Mobilny asystent Edward, stworzony przez spółkę 2040, to rozwiązanie z pogranicza sztucznej inteligencji i automatyzacji procesów biznesowych. Na dalszy rozwój tej nowoczesnej technologii zdecydowała się spółka SI-Consulting.
Większość osób z działów sprzedaży chętnie pozbędzie się problemu raportowania i wprowadzania danych do CRM. Pozwoli się to skupić na głównym celu ich pracy – aktywnej sprzedaży. Każdy zyskuje własnego asystenta z intuicyjnym interfejsem i obsługą głosową, który zanotuje, przypomni o terminach i pomoże zaplanować dalsze kroki współpracy z danym klientem.
Możliwe, a w wielu przypadkach wręcz wskazane, jest dostosowanie do własnej struktury, procedur i sposobu działania firmy – zaznacza Tomasz Wesołowski.
Edward oszczędza czas poświęcony na raportowanie i manualne wprowadzanie danych. Po zoptymalizowaniu scenariuszy działania jesteśmy w stanie zaoszczędzić do kilkunastu godzin pracy w miesiącu na stanowiskach związanych ze sprzedażą.
Lepsza koordynacja działań handlowych i ich pełniejszy, aktualny obraz, a także gwarancja obsługi potencjalnego klienta zgodnie z założonym procesem to klucz do wyraźnej poprawy wyników sprzedażowych.