NOWY E-TIME! PLANOWANIE CZASU PRACY NA PLATFORMIE BEEOFFICE
Wychodząc naprzeciw potrzebom dużych organizacji pracujących na BeeOffice, w ostatnich miesiącach budowaliśmy na platformie nowy moduł do zarządzania grafikami pracowników. Mamy przyjemność poinformować, że nowe rozwiązanie jest już dostępne dla naszych klientów.
BeeOffice E-Time pozwala kierownikom planować czas podległych im pracowników, uwzględniając ich dostępność i preferencje, w zgodzie z regulacjami prawnymi i firmowymi. Dzięki E-Time kierownicy uzyskują wszechstronne, komfortowe narzędzie planowania i rozliczania czasu pracowników. Dzięki automatyzacji, E-Time pozwala skrócić przygotowanie grafików pracy zespołu nawet do kilku minut.
Rozwiązanie przeznaczone jest dla dużych organizacji, zatrudniających setki i tysiące pracowników, w których zagadnienie planowania czasu pracy jest dużym wyzwaniem organizacyjnym. Jego przydatność potwierdzają doświadczenia naszych klientów, korzystających z poprzednich wersji E-Time (więcej informacji na ten temat).
Dziś E-Time jest dostępny na platformie BeeOffice, korzystając z istniejącej w BeeOffice bazy pracowników i struktury organizacyjnej. Moduł jest też zintegrowany z modułami Urlopów i Wniosków Czasu Pracy. Dzięki takiemu rozwiązaniu, wszystkie sprawy dotyczące czasu pracy są obsługiwane w jednym miejscu. Dodatkowo, narzędzie obsługuje specyfikę planowania czasu pracy dla pracowników niepełnoetatowych, niepełnosprawnych i matek karmiących.
UŻYTKOWANIE – MONITORING LICENCJI
W celu jeszcze lepszego doświadczenia z użytkowania systemu, dajemy możliwość uruchomienia w aplikacji monitorowania liczby wykorzystywanych licencji.
Dla organizacji, które korzystają z importu struktury i pracowników do BeeOffice z systemów zewnętrznych, przygotowaliśmy nową funkcjonalność ostrzegającą o przekroczeniu wykupionej liczby licencji. Do tej pory, jeśli wprowadzono więcej użytkowników niż w aplikacji było wykupionych licencji, system automatycznie się blokował. Obecnie jeśli Państwo wyrażą taką wolę, możemy uruchomić powiadomienie do administratora systemu o konieczności wykupienia nowego pakietu.
Powiadomienie informuje, że system zablokuje się za 48h i w celu uniknięcia blokady należy skontaktować się z zespołem BeeOffice.
W sprawie bezpłatnego uruchomienia funkcjonalności, prosimy o zgłoszenie się do konsultanta BeeOffice.
DESIGN – TWOJE FIRMOWE GRAFIKI NA STRONIE LOGOWANIA
Podczas ostatnich prac nad nowym layoutem BeeOffice przygotowaliśmy możliwość ustawienia grafik na ekranie logowania. Każdy nasz klient ma możliwość umieszczenia do 6 własnych, firmowych grafik. Dla firm, które nie zdecydują się na personalizację, system będzie wyświetlał zestaw standardowych zdjęć wybranych przez zespół BeeOffice.
Jeśli są Państwo zainteresowani uruchomieniem tej funkcjonalności, prosimy o kontakt z nami, w odpowiedzi Państwa opiekun handlowy przedstawi ofertę.