Webinarium – KSeF jako element innowacyjnej oferty serwisowej dla dowolnej wersji IFS Applications / IFS Cloud.

Informacje:

System IFS Applications / IFS Cloud jest jednym z najlepszych globalnych rozwiązań ERP, który w samej tylko Polsce wykorzystuje kilkaset dużych przedsiębiorstw. Mimo, że system IFS jest pochodzenia szwedzkiego, jest on bardzo dobrze zlokalizowany na nasz rynek, zaspokajając szybko zmieniające się wymogi prawne. Nie jest to jednak zasługa szwedzkich inżynierów, ale sprawnie działającego platynowego partnera IFS - firmy InfoConsulting.

 

InfoConsulting jest firmą, która nie tylko wdraża rozwiązania IFS, ale też świadczy długofalowy serwis oraz usługi dodatkowe na najwyższymi poziomie. Wspierała w czasach Polskiego Ładu użytkowników systemu IFS w każdej wersji, która funkcjonuje u Klientów na naszym rynku, zaś dzisiaj testuje już rozwiązanie, które pomoże Państwu przetrwać kolejną rewolucję, tzn. wprowadzenie rejestru elektronicznych faktur KSeF, planowane na 2024.

 

Czym jest KSeF, jakie wymogi narzuca na każdą firmę oraz jak je spełnić - w tym głowa InfoConsulting, zaś Państwo możecie spać spokojnie czekając na rok 2024.

 

Jednak, aby sen był naprawdę spokojny - warto z wyprzedzeniem zapoznać się z nadchodzącą zmianą, dlatego zapraszamy Państwa na webinarium, gdzie poza wspomnianym KSeF, zapoznamy Państwa z szeroką ofertą platynowego serwisu InfoConsulting rozwiązań IFS Applications / IFS Cloud.

 

Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru i analiz rozwiązań informatycznych.

Zagadnienia poruszane na spotkaniu:

  • Wprowadzenie - Grupa InfoConsulting;
  • Platforma IFS - krótkie podsumowanie możliwości rozwiązania w najnowszej wersji;
  • KSeF w kontekście systemu IFS oraz oferty produktowej InfoConsulting;
  • Pełne portfolio usług serwisowych i rozwojowych dla użytkowników platformy IFS.

Agenda:

Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.

Przedstawienie uczestników spotkania.

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
O InfoConsulting.
Maciej Szpalik, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, InfoConsulting Poland Sp. z o.o.
Maciej Szpalik, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, InfoConsulting Poland Sp. z o.o.InfoConsulting Poland Sp. z o.o. , Dyrektor ds. Kluczowych Klientów

Ukończył Studia na poziomie magisterskim w dyscyplinie Nauki o Komunikacji Społecznej i Mediach. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dziennikarskiej. Od 25 lat związany z branżą IT. W firmie InfoConsulting pracuje od początku jej istnienia. Doświadczony manager. Kompetencje zawodowe rozwijał podczas odpowiedzialnych i skomplikowanych procesów sprzedaży profesjonalnych usług i produktów w branży IT. Działalność w obszarze B2B wymagająca stałych i kompetentnych kontaktów z Zarządami oraz managerami średnich i dużych przedsiębiorstw, wpłynęła na wypracowanie sprawdzonych w praktyce pomysłów i rozwiązań sprzyjających zrozumieniu i zgłębianiu zagadnień, przekazywanych w jasny i konkretny sposób. Obecnie odpowiedzialny za badanie rynku i budowanie relacji z kluczowymi partnerami.

KSeF jako element innowacyjnej oferty serwisowej dla dowolnej wersji IFS Applications / IFS Cloud.
  • Wprowadzenie - Grupa InfoConsulting;

  • Platforma IFS - krótkie podsumowanie możliwości rozwiązania w najnowszej wersji;

  • KSeF w kontekście systemu IFS oraz oferty produktowej InfoConsulting;

  • Pełne portfolio usług serwisowych i rozwojowych dla użytkowników platformy IFS.

Maciej Szpalik, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów , InfoConsulting Poland Sp. z o.o.
Maciej Szpalik, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów , InfoConsulting Poland Sp. z o.o.InfoConsulting Poland Sp. z o.o., Dyrektor ds. Kluczowych Klientów

Ukończył Studia na poziomie magisterskim w dyscyplinie Nauki o Komunikacji Społecznej i Mediach. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dziennikarskiej. Od 25 lat związany z branżą IT. W firmie InfoConsulting pracuje od początku jej istnienia. Doświadczony manager. Kompetencje zawodowe rozwijał podczas odpowiedzialnych i skomplikowanych procesów sprzedaży profesjonalnych usług i produktów w branży IT. Działalność w obszarze B2B wymagająca stałych i kompetentnych kontaktów z Zarządami oraz managerami średnich i dużych przedsiębiorstw, wpłynęła na wypracowanie sprawdzonych w praktyce pomysłów i rozwiązań sprzyjających zrozumieniu i zgłębianiu zagadnień, przekazywanych w jasny i konkretny sposób. Obecnie odpowiedzialny za badanie rynku i budowanie relacji z kluczowymi partnerami.

Joanna Zbonik-Majchrzak, Service Operations Manager, InfoConsulting Poland Sp. z o.o.
Joanna Zbonik-Majchrzak, Service Operations Manager, InfoConsulting Poland Sp. z o.o. InfoConsulting Poland Sp. z o.o.

Maciej Nieszporek, Service Operations Manager, InfoConsulting Poland Sp. z o.o.
Maciej Nieszporek, Service Operations Manager, InfoConsulting Poland Sp. z o.o. InfoConsulting Poland Sp. z o.o.

Podsumowanie spotkania.

Organizatorzy generalni:

BPC GROUP POLAND

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.

 

Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.

 

W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.

Partnerzy technologiczni:

InfoConsulting

InfoConsulting tworzy zespół blisko 200 wysokiej klasy ekspertów konsultantów, analityków, architektów i programistów. Firma posiada biura w Polsce, Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, a obecnie uruchamia także biuro w Finlandii, które będzie obsługiwało kraje nordyckie.

 

Pomaga w usprawnieniu organizacji. Firma uczestniczyła w ponad 300 projektach firm z różnych branż i sektorów. Doradza w wyborze systemu informatycznego, na bazie wnikliwej,wieloaspektowej analizy procesów biznesowych.

 

Oferuje kompleksową usługę: od doradztwa, poprzez wdrożenie systemów IT po opiekę serwisową.

 

Podejmując współpracę z InfoConsulting otrzymujecie Państwo usługi najwyższej klasy ekspertów w zakresie konsultingu i wdrażania nowatorskich rozwiązań informatycznych. Oferowane przez nas systemy gwarantują wysoką jakość i bezpieczeństwo. Stale poszukujemy nowych rozwiązań, staramy się poszerzać naszą ofertę zgodnie z rosnącymi wymaganiami Klientów. Dzięki naszemu doświadczeniu, dobrej znajomości technologii informatycznych oraz wiedzy o potrzebach współczesnych przedsiębiorstw wszelkie powierzone nam analizy, projekty i wdrożenia realizujemy terminowo oraz zgodnie z podjętymi przez nas zobowiązaniami.

Rozwiązania:

InfoConsulting

InfoConsulting jest certyfikowanym platynowym partnerem firmy IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o. i prowadzi zarówno własne wdrożenia systemu IFS Applications™ oraz jako podwykonawca Partnera. Ścisła współpraca partnerska zaowocowała stworzeniem przez specjalistów InfoConsulting narzędzi zintegrowanych z systemem IFS Applications™, które umożliwiają klientom korzystanie z innowacyjnego, kompletnego i zintegrowanego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem.

 

Oferta InfoConsulting to rozwiązania informatyczne wspierające zarządzanie przedsiębiorstwem takie jak: IFS ApplicationsTM, enova365 i Infor oraz systemy dodatkowe takie jak: Info Billing, Info Reports, Info Leasing i IC ADP (Advanced Demand Palnner) for IFS.

IFS Cloud

IFS Cloud to jedna platforma zapewniająca najlepsze w swojej klasie rozwiązania dla zarządzania obsługą, planowania zasobów i zarządzania aktywami przedsiębiorstwa. Konsekwentne doświadczenia użytkowników oraz rozwiązania działające harmonijnie zaraz po uruchomieniu sprawiają, że produkt IFS jest prosty w obsłudze i konfiguracji.

 

IFS Cloud jest kluczową część ekosystemu firmy, umożliwiającą szybszą drogę do sukcesu dzięki elastyczności skoncentrowanej na twojej branży. Bez względu na to, czy chcesz udoskonalić pojedyncze procesy czy też potrzebujesz wsparcia dla podejmowania decyzji na poziomie strategicznym, IFS Cloud zaprojektowano tak, byś mógł wystartować od razu i zająć się swoimi potrzebami biznesowymi natychmiast po instalacji.

 

To rozwiązanie, które najlepiej spełnia potrzeby twojej firmy. W momencie kiedy wymagania ulegną zmianie, możesz dodać nową funkcjonalność bez potrzeby kupowania lub integrowania innych produktów.

 

Nasz produkt stworzyliśmy w chmurze, aby na bieżąco dostarczać najnowszą funkcjonalność i innowacje. Natomiast niezależnie czy zdecydujecie się na chmurę czy własne centrum danych zawsze możesz cieszyć się najlepszymi rozwiązaniami i możliwościami produktów IFS. IFS Cloud jest zaprojektowane tak, by w razie potrzeby można było zmienić jeden model na drugi. Oznacza to, że nikt nie jest skazany na swój pierwotny wybór oraz wszyscy są zabezpieczeni na wypadek przenoszenia danych i zmian prawnych dotyczących prywatności.

Regulamin

  1. Organizatorem Webinarium jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6.
  2. Webinarium zostanie przeprowadzone w dniu 24 Października 2023 r.
  3. Webinarium skierowane jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie.
  4. Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Webinarium (Uczestnik Webinarium) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Webinarium.
  5. W ramach Webinarium Partner Technologiczny przeprowadzi część prezentacyjną (90 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Webinarium na kierowanie pytań do Partnera Technologicznego (15 minut).
  6. Podczas trwania Webinarium zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Webinarium zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
  7. Webinarium rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Webinarium przez moderatora reprezentującego Organizatora Webinarium.
  8. Uczestnicy Webinarium zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Webinarium poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Webinarium.
  9. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo odwołania Webinarium w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Webinarium Uczestnikom Webinarium nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Webinarium.

 

Wymagania techniczne

 

Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.

 

Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams

  1. Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
  2. Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
  3. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  4. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową

  1. Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
  2. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  3. Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
  4. W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
  5. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox

 

Prosimy o próbę dołączenia około 30 minut przed rozpoczęciem spotkania celem uniknięcia opóźnienia. W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt telefoniczny z naszym administratorem spotkania pod numerem telefonu: 608 289 148

Rejestracja:

Rejestracja jest obecnie zamknięta.

Kontakt:

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych
40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6,
Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919
E-Mail: kontakt@bpc-group.pl
Regon: 240738263, NIP: 9542610254, Kapitał Zakładowy: 67 200,00 zł KRS: 0000292152, Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Zapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!

Koordynatorzy Projektu:
"Webinarium – KSeF jako element innowacyjnej oferty serwisowej dla dowolnej wersji IFS Applications / IFS Cloud."

Igor Badura Enterprise Market Reasearcher BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. Tel.kom.: 606 805 136 E-Mail: igor.badura@bpc-group.pl