Webinarium – Wyzwania predykcji i planowania sprzedaży, produkcji oraz kontrola zapasów – wsparcie systemem ERP.

Informacje:

Sukces firmy często zależy od tego, czy produkty pożądane przez klientów są wytwarzane w sposób terminowy. Planowanie sprzedaży, produkcji i uzupełniania zapasów pomaga firmom osiągnąć te cele. Planowanie obejmuje wszystkie procesy, zasoby i kroki związane z produkcją, od prognozowania popytu po określenie potrzebnych półproduktów, surowców, jak i sprzętu. Prognozowanie popytu w dzisiejszych czasach może być znacznie ułatwione dzięki zastosowaniu szeregu modeli predykcyjnych w tym uczenia maszynowego. Na tej podstawie planowanie produkcji pomaga firmom tworzyć realistyczne harmonogramy produkcji, zapewniać płynność i wydajność procesów produkcyjnych oraz dostosowywać działania w przypadku wystąpienia problemów.

 

Co to jest plan produkcji?

Planowanie produkcji polega na opracowaniu kompleksowej strategii wytwarzania produktów i usług firmy i obejmuje wiele różnych aspektów produkcji, od predykcji popytu do określania surowców, siły roboczej, sprzętu i kroków potrzebnych do wytworzenia produktów firmy w różnych horyzontach czasowych.

 

Dlaczego planowanie produkcji jest ważne?

Dobrze skonstruowany plan produkcji może pomóc zwiększyć przychody, zyski i zadowolenie klientów, natomiast źle zaprojektowany plan może spowodować problemy produkcyjne, a nawet zatopić firmę. Konkretne korzyści z planowania produkcji obejmują:

  • zapewnienie ram dla zrozumienia zasobów i etapów produkcji wymaganych do zaspokojenia potrzeb klienta. Pomaga również firmom zrozumieć potencjalne problemy, które mogą wystąpić podczas produkcji i jak je złagodzić.

  • zapewnienie, że firma może wykonać i dostarczyć produkty do klientów na czas, co prowadzi do większego zadowolenia klientów i większego prawdopodobieństwa powtórzenia transakcji.

 

Charakter i znaczenie kontroli zapasów

Zapasy są istotną częścią biznesu. Są one nie tylko niezbędne do prowadzenia działalności, ale również przyczyniają się do zadowolenia klientów. Typowe firmy produkcyjne prowadzą różne rodzaje zapasów, w tym:

  • Surowce;

  • Wyroby częściowo wykończone (produkcja w toku);

  • Wyroby gotowe;

  • Części zamienne;

  • Towary w drodze do magazynu lub klientów;

Podstawowymi funkcjami kontroli zapasów są:

  • zaspokojenie przewidywanego popyt klientów;

  • wygładzenie wymagań produkcyjnych;

  • ochrona przed przed brakiem zapasów;

  • wykorzystanie cykli zamówień

  • zabezpieczenie się przed wzrostem cen

 

W ramach webinarium przedstawimy w jaki sposób system ERP na przykładzie IFS Cloud wspiera długoterminowe, jak i krótkoterminowe planowanie sprzedaży i produkcji oraz w jaki sposób może wesprzeć w kontroli różnego rodzaju zapasów w różnych horyzontach czasowych.

 

Do udziału w webinarium zapraszamy osoby współuczestniczące w wyborze rozwiązań informatycznych jak i osoby zaangażowane w planowanie sprzedaży, produkcji i uzupełnianie zapasów.

Zagadnienia poruszane na spotkaniu:

  • Planowanie a cykl życia produktu;
  • S&OP i RRP (Sales & Operations Planning i Resource Requirements Planning);
  • Predykcja popytu z wykorzystaniem różnych modeli klasycznych i uczenia maszynowego;
  • MRP/DDMRP (Material Requirements Planning/Demand Driven MRP Material Requirements Planning);
  • IPR (Inventory Planning and Replenishment);
  • Kontrola zapasów.

Agenda:

Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.

Przedstawienie uczestników spotkania.

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
O InfoConsulting.
Maciej Szpalik, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów , InfoConsulting Poland Sp. z o.o.
Maciej Szpalik, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów , InfoConsulting Poland Sp. z o.o.InfoConsulting Poland Sp. z o.o., Dyrektor ds. Kluczowych Klientów

Ukończył Studia na poziomie magisterskim w dyscyplinie Nauki o Komunikacji Społecznej i Mediach. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dziennikarskiej. Od 25 lat związany z branżą IT. W firmie InfoConsulting pracuje od początku jej istnienia. Doświadczony manager. Kompetencje zawodowe rozwijał podczas odpowiedzialnych i skomplikowanych procesów sprzedaży profesjonalnych usług i produktów w branży IT. Działalność w obszarze B2B wymagająca stałych i kompetentnych kontaktów z Zarządami oraz managerami średnich i dużych przedsiębiorstw, wpłynęła na wypracowanie sprawdzonych w praktyce pomysłów i rozwiązań sprzyjających zrozumieniu i zgłębianiu zagadnień, przekazywanych w jasny i konkretny sposób. Obecnie odpowiedzialny za badanie rynku i budowanie relacji z kluczowymi partnerami.

Wyzwania predykcji i planowania sprzedaży, produkcji oraz kontrola zapasów – wsparcie systemem ERP.
  • Planowanie a cykl życia produktu;

  • S&OP i RRP (Sales & Operations Planning i Resource Requirements Planning);

  • Predykcja popytu z wykorzystaniem róznych modeli klasycznych i uczenia maszynowego;

  • MRP/DDMRP (Material Requirements Planning/Demand Driven MRP Material Requirements Planning);

  • IPR (Inventory Planning and Replenishment);

  • Kontrola zapasów.

Maciej Szpalik, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów , InfoConsulting Poland Sp. z o.o.
Maciej Szpalik, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów , InfoConsulting Poland Sp. z o.o.InfoConsulting Poland Sp. z o.o., Dyrektor ds. Kluczowych Klientów

Ukończył Studia na poziomie magisterskim w dyscyplinie Nauki o Komunikacji Społecznej i Mediach. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dziennikarskiej. Od 25 lat związany z branżą IT. W firmie InfoConsulting pracuje od początku jej istnienia. Doświadczony manager. Kompetencje zawodowe rozwijał podczas odpowiedzialnych i skomplikowanych procesów sprzedaży profesjonalnych usług i produktów w branży IT. Działalność w obszarze B2B wymagająca stałych i kompetentnych kontaktów z Zarządami oraz managerami średnich i dużych przedsiębiorstw, wpłynęła na wypracowanie sprawdzonych w praktyce pomysłów i rozwiązań sprzyjających zrozumieniu i zgłębianiu zagadnień, przekazywanych w jasny i konkretny sposób. Obecnie odpowiedzialny za badanie rynku i budowanie relacji z kluczowymi partnerami.

Katarzyna Grobler-Dębska, Konsultant, Doradca Biznesowy, InfoConsulting Poland Sp. z o.o.
Katarzyna Grobler-Dębska, Konsultant, Doradca Biznesowy, InfoConsulting Poland Sp. z o.o. InfoConsulting Poland Sp. z o.o.

Katarzyna Grobler-Dębska jest związana z InfoConsulting już od ponad 6 lat. Zajmuje się doradztwem biznesowym i wdrażaniem systemów informatycznych w zakresie planowania i optymalizacji łańcucha dostaw, wraz z wykorzystaniem najnowszych zaawansowanych algorytmów, w tym algorytmów sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego (ML). Katarzyna jest również adiunktem dydaktyczno-naukowym w Laboratorium Informatyki w Sterowaniu i Zarządzaniu, Katedry Automatyki i Robotyki na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Naukowo zajmuje się zagadnieniami sztucznej inteligencji w procesach dyskretnych, a zwłaszcza modelowaniem predykcyjnym i optymalizacją procesów, ze szczególnym uwzględnieniem procesów stochastycznych. W ten sposób łączy swoje zainteresowania naukowe z rozwiązywaniem rzeczywistych problemów biznesowych.

Dyskusja. Podsumowanie spotkania.

Organizatorzy generalni:

BPC GROUP POLAND

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.

 

Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.

 

W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.

Partnerzy technologiczni:

InfoConsulting

InfoConsulting tworzy zespół blisko 200 wysokiej klasy ekspertów konsultantów, analityków, architektów i programistów. Firma posiada biura w Polsce, Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, a obecnie uruchamia także biuro w Finlandii, które będzie obsługiwało kraje nordyckie.

 

Pomaga w usprawnieniu organizacji. Firma uczestniczyła w ponad 300 projektach firm z różnych branż i sektorów. Doradza w wyborze systemu informatycznego, na bazie wnikliwej,wieloaspektowej analizy procesów biznesowych.

 

Oferuje kompleksową usługę: od doradztwa, poprzez wdrożenie systemów IT po opiekę serwisową.

 

Podejmując współpracę z InfoConsulting otrzymujecie Państwo usługi najwyższej klasy ekspertów w zakresie konsultingu i wdrażania nowatorskich rozwiązań informatycznych. Oferowane przez nas systemy gwarantują wysoką jakość i bezpieczeństwo. Stale poszukujemy nowych rozwiązań, staramy się poszerzać naszą ofertę zgodnie z rosnącymi wymaganiami Klientów. Dzięki naszemu doświadczeniu, dobrej znajomości technologii informatycznych oraz wiedzy o potrzebach współczesnych przedsiębiorstw wszelkie powierzone nam analizy, projekty i wdrożenia realizujemy terminowo oraz zgodnie z podjętymi przez nas zobowiązaniami.

Rozwiązania:

InfoConsulting

InfoConsulting jest certyfikowanym platynowym partnerem firmy IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o. i prowadzi zarówno własne wdrożenia systemu IFS Applications™ oraz jako podwykonawca Partnera. Ścisła współpraca partnerska zaowocowała stworzeniem przez specjalistów InfoConsulting narzędzi zintegrowanych z systemem IFS Applications™, które umożliwiają klientom korzystanie z innowacyjnego, kompletnego i zintegrowanego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem.

 

Oferta InfoConsulting to rozwiązania informatyczne wspierające zarządzanie przedsiębiorstwem takie jak: IFS ApplicationsTM, enova365 i Infor oraz systemy dodatkowe takie jak: Info Billing, Info Reports, Info Leasing i IC ADP (Advanced Demand Palnner) for IFS.

Regulamin

  1. Organizatorem Webinarium jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6.
  2. Webinarium zostanie przeprowadzona w dniu 23 Listopada 2022 r.
  3. Webinarium skierowana jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
  4. Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Webinarium (Uczestnik Webinarium) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Webinarium.
  5. W ramach Webinarium Partner Technologiczny przeprowadzi część prezentacyjną (90 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Webinarium na kierowanie pytań do Partnera Technologicznego (15 minut).
  6. Podczas trwania Webinarium zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Webinarium zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
  7. Webinarium rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Webinarium przez moderatora reprezentującego Organizatora Webinarium.
  8. Uczestnicy Webinarium zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Webinarium poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Webinarium.
  9. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo odwołania Webinarium w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Webinarium Uczestnikom Webinarium nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Webinarium.

 

Wymagania techniczne

 

Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.

 

Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams

  1. Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
  2. Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
  3. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  4. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową

  1. Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
  2. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  3. Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
  4. W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
  5. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox

 

Prosimy o próbę dołączenia około 30 minut przed rozpoczęciem spotkania celem uniknięcia opóźnienia. W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt telefoniczny z naszym administratorem spotkania pod numerem telefonu: 608 289 148

Rejestracja:

Dane dotyczące spotkania:
Dane Delegata na Spotkanie:
Dane Przedsiębiorstwa:
Tematyka Spotkania:

Bezpłatne Uczestniczy: osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca działalność gospodarczą oraz dokonująca rejestracji w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, nie będąca konsumentem.

Regulamin:
*
*
*

Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc, Organizator zastrzega sobie prawo doboru uczestników. Potwierdzenie rejestracji zostanie dokonane przez Organizatora w najbliższym możliwym terminie.

Kontakt:

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych
40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6,
Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919
E-Mail: kontakt@bpc-group.pl
Regon: 240738263, NIP: 9542610254, Kapitał Zakładowy: 67 200,00 zł KRS: 0000292152, Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Zapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!

Koordynatorzy Projektu:
"Webinarium – Wyzwania predykcji i planowania sprzedaży, produkcji oraz kontrola zapasów – wsparcie systemem ERP."

Jacek Mękarski Key Account Manager BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. Tel.kom.: 668 228 313 E-Mail: jacek.mekarski@bpc-group.pl