Na platformie wszystko.pl już sprzedają znane sklepy. Wśród marek m.in. Bielenda, Homla i Trefl

Comarch rozwija platformę zakupową wszystko.pl. Nowy serwis planowo ma ruszyć pod koniec czerwca, ale na portalu już od kilku miesięcy sprzedaż prowadzą pierwsze sklepy internetowe, wśród których nie brakuje znanych brandów.

Aktualnie na rozwijanej platformie Comarchu wszystko.pl trwają testy konsumenckie. Bierze w nich udział dedykowana grupa konsumentów (ok. 7 tys. pracowników Grupy Kapitałowej Comarch) oraz – od marca – również sprzedający, którzy zarejestrowali i zweryfikowali konto na portalu. Tym samym sprzedawcy mogą sprzedawać swoje produkty jeszcze przed oficjalną premierę serwisu. Ta planowana jest na czerwiec tego roku.

Co więcej, najbardziej zaangażowani sprzedawcy (wystawiający regularnie swoje produkty na wszystko.pl podczas testów) będą mogli liczyć na preferencyjne warunki promowania asortymentu oraz atrakcyjne pakiety marketingowe po premierze komercyjnej.

Na platformie już zarejestrowało się ponad 10 tysięcy sprzedawców i wciąż chętnie dołączają kolejne, znane sklepy e-commerce. Wśród zarejestrowanych podmiotów są już takie marki jak:

  • Pancernik (sklep z akcesoriami dla smartfonów, tabletów oraz innych urządzeń mobilnych)
  • Sferis (sklep z zaawansowanym sprzęt komputerowym, smartfonami, ale też kosmetykami, żywnością czy artykułami dla zwierząt)
  • Prolech (zajmuje się produkcją, importem i handlem elektroniki użytkowej, główne kategorie to Tablety, Nawigacje GPS, Głośniki, Kamery, CAR SYSTEM)
  • Bielenda(jedna z najpopularniejszych polskich firm kosmetycznych)
  • Eveline Cosmetics (polska firma kosmetyczna i jednocześnie największy producent i eksporter kosmetyków w Polsce)

Naszym celem jest dywersyfikacja kanałów sprzedaży, liczymy, że nasze wsparcie jako doświadczonego Sprzedawcy w marketplace’ach pomoże dostarczyć atrakcyjną ofertę klientowi końcowemu – mówi Tomasz Żak, Dyrektor Sprzedaży w firmie Prolech. – Etap testowy wszystko.pl jest idealnym momentem na wypracowanie rozwiązań, które połączą interes Klienta Końcowego, Sprzedawcy, wszystko.pl i stworzą miejsce, do którego klient będzie powracał. Liczymy, że brak prowizji na wszystko.pl pozwoli nam być bardziej konkurencyjnymi, co przy szybkiej dostawie i lokalnym wsparciu posprzedażowym, powinno pomóc pozyskać część klientów, zapewnić bardziej komfortowe zakupy – dodaje.

Do wszystko.pl dołączyły też już popularne brandy z kategorii Dom i Ogród czy Dziecko, m.in.:

  • Krosno (producent szkła, m.in. kieliszków, szklanek, wazonów czy karafek)
  • Homla (popularna marka wyposażenia wnętrz)
  • Grupa Topex (jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek narzędzi ręcznych w Polsce)
  • Trefl (producent puzzli i gier planszowych)
  • Astra(brand z artykułami papierniczymi i przyborami szkolnymi)
  • Euro-Trade(producent, importer i dystrybutor artykułów szkolnych, biurowych, dziecięcych i zabawkowych)
  • BAT PSB (sklep z asortymentem budowlanym)

Codziennie rozmawiamy ze sklepami e-commerce, w tym z tymi najpopularniejszymi w danej branży, i opowiadamy im o korzyściach, które zyskają u nas już na starcie. Wśród benefitów jest nie tylko brak prowizji od sprzedaży, ale też darmowe prowadzenie konta, pomoc opiekuna kategorii czy ciekawe rozwiązania marketingowe – przekonuje Mariola Barzyk-Libura, dyrektor wszystko.pl.

Więcej informacji o platformie wszystko.pl, korzyściach dla sprzedawców i procesie rejestracji można znaleźć pod linkiem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*