Wiodący polski producent środków utrzymania czystości – VOIGT – wdraża system IFS Applications w celu przyspieszenia rozwoju

System IFS Applications wspiera kluczowe procesy biznesowe w firmie Voigt, umożliwiając czerpanie korzyści z optymalizacji obsługi serwisowej IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że PPUH Voigt, czołowy na polskim rynku producent profesjonalnych środków utrzymania czystości, wdrożył system IFS Applications™ 9. Rozwiązanie to pozwoli na dalsze zwiększanie efektywności i przewagi konkurencyjnej. 

Firma Voigt z siedzibą w Zabrzu (Polska) już od ponad 25 lat działa na rynku jako producent wysokiej klasy profesjonalnych środków utrzymania czystości. Voigt dysponuje rozbudowaną siecią dystrybucyjną na terenie całego kraju. Z jej pomocą obsługuje głównie instytucje, w tym przedsiębiorstwa komercyjne, firmy sprzątające, a także firmy z branży hotelarskiej i gastronomicznej. Produkty Voigt są również dostępne w innych krajach europejskich, takich jak Niemcy, Czechy, Rumunia, Łotwa, Litwa, Słowacja i Szkocja.

Nowoczesny model biznesowy firmy Voigt obejmuje szereg rozwiązań, które skutecznie budują rynkową przewagę, m.in. usługi audytowe, szkolenia oraz bardzo efektywnie działający system serwisowy. Obsługa serwisowa klienta jest elementem wyróżniającym ofertę spółki i ma duży wpływ na jej konkurencyjność. Szkolenia dla klientów obejmują nie tylko informacje dotyczące produktów, ale także szeroko rozumiany obszar technik i technologii utrzymania czystości. 

System IFS Applications zastąpił dotychczasowe rozwiązanie ERP, które przestało spełniać potrzeby przedsiębiorstwa związane z elastycznością biznesową i efektywnością prowadzonej działalności. Jednym z kluczowych czynników, który zadecydował o zakupie systemu IFS Applications, była jego elastyczność. Nowy system pomoże w pełni zrealizować strategię biznesową firmy Voigt oraz wdrożyć nowoczesny model sprzedaży.

System IFS Applications wspiera całość działalności przedsiębiorstwa: sprzedaż, produkcję, logistykę, finanse, zakupy, zasoby ludzkie oraz obsługę serwisową. Rozwiązanie firmy IFS zapewnia również pełne wsparcie obsługi zleceń serwisowych. Proces ten obejmuje monitorowanie zmian statusu zlecenia, tworzenie nowych zleceń, a także finalizowanie zadań, w tym raportowanie czasu realizacji, zużytych materiałów i wydatków.

„System IFS Applications wspiera dynamiczny rozwój naszego przedsiębiorstwa. W wyniku wdrożenia udało nam się zwiększyć wydajność pracy, szczególnie w obszarze produkcji” –powiedział Jacek Grynicki, dyrektor zarządzający i prokurent w PPUH VOIGT Sp. z o.o. „Wśród konkurencji wyróżnia nas przede wszystkim oferta działań serwisowych i szkolenia klientów, by mogli w optymalny sposób korzystać z naszych produktów. Ważnym elementem wdrożenia IFS Applications była migracja funkcji związanych z obsługą klienta ze starych systemów do dużo bardziej nowoczesnej, w pełni zintegrowanej platformy mobilnej. Oprócz tego wprowadziliśmy nowe rozwiązania w dziale sprzedaży, co w znacznym stopniu przyczyni się do umocnienia naszej pozycji rynkowej”.

Marcin Taranek, prezes IFS CEE, skomentował: „System IFS Applications jest świetnie przystosowany do potrzeb firm z branży produkcyjnej, a jego funkcjonalność można poszerzać wraz z rozwojem działalności przedsiębiorstwa. Cieszymy się, że firma Voigt będzie z pomocą naszego rozwiązania realizować swoją strategię biznesową oraz czerpać korzyści z optymalizacji usług serwisowych”.
 

iScala 3.2 – najnowsza wersja już dostępna

Epicor udostępnił najnowsza wersję systemu iScala. Wersja 3.2. to kolejny krok w ewolucji popularnego rozwiązania. 

Tym razem główny nacisk rozwoju funkcjonalności położono na 3 kluczowych zakresach:

  • zwiększenie zgodności z lokalnymi wymaganiami
  • rozbudową interfejsu użytkownika
  • nowych rozwiązaniach mobilnych

Użytkownicy, którzy uaktualnią program iScala do wersji 3.2, będą mogli cieszyć się m.in. takimi ulepszeniami jak:

  • jeszcze bardziej rozwinięta możliwość dostosowywania interfejsu użytkownika, ulepszone funkcje wyszukiwania i możliwość korzystania z kilku okien przy jednym logowaniu
  • łatwiejsze częściowe i automatyczne księgowanie dziennika
  • rozszerzone możliwości księgowych dzięki dedykowanym regionalnym wymaganiom raportowym
  • rozbudowane ustalanie daty waluty i zapisywanie kursów walut w zamówieniach
  • rozbudowane możliwości zarządzania magazynem i materiałami
  • rozszerzona funkcjonalność mobilna np. możliwość zawieszenia pracy i zapisania tymczasowych zmian zarówno w dotychczasowych aplikacjach jak i nowo dodanych
  • rozbudowane wsparcie dla RODO (GDPR), bezpieczeństwa i audytów

Aktualizacja aplikacji w zakresie wsparcia RODO jest szczególnie ważna w związku ze zmianami wymagań w prowadzeniu działalności biznesowej w tym zakresie. Najnowsza wersja obejmuje również dostarczanie kluczowych we współczesnym biznesie funkcjonalności, które obejmują ciągły rozwój mobilności oraz potrzeby szybkiego i łatwego wyszukiwania i uzyskiwania dostępu do konkretnych informacji w coraz bardziej złożonym środowisku.

Rozwiązanie iScala jest dobrze ugruntowanym, ciągle ulepszanym, wysoce wydajnym i rozbudowanym funkcjonalnie rozwiązaniem do planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP).

L-Systems najwierniejszym sponsorem Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej

Zakończyła się jubileuszowa X edycja Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej organizowanej przez Wyższą Szkołę Logistyki w Poznaniu.

W tym roku wzięło w niej udział niemalże 9 000 uczestników z prawie 300 szkół. Ścisła czołówka razem ze zwycięzcą Konradem Dankiem otrzymała indeks WSL oraz zwolnienie z opłat.

L-Systems wspiera olimpiadę od początku jej istnienia, a w trakcie jubileuszowej edycji zostaliśmy wyróżnieni nagrodą specjalną – statuetką dla „Najwierniejszego Sponsora”. To bardzo miłe i wyjątkowe wyróżnienie dla naszej firmy.

Firma Godna Zaufania 2018

Trzeci rok z rzędu nasza firma uzyskała certyfikat Firmy Godnej Zaufania 2018.

Certyfikat jest przyznawany firmom oferującym najwyższy poziom świadczonych usług oraz posiadającym doskonałą opinię wśród klientów.

Wyróżnienie to jeszcze bardziej wzmacnia naszą determinację w osiąganiu jak najwyższych standardów obsługi klientów.