Rozwiązanie IFS wykorzystujące rzeczywistość mieszaną pomaga technikom serwisowym z całej Europy zdalnie świadczyć usługi wsparcia technicznego do produktów
IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformował, że firma Panasonic Appliances Air-Conditioning Europe, będąca czołowym dostawcą rozwiązań grzewczych i chłodniczych, postanowiła wdrożyć rozwiązanie IFS Remote Assistance™, za pomocą którego instalatorzy, technicy serwisowi i klienci będą mogli udostępniać kontekst sytuacyjny zdalnym ekspertom ds. produktów. Dzięki temu instrukcje dotyczące serwisu i naprawy będą mogły być przekazywane w sposób wizualny i łatwiej będzie je wykonywać.
Ze względu na ogólnofirmowe, strategiczne przejście na subskrypcyjny model biznesowy oparty na serwicyzacji dział Panasonic Appliances Air-Conditioning Europe, zatrudniający personel sprzedaży, serwisu i obsługi technicznej w całej Europie, potrzebował centralnego oprogramowania, które pozwoliłoby zapewnić klientom spójną obsługę najwyższej jakości.
Za pomocą rozwiązania IFS Remote Assistance dział Panasonic Heating & Cooling Solutions może zdalnie diagnozować problemy, dzielić się wiedzą w czasie rzeczywistym oraz znacznie przyspieszyć naprawy, które dotychczas trwały na ogół siedem dni. Dzięki zmniejszeniu lub nawet wyeliminowaniu konieczności wizyt na miejscu przedsiębiorstwo obniżyło również koszty podróży i wpływ na środowisko.
„Nasza inwestycja w rozwiązanie IFS stanowi część większej strategii mającej na celu zmianę modelu biznesowego z produktowego na usługowy oraz osiągnięcie dojrzałości naszego działu serwisu” — powiedział Karl Lowe, szef europejskiego działu serwisu w Panasonic Appliances Air-Conditioning Europe. „Dzięki IFS Remote Assistance wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, aby wykorzystać pełny potencjał naszych wysoce wykwalifikowanych pracowników niezależnie od ich lokalizacji. Jesteśmy w stanie nie tylko radzić sobie z ograniczeniami, lecz także przyspieszyć naprawy i uzyskiwać w czasie rzeczywistym dostęp do danych o wynikach, które pomagają nam mierzyć i zwiększać jakość naszego serwisu”.
„Na całym świecie producenci mający wizję inwestują w technologię, która umożliwi im wprowadzenie modelu biznesowego opartego na serwicyzacji” — powiedział Alan Laing, dyrektor zarządzający IFS w Wielkiej Brytanii i Irlandii. „Bardzo cieszymy się, że możemy uczestniczyć w transformacji firmy Panasonic i dostarczać jej narzędzia potrzebne do zapewnienia bezpieczeństwa personelu i wysokiej jakości obsługi klienta”.
Więcej informacji o IFS Remote Assistance można znaleźć pod adresem www.ifs.com/remote-assistance.
Więcej informacji o Panasonic Heating & Cooling Solutions można znaleźć pod adresem www.aircon.panasonic.eu.
Anna Machol, PR for IFS in Poland. Phone: +48 512 134 493, anna.machol@ifs.com
Informacje o firmie Panasonic
Panasonic Corporation jest globalnym liderem w dziedzinie tworzenia innowacyjnych technologii i rozwiązań do szerokich zastosowań w sektorze elektroniki użytkowej, budownictwa mieszkaniowego, motoryzacji i B2B. W 2018 r. przedsiębiorstwo obchodziło swoje 100. urodziny. Ma ono 528 spółek zależnych i 72 spółek powiązanych na całym świecie, a w roku finansowym zakończonym 31 marca 2020 r. odnotowało skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży w wysokości 61,9 mld EUR (7,49 bln JPY). Spółka angażuje się w realizację nowych korzyści poprzez innowacje oparte na współpracy i wykorzystuje technologie do tego, aby poprawiać jakość życia klientów. Więcej informacji o firmie Panasonic można znaleźć pod adresem https://www.panasonic.com/global/.
Informacje o firmie IFS
IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu status quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją. Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.
Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland
Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem https://blog.ifs.com/, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania i ciekawe pomysły.