SI-Consulting inwestuje w inteligentnego asystenta dla działów sprzedaży.

2002.i039.010_chatbot_messenger_ai_isometric_set-11-scaled.jpg

Mobilny asystent Edward, stworzony przez spółkę 2040, to rozwiązanie z pogranicza sztucznej inteligencji i automatyzacji procesów biznesowych. Na dalszy rozwój tej nowoczesnej technologii zdecydowała się spółka SI-Consulting.

Większość osób z działów sprzedaży chętnie pozbędzie się problemu raportowania i wprowadzania danych do CRM. Pozwoli się to skupić na głównym celu ich pracy – aktywnej sprzedaży. Każdy zyskuje własnego asystenta z intuicyjnym interfejsem i obsługą głosową, który zanotuje, przypomni o terminach i pomoże zaplanować dalsze kroki współpracy z danym klientem.

Możliwe, a w wielu przypadkach wręcz wskazane, jest dostosowanie do własnej struktury, procedur i sposobu działania firmy – zaznacza Tomasz Wesołowski.


Edward oszczędza czas poświęcony na raportowanie i manualne wprowadzanie danych. Po zoptymalizowaniu scenariuszy działania jesteśmy w stanie zaoszczędzić do kilkunastu godzin pracy w miesiącu na stanowiskach związanych ze sprzedażą.

Lepsza koordynacja działań handlowych i ich pełniejszy, aktualny obraz, a także gwarancja obsługi potencjalnego klienta zgodnie z założonym procesem to klucz do wyraźnej poprawy wyników sprzedażowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*