Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformowała, że firma KYOCERA Document Solutions Europe, wiodący producent rozwiązań z zakresu cyfrowego przetwarzania dokumentów, wdroży rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem, które zoptymalizuje jej procesy serwisowe i stanie się zunifikowanym systemem łączącym wszystkie placówki firmy w Europie.
Firma KYOCERA Document Solutions Europe oferuje szeroką gamę drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, materiałów eksploatacyjnych i oprogramowania, jak również usługi z zakresu zarządzania dokumentacją — oferta firmy ma na celu zapewnienie efektywnej i ekonomicznej obsługi procesów związanych z dokumentacją.
Po wnikliwej analizie ofert kilku dostawców oprogramowania, firma KYOCERA Document Solutions Europe zadecydowała o wdrożeniu rozwiązania IFS Zarządzanie Serwisem w celu optymalizacji procesów serwisowych i utworzenia jednolitego rozwiązania IT obsługującego europejskie placówki firmy. Dzięki rozwiązaniu IFS, firma skróci czas reakcji serwisowej, poprawi zarządzanie umowami i gwarancjami, jak również zwiększy efektywność współpracy z partnerami biznesowymi.
Rozwiązanie zostanie wdrożone w usłudze IFS Managed Cloud w środowisku Microsoft Azure — jest to kompleksowa usługa oparta na idei chmury prywatnej. Podczas fazy wstępnej nastąpi opracowanie standardu europejskiego, który następnie zostanie pilotażowo uruchomiony w firmie KYOCERA Document Solutions Europe.
W fazie drugiej opracowany standard zostanie przeniesiony na spółki zależne firmy KYOCERA na terenie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, wśród których znajduje się firma Triumph Adler, która od wielu lat jest częścią grupy KYOCERA.
źródło: IFSWorld BPC GUIDE-WRZESIEŃ 2017