Webinarium – Full Stack Observability, czyli jak zadbać o ciągłość działania aplikacji krytycznych.

Informacje:

Serdecznie zapraszamy specjalistów ds. infrastruktury IT i monitoringu na wyjątkowe spotkanie technologiczne poświęcone nowoczesnym narzędziom IBM Instana i Turbonomic.


Podczas spotkania odpowiemy na Państwa pytania dotyczące wyzwań związanych z zarządzaniem aplikacjami krytycznymi, optymalizacją wydajności i kosztów, a także pokażemy, jak nasze rozwiązania mogą przyczynić się do stabilności i efektywności operacyjnej Państwa organizacji.


Co zapewniamy?
•    Wiedzę na temat najnowszych rozwiązań IBM;
•    Live demo;
•    Możliwość dyskusji z ekspertami IBM i Grandmetric;
•    Możliwość uzyskania voucherów na szkolenia techniczne.


Kto najbardziej skorzysta na spotkaniu?
Administratorzy IT, liderzy zespołów DevOps, kierownicy IT odpowiedzialni za zapewnienie ciągłości działania krytycznych aplikacji i systemów, którzy:
•    chcą ugruntować swoją wiedzę podczas sesji edukacyjnych;
•    chcą poznać najnowsze rozwiązania IBM;
•    chcą zweryfikować, czy rozwiązania do automatyzacji i monitoringu IBM są odpowiednie dla ich organizacji.
 

Agenda:

Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Powitanie uczestników.
Arkadiusz Czajka, Sales Director, BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Arkadiusz Czajka, Sales Director, BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.BPC GROUP POLAND, Dyrektor Domeny Produkcja
Sesja otwierająca:

- Monitoring sieci i systemów
- Optymalizacja zarządzania stosem technologicznym

Mateusz Buczkowski, Dev&DevOps Team Lead, Grandmetric
Mateusz Buczkowski, Dev&DevOps Team Lead, GrandmetricGrandmetric, Dev&DevOps Team Lead

Lider działu R&D, w skład którego wchodzą obszary Dev&DevOps. Specjalizuje się w projektach związanych z automatyzacja sieci, monitoringiem oraz tworzeniem narzędzi optymalizacyjnych. Kieruje zespołem odpowiedzialnym za produkty oparte na środowiskach kontenerowych i mikroserwisach, dbając o odpowiednią skalowalność i wydajność systemów.

Bartosz Jankowski, Key Account Manager, Grandmetric
Bartosz Jankowski, Key Account Manager, Grandmetric Grandmetric

Key Account Manager. Od lat wspiera klientów w transformacji cyfrowej w obszarach data center, szyn danych, automatyzacji, cyberbezpieczeństwa oraz DevOps. Wspólpracuje z działami Advanced Services I Managed Services, a także z czołowymi dostawcami I dystrybutorami (IBM, Cisco, Ingram Micro).

Wyzwania rynku i propozycja IBM:

- Integracja, Zasoby IT i Operacje IT, Modernizacja aplikacji

Pavel Arno, IBM Automation Brand Specialist, IBM Polska
Pavel Arno, IBM Automation Brand Specialist, IBM PolskaIBM Polska, IBM Automation Brand Specialist

Absolwent kierunków zarządzania, inżynierii procesów biznesowych i handlu międzynarodowego. Od ponad 15 lat jest związany z branżą informatyczną. Promotor nowoczesnych utylitarnych koncepcji teoretycznych i przyjaznych rozwiązań informatycznych z zakresu zarządzania procesami, ich automatyzacji oraz doskonalenia. Mając doświadczenie udziału w kilkudziesięciu projektach wdrożenia usprawnień organizacyjnych i wdrożenia systemów IT różnej skali dla różnych sektorów gospodarki łączy wiedzę biznesową, projektową i techniczną.

W IBM odpowiada za portfolio rozwiązań z obszarów automatyzacji, integracji, AIOps oraz FinOps.

Prezentacja i Live Demo IBM Instana i Turbonomic.
Kacper Kurowski, IBM Presales Engineer, IBM Polska
Kacper Kurowski, IBM Presales Engineer, IBM PolskaIBM Polska, IBM Presales Engineer

Konsultant techniczny w IBM Polska. Przez większość swojej 18-letniej kariery IT pracował w różnych działach IBM. Jego główne zainteresowania skupiają się na narzędziach związanych z monitorowaniem i zarządzaniem aplikacjami oraz infrastrukturą IT. Obecnie pracuje jako konsultant techniczny dla rozwiązań z obszaru IT Automation, jak IBM Instana, IBM Turbonomic, Flexera i IBM Apptio

Sesja Q&A

Organizatorzy generalni:

BPC GROUP POLAND

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.

 

Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.

 

W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.

Partnerzy technologiczni:

Grandmetric

Grandmetric specjalizuje się w projektowaniu, dostarczaniu, automatyzacji i produkcyjnym utrzymaniu systemów sieciowych oraz sieci bezprzewodowych klasy Enterprise.

 

Wykorzystujemy rozwiązania oparte o wirtualizację, konteneryzację, podejście Software-Defined Network i wiele innych technik zapewniających najwyższą jakość projektowanych sieci oraz świadczonych usług Managed Services. 

 

Dzięki partnerstwom z wiodącymi producentami i liderami rynku takimi jak IBM, możemy oferować doskonałej klasy sprzęt i licencje w konkurencyjnych cenach. 

 

Nasze wyspecjalizowane zespoły inżynierskie podejmują wyzwania w obszarach sieciowym, cyberbezpieczeństwa, data center i DevOps.

Rozwiązania:

IBM TURBONOMIC

IBM® Turbonomic® to platforma optymalizacji wydajności i kosztów dla chmur publicznych, prywatnych i hybrydowych, która zapewnia pełną wizualizację stosu, inteligentną automatyzację i zasilane sztuczną inteligencją wnioski.

 

Dzięki Turbonomic możesz:

  • Ciągle automatyzować krytyczne działania w czasie rzeczywistym bez interwencji ludzkiej
  • Aktywnie dostarczać najbardziej efektywne zasoby obliczeniowe, przechowywania i sieci w Twoich stosach
  • Unikać nadmiernego przydziału zasobów do Twojego środowiska chmurowego
  • Zwiększać zwrot z inwestycji i obniżać rachunek za chmurę, korzystając tylko z tego, co potrzebujesz

INSTANA

Instana automatycznie wykrywa i mapuje cały stos technologiczny aplikacji, pozwala na śledzenie przebiegu całej sesji użytkownika (od przeglądarki, przez aplikację, integrację, do bazy danych), wykrywa powiązania i zależności między komponentami, zbiera logi i zdarzenia, identyfikuje błędne i powolne transakcje oraz dostarcza znaczne możliwości analizy zgromadzonych danych. Dzięki czemu dokładnie wiemy co dolega naszej aplikacji i jaka jest recepta na jej uleczenie co znacznie redukuje czas Mean Time to Detect (MTTD) i Mean Time to Resolve (MTTR).

Regulamin

  1. Organizatorem Webinarium jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6.
  2. Webinarium zostanie przeprowadzone w dniu 14 czerwca 2024 r.
  3. Webinarium skierowane jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT.
  4. Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Webinarium (Uczestnik Webinarium) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Webinarium.
  5. W ramach Webinarium Partner Technologiczny przeprowadzi część prezentacyjną (120 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Webinarium na kierowanie pytań do Partnera Technologicznego (30 minut).
  6. Podczas trwania Webinarium Partner Technologiczny zobowiązany jest do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
  7. Webinarium rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Webinarium przez moderatora reprezentującego Organizatora Webinarium.
  8. Uczestnicy Webinarium zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Webinarium poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Webinarium.
  9. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo odwołania Webinarium w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Webinarium Uczestnikom Webinarium nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Webinarium.

 

Wymagania techniczne

 

Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.

 

Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams

  1. Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
  2. Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
  3. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  4. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową

  1. Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
  2. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  3. Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
  4. W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
  5. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox

 

Prosimy o próbę dołączenia około 30 minut przed rozpoczęciem spotkania celem uniknięcia opóźnienia. W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt telefoniczny z naszym administratorem spotkania pod numerem telefonu: 608 289 148

Rejestracja:

Rejestracja jest obecnie zamknięta.

Kontakt:

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych
40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6,
Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919
E-Mail: kontakt@bpc-group.pl
Regon: 240738263, NIP: 9542610254, Kapitał Zakładowy: 67 200,00 zł KRS: 0000292152, Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Zapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!

Koordynatorzy Projektu:
"Webinarium – Full Stack Observability, czyli jak zadbać o ciągłość działania aplikacji krytycznych."

Łukasz Kubas Dyrektor Domeny Produkcja BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. Tel.kom.: +48 795-534-616 E-Mail: lukasz.kubas@bpc-group.pl