Pulpit Kontrolny – narzędzie BI dla każdego.

Pulpit Kontrolny czyli oprogramowanie analityczno – controllingowe dostępne w chmurze. Głównym celem Pulpitu Kontrolnego jest automatyczne gromadzenie i wizualizacja danych pozwalających kadrze menadżerskiej na pełną kontrolę i szybkie podejmowanie właściwych decyzji.

Oprogramowanie systemu wyróżnia się ergonomicznym i intuicyjnym interfejsem, dlatego użytkownicy biznesowi, samodzielnie, bez pomocy personelu technicznego są w stanie analizować informacje kluczowe dla przedsiębiorstwa takie jak: rentowność, wolumen sprzedaży, dynamikę rozwoju firmy, efektywność poszczególnych oddziałów czy placówek itp.Pulpit Kontrolny to idealne rozwiązanie dla wszystkich przedsiębiorstw posiadających od jednej do kilkaset placówek ze szczególnym uwzględnieniem sieci sprzedaży hurtowej i detalicznej.

Centralna baza danych i funkcje zarządzające zintegrowanych modułów zapewniają kontrolę przepływu towarów i realizacji polityki handlowej firmy w formie jednego centrum dowodzenia dla całej sieci sklepów. Rozbudowany system uwierzytelniania i autoryzacji pozwala na dzielenie się wybraną informacją ze współpracownikami lub partnerami. Łatwość integracji Pulpitu Kontrolnego z wieloma popularnymi na rynku programami magazynowo – sprzedażowymi takimi jak Subiekt GT czy Comarch ERP XL sprawia, że to narzędzie doskonale sprawdza się jako źródło do raportów ad hoc, analiz i zestawień.

Podstawowe funkcje Pulpitu:

  • ANALIZA BIZNESOWA
    Analiza danych sprzedażowych i marżowości, Analiza danych magazynowych, (rotacja, wiekowanie, stany magazynowe) Cykliczne raporty.
  • KONTROLA
    Bieżące śledzenie zdarzeń, Kontrola aktywności sklepu, System motywacyjny, System wczesnego ostrzegania
  • DOSTĘP DO INFORMACJI
    Stały dostęp do najważniejszych informacji na platformie Pulpit kontrolny.
  • MOBILNOŚĆ
    Od teraz możesz na bieżąco kontrolować działalność firmy niezależnie od tego gdzie jesteś.
  • INTEGRACJA
    Integrację danych z wielu źródeł, np. z Subiekt, PrestaShop, Google Analytics, licznika klientów w jednym programie.

Wszystkie informacje na temat Pulpitu Kontrolnego można znaleźć na dedykowanej stronie www – http://www.pulpitkontrolny.pl/

Nowości i aktualności dotyczące Pulpitu znajdują się na naszym Fanpage – http://www.facebook.com/PulpitKontrolny/

JCommerce partnerem Netronic, dostawcy software’u z diagramami Gantta

Oprogramowanie Netronic jest w pełni dostosowane do aktualnych środowisk programistycznych Microsoft i Java, dzięki czemu z łatwością integruje się z większością systemów IT do zarządzania przedsiębiorstwem, takimi jak systemy ERP, PPS, SCM i MES, w tym zwłaszcza z systemem Microsoft Dynamics NAV.

Interaktywne dodatki do diagramów Gantta, dedykowane właśnie dla systemu Microsoft Dynamics NAV, umożliwiają wizualizację danych, dzięki czemu procesy planowania i harmonogramowania stają się dużo bardziej przejrzyste i elastyczne.

JCommerce stworzyło Centrum Innowacji dla Przemysłu

Katowickie Centrum Innowacji dla Przemysłu (Industrial Innovation Centre) jest inicjatywą wyjątkową, przede wszystkim z uwagi na to, że zostało powołane przez polską firmę, która już od kilku lat z powodzeniem konkuruje zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi producentami oprogramowania dla zaawansowanych sektorów gospodarki.

To przedsięwzięcie wiodącej, polskiej firmy, która realizuje procesy informatyczne o najwyższym poziomie innowacyjności i złożoności – tłumaczy Krzysztof Senger, wiceszef Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu – JCommerce zdobyło nasze uznanie również ze względu na zaangażowanie spółki w rozwój młodych talentów oraz współpracę z lokalnymi ośrodkami badawczymi i akademickimi".

Na realizację inwestycji firma JCommerce otrzymała rządowy grant w wysokości blisko 1,2 mln zł, który będzie wsparciem w tworzeniu wysokiej jakości miejsc pracy w jednym z priorytetowych sektorów polskiej gospodarki. Inicjatywa doskonale wpisuje się w kryteria Strategii na Rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju. Centrum Innowacji dla Przemysłu w Katowicach rozpoczęło swoją działalność latem 2017 roku i już znalazło w nim pracę 15 specjalistów, jednak JCommerce planuje jego dalszy dynamiczny rozwój w kolejnych latach.

W ramach projektu podejmować będziemy wielopłaszczyznowe prace nad istniejącymi i nowymi narzędziami informatycznymi dla przemysłu, w tym branży budowlanej, naftowej, gazowej, elektrycznej, energetycznej, automatyki przemysłowej, robotyki, elektroniki precyzyjnej, przemysłowej, ale także dla branży telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej oraz bankowej. Wszystkie obszary wdrażane w ramach tego przedsięwzięcia wymagają szczególnej wiedzy i doświadczenia domenowego – tłumaczy Piotr Zyguła, Prezes JCommerce. – w tym celu, firma zatrudni analityków, programistów, testerów oprogramowania i kierowników projektów. Będą oni opracowywać m.in. szybsze i bezpieczniejsze algorytmy stosowane przy optymalizacji procesów produkcyjnych. Pozwoli to polskim rozwiązaniom na zdobycie przewagi konkurencyjnej i rozwój ich pozycji na rynkach zagranicznych".

Centrum Innowacji dla Przemysłu jest kolejnym krokiem JCommerce w strategii rozwoju swoich usług w zakresie zaawansowanych rozwiązań technologicznych w obszarze Przemysłu 4.0, a także transformacji cyfrowej przedsiębiorstw.

Utrzymanie i rozwój systemu Microsoft Dynamics NAV dla CORE

W związku ze stale rozszerzającym się zakresem współpracy partnerskiej z JCommerce, firma CORE zdecydowała się na powierzenie zadań wsparcia i rozwoju swojego systemu ERP naszym specjalistom.

Pierwotnie system uruchomiony został w obszarach Zlecenia, Zasoby, Finanse i Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Pierwszym etapem rozwoju systemu będzie upgrade do najnowszej wersji NAV 2017 DE, a następnie wdrożenie dodatkowego modułu zarządzania płatnościami Dynamo Payment Module, dostosowanie i rozszerzenie funkcjonalności zarządzania kartami czasu pracy oraz dostosowanie wydruków faktur sprzedaży. Docelowo system ma zostać także rozbudowany o moduły obsługujące pozostałe obszary działalności firmy, takie jak Sprzedaż i Marketing, a także nowe funkcjonalności, które pojawiły się w najnowszej wersji systemu.

Wdrożone rozwiązanie klasy ERP ma zapewnić pełną kontrolę, pod względem przychodów i kosztów, realizowanych projektów oraz przejrzystość w prowadzonych działaniach sprzedażowo-marketingowych. Dostęp do aktualnych danych pochodzących ze wszystkich obszarów działalności firmy ma umożliwić podejmowanie szybkich i precyzyjnych decyzji, co w efekcie końcowym przełoży się na sprawniejszą realizację usług dla klientów końcowych.

Utrzymanie systemu obejmuje również dodatkowe usługi, takie jak: audyt kodu, bieżąca asysta, w tym poprawki błędów, czy przygotowanie i kastomizacja profili użytkowników systemu (Role Tailored Client Profiles) na miarę ich potrzeb i ról pełnionych w firmie.