Webinarium – Inteligentne zarządzanie dokumentacją oraz obsługa procesów budżetowania i analizy danych.

Informacje:

Przedsiębiorstwa generują coraz większą liczbę różnego rodzaju danych i informacji. Te znajdują się nie tylko w systemach klasy ERP, ale także w szeregu rozwiązań aplikacji uzupełniających zintegrowanych lub nie z systemem nadrzędnym jakim jest ERP. Problemem przedsiębiorcy, który chce umiejętnie i trafnie podejmować decyzje biznesowe coraz częściej nie jest tylko brak informacji, ale dostęp do niej w odpowiednim czasie. Otrzymana zbyt późno lub niedokładna znacząco rozmywa rzeczywisty stan rzeczy managmentowi co w efekcie może skutkować nietrafionymi decyzjami, a te niejednokrotnie są kluczowe z punktu widzenia biznesowego. Niestety nadal wiele organizacji stara się zarządzać intuicyjnie podejmując niejednokrotnie sprzeczne ze sobą decyzje.
 

Do udziału w Webinarium zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych.

Zagadnienia poruszane na spotkaniu:

  • Elektroniczny rejestr i obieg dokumentów (faktury, zamówienia, umowy, pisma, etc.);
  • Narzędzia do automatyzacji pracy z wykorzystaniem sztucznej inteligencji: OCR, przepisywanie danych do formularza, klasyfikacja dokumentów;
  • Elektroniczne archiwum i integracja z systemami zewnętrznymi;
  • Kompleksowy zestaw narzędzi do budowy profesjonalnych rozwiązań Business Intelligence;
  • Optymalizacja procesu budżetowania za pomocą dynamicznych arkuszy budżetowych, procedur obiegu oraz scenariuszy;
  • Konsolidacja budżetów w hurtowni danych, oraz raportowanie.

Agenda:

Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.

Przedstawienie uczestników spotkania.

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Inteligentne zarządzanie dokumentacją oraz obsługa procesów budżetowania i analizy danych:
  • Elektroniczny rejestr i obieg dokumentów (faktury, zamówienia, umowy, pisma, etc.);

  • Narzędzia do automatyzacji pracy z wykorzystaniem sztucznej inteligencji: OCR, przepisywanie danych do formularza, klasyfikacja dokumentów;

  • Elektroniczne archiwum i integracja z systemami zewnętrznymi;

  • Kompleksowy zestaw narzędzi do budowy profesjonalnych rozwiązań Business Intelligence;

  • Optymalizacja procesu budżetowania za pomocą dynamicznych arkuszy budżetowych, procedur obiegu oraz scenariuszy;

  • Konsolidacja budżetów w hurtowni danych, oraz raportowanie.

Marcin Kowalski, Konsultant, Archman Sp. z o.o.
Marcin Kowalski, Konsultant, Archman Sp. z o.o.Archman Sp. z o.o., Konsultant

Prezes zarządu w firmie ARCHMAN

Od 15 lat związany z wdrożeniami systemów informatycznych wspomagających zarządzanie. Specjalizuje się w rozwiązaniach klasy Business Intelligence i Workflow. Entuzjasta wykorzystania sztucznej inteligencji do wspierania procesów biznesowych. Prezes zarządu Archman oraz kanclerz Wyższej Szkoły Ekonomii i informatyki w Krakowie.

 

Wizytówka

Mateusz Illg, Lider Sprzedaży PL, Archman Sp. z o.o.
Mateusz Illg, Lider Sprzedaży PL, Archman Sp. z o.o. tel. 795 422 075
email: mateusz.illg@archman.pl

Doświadczony handlowiec, zafascynowany transformacją cyfrową i nowymi trendami technologicznymi. Na co dzień zgłębia tajniki digitalizacji obiegu dokumentów i automatyzacji przepływu pracy oraz rozwija sieć sprzedaży systemu Business NAVIGATOR. Absolwent Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie rozwija swoje kompetencje w obszarze inżynierii procesów biznesowych w Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie.

 

Wizytówka

Dyskusja. Podsumowanie spotkania.

Organizatorzy generalni:

BPC GROUP POLAND

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.

 

Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.

 

W trakcie dwunastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.

Partnerzy technologiczni:

Archman

Producent przeglądarkowych systemów do controllingu i zarządzania.Firma Archman Sp. z o.o. jest polskim producentem rozwiązań informatycznych w zakresie Business Intelligence, Workflow i HR. Flagowym produktem firmy jest system Business Navigator, który działa w środowisku przeglądarki internetowej. Business Navigator jest często wdrażany jako bardzo istotne uzupełnienie do najdroższych systemów ERP. System wspiera obieg i pracę grupową na bardzo szerokim zakresie dokumentów (dokumenty handlowe, kadrowe, zadania, zlecenia etc.) Ponadto wyposażony jest w zestaw wbudowanych narzędzi klasy Business Intelligence pozwalających na wielowymiarową i szybką analizę dokumentów.

 

Czy systemy ECM, BPM, BI powinny być na jednej platformie czy osobno?

 

Pod koniec XX wieku lansowano trend systemów zintegrowanych wierząc, że obsługa wszystkich procesów na jednej platformie jest rozwiązaniem właściwym. Szybki rozwój informatyki i pojawianie się nowych obszarów eksploatacji dla niej sprawił, że coraz częściej zaczęto zauważać, że jeden system nie jest w stanie obsłużyć wszystkich potrzeb. Dzisiaj tzw. systemy dziedzinowe (dedykowane do określonej dziedziny np. obiegu dokumentów) komunikujące się z głównym systemem ERP są standardem. Powstaje jednak pytanie jaka jest rozsądna liczba systemów specjalistycznych w firmie? Czy część z nich można połączyć? Jeżeli tak, to które? Jaki są koszty i korzyści takiego połączenia?Podczas prezentacji pokażemy cechy wspólne a także różnice pomiędzy systemami klasy BI, ECM, BPM. Przedstawimy argumenty za oraz przeciw ich integracji na jednej platformie. Postaramy się wskazać uniwersalne kryteria, które pomogą podjąć decyzję przy wyborze architektury dla określonej firmy.

logo

Rozwiązania:

Archman Business Navigator

Platforma Business Navigator wyposażona już dzisiaj w zestaw prawie 20 zintegrowanych ze sobą modułów, które działają w 3 kluczowych obszarach wsparcia biznesu:

 

BUDŻETOWANIE I ANALIZA DANYCH

  • Automatyczne ściąganie danych z różnych systemów (program księgowy, magazynowy itp.);
  • Dane wszystkich jednostek dostępne „od ręki” w jednym miejscu;
  • Zaawansowane i wygodne pulpity menadżerskie;
  • Praca przez przeglądarkę lub z poziomu Excela;
  • Różne modele budżetowania: od góry, od dołu, zadaniowe, projektowe, rzeczowe, finansowe;
  • Zarządzanie przepływem pracy w procesie budżetowania;
  • Wielowymiarowa analiza odchyleń budżetowych pozwalająca na poznanie ich przyczyn.

OBIEG PRACY I DOKUMENTÓW

  • Obieg faktur, umów, zamówień, delegacji, projektów, zadań;
  • Wprowadzanie własnych typów dokumentów (karty sprzętu, budynków, remontów etc.);
  • Modelowanie własnych procedur obiegu;
  • Powiadamianie mailowe i/lub sms o zmianie statusu dokumentu;
  • Możliwość dopisywania informacji do dokumentu podczas obiegu (atrybuty, dekretacja, komentarze);
  • Eksport zadekretowanych dokumentów handlowych (faktury, zapotrzebowania, zamówienia) do systemu finansowo-księgowego.

ZARZĄDZANIE PERSONELEM

  • Zarządzanie strukturą organizacyjną;
  • Modelowanie opisów stanowisk pracy;
  • Ocena kompetencji (przez przełożonego, podwładnych, współpracowników);
  • Ocena celów i zadań;
  • Rekrutacja pracowników;
  • Modelowanie rozwoju pracownika (rozmowy rozwojowe, szkolenia);
  • Urlopy, delegacje;
  • Ewidencja czasu pracy.

Dlaczego Archman?

Case Study - Kopalnia Soli Wieliczka

Case Study Medicare Sp. z o.o.

Rejestracja:

Rejestracja jest obecnie zamknięta.

Kontakt:

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych
40-159 Katowice, ul. Jesionowa 9A,
Telefon Kontaktowy: +48 (32) 777-15-01
E-Mail: kontakt@bpc-group.pl
Regon: 240738263, NIP: 9542610254, Kapitał Zakładowy: 67 200,00 zł KRS: 0000292152, Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Zapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!

Koordynatorzy Projektu:
"Webinarium – Inteligentne zarządzanie dokumentacją oraz obsługa procesów budżetowania i analizy danych."

Łukasz Kubas Dyrektor Domeny Produkcja BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. Tel.kom.: +48 795-534-616 E-Mail: lukasz.kubas@bpc-group.pl