Amerykański producent opracował nową aplikację do zarządzania eCommerce dla przedsiębiorstw działających w kanałach B2B oraz B2C.
Powstała ona w oparciu o system CMS Magento Commerce, dzięki czemu użytkownicy mają możliwość zarządzania stronami internetowymi, a także ich szybkiego tworzenia i rozwijania.
Co ważne, platforma jest w pełni zintegrowana z oferowanym przez producenta systemem ERP, dzięki czemu nie ma potrzeby posiadania oddzielnej bazy klientów.
Produkt składa się z trzech pakietów: ECC Customer Connect (B2B) portal dla dystrybutorów, który umożliwia m.in. składanie zamówień, śledzenie dostaw czy też przeglądanie i dodawanie lub usuwanie produktów.
ECC Supplier Connect portal usprawniający współpracę z dostawcami. Zapewnia szereg potrzebnych do obsługi sprzedaży oraz zawierania transakcji w trybie online.
ECC Consumer Connect (B2C) portal skierowany do firm obsługujących kanał bezpośrednich relacji z klientem. Ułatwia on przeprowadzanie transakcji oraz bezpiecznych płatności online, dzięki rozwiązaniu Epicor Secure Data Manager.
Źródło: Todis Consultin BPC GUIDE-WRZESIEŃ/PAŹDZIERNIK 2016