Graphcom prezentuje platformę e-commerce – Comarch B2B

Sprzedaż w Internecie obsługiwana dzięki cyfrowej platformie, w modelu business-to-business

Platforma Comarch B2B umożliwia efektywną sprzedaż w Internecie, dzięki dostępowi do oferty handlowej Twojego przedsiębiorstwa, przez przeglądarkę internetową. Dostępna jest dla wybranych przez Ciebie kontrahentów o dowolnej porze i z dowolnego miejsca wyposażonego w dostęp do Internetu. Platforma jest w pełni zintegrowana z systemami Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum, dzięki czemu kontrahenci mają dostęp do zawsze aktualnej oferty handlowej. Dzięki pracy w trybie online bezpośrednio na bazie systemu Comarch ERP, wszystkie zmiany i nowości są widoczne w Comarch B2B natychmiast bez jakichkolwiek opóźnień. Firma Graphcom zachęca do zapoznania się z wideo-prezentacją rozwiązania, która przybliża możliwości platformy Comarch B2B.

Dopasuj wygląd platformy od swoich preferencji

Nowoczesny interfejs aplikacji Comarch B2B sprawi, że kontrahenci będą chętnie korzystali z udostępnionego przez Ciebie narzędzia. Widoczne po zalogowaniu do platformy grafiki mogą być w całości dostosowane do Twoich oczekiwań i potrzeb, tak aby komunikacja z kontrahentami była jak najbardziej skuteczna. Osoby z dostępem do platformy mają do dyspozycji szereg funkcjonalności, min. mogą przeglądać aktualną ofertę, składać zamówienia i zapytania ofertowe, sprawdzać status zamówień w realizacji, dodawać obserwowane towary do przechowalni, jak również mają wgląd do podstawowych danych swojej firmy w systemie. Możliwe jest również zarządzenie dostępami do poszczególnych funkcjonalności platformy, nadawanymi poszczególnym pracownikom kontrahentów, z zależności od uprawnień lub pełnionej roli. W rezultacie sprzedaż w Internecie może być skutecznie realizowana, dzięki spersonalizowanej ofercie dostępnej w platformie Comarch B2B.

Personalizuj swoją ofertę i ułatwiaj kontrahentom współpracę

Platforma Comarch B2B oprócz widoku aktualnej oferty i podstawowych informacji (np. dane zalogowanego pracownika, przyznany limit kupiecki) udostępnia trzy kategorie podstawowych zakładek z informacjami: „w realizacji”, „strefa klienta” oraz „przechowalnie”. W „strefie klienta” dostępne są najważniejsze informacje dotyczące oferty dostępnych towarów oraz transakcji. Po wybraniu kategorii, na liście w formie zakładek widoczne są podkategorie do jakich ma dostęp zalogowana osoba. W zakładce „zamówienia” dostępne są zamówienia złożone zarówno poprzez platformę Comarch B2B jak i w systemie Comarch ERP. Zakładka „zapytania” przechowuje informacje o złożonych zapytania ofertowych, które następnie mogą być przekształcane w oferty sprzedaży. Zakładka „oferty” obejmuje wystawione na podstawie zapytań oferty wraz ze szczegółami, które mogą być wykorzystane do składania zamówień. „Płatności” przechowują wszystkie faktury wystawione na konto kontrahenta (zarówno opłacone jaki nieuregulowane). Zakładka „dostawy” udostępnia dokumenty transportowe wystawione w systemie Comarch ERP. „Reklamacje” przechowuje informacje o reklamacjach złożonych zarówno przez platformę Comarch B2B jak i wprowadzone po stronie systemu Comarch ERP. Dostępne są również inne zakładki przechowujące informacje min. o podstawowych danych kontrahenta, pracownikach kontrahenta mających dostęp do platformy Comarch B2B, dokumentach udostępnionych do pobrania (w dowolnym formacie) oraz promocje ze specjalną i zindywidualizowaną ofertą dla danego kontrahenta. Oprócz „strefy klienta” dostępne są kategorie: „w realizacji” oraz „przechowalnie”. Pierwsza umożliwia przegląd wszystkich zamówień sprzedaży dla wybranego okresu. Druga pozwala na szybki dostęp do interesujących kontrahenta produktów z dostępnej listy (obserwowane towary). Platforma dodatkowo umożliwia importowanie listy towarów do koszyka z pliku w formacie CSV, na podstawie udostępnianego szablonu, co pozwala automatyzować składanie zamówień. Ponadto możliwe jest definiowanie wielu koszyków dla zamówień (tzw. funkcjonalność n-koszyków) np. kiedy kontrahent chce wskazać różne adresy dla dostawy, lub chce stworzyć różne warianty zamówienia. Dzięki dostępowi do historycznych danych, możliwe jest wygodne kopiowanie pozycji do nowego zamówienia, następnie ewentualna modyfikacja i złożenie zamówienia, co pozwala znacznie usprawnić sprzedaż w Internecie w modelu B2B.

Usprawniaj proces wyszukiwania, ofertowania i zamawiania

Dla potrzeb łatwego wyszukiwania towarów, produkty na platformie Comarch B2B dostępne są w grupach asortymentowych, które definiowane są po stronie systemu Comarch ERP. Platforma udostępnia szereg filtrów dla potrzeb wyszukiwania, które mogą być zapisane do ponownego wykorzystania w przyszłości. Przeglądane produkty mogą być wyświetlone wraz ze zdjęciami w formie kafelków lub listy towarów oraz w formie listy z samym opisem (bez zdjęć). Wszystko po to, aby składanie zamówień było szybkie, intuicyjne i dopasowane do potrzeb konkretnego pracownika po stronie kontrahenta. Dzięki wykorzystaniu platformy Comarch B2B Twoja firma może w łatwy i szybki sposób uruchomić sprzedaż w Internecie, wykorzystując dane zgromadzone w Twoim systemie Comarch ERP.

Graphcom Sp. z o.o. specjalizuje się we wdrażaniu systemów informatycznych wyprodukowanych przez Comarch S.A. Firma Graphcom współpracuje zarówno z małymi, średnimi, jak i dużymi przedsiębiorstwami. Od 2000 roku realizuje największe w kraju projekty wdrożeniowe Comarch ERP, koncentrując się na klientach z sektora produkcyjnego oraz e-commerce.

Graphcom wierzy, że kluczową wartością każdej firmy jest jej zdolność do korzystania z gromadzonych przez siebie danych (Data-Driven Company).

Opinie o wdrożeniu systemu Comarch ERP Altum przez firmę Graphcom w spółce Puccini:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*