Termin: 10.03.2020 (wtorek), godz. 10.00
Prowadzenie PPK w firmie wymaga nie tylko znajomości zasad obsługi Pracowniczych Planów Kapitałowych i specjalistycznej wiedzy, ale także dobrej organizacji i pilnowania wielu terminów. Dla działów kadrowo-płacowych oznacza to jedno – dużo dodatkowych obowiązków.
Wśród nowych zadań można tu zaliczyć: odpowiednią ewidencję wymaganej dokumentacji, terminowe naliczanie i odprowadzanie comiesięcznych wpłat, cykliczne raportowanie informacji do instytucji finansowej, archiwizowanie dokumentacji i wykonanie innych czynności wynikających z prowadzenia PPK.
Dlatego ważne jest wprowadzenie dedykowanego rozwiązania informatycznego, które zautomatyzuje większość tych zadań, uporządkuje temat ewidencji i archiwizacji dokumentacji a także uprości rozliczenia z instytucją finansową. Właściwa obsługa PPK pozwoli także uniknąć dotkliwych sankcji, które przewiduje ustawodawca.
Czego się dowiem?
Podczas specjalnego webinaru, na przykładzie systemu HermesSQL i dedykowanego modułu PPK pokażemy Państwu jak system informatyczny pozwala zautomatyzować i uprościć czynności związane z obsługą Pracowniczych Planów Kapitałowych.
Z webinaru dowiesz się m.in.:
- W jak sposób można prowadzić w programie ewidencję uczestników PPK?
- Jak wykonać analizę kwalifikującą pracowników do PPK i automatycznie zapisać ich do PPK?
- Jak tworzyć pojedyncze i grupowe deklaracje dla uczestników PPK?
- Jak naliczać składki pracownika i pracodawcy na PPK?
- Gdzie zweryfikować składki i uczestników PPK w danym okresie?
- Jak wygenerować pliki ze składkami na PPK dla Instytucji finansowej?
- Jak eksportować i importować dane z Instytucji Finansowej w postaci pliku .xml.
Dodatkowo, w trakcie webinarium dostępny będzie czat, za pomocą którego będą mogli Państwo zadawać naszym specjalistom dodatkowe pytania i uzyskać więcej informacji o możliwościach moduł PPK.
Webinarium prowadzi:
Piotra Janucha – Specjalista ds. wdrożeń systemów ERP
Jest doświadczonym specjalistą w zakresie wdrażania rozwiązań kadrowo-płacowych i finansowo-księgowych. Od lat związany z branżą IT. W firmie Humansoft odpowiada za wparcie merytoryczne klientów i partnerów w tematach związanych z obsługą modułu „Kadry i Płace”, „PPK” , „Księga Handlowa” i „KPiR”. Zajmuje się także prowadzeniem szkoleń i webinariów poświęconych tej tematyce.
Termin webinarium:
- 10.03.2020 (wtorek) – godz. 10.00 – 11.00