Informacje:
Co sprawia, że przedsiębiorstwa odnoszą sukcesy? To ich zdolność do szybkiego przystosowania się do zmian na rynku i otaczających warunków. W ten sposób uzyskują przewagę nad konkurencją.
Aby to osiągnąć, muszą nieustannie dostosowywać swoje procesy biznesowe i organizację, aby dotrzymać kroku coraz szybszemu rozwojowi na rynku. Dużą rolę odgrywa w tym oprogramowanie biznesowe.
Na spotkaniu przedstawimy nowoczesne rozwiązania, które odpowiadają na bolączki produkcji jednostkowej, a także produkcji projektowej i wspierają je w rozwoju w myśl koncepcji Przemysłu 4.0. Przedstawimy trendy i nowe funkcjonalności w systemach IT dla branży produkcyjnej. Porozmawiamy także o tym jak przygotować przedsiębiorstwo do cyfrowej transformacji, aby zwiększyć wydajność i obniżyć koszty.
Do udziału w Webinarium zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych.
Zagadnienia poruszane na spotkaniu:
- Jakie są różnice pomiędzy produkcją jednostkową a projektową i jak odzwierciedlić je w systemie?
- W przypadku jakich firm możliwe jest zastosowanie konfiguratora produktów?
- Integracja systemów CAD-owskich z system ERP, możliwości i korzyści?
- Jak budżetować i realizować produkcję projektową?
- Czy APS jest przydatny w firmach o profilu produkcji jednostkowej lub projektowej?
- Jak zarządzić pracą wielu działów w projekcie?
Agenda:
Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.
O proALPHA.
„Sprzedawanie to pomaganie”. Hasło to pojawiło się w mojej świadomości już kilka lat temu. Od tamtej pory nieustannie mnie nurtuje i zaskakuje swą głębią. Po blisko 15 latach pracy w zawodzie handlowca, coraz lepiej rozumiem jego sens, a to jak w jaki sposób pracuję, wprost wynika z kilku elementów, które w mojej ocenie składają się na to hasło. Co niezwykle istotne, elementy te działają w obu kierunkach – chętnie pomogę Klientowi, ale on musi chcieć tą pomoc przyjąć:
1. Szczerość – nie mówię, że można zrobić coś czego nie można a produkt jest inny niż jest w rzeczywistości, jednocześnie liczę na to, że Klient będzie też szczerze mówił o mojej pracy i swoich potrzebach.
2. Odpowiedzialność – każde słowo wypowiedziane przeze mnie podczas spotkania czy deklaracja złożona na negocjacjach jest wiążąca, z drugiej strony każda deklaracja złożona przez Klienta jest dla mnie równie istotna.
3. Równowaga – jeżeli coś sprzedaję, to najprawdopodobniej na tym zarobię, ważne żeby mój Klient również dzięki temu zarobił – sytuacja, w której tylko jedna strona wyciąga coś z transakcji, nie jest akceptowalna.
Po wielu przygodach i nieoczekiwanych zakrętach na mojej ścieżce kariery, dziś wiem, że powyższe zasady, stosowane zarówno przeze mnie, jak i Klienta, zagwarantuję sukces dla obu stron.
Jeżeli będziemy mieli okazję współpracować, to ze swojej strony obiecuję taką postawę. Niezależnie w jakiej roli się spotkamy.
Produkcja jednostkowa i projektowa: główne różnice i wyzwania oraz jak okiełznać oba typy produkcji w systemie ERP.
- Jakie są różnice pomiędzy produkcją jednostkową a projektową i jak odzwierciedlić je w systemie?
- W przypadku jakich firm możliwe jest zastosowanie konfiguratora produktów?
- Integracja systemów CAD-owskich z system ERP, możliwości i korzyści?
- Jak budżetować i realizować produkcję projektową?
- Czy APS jest przydatny w firmach o profilu produkcji jednostkowej lub projektowej?
- Jak zarządzić pracą wielu działów w projekcie?
Przez całą moją karierę pasjonowałem się innowacyjnością i rozwojem technologii, które wspierają zarządzanie procesami biznesowymi w przemyśle. W proALPHA pomagam średniej wielkości przedsiębiorstwom produkcyjnym we wdrożeniu praktycznych rozwiązań z obszaru Przemysłu 4.0. Razem z moim zespołem dostarczamy oprogramowanie biznesowe, które zapewnia wzrost produktywności Twojej firmy.
Dyskusja. Podsumowanie spotkania.
Organizatorzy generalni:
BPC GROUP POLAND
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.
W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.
Partnerzy technologiczni:
proALPHA
proALPHA – kompleksowe rozwiązanie receptą na sukces przedsiębiorstwa. Grupa proALPHA Polska Sp. z o.o. to Business Service Provider czyli dostawca usług biznesowych. Całościowe spektrum usług proALPHA obejmuje nie tylko najnowocześniejsze oprogramowanie biznesowe, ale także szeroko rozumiane usługi biznesowe. Poprzez połączenie programowania i dystrybucji zintegrowanego, kompletnego rozwiązania klasy ERP z usługami doradczymi, proALPHA bez trudu konkuruje z firmami o identycznym profilu na rynku.
Nasza filozofia Filozofia Grupy proALPHA polega na połączeniu fachowych usług doradczych i oprogramowania umożliwiającego realizowanie celów klienta.
Klienci Do naszych klientów zaliczają się w głównej mierze średniej wielkości przedsiębiorstwa przemysłowe, handlowe i usługowe o strukturze koncernu, ale także spółki zależne dużych przedsiębiorstw.
Sukcesy O naszym kompletnym rozwiązaniu - proALPHA moglibyśmy długo opowiadać. Z doświadczenia wiemy jednak, że dobre referencje są warte więcej niż tysiąc słów, dlatego przedstawiamy opinie klientów, którzy obecnie korzystają z systemu proALPHA. Przekonaj się sam o kompetencjach Grupy proALPHA - profesjonalnego dostawcy usług biznesowych z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku rozwiązań klasy ERP w sektorze średnich przedsiębiorstw.
Referencje: http://www.proalpha.pl/pl/referencje.html
Rozwiązania:
proALPHA
Oprogramowanie proALPHA® ERP wspomaga w pełni wszystkie kluczowe procesy biznesowe przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych. Obejmuje ono zatem nie tylko klasyczne obszary funkcjonalne, jak: sprzedaż, zakupy, gospodarka materiałowa, planowanie i sterowanie produkcją, finanse czy rachunek kosztów. O konkurencyjności użytkowników proALPHA® ERP decydują w szczególności funkcje przekrojowe sytemu, m.in: zarządzanie przepływem pracy sterowane zdarzeniami (Workflow), zarządzanie dokumentami (DMS), zaawansowane planowanie produkcji (APS), zarządzanie projektami oraz integracja on-line proALPHA® ERP z CAD.
proALPHA® ERP jest oprogramowaniem standardowym wspomagającym zarządzanie, wystarczająco elastycznym, aby spełniać nie tylko dzisiejsze, lecz także przyszłościowe wymagania swoich klientów. Przekonało się o tym już wiele dynamicznie rozwijających się polskich przedsiębiorstw.
Dedykowane branże:
- Automotive;
- Budowa maszyn i urządzeń;
- Elektrotechnika;
- Handel detaliczny;
- Obróbka metali;
- Obróbka tworzyw sztucznych;
- Przemysł dóbr konsumpcyjnych;
- Technika medyczna;
- Usługi.
Moduły systemu:
- Workflow;
- DMS;
- Business Intelligence;
- E-Business;
- CRM;
- Sprzedaż i dystrybucja;
- Konfigurator produktów;
- Gospodarka materiałowa;
- Zakupy;
- Produkcja;
- APS;
- Integracja CAD;
- Serwis;
- Zarządzanie projektami;
- Finanse i księgowość;
- Środki trwałe;
- Rachunek kosztów i dokonań;
- Intercompany.
proALPHA® Produkcja
Case Study – Kabel-Technik-Polska Sp. z o.o.
Regulamin
- Organizatorem Webinarium jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6.
- Webinarium zostanie przeprowadzone w dniu 23 Lutego 2022 r.
- Webinarium skierowane jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
- Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Webinarium (Uczestnik Webinarium) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Webinarium.
- W ramach Webinarium Partner Technologiczny przeprowadzi część prezentacyjną (90 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Webinarium na kierowanie pytań do Partnera Technologicznego (15 minut).
- Podczas trwania Webinarium zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Webinarium zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
- Webinarium rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Webinarium przez moderatora reprezentującego Organizatora Webinarium.
- Uczestnicy Webinarium zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Webinarium poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Webinarium.
- Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo odwołania Webinarium w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Webinarium Uczestnikom Webinarium nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Webinarium.
Wymagania techniczne
Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.
Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams
- Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
- Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową
- Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
- W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox
Prosimy o próbę dołączenia około 30 minut przed rozpoczęciem spotkania celem uniknięcia opóźnienia. W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt telefoniczny z naszym administratorem spotkania pod numerem telefonu: 608 289 148
Rejestracja:
Rejestracja jest obecnie zamknięta.
Kontakt:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych 40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6, Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919 E-Mail: kontakt@bpc-group.plZapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!