ANEGIS, europejski lider w optymalizacji i automatyzacji procesów biznesowych, ogłasza partnerstwo z Talkdesk®, Inc, globalnym liderem contact center w chmurze dla firm zorientowanych na klienta. Dzięki współpracy ANEGIS może dostarczać rozwiązania contact center organizacjom, które chcą zapewniać swoim klientom wyjątkowe doświadczenia (CX) w procesach obsługi klienta.
Dzięki temu partnerstwu klienci ANEGIS mają teraz dostęp do pełnego pakietu rozwiązań contact center w chmurze Talkdesk, w tym flagowego rozwiązania firmy – Talkdesk CX Cloud™ i Talkdesk Industry Experience Clouds™. Łącząc wydajność korporacyjną z prostotą użytkowania, Talkdesk CX Cloud umożliwia firmom łatwe dostosowanie operacji contact center do zmieniających się potrzeb klientów, obsługi klienta i wymagań zespołów sprzedażowych, co skutkuje zwiększoną produktywnością, zadowoleniem klienta i oszczędnością kosztów.
– ANEGIS koncentruje się na rozwiązaniach innowacyjnych, dzięki którym firmy mogą budować przewagę konkurencyjną. A ponieważ skuteczna strategia biznesowa stawia klienta w centrum uwagi, platformy contact center, które zapewniają klientom wyjątkową obsługę w każdym kanale komunikacji
i w dowolnym czasie oraz dbają o pozytywne doświadczenia klienta, idealnie wpisują się w te założenia. Talkdesk dostarcza takie kompleksowe środowisko do kontaktu z klientem. Organizacje, które wdrażają Talkdesk CX Cloud nie potrzebują żadnych innych rozwiązań, ponieważ Talkdesk można z łatwością zintegrować
z różnego rodzaju oprogramowaniem, np. aplikacjami Microsoft Dynamics 365 – mówi Michał Tekiela, CEO ANEGIS.
Będąc na czele innowacji w zakresie technologii CX, Talkdesk dodatkowo wprowadza moc AI do każdego elementu swoich produktów i usług. Wśród najnowszych innowacji Talkdesk znajduje się pierwsza w branży technologia human-in-the-loop dla centrów kontaktowych. Firma zmienia również CX dzięki specjalnie skonstruowanym produktom contact center dla wybranych działalności np. bankowości, ubezpieczeń, ochrony zdrowia.