Infor®, firma zajmująca się chmurą branżową, ogłosiła dzisiaj, że Ruiz Food Products, Inc. (Ruiz Foods), producent mrożonek specjalizujący się w meksykańskich produktach spożywczych, przeprowadził migrację całej swojej platformy produktów Infor do chmury . Zintegrowana platforma Infor pomogła firmie Ruiz Foods zmodernizować jej działalność, szczególnie poprzez wykorzystanie skanerów, narzędzi do planowania i analizy danych. Było to szczególnie ważne, aby pomóc firmie Ruiz Foods poradzić sobie ze znaczącymi zmianami w popycie na produkty, spowodowanymi kilkuletnimi zakłóceniami w branży, w tym pandemią Covid-19.
Ruiz Foods produkuje i dostarcza wysokiej jakości żywność meksykańską od 1964 roku. Obecnie jest wiodącym amerykańskim producentem mrożonej żywności meksykańskiej, zatrudniającym ponad 4000 pracowników i posiadającym zakłady w Kalifornii, Teksasie i Południowej Karolinie. W pięciu zakładach Ruiz Foods generuje ponad pół miliona transakcji Infor dziennie w zakresie produkcji burrito, chimichangas, taquito, enchiladas, tamales, quesadillas, burritos śniadaniowych i innych.
Ruiz Foods, będący klientem Infor od ponad 20 lat, korzysta z różnych rozwiązań Infor lokalnie, w tym Infor Optiva, M3, Supply Chain Planning, Factory Track i EPM. W 2022 r. konieczna była wymiana sprzętu w centrum danych Ruiz Foods, co wymagało znacznych inwestycji kapitałowych. Michael Warter, wiceprezes/dyrektor ds. informatyki w Ruiz Foods, również przyznał, że Infor, wieloletni partner technologiczny firmy, był strategicznie zaangażowany w chmurę.
„To strategiczne korzyści technologiczne dały nam impuls do działania” – wyjaśnił Warter. „W ciągu ostatnich kilku lat stało się jasne, że Infor znacząco inwestuje w swoją ofertę chmurową i że większość jej najnowszych innowacji będzie przeznaczona dla chmury. Abyśmy mogli zachować strategiczną współpracę z firmą Infor, musieliśmy przejść do chmury, aby uzyskać dostęp do absolutnie najnowszych możliwości rozwiązania. To posunięcie jest korzystne dla obu stron, ponieważ oszczędzamy znaczną ilość kapitału, który mogliśmy przekierować na inne inicjatywy, pozostając w zgodzie z naszym partnerem technologicznym”.
Zgadzając się, że przejście do Infor CloudSuite Food & Beverage było dobrą decyzją biznesową, zespół kierowniczy Ruiz Foods niechętnie rozpoczynał ogromny i potencjalnie kosztowny projekt migracji do chmury, zwłaszcza w obliczu pandemii panującej na całym świecie. Mając to na uwadze, Warter współpracował z dyrektorem technicznym firmy Infor i prezesem ds. produktów i sukcesu klientów Somą Somasundaramem oraz partnerem Infor Doppio Group, aby opracować plan stopniowego przenoszenia firmy Ruiz Foods do chmury zamiast przenoszenia wszystkiego jednocześnie. „Udało nam się znaleźć sposób na wejście do chmury bez konieczności robienia tego wszystkiego na raz i wywołania wielkiego wybuchu” – powiedział Warter.
Firma rozpoczęła od modernizacji systemu Infor PLM for Process (Optiva) do wersji w chmurze, co umożliwiło firmie Ruiz Foods rejestrowanie surowców, podzespołów i wyrobów gotowych w sposób pozwalający na przejrzystą analizę finansową produktów. Ruiz Foods był w stanie określić czynniki generujące wartość w branży, analizując koszty surowców i podzespołów poszczególnych wyrobów gotowych, a tym samym monitorując rentowność produktów. Następnie Ruiz Foods wykorzystał te spostrzeżenia do racjonalizacji portfela SKU (jednostek magazynujących), aby stawić czoła pojawiającym się i bieżącym wyzwaniom gospodarczym w przemyśle spożywczym.
„Kiedy zaczęliśmy alokować wszystkie te koszty z powrotem na cały cykl produktu, dowiedzieliśmy się, że zmieniło to niektóre z naszych założeń dotyczących rentowności” – wyjaśnił Warter. „To z kolei zmieniło część naszej strategii w zakresie tego, gdzie chcieliśmy inwestować. Ta wiedza okazała się cenna dla naszej firmy.”
Konfigurowalność Infor pomaga firmie Ruiz Foods szybko reagować, aby wspierać dynamiczne potrzeby naszych klientów. Zespół planowania łańcucha dostaw firmy Ruiz Foods korzysta z narzędzi planistycznych Infor, aby dostosowywać się do stale zmieniającego się środowiska biznesowego i codziennie zarządzać harmonogramami produkcji.
Ruiz Foods z niecierpliwością czeka na kontynuację ponad 20-letniej współpracy z firmą Infor w celu rozwoju i optymalizacji swojej działalności.
„Nasz model biznesowy opiera się na współpracy z klientami w celu uzyskania wzajemnie korzystnych wyników. Staramy się koncentrować na problemie biznesowym, który muszą rozwiązać, i współpracować, aby znaleźć rozwiązanie” – powiedział Somasundaram. „Nasze relacje z Ruiz Foods to przykład dwukierunkowej, opartej na współpracy relacji, którą staramy się utrzymywać ze wszystkimi naszymi klientami”.
Dowiedz się więcej oInfor CloudSuite Żywność i napoje
O Ruiz Food Products, Inc.
Ruiz Foods Products, Inc. to prywatna korporacja, której współzałożycielami są Fred Ruiz i jego ojciec, Louis, w 1964 roku. Dan Antonelli jest prezesem wykonawczym Rady Dyrektorów Ruiz Foods, a Kimberli Carroll jest prezesem i dyrektorem generalnym. Ruiz Foods specjalizuje się w najwyższej jakości, autentycznie przygotowanych mrożonkach, sprzedawanych wszystkimi kanałami dystrybucji: detalicznym, sklepami ogólnospożywczymi, klubami, automatami sprzedającymi, przemysłem i usługami gastronomicznymi.
Marka El Monterey® jest numerem 1 pod względem sprzedaży mrożonek meksykańskich w Stanach Zjednoczonych, a Tornados®, marka przekąsek firmy, jest liderem na rynku grilli rolkowych w sklepach ogólnospożywczych. Ruiz Foods zatrudnia ponad 4000 członków zespołu w pięciu zakładach w USA. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ruizfoods.com.