Comarch startuje z kampanią promującą własne systemy AI

Sztuczna inteligencja coraz szerzej wkracza do różnych obszarów życia. Rozwiązania oparte na algorytmach AI napędzają też procesy biznesowe w firmach, budując ich przewagę rynkową i realizując potrzeby klientów. Jak inteligentne systemy sprawiają, że organizacje stają się coraz bardziej konkurencyjne? O tym opowiada kampania Comarch, w której największy polski dostawca oprogramowania  ERP pokazuje zastosowanie własnych aplikacji AI w biznesie. Firma prowadzi działania marketingowe w radiu, internecie i na portalach branżowych.

Rewolucja sztucznej inteligencji staje się faktem. Technologie AI znajdują z powodzeniem zastosowanie w świecie biznesowym, gdzie potrafią skutecznie zaoszczędzić czas, zminimalizować koszty na wielu płaszczyznach czy zadbać o płynność finansową firmy. Organizacje, chcąc zachować konkurencyjność w branży i dołączyć do wyścigu technologicznego, powinny już teraz zadbać o wdrożenie odpowiednich systemów informatycznych napędzanych inteligentnymi algorytmami.

Comarch wychodzi naprzeciw globalnym trendom i oczekiwaniom przedsiębiorców. Systemy Comarch ERP już teraz z sukcesami wykorzystują mechanizmy AI, uczenia maszynowego i deep learning. Algorytmy sztucznej inteligencji wspierają firmy w takich procesach jak m.in.:

  • automatyzacja windykacji i poprawa płynności finansowej,
  • szybka i intuicyjna komunikacja z systemem,
  • zarządzanie zapasami i produkcją,
  • automatyczne wprowadzanie i zatwierdzanie dokumentów,
  • rekomendowanie produktów klientom w obszarze e-commerce.

Wykorzystanie AI w procesach biznesowych pozwala nie tylko na optymalizację pracy w organizacji, ale też redukcję kosztów, wzrost wydajności, wielozadaniowość, odciążenie pracowników i niemal całkowite wyeliminowanie tzw. błędu ludzkiego.

O systemach Comarch ERP wspieranych przez sztuczną inteligencję opowiada kampania reklamowa, którą firma realizuje od maja. W ramach działań marketingowych spółka przedstawia zalety AI w usprawnianiu biznesu i budowaniu przewagi w branży. Opowiada też o własnych rozwiązaniach, które codziennie wprowadzają przedsiębiorstwa na wyższy poziom technologii.

Rozwój sztucznej inteligencji to największa rewolucja technologiczna w ostatnich dekadach. Algorytmy AI już teraz powinny wspierać pracę firm, które chcą pretendować do roli liderów. Jako największy polski dostawca oprogramowania ERP wiemy, jak istotnie AI potrafi wpłynąć na usprawnienie procesów w magazynie czy w produkcji. Jedną z naszych nowości jest również ChatERP, odpowiadający za komunikację użytkownika z systemem za pomocą języka naturalnego. Pozwala on na szybsze wykonywanie zadań i uzyskiwanie odpowiedzi na pytania związane z działaniem systemu i danymi w nim zawartych. Umożliwia wykonywanie operacji w naszych systemach bez konieczności korzystania z klasycznego GUI (Graphical User Interface). Jest więc nowym typem User Interfacemówi Zbigniew Rymarczyk, dyrektor Sektora Comarch Enterprise Solutions i wiceprezes Comarch.  

Kampania realizowana jest w radiu (TOK FM, Radio ZET, Chillizet, Złote Przeboje, Antyradio, Rock Radio), internecie (w formie spotu wideo) oraz na portalach branżowych.

Więcej o inteligentnych systemach Comarch ERP dowiedzieć się można na stronie Sztuczna inteligencja w firmie.

—–

O Comarch

Comarch został założony w 1993 roku w Krakowie, a od 1999 roku jest notowany na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Jest jedną z największych firm informatycznych w Europie i prowadzi projekty dla czołowych marek z Polski i świata
w najważniejszych sektorach gospodarki m.in.: telekomunikacji, finansach, bankowości i ubezpieczeniach, handlu i usług, infrastruktury IT, administracji publicznej, przemyśle, ochronie zdrowia oraz w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Z usług Comarch skorzystało kilkadziesiąt tysięcy światowych marek w ponad 100 krajach na 6 kontynentach m.in.: Allianz, Auchan, BNP Paribas Fortis, BP, Carrefour, Heathrow Airport, Heineken, ING czy LG U+, Orange, Telefónica, T-Mobile, Vodafone.

Firma zajmuje wysokie pozycje w rankingach analityków IT m.in.: Gartnera, Truffle 100, TOP 200 „Computerworld”, IDC, Polskiej Akademii Nauk, EU Industrial R&D Investment Scoreboard. Corocznie Comarch inwestuje środki o wartości ok. 15 proc. przychodów
w projekty innowacyjne. W 2022 roku nakłady na prace R&D wyniosły 398,9 mln zł. Obecnie zatrudnia ponad 6500 ekspertów, w ponad 80 biurach w ponad 30 krajach od Australii i Japonii przez Bliski Wschód oraz Europę aż po obie Ameryki.

www.comarch.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*