Informacje:
BPC GROUP POLAND zaprasza Państwa na spotkanie:
Inteligentne zarządzanie dokumentacją
Przedsiębiorstwa generują coraz większą liczbę różnego rodzaju danych i informacji. Te znajdują się nie tylko w systemach klasy ERP, ale także w szeregu rozwiązań aplikacji uzupełniających zintegrowanych lub nie z systemem nadrzędnym jakim jest ERP. Problemem przedsiębiorcy, który chce umiejętnie i trafnie podejmować decyzje biznesowe coraz częściej nie jest tylko brak informacji, ale dostęp do niej w odpowiednim czasie. Otrzymana zbyt późno lub niedokładna znacząco rozmywa rzeczywisty stan rzeczy managmentowi co w efekcie może skutkować nietrafionymi decyzjami, a te niejednokrotnie są kluczowe z punktu widzenia biznesowego. Niestety nadal wiele organizacji stara się zarządzać intuicyjnie podejmując niejednokrotnie sprzeczne ze sobą decyzje.
Do udziału w Konferencji zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw
oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych.
W ramach Konferencji zapewniamy:
1. Konsultacje z doradcami biznesowymi BPC GROUP POLAND;
2. Możliwość przeprowadzenia rozmów indywidualnych z dostawcami;
3. Materiały konferencyjne:
- Książka "ERP. Systemy IT w Polsce. Analiza procesów inwestycyjnych",
- Branżowe raporty analityczne i magazyny autorstwa BPC GUIDE;
4. Serwis kawowy: aromatyczna kawa i ciasteczka;
5. Poczęstunek.
Zagadnienia poruszane na spotkaniu:
- Automatyzacja obiegu faktur kosztowych oraz innych dokumentów wewnętrznych i przychodzących;
- Efektywne zarządzanie obiegiem pracy wewnątrz organizacji (workflow);
- Zarządzanie informacją w przedsiębiorstwie (ECM);
- Archiwizacja dokumentów;
- W jaki sposób sprawnie raportować i analizować dane z różnych źródeł danych bez konieczności wsparcia działów IT;
- Zarządzanie projektami (harmonogram, kamienie milowe).
Agenda:
Rejestracja uczestników. Kawa powitalna.
Wprowadzenie do spotkania.
Workflow + RAD + ML + RPA
Buduj błyskawicznie nowe aplikacje uzbrojone w inteligentne rozwiązania i zautomatyzuj procesy biznesowe w Twoim przedsiębiorstwie.
Absolwentka Zarządzania ze specjalnością Rachunkowość na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Z zamiłowania i zawodu księgowa (Archman), pełni również funkcję kwestora Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie. Chętnie dzieli się swoją wiedzą prowadząc z sukcesem zajęcia na studiach podyplomowych WSEI .Jest również trenerem z zakresu: obliczania narzutów i wynagrodzeń oraz komputerowych systemów finansowo-księgowych. Obecnie, korzystając ze swojego doświadczenia zawodowego, realizuje się jako IT Project Manager w spółce Archman, wspierając klientów we wdrożeniach integracji systemu NAVIGATOR w obszarze księgowości.
Obieg dokumentów na przykładzie faktury kosztowej
Rozksięgowanie na centra kosztów i projekty.
Zarządzanie umowami w organizacjach.
Dyrektor Handlowy w firmie „Baseline sp. z o. o. sp. k.” oraz Członek Zarządu w firmie „Baseline sp. z o. o.”, inżynier, wieloletni pracownik globalnych korporacji branży Automotive, aktualnie odpowiedzialny za strategię rozwoju, sprzedaż i dział prawny.
Manager sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem, odpowiedzialny za budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
Przerwa kawowa. Dyskusja.
Wdrożenie systemu do zarządzania projektamiw produkcji jednostkowej i małoseryjnej.
Platforma INTENSE, czyli BPM, Controlling, Budżetowanie, BI i ESB w jednym.
Baza wiedzy z systemu klasy ECM jako najcenniejszy zasób firmy.
Przerwa kawowa. Poczęstunek.
Organizatorzy generalni:
BPC GROUP POLAND
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.
W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.
Partnerzy technologiczni:
Archman
Producent przeglądarkowych systemów do controllingu i zarządzania.Firma Archman Sp. z o.o. jest polskim producentem rozwiązań informatycznych w zakresie Business Intelligence, Workflow i HR. Flagowym produktem firmy jest system NAVIGATOR, który działa w środowisku przeglądarki internetowej. NAVIGATOR jest często wdrażany jako bardzo istotne uzupełnienie do najdroższych systemów ERP. System wspiera obieg i pracę grupową na bardzo szerokim zakresie dokumentów (dokumenty handlowe, kadrowe, zadania, zlecenia etc.) Ponadto wyposażony jest w zestaw wbudowanych narzędzi klasy Business Intelligence pozwalających na wielowymiarową i szybką analizę dokumentów.
Czy systemy ECM, BPM, BI powinny być na jednej platformie czy osobno?
Pod koniec XX wieku lansowano trend systemów zintegrowanych wierząc, że obsługa wszystkich procesów na jednej platformie jest rozwiązaniem właściwym. Szybki rozwój informatyki i pojawianie się nowych obszarów eksploatacji dla niej sprawił, że coraz częściej zaczęto zauważać, że jeden system nie jest w stanie obsłużyć wszystkich potrzeb. Dzisiaj tzw. systemy dziedzinowe (dedykowane do określonej dziedziny np. obiegu dokumentów) komunikujące się z głównym systemem ERP są standardem. Powstaje jednak pytanie jaka jest rozsądna liczba systemów specjalistycznych w firmie? Czy część z nich można połączyć? Jeżeli tak, to które? Jaki są koszty i korzyści takiego połączenia?Podczas prezentacji pokażemy cechy wspólne a także różnice pomiędzy systemami klasy BI, ECM, BPM. Przedstawimy argumenty za oraz przeciw ich integracji na jednej platformie. Postaramy się wskazać uniwersalne kryteria, które pomogą podjąć decyzję przy wyborze architektury dla określonej firmy.
Baseline Sp. z o.o. Sp. k.
Baseline to zaufany partner w zakresie cyfrowej transformacji biznesu, oferujący kompleksowe rozwiązania IT, które wspierają firmy w sprawnym zarządzaniu dokumentami, optymalizacji procesów sprzedażowych i zaawansowanej analizie danych. Firma specjalizuje się we wdrażaniu Elektronicznego Obiegu Dokumentów, narzędzi CRM, zaawansowanych platform raportowych, które pomagają organizacjom podnosić efektywność operacyjną i szybciej przyczyniają się do optymalizacji kosztowej i wpływają na skalowalność biznesu.
Dzięki rozwiązaniom Baseline firmy mogą scentralizować zarządzanie dokumentami, poprawiać komunikację między działami i uzyskiwać pełny wgląd w procesy, co wspiera podejmowanie świadomych decyzji biznesowych. Elastyczność i indywidualne podejście Baseline sprawiają, że jest idealnym wyborem dla firm z różnych sektorów, które chcą usprawnić swoje działania i rozwijać się w oparciu o nowoczesne technologie.
APR System Sp. z o.o.
Firma APR System istnieje od 1996 r. Głównym celem działalności jest dostarczanie rozwiązań informatycznych, tworzenie systemów dedykowanych, aplikacji mobilnych oraz zaawansowanych analiz biznesowych.
Wśród proponowanych klientom rozwiązań jest system zarządzania kontraktami, pracą oraz obsługą zleceń jednostkowych w przedsiębiorstwie - TM Project. W ofercie firmy znajduję się również system ProAkademia, wspomagający zarządzanie tokiem studiów - wdrożony na ponad 70 uczelniach.Firma w swoich rozwiązaniach wykorzystuje najnowsze technologie i zaawansowane narzędzia analityczne.
Nasz zespół tworzy i wdraża oprogramowanie oraz skutecznie doradza klientom w podejmowaniu decyzji związanych z optymalizacją procesów w ich organizacji.Zdobyta wiedza i doświadczenie nagrodzone zostały przez International Project Management Association Polska, która przyznała firmie APR System status finalisty Polish Project Excellence Award 2015 za projekt "Wdrożenie systemu do zarządzania projektami TM Project".
INTENSE GROUP
Jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania wobec systemów informatycznych wspierających zarządzanie. Firma z powodzeniem działa od 2006 roku i specjalizuje się w produkcji oraz wdrażaniu zaawansowanych rozwiązań klasy Business Process Management i Business Intelligence.Flagowy produkt – Platforma INTENSE – jest unikalnym, kompleksowym rozwiązaniem dla przedsiębiorstw, pozwalającym zamodelować niemal dowolne procesy biznesowe, zwiększyć efektywność działalności operacyjnej, ograniczyć koszty i zoptymalizować działania.Oferta obejmuje m.in.:
- Obieg dokumentów i pracy (workflow);
- Zarządzanie projektami;
- Budżetowanie i controlling;
- Hurtownie danych;
- Szynę integracyjną (INTENSE Enterprise Service Bus);
- pecjalizowane rozwiązania branżowe.
Platforma INTENSE codziennie optymalizuje pracę tysięcy użytkowników. Korzystają z niej zarówno średniej wielkości przedsiębiorstwa, jak również duże korporacje, w tym m.in: BUDIMEX SA, PGNiG, ORLEN CS, AWBUD, HOLDING 1, FIXIT. Rozwiązanie jest wdrażane w kraju i zagranicą (m.in. Wielka Brytania, Węgry, Niemcy, Czechy i Słowacja). Wdrożenia realizowane są w oparciu o system INTENSE Platform, zarówno bezpośrednio, jak i z udziałem sieci Autoryzowanych Partnerów INTENSE.
INTENSE Group – Szczegółowy opis oferty
elliteq Sp. z o.o.
Elliteq Sp. z o.o. powstała przez wydzielenie ze spółki PMS Labs zespołu specjalistów, odpowiedzialnego za realizację projektów wdrożeniowych systemów klasy DMS i Workfow. Tworzymy i dostarczamy nowoczesne i wszechstronne rozwiązania informatyczne wspierające rozwój naszych Klientów. Specjalizujemy się w systemach wspomagających zarządzanie firmą, automatyzujących procesy biznesowe oraz systemach bezpiecznej archiwizacji danych. Nasze zespoły specjalistów z sukcesem zautomatyzowały kluczowe procesy w przedsiębiorstwach naszych Klientów. Dzięki zaawansowanej optymalizacji ograniczyliśmy czas i koszty wielu codziennych działań.
Nasi specjaliści wdrażają rozwiązania IT od ponad dwóch dekady. Wiedzą, że na sukces każdej firmy składają się tysiące codziennych czynności i decyzji. Nasze rozwiązania sprawiają, że są one sprawniej i szybciej wykonywane. Cechuje nas przede wszystkim: Doświadczenie, Terminowość, Elastyczność.
W celu zapewnienia najwyższej jakości usług, w pierwszym etapie realizacji każdego projektu przeprowadzamy analizę potrzeb Klienta. Następnie wspólnie wybieramy najlepsze rozwiązanie oraz przeprowadzamy personalizację i optymalizację pod kątem pełnej funkcjonalności. W kolejnym etapie wdrażamy "skrojone na miarę" rozwiązanie i przeprowadzamy szkolenie. Na życzenie Klienta prowadzimy dalszy rozwój wdrożonych rozwiązań.
Opierając się na wieloletnim doświadczeniu w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań informatycznych, stworzyliśmy "szyty na miarę" system Enterprise Content Management. To profesjonalne rozwiązanie umożliwia każdej firmie kompleksową automatyzację obiegu i odczytu dokumentów oraz wszelkich procesów biznesowych. Nasze oprogramowanie usprawniają je, eliminując błędy, zwiększając bezpieczeństwo danych i obniżając koszty. Struktura systemu pozwala na jego swobodną rozbudowę.
Rozwiązania:
NAVIGATOR
Platforma NAVIGATOR wyposażona już dzisiaj w zestaw prawie 20 zintegrowanych ze sobą modułów, które działają w 3 kluczowych obszarach wsparcia biznesu:
BUDŻETOWANIE I ANALIZA DANYCH
- Automatyczne ściąganie danych z różnych systemów (program księgowy, magazynowy itp.);
- Dane wszystkich jednostek dostępne „od ręki” w jednym miejscu;
- Zaawansowane i wygodne pulpity menadżerskie;
- Praca przez przeglądarkę lub z poziomu Excela;
- Różne modele budżetowania: od góry, od dołu, zadaniowe, projektowe, rzeczowe, finansowe;
- Zarządzanie przepływem pracy w procesie budżetowania;
- Wielowymiarowa analiza odchyleń budżetowych pozwalająca na poznanie ich przyczyn.
OBIEG PRACY I DOKUMENTÓW
- Obieg faktur, umów, zamówień, delegacji, projektów, zadań;
- Wprowadzanie własnych typów dokumentów (karty sprzętu, budynków, remontów etc.);
- Modelowanie własnych procedur obiegu;
- Powiadamianie mailowe i/lub sms o zmianie statusu dokumentu;
- Możliwość dopisywania informacji do dokumentu podczas obiegu (atrybuty, dekretacja, komentarze);
- Eksport zadekretowanych dokumentów handlowych (faktury, zapotrzebowania, zamówienia) do systemu finansowo-księgowego.
ZARZĄDZANIE PERSONELEM
- Zarządzanie strukturą organizacyjną;
- Modelowanie opisów stanowisk pracy;
- Ocena kompetencji (przez przełożonego, podwładnych, współpracowników);
- Ocena celów i zadań;
- Rekrutacja pracowników;
- Modelowanie rozwoju pracownika (rozmowy rozwojowe, szkolenia);
- Urlopy, delegacje;
- Ewidencja czasu pracy.
BaseLine
Czym jest system Baseline™?
Nowoczesny i intuicyjny w obsłudze system klasy EAS służący do zarządzania firmą, integrujący różne procesy biznesowe w jedno kompleksowe i modułowe rozwiązanie informatyczne. Baseline™ łączy w sobie cechy systemów klasy CRM, DMS, Worklfow, ERP BPM i BI podnosząc efektywność zarządzania na poszczególnych szczeblach przedsiębiorstwa.
APR System TM PROJECT
TM Project jest systemem do obsługi zleceń jednostkowych i krótkich serii realizowanych w formie projektów np. projekt i wykonanie maszyny na indywidualne zamówienie klienta. Pomaga w dostarczeniu informacji o stanie aktualnie trwających prac oraz wspomaga przy podejmowaniu decyzji o uruchomianiu kolejnych zleceń. Pozwala na kompleksową obsługę projektu na każdym z jego etapów - zaczynając od działań handlowych poprzez projekt ofertowy, symulację obciążeń zasobów (pracowników i maszyn) z uwzględnieniem trwających i ofertowych projektów, produkcję oraz raporty dotyczące kontraktu.System pozwala na bieżące śledzenie prac oraz usprawnia komunikację pomiędzy działami zaangażowanymi w projekt. Przestoje i awarie w firmie są minimalizowane dzięki możliwości wprowadzania zgłoszeń przez pracowników. Dane zebrane przez system z realizacji projektów oraz możliwość dekretacji faktur zapewniają kompleksową informację o finansach przedsiębiorstwa. Portfolio zrealizowanych projektów ułatwia kalkulacje przyszłych zleceń.
Obszary wspierane przez system:
- Działania handlowe;
- Kalendarze pracy (firmowe, działowe, projektowe i pracownicze);
- Symulacje obciążeń zasobów;
- Przepływy finansowe;
- Harmonogramowanie kontraktów (wykres Gantt’a);
- Rozdzielanie prac (zarządzanie pracą działu);
- Projekty;
- Produkcja;
- Budżetowanie (kontraktów, działów, firmy);
- Zarządzanie portfolio i programami projektów;
- Elektroniczne karty pracy;
- Kioski na hali produkcyjnej;
- Analizy, wskaźniki i raporty.
Intense platform
Zintegrowana Platforma INTENSE jest kompleksowym rozwiązaniem do zarządzania procesami biznesowymi, zawierająca m.in. podsystem WorkFlow, mechanizmy controllingu, budżetowania i tworzenia zaawansowanych rozwiązań zarządczo – analitycznych, znajdujących zastosowania w różnych organizacjach. Całość stanowi zestaw modułów wspierających procesy obiegu zadań, zarządzania projektami, transformacji, integracji i modelowania danych zarówno dla potrzeb operacyjnej pracy związanej z ewidencją dowolnej informacji, jak też w celu budowy różnorodnych rozbudowanych analiz. Pełne rozwiązanie umożliwia wdrożenie zaawansowanych, controllingowych metod zarządzania przedsiębiorstwem, pozyskania i łączenia ze sobą danych pochodzących z wielu źródeł, procesowy obieg pracy, stosowanie odpowiednich dekretacji i podzielników, aż po wielowymiarowe dedykowane obszary analityczne.Dzięki unikalnej architekturze oraz wyjątkowej elastyczności Platforma INTENSE efektywnie wspiera organizację w konfigurowanych indywidualnie obszarach funkcjonalnych, w tym m.in.:
- Procesowego obiegu pracy i dokumentów, Workflow;
- Zaawansowanego zarządzania projektami;
- Budżetowania, Planowania, Controllingu;
- Hurtowni Danych i Business Intelligence;
- Integracji systemów informatycznych (m. in. Enterprise Service Bus);
- Obsługi definiowanych procesów biznesowych;
- Dedykowanych rozwiązań branżowych.
elliteq ECM
To system zbudowany na wieloletnim doświadczeniu spółek PMS Labs i elliteq, związanym z integracją systemów, projektowaniem i wdrażaniem rozwiązań informatycznych. elliteq ECM, to elastyczny system klasy Enterprise Content Management wspomagający zarządzanie dowolnym przedsiębiorstwem. To profesjonalne rozwiązanie umożliwia automatyzację obiegu spraw i dokumentów eliminując przy tym błędy popełniane przez człowieka, zwiększając bezpieczeństwo danych i obniżając koszty firmy. Program składa się z 4 podstawowych modułów funkcjonalnych, dzięki którym możliwa jest automatyzacja przepływu pracy, przechowywanie i udostępnianie dokumentów:
- ScanPort: Obsługa procesu skanowania, generowanie kodów kreskowych;
- FLEXer: Inteligentna interpretacja wyniku optycznego rozpoznawania tekstu (OCR) i automatycznie indeksowanie;
- ARVest: Zarządzanie i elektroniczna archiwizacja dokumentów (DMS);
- FLOWer: Elektroniczny obieg spraw i dokumentów (Workflow).
elliteq ECM posiada możliwość integracji z systemami ERP. Komfortowe zarządzanie informacją w firmie dodatkowo pozwala na wymierne skrócenie czasu wykonywania poszczególnych zadań.elliteq ECM to wszechstronne narzędzie, które pomoże rozwinąć się dużej i mniejszej firmie.
Rejestracja:
Rejestracja jest obecnie zamknięta.
Kontakt:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych 40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6, Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919 E-Mail: kontakt@bpc-group.plZapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!