Aplikacja Epicor Commerce Connect

Amerykański producent opracował nową aplikację do zarządzania eCommerce dla przedsiębiorstw działających w kanałach B2B oraz B2C.

Powstała ona w oparciu o system CMS Magento Commerce, dzięki czemu użytkownicy mają możliwość zarządzania stronami internetowymi, a także ich szybkiego tworzenia i rozwijania.

Co ważne, platforma jest w pełni zintegrowana z oferowanym przez producenta systemem ERP, dzięki czemu nie ma potrzeby posiadania oddzielnej bazy klientów.

Produkt składa się z trzech pakietów: ECC Customer Connect (B2B) portal dla dystrybutorów, który umożliwia m.in. składanie zamówień, śledzenie dostaw czy też przeglądanie i dodawanie lub usuwanie produktów.

ECC Supplier Connect portal usprawniający współpracę z dostawcami. Zapewnia szereg potrzebnych do obsługi sprzedaży oraz zawierania transakcji w trybie online.

ECC Consumer Connect (B2C) portal skierowany do firm obsługujących kanał bezpośrednich relacji z klientem. Ułatwia on przeprowadzanie transakcji oraz bezpiecznych płatności online, dzięki rozwiązaniu Epicor Secure Data Manager.

Źródło: Todis Consultin BPC GUIDE-WRZESIEŃ/PAŹDZIERNIK 2016

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*