Astro WMS® Express. Ekspresowe wdrożenie dla VIVE GROUP

Bazując na 40-letniej historii i doświadczeniu z 500 wdrożeń, firma Consafe Logistics zaproponowała nowy model prowadzenia projektu magazynowego – flagowy system Astro WMS® został wzbogacony o formułę Express. Pierwszym klientem w Polsce, który skorzysta z tego rozwiązania jest Grupa VIVE – organizacja specjalizująca się w recyklingu tekstyliów, obecnie stawiająca pierwsze kroki na rynku 3PL.  Magazyn firmy zlokalizowany w nowo powstającej inwestycji Panattoni Park Kielce liczy ponad 26 000 m kw. nowoczesnej powierzchni z przeznaczaniem pod logistykę.

– Dostosowanie pracy magazynu do najwyższych standardów rynkowych to jeden z kluczowych celów, gdyż będą one miały bezpośredni wpływ na jakość obsługi naszych Klientów. Przed nami debiut na rynku 3PL, a to wiąże się z potrzebą elastyczności, ponieważ każda branża ma swoją własną specyfikę i przeróżny wachlarz produktów. Dlatego zdecydowaliśmy się na rozwiązanie firmy Consafe Logistics, która nie tylko posiada bogate doświadczenie i specjalizuje się  w obszarze 3PL, ale także ma w swej ofercie wdrożenie typu Express – wyjaśnia Igor Jeliński, Dyrektor Zarządzający Grupy VIVE.

Gdy w grę wchodzi presja czasu, pojawia się obawa, czy usługa nie straci na jakości. Consafe Logistics udowadnia, że uproszczony pakiet wdrożeniowy oparty na zdefiniowanych procesach  i wstępnie skonfigurowanym systemie to świetna opcja, która oznacza szybką implementację i gwarantuje najwyższą jakość. 

– Pierwsza faza pracy nad wdrożeniem odsłoniła potrzebę standaryzacji procesów. Tym bardziej cieszy nas fakt, iż nasz nowy Klient, VIVE Group, podjął decyzję o ekspresowym wdrożeniu, które zrealizujemy w ciągu najbliższych kilku miesięcy. W ten sposób będziemy mogli dostarczyć w szybkim tempie system WMS działający według standardu, co pozwoli Klientowi efektywnie, bezpiecznie i  niskokosztowo rozwijać się zarówno w obszarze recyklingu, jak i na nowym polu usług logistycznych. W przyszłości, gdy pojawi się potrzeba rozbudowy programu o dodatkowe funkcjonalności, będziemy mogli wykorzystać potencjał zaawansowanych modułów Astro WMS® – tłumaczy Marcin Figlarek, Application Consultant w Consafe Logistics.

Kontakt dla mediów:
Magdalena Tokarska, Consafe Logistics, 508 031 333, magdalena.tokarska@consafelogistics.com 
Ewelina Rozpara, Grupa VIVE, tel. 723 184 218, ewelina.rozpara@vive.com.pl

Informacje Consafe Logistics: 
Consafe Logistics
Consafe Logistics jest wiodącym w Europie dostawcą rozwiązań informatycznych do zarządzania magazynem. Wysokiej klasy system Astro WMS® tworzy przewagę konkurencyjną i pomaga firmom na całym świecie w osiąganiu sukcesów rynkowych. Nasze bogate doświadczenie i doskonałą znajomość rynku łączymy z praktyczną wiedzą z zakresu magazynowania. Rozpoznajemy potrzeby klientów, dla których opracowujemy i wdrażamy dopasowane rozwiązania IT. Zmniejszamy koszty zwiększając wydajność oraz poprawiając jakość obsługi klienta w magazynach o różnym stopniu zautomatyzowania. Blisko 400 naszych pracowników w 5 europejskich biurach pomaga klientom w 35 krajach lepiej zarządzać magazynami i centrami dystrybucyjnymi. Mamy za sobą ponad 500 wdrożeń, co pozycjonuje nas w czołówce dostawców WMS.  https://www.consafelogistics.com/pl/ 
 

Astro WMS®
Astro WMS® to system zarządzania magazynem oparty na solidnych zasadach logistycznych, w którym główny czynnik stanowi czas warunkujący konkurencyjność. System zapewnia obsługę wszystkich procesów zarządzania magazynem. Jest przeznaczony dla firm, które wymagają wydajnych mechanizmów logistycznych na potrzeby gospodarki magazynowej, dystrybucji i produkcji. Można go wdrożyć w środowiskach różnej wielkości – od ogólnoświatowych centrów dystrybucyjnych po magazyny produkcyjne. System zapewnia m.in. następujące korzyści: szybszą realizację zamówień, lepszą obsługę klientów, wyższą jakość oraz większą dokładność operacji i stanów magazynowych, lepsze wykorzystanie zasobów pracy, minimalizację liczby błędów i zadań administracyjnych, m.in. poprzez możliwość wykonywania wszystkich operacji w trybie online za pomocą terminali radiowych. System Astro WMS® jest obecnie zainstalowany w ponad 900 różnych firmach na całym świecie. Pierwsze wdrożenie miało miejsce w 1986 r. i dzięki ciągłemu udoskonalaniu system Astro WMS® jest obecnie uważany za jedno z najlepszych rozwiązań w kategorii zarządzania magazynem.
 

Informacje Grupy VIVE:
Grupa VIVE 
Grupa powiązanych ze sobą spółek, z których główna – VIVE Textile Recycling, działając od 26 lat, jest liderem branży recyklingu tekstyliów w Polsce i Europie. Grupa VIVE stawia sobie za cel stuprocentowe wykorzystanie odzieży używanej, segregowanej każdego dnia w ilości setek ton. Nieustannie rozwija działalność w kolejnych obszarach, takich jak transport i logistyka, optymalizacja kosztów ponoszonych przez przedsiębiorstwa, czy innowacyjne metody recyklingu. W skład grupy wchodzą: VIVE Textile Recycling, VIVE Transport, VIVE Logistic Services, VIVE Profit Center, VIVE Management, VIVE Properties, VIVE Biznes i VIVE Innovation. Jednocześnie, jako przedsiębiorca odpowiedzialny społecznie, VIVE Group wspiera działalność Klubu Sportowego VIVE Kielce oraz Fundacji VIVE SerceDzieciom.

VIVE Transport i VIVE Logistic Services
Spółki logistyczne Grupy VIVE oferują szeroki zakres usług TSL i łańcuch wartości, budując przewagę konkurencyjną swoich Klientów. VIVE Transport to nagradzany operator logistyczny operujący w ramach tzw. zwinnego łańcucha dostaw. Specjalizuje się w transporcie ładunków przestrzennych i standardowych, wysokokubaturowymi nadwoziami wymiennymi systemu BDF. Przewozy realizuje na rynku międzynarodowym oferując także system dystrybucji do sieci handlowych z wykorzystaniem własnego taboru dedykowanego. VIVE Logistic Services oferuje w zakresie logistyki magazynowej innowacyjne i wysoko przetworzone usługi wymagające szczególnych umiejętności zasobów ludzkich, rozwiązania magazynowe w klasie A/A+ w regionie świętokrzyskim oraz rozwiązania w logistycznym łańcuchu wartości klientom poszukującym innowacyjnych, zwinnych rozwiązań w szczególności dla podmiotów z branży retail i producentów, dla których głównymi rynkami są kraje wspólnoty europejskiej.

nVision z podwójnym tytułem Produkt Roku 2018

Po raz siódmy z rzędu czytelnicy magazynu IT Professional wybrali Axence nVision Produktem Roku. Zdobyliśmy również I miejsce w plebiscycie IT w Administracji. Dziękujemy!

To już siódmy z rzędu triumf w Axence nVision w kategorii Monitoring i Zarządzanie i kolejna nagroda Czytelników. Oprogramowanie nVision jest rekordzistą na liście laureatów  magazynu IT Professional – aplikacja zdobyła także maksymalną ocenę w redakcyjnym teście i rekomendację „IT Professional”.

Laury zdobyła dziesiątą edycja nVision i jej nowe funkcje, wśród których część dotyczyła modyfikacji w kontekście RODO. Mnogość nowości funkcjonalnych w tym roku uzupełniła wersja 10.3. nakierowana na wyższy komfort i bezpieczeństwo użytkowania.

Zwycięstwa w głosowaniach czytelników IT Professional i IT w Administracji są dla nas  niezwykle ważne. To właśnie głos użytkowników uznajemy, za najważniejszy test dla Axence nVision®. Tworzymy oprogramowanie z myślą o komforcie w użytkowaniu. Chcemy dostarczać rozwiązania, które dają satysfakcję i ogólną frajdę. Jednocześnie stawiamy na jakość produktów i narzędzi.  Recenzje i kolejne nagrody odzwierciedlają te cechy nVision® – jakość i przyjazny UXkomentuje Grzegorz Oleksy, Prezes Zarządu Axence

Produkt Roku 2018 IT w Administracji to plebiscyt, w którym nagradzane są najlepsze produkty IT wykorzystywane w codziennej pracy w jednostkach sektora publicznego. nVision zdobyło 1. Miejsce w głosowaniu użytkowników i redakcji w kategorii Oprogramowanie zabezpieczające.

7. Edycja rankingu IT Professional to wieloetapowy proces w trakcie którego czytelnicy zgłosili ponad 300 rozwiązań IT, na które można było oddawać głosy w 2. etapie. Głosami Czytelników opogramowanie Axence nVision® zostało Produktem Roku w kategorii Monitoring i zarządzanie.

Taktujemy zaufanie i pozytywną opinię użytkowników jako spełnią obietnicę utrzymania wysokiej jakości naszych rozwiązań. Największą radość sprawia nam zaangażowanie i więź ze społecznością nVision. Spotykamy się w szerokim gronie na konferencjach i szkoleniach, rozmawiamy nie tylko przy okazji zgłoszeń supportowych. Cenimy sobie merytoryczny odzew i sugestie co do rozwoju produktów. Bliskie relacje z klientami procentują – podkreśla Robert Posłajko, PR & Marketing Manager w Axence.

Axence sp. z o.o. sp. k. ul. Na Zjeździe 11, 30-527 Kraków
Więcej informacji udziela:
Robert Posłajko – PR & Marketing Manager, +48 12 448 13 27. +48 533 884 482

Lockheed Martin wykorzysta system IFS Applications do obsługi obiektów w ramach wartego 3,5 mld USD kontraktu z armią amerykańską

Oprogramowanie firmy IFS do obsługi łańcucha dostaw i logistyki będzie wykorzystywane do utrzymania 300 000 składników majątku wdrożonych na przestrzeni siedmiu lat
IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, podpisał kontrakt z firmą Lockheed Martin (NYSE: LMT) na 2600 licencji użytkownika modułów systemu IFS Applications™ do zarządzania łańcuchem dostaw, gospodarki magazynowej, zakupów i innych funkcji. 

Oprogramowanie IFS Applications będzie dla firmy Lockheed Martin kluczowym narzędziem w realizacji mającego trwać 7 lat i wartego 3,5 mld USD programu utrzymania działających na całym świecie 300 000 obiektów systemu TADSS (pomocy naukowych, urządzeń szkoleniowych, trenażerów i symulatorów), w tym strzelnic bojowych i symulatorów przyrządowych w ramach kontraktu na utrzymanie TADSS Armii Stanów Zjednoczonych (Army TADSS Maintenance Program; ATMP). System IFS Applications będzie wykorzystywany do zapewnienia dostępności materiałów, części i zasobów potrzebnych do utrzymania tych aktywów. W ramach kolejnej fazy firma IFS zapewni szerokie możliwości planowania mobilnym technikom obsługującym te obiekty.

Lockheed Martin jest jedną z kilku czołowych firm z sektora lotnictwa i obrony (A&D), które korzystają z systemu IFS Applications. Cieszy się on uznaniem analityków ze względu na pokaźną bazę klientów obejmującą agencje obrony oraz kontrahentów poziomu I i II z branży lotniczej. W październiku firma IFS została sklasyfikowana jako największy dostawca oprogramowania do zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa (EAM) w sektorze lotnictwa i obrony. To już dziesiąty rok z rzędu, gdy wiodąca firma badawcza i doradcza ARC Advisory Group wskazuje IFS jako światowego lidera na rynku A&D.

„System IFS Applications, jako wiodące oprogramowanie dla sektora lotnictwa i obrony, zapewni obsługę logistyki i łańcucha dostaw w celu wsparcia tego kontraktu” – powiedział Scott Helmer, prezes ds. sektora lotnictwa i obrony w korporacji IFS. „Rozwiązanie zostanie następnie rozszerzone o oprogramowanie IFS do optymalizacji planowania i harmonogramowania, które umożliwi firmie Lockheed Martin korzystanie z algorytmów sztucznej inteligencji do automatyzacji zarządzania w czasie rzeczywistym mobilnymi technikami zgodnie ze zmieniającymi się wymogami i priorytetami”.

Cindy Jaudon, prezes korporacji IFS na region Ameryk, dodała: „Spółka realizująca duże kontrakty z Departamentem Obrony USA, a jednocześnie spełniająca i przekraczająca wymogi umów SLA potrzebuje niezawodnej i sprawdzonej platformy zdolnej do zarządzania całym cyklem życia kontraktu. To właśnie możemy tutaj zaoferować w gotowym rozwiązaniu COTS (commercial-off-the-shelf)”.

Więcej informacji na temat rozwiązań IFS dla sektora lotnictwa i obrony można znaleźć na stronie https://www.ifsworld.com/corp/industries/aerospace-and-defense/.
Anna Machol, PR for IFS in Poland. Phone: 48 512 134 493, anna.machol@amedia.com.pl

O firmie Lockheed Martin
Lockheed Martin, z siedzibą w miejscowości Bethesda w stanie Maryland, jest globalną spółką z branż bezpieczeństwa oraz lotnictwa i obrony, która zatrudnia około 100 000 pracowników na całym świecie i zajmuje się głównie badaniem, projektowaniem, opracowywaniem, wytwarzaniem, integrowaniem i utrzymaniem zaawansowanych technologicznie systemów, produktów i usług. W tym roku firma otrzymała trzy nagrody w konkursie Edison Awards za przełomowe innowacje w dziedzinach autonomii, technologii satelitarnej i ukierunkowanej energii. Dodatkowe informacje są dostępne na stronie lockheedmartin.com.

O firmie IFS 
IFS™ jest producentem i dostawcą oprogramowania dla przedsiębiorstw, współpracującym z klientami z całego świata, którzy zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, zarządzaniem majątkiem oraz świadczeniem usług serwisowych. Dzięki połączeniu wiedzy branżowej naszego zespołu oraz rozwiązań i zaangażowania we współpracę z naszymi klientami, jesteśmy wiodącym i najczęściej rekomendowanym dostawcą w naszym sektorze. Nasz zespół składający się z 3500 pracowników wspiera ponad 10 000 klientów z całego świata za pośrednictwem sieci biur lokalnych oraz stale powiększającego się ekosystemu firm partnerskich. 

W Polsce IFS obsługuje ponad 260 klientów, do których należą m.in.: Bolix S.A., Cognor S.A., ELESTER-PKP, Enea Wytwarzanie sp. z o.o., Grupa ATLAS, Grupa Nowy Styl, Grupa Paradyż, Grupa Powen-Wafapomp SA, Libet S.A., Międzynarodowe Targi Poznańskie sp. z o.o., Mostostal Zabrze S.A., MPK S.A. w Krakowie, MPWiK SA w Krakowie, MPWiK w m.st. Warszawie S.A., MPWiK SA we Wrocławiu, PESA Bydgoszcz SA, PGNiG Termika, PLAST-MET Automotive Systems, Poltarex Sp. z o.o., Porta KMI Poland Sp. z o.o., PPUH VOIGT Sp. z o.o., PREVAC sp. z o.o., Quad/Graphics Europe, TAURON Wytwarzanie S.A., UTC CCS Manufacturing Polska sp. z o.o., VECTOR Sp. z o.o. i wiele innych firm. Więcej informacji: IFSworld.com

Dołącz do nas na Twitterze: @IFSPoland
Zapraszamy na blog firmy IFS pod adresem https://blog.ifsworld.com/, gdzie omawiane są technologie, nowe rozwiązania i ciekawe pomysły.
 

Bądź gotowy na elektroniczną wysyłkę sprawozdań JPK_SF

 

1 października 2018 r. weszła w życie druga część zmian wynikających z nowelizacji ustawy o KRS. W związku z powyższym, konieczne będzie składanie sprawozdań finansowych zgodnie z formatem JPK_SF. Wyzwanie dla przedsiębiorców stanowi zamiana danych dotychczas gromadzonych w arkuszach kalkulacyjnych i przepisywanych do formularzy papierowych na pliki XML zgodne z właściwym schematem JPK_SF. Jest to czasochłonny i skomplikowany proces, dlatego też przedsiębiorcy będą potrzebowali narzędzia, które pozwoli na wprowadzenie niezbędnych informacji, bądź przekonwertuje dane z arkuszy kalkulacyjnych na pożądany format. 

Wychodząc naprzeciw potrzebom wynikającym z powyższych zmian legislacyjnych, Todis Consulting przygotował aplikację do generowania elektronicznych sprawozdań w oparciu o system iScala. Rozwiązanie ułatwia przygotowanie Sprawozdań Finansowych w odpowiednim formacie, a kodowanie Bilansu i Rachunku Wyników nigdy wcześniej nie było tak proste. 
Już dziś skontaktuj się z nami, a z chęcią przedstawimy szczegóły naszego rozwiązania.