Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams

  1. Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
  2. Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
  3. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  4. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową

  1. Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
  2. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  3. Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
  4. W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
  5. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox

 

Prosimy o próbę dołączenia około 30 minut przed rozpoczęciem spotkania celem uniknięcia opóźnienia. W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt telefoniczny z naszym administratorem spotkania pod numerem telefonu: 608 289 148

Rejestracja:

Dane dotyczące spotkania:
Dane Delegata na Spotkanie:
Dane Przedsiębiorstwa:
Tematyka Spotkania:

Bezpłatne Uczestniczy: osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca działalność gospodarczą oraz dokonująca rejestracji w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, nie będąca konsumentem.

Regulamin:
*
*
*

Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc, Organizator zastrzega sobie prawo doboru uczestników. Potwierdzenie rejestracji zostanie dokonane przez Organizatora w najbliższym możliwym terminie.

Kontakt:

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych
40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6,
Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919
E-Mail: kontakt@bpc-group.pl
Regon: 240738263, NIP: 9542610254, Kapitał Zakładowy: 67 200,00 zł KRS: 0000292152, Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Zapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!

Koordynatorzy Projektu:
"Roadshow online – Digitalizacja dokumentów. Skuteczne zarządzanie przepływem informacji."

Łukasz Kubas Dyrektor Domeny Produkcja BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. Tel.kom.: +48 795-534-616 E-Mail: lukasz.kubas@bpc-group.pl