Informacje:
Przedsiębiorstwa generują coraz większą liczbę różnego rodzaju danych i informacji. Te znajdują się nie tylko w systemach klasy ERP, ale także w szeregu rozwiązań aplikacji uzupełniających zintegrowanych lub nie z systemem nadrzędnym jakim jest ERP. Problemem przedsiębiorcy, który chce umiejętnie i trafnie podejmować decyzje biznesowe coraz częściej nie jest tylko brak informacji, ale dostęp do niej w odpowiednim czasie. Otrzymana zbyt późno lub niedokładna znacząco rozmywa rzeczywisty stan rzeczy managementowi co w efekcie może skutkować nietrafionymi decyzjami, a te niejednokrotnie są kluczowe z punktu widzenia biznesowego. Niestety nadal wiele organizacji stara się zarządzać intuicyjnie podejmując niejednokrotnie sprzeczne ze sobą decyzje.
Do udziału w Webinarium zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych.
Zagadnienia poruszane na spotkaniu:
- Kluczowe obszary produkcji - czego Klienci w obecnym czasie powinni oczekiwać od systemów wspierających proces przygotowania, planowania, realizacji i rozliczania produkcji.
- Analiza biznesowa – jak podejmować właściwe decyzje biznesowe na podstawie danych dostępnych w systemie ERP. Jakich narzędzi użyć do analizy danych – wewnętrznych czy zewnętrznych?
Agenda:
Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.
Przedstawienie uczestników spotkania.
Kluczowe obszary produkcji - czego Klienci w obecnym czasie powinni oczekiwać od systemów wspierających proces przygotowania, planowania, realizacji i rozliczania produkcji.
Dariusz Szewczyk od ponad 20 lat (w tym 5 lat na stanowiskach kierowniczych) pracował w firmach informatycznych na stanowiskach account managera, dyrektora handlowego i kierownika sprzedaży, oferując klientom biznesowym rozwiązania klasy ERP. Ponadto zajmował się budowaniem sieci partnerskiej oraz utrzymywaniem relacji z partnerami. Przez 6 lat prowadził sprzedaż kursów e-learningowych oraz platform LMS i HCM, głównie dla klientów korporacyjnych z różnych branży.
W ramach firmy SUPREMIS od blisko 3 lat wspiera klientów w budowaniu efektywnych rozwiązań informatycznych, w oparciu o system SAP Business One - narzędzie wspomagające organizacje we wszystkich obszarach działalności w tym sprzedaży, utrzymaniu relacji, pozyskaniu Klientów (CRM), gospodarce magazynowej, planowaniu zaopatrzenia, produkcji, serwisu, księgowości i finansów.
Analiza biznesowa – jak podejmować właściwe decyzje biznesowe na podstawie danych dostępnych w systemie ERP. Jakich narzędzi użyć do analizy danych – wewnętrznych czy zewnętrznych?
Dariusz Szewczyk od ponad 20 lat (w tym 5 lat na stanowiskach kierowniczych) pracował w firmach informatycznych na stanowiskach account managera, dyrektora handlowego i kierownika sprzedaży, oferując klientom biznesowym rozwiązania klasy ERP. Ponadto zajmował się budowaniem sieci partnerskiej oraz utrzymywaniem relacji z partnerami. Przez 6 lat prowadził sprzedaż kursów e-learningowych oraz platform LMS i HCM, głównie dla klientów korporacyjnych z różnych branży.
W ramach firmy SUPREMIS od blisko 3 lat wspiera klientów w budowaniu efektywnych rozwiązań informatycznych, w oparciu o system SAP Business One - narzędzie wspomagające organizacje we wszystkich obszarach działalności w tym sprzedaży, utrzymaniu relacji, pozyskaniu Klientów (CRM), gospodarce magazynowej, planowaniu zaopatrzenia, produkcji, serwisu, księgowości i finansów.
Dyskusja.
Podsumowanie spotkania.
Organizatorzy generalni:
BPC GROUP POLAND
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.
W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.
Partnerzy technologiczni:
SUPREMIS
To największy Polski Złoty Partner SAP w zakresie produktu SAP Business One oraz aktualny i wielokrotnie nagradzany lider w regionie Europy Centralnej i Wschodniej.
Zespół, tworzony przez ponad 100 specjalistów, świadczy pełen zakres usług związanych ze wdrożeniami systemu, obsługą serwisową oraz stałym rozwojem oprogramowania. Największa ilość certyfikowanych pracowników oraz ponad 18-letnie doświadczenia z wdrożeń ponad 200 projektów SAP na międzynarodowym rynku średnich i dużych przedsiębiorstw, pozwoliły firmie na budowę kompetencji i doświadczeń w zakresie implementacji pełnej oferty systemów zarządzania firmy SAP. To właśnie dlatego SUPREMIS jest w stanie sprawnie reagować na potrzeby klientów.
SUPREMIS kładzie nacisk na ciągły rozwój i jako partner SAP gwarantuje również profesjonalne wsparcie dotyczące wyboru najlepszych produktów. Wśród proponowanych nowoczesnych rozwiązań systemowych w chmurze znajdują się takie jak: SAP Business One, SAP Business ByDesign dla firm średnich i dużych oraz SAP S/4 HANA Cloud dla dużych przedsiębiorstw.
Rozwiązania:
SUPREMIS
SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe średnich i dużych firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilkunastu, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z nielicznych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo. Zostało wyposażone w przejrzysty, intuicyjny interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych.
Oferowane rozwiązania:
- Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
- Platrofma analityczna Business Intelligence I bazodanowa SAP HANA;
- System Zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property Management dla SAP B1
- SAP Analytics Cloud (narzędzie Business Intelligence oraz SAP Analytics Cloud Planning)
- SAP CX (Customer Experience), SAP Sales and Service Cloud oraz SAP Emarsys
- CRM dla sprzedaży – SAP Sales Cloud
- CRM dla Serwisu – SAP Service Cloud
- CRM dla Marketingu – SAP Emarsys Customer Engagement
- CRM dla Ecommerce – SAP Commerce Cloud
- System kadrowo – płacowy Symfonia R2 Płatnik + Symfonia HR
SAP Business One – Najważniejsze obszary zastosowania:
• Sprzedaż i dystrybucja;
• Księgowość;
• Gospodarka materiałowa;
• Produkcja i zaopatrzenie.
Rejestracja:
Rejestracja jest obecnie zamknięta.
Kontakt:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych 40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6, Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919 E-Mail: kontakt@bpc-group.plZapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!