Informacje:
Różnorodność procesów, które wystąpić mogą w firmie produkującej meble może zaskoczyć.
Analizę można rozpocząć już od etapu pozyskania surowca okrągłego. Naturalną konsekwencją jest potem proces sortowania oraz przetarcia, ze swoją specyfiką zużycia różnych surowców i wyprodukowania w tym czasie wielu różnych półproduktów.
Zupełnie inna za to jest specyfika suszenia tarcicy, gdzie przy okazji zmiany indeksu z tarcicy mokrej na suchą dodawane są koszty suszenia.
Następnie proces optymalizacji, i ponownie sytuacja wydania wielu indeksów materiałowych i wyprodukowania wielu indeksów półproduktów.
Jakie mamy straty surowca na tych procesach? Czy wiemy, gdzie są największe i dlaczego? Czy jest to jedna wielka ‘dziura’, gdzie z jednej strony wchodzi surowiec a z drugiej, po pewnym czasie, coś nam się udaje odzyskać w postaci półproduktu?
Firma oczywiście może nie posiadać własnego tartaku. Wtedy musi zaplanować jaki materiał (drewno, płyty) zakupić z zewnątrz.
Planowanie zawsze jest złożonym procesem. Przy produkcji masowej powinniśmy utworzyć lub otrzymać od klientów długookresowe prognozy wysyłek. Na tej podstawie tworzymy plan produkcji (MS), będący podstawą do planu materiałowego (MRP/DDMRP). Na poziomie operacyjnym harmonogramujemy operacje produkcyjne (APS).
Kiedy już mamy wszystkie potrzebne materiały (nie tylko drewniane), możemy zacząć produkcję mebla. Ale jakiego mebla? Może mamy standardowy katalog wyrobów? A może klient w czasie zamawiania może skonfigurować wyrób w oparu o jakieś parametry? A może mamy wyroby zarówno standardowe jak i konfigurowalne?
I na koniec najważniejsze pytanie: ile nas ten wyrób kosztował? Ile na nim zarobiliśmy? Czy produkcja jest rentowna?
Podczas webinarium przedstawione zostanie jak rozbudowana funkcjonalność IFS Applications w obszarze produkcyjnym i magazynowym pozwoli na objęcie jednym rozwiązaniem wszystkich etapów produkcji mebli: od pozyskania surowca, poprzez produkcję tartaczną, produkcję wyrobów standardowych oraz konfigurowanych, ze szczególnym zwróceniem uwagi na śledzenie kosztów wyrobu w całym cyklu produkcyjnym.
Do udziału w Webinarium zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych.
Zagadnienia poruszane na spotkaniu:
- Produkcja tartaczna;
- Suszenie;
- Optymalizacja;
- Śledzenie przepływu materiałowego;
- Planowanie produkcji w różnych horyzontach czasu;
- Produkcja wyrobów: z konfiguracją lub bez konfiguracji;
- Koszty produkcji.
Agenda:
Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.
Przedstawienie uczestników spotkania.
O InfoConsulting.
Ukończył Studia na poziomie magisterskim w dyscyplinie Nauki o Komunikacji Społecznej i Mediach. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dziennikarskiej. Od 25 lat związany z branżą IT. W firmie InfoConsulting pracuje od początku jej istnienia. Doświadczony manager. Kompetencje zawodowe rozwijał podczas odpowiedzialnych i skomplikowanych procesów sprzedaży profesjonalnych usług i produktów w branży IT. Działalność w obszarze B2B wymagająca stałych i kompetentnych kontaktów z Zarządami oraz managerami średnich i dużych przedsiębiorstw, wpłynęła na wypracowanie sprawdzonych w praktyce pomysłów i rozwiązań sprzyjających zrozumieniu i zgłębianiu zagadnień, przekazywanych w jasny i konkretny sposób. Obecnie odpowiedzialny za badanie rynku i budowanie relacji z kluczowymi partnerami.
ŚWIAT MEBLI: UNIKALNOŚĆ ORAZ POWTARZALNOŚĆ. JEDEN (ERP), BY WSZYSTKIM (ZA)RZĄDZIĆ.
- Produkcja tartaczna;
- Suszenie;
- Optymalizacja;
- Śledzenie przepływu materiałowego;
- Planowanie produkcji w różnych horyzontach czasu;
- Produkcja wyrobów: z konfiguracją lub bez konfiguracji;
- Koszty produkcji.
Ukończył Studia na poziomie magisterskim w dyscyplinie Nauki o Komunikacji Społecznej i Mediach. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dziennikarskiej. Od 25 lat związany z branżą IT. W firmie InfoConsulting pracuje od początku jej istnienia. Doświadczony manager. Kompetencje zawodowe rozwijał podczas odpowiedzialnych i skomplikowanych procesów sprzedaży profesjonalnych usług i produktów w branży IT. Działalność w obszarze B2B wymagająca stałych i kompetentnych kontaktów z Zarządami oraz managerami średnich i dużych przedsiębiorstw, wpłynęła na wypracowanie sprawdzonych w praktyce pomysłów i rozwiązań sprzyjających zrozumieniu i zgłębianiu zagadnień, przekazywanych w jasny i konkretny sposób. Obecnie odpowiedzialny za badanie rynku i budowanie relacji z kluczowymi partnerami.
Dyskusja. Podsumowanie spotkania.
Organizatorzy generalni:
BPC GROUP POLAND
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.
W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.
Partnerzy technologiczni:
InfoConsulting
InfoConsulting tworzy zespół blisko 200 wysokiej klasy ekspertów konsultantów, analityków, architektów i programistów. Firma posiada biura w Polsce, Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, a obecnie uruchamia także biuro w Finlandii, które będzie obsługiwało kraje nordyckie.
Pomaga w usprawnieniu organizacji. Firma uczestniczyła w ponad 300 projektach firm z różnych branż i sektorów. Doradza w wyborze systemu informatycznego, na bazie wnikliwej,wieloaspektowej analizy procesów biznesowych.
Oferuje kompleksową usługę: od doradztwa, poprzez wdrożenie systemów IT po opiekę serwisową.
Podejmując współpracę z InfoConsulting otrzymujecie Państwo usługi najwyższej klasy ekspertów w zakresie konsultingu i wdrażania nowatorskich rozwiązań informatycznych. Oferowane przez nas systemy gwarantują wysoką jakość i bezpieczeństwo. Stale poszukujemy nowych rozwiązań, staramy się poszerzać naszą ofertę zgodnie z rosnącymi wymaganiami Klientów. Dzięki naszemu doświadczeniu, dobrej znajomości technologii informatycznych oraz wiedzy o potrzebach współczesnych przedsiębiorstw wszelkie powierzone nam analizy, projekty i wdrożenia realizujemy terminowo oraz zgodnie z podjętymi przez nas zobowiązaniami.
Rozwiązania:
InfoConsulting
InfoConsulting jest certyfikowanym platynowym partnerem firmy IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o. i prowadzi zarówno własne wdrożenia systemu IFS Applications™ oraz jako podwykonawca Partnera. Ścisła współpraca partnerska zaowocowała stworzeniem przez specjalistów InfoConsulting narzędzi zintegrowanych z systemem IFS Applications™, które umożliwiają klientom korzystanie z innowacyjnego, kompletnego i zintegrowanego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem.
Oferta InfoConsulting to rozwiązania informatyczne wspierające zarządzanie przedsiębiorstwem takie jak: IFS ApplicationsTM, enova365 i Infor oraz systemy dodatkowe takie jak: Info Billing, Info Reports, Info Leasing i IC ADP (Advanced Demand Palnner) for IFS.
Regulamin
- Organizatorem Webinarium jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6.
- Webinarium zostanie przeprowadzona w dniu 20 Października 2021 r.
- Webinarium skierowana jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
- Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Webinarium (Uczestnik Webinarium) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Webinarium.
- W ramach Webinarium Partner Technologiczny przeprowadzi część prezentacyjną (90 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Webinarium na kierowanie pytań do Partnera Technologicznego (15 minut).
- Podczas trwania Webinarium zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Webinarium zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
- Webinarium rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Webinarium przez moderatora reprezentującego Organizatora Webinarium.
- Uczestnicy Webinarium zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Webinarium poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Webinarium.
- Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo odwołania Webinarium w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Webinarium Uczestnikom Webinarium nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Webinarium.
Wymagania techniczne
Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.
Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams
- Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
- Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową
- Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
- W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox
Rejestracja:
Rejestracja jest obecnie zamknięta.
Kontakt:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych 40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6, Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919 E-Mail: kontakt@bpc-group.plZapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!