Webinarium – NAVIGATOR: odkryj przyszłość dzięki narzędziom do controllingu i budżetowania!

Informacje:

Każda firma dąży do generowania coraz większych zysków i realizacji strategii rozwoju przedsiębiorstwa. W tym kontekście kluczową rolę pełni dobrze zorganizowany budżet oraz regularna analiza sytuacji finansowej działalności.
 

Czy kiedykolwiek w Państwa firmie rozważano, jakie wyzwania stoją przed osobami odpowiedzialnymi za controlling w przedsiębiorstwie? Jakie trudności napotykają przy zbieraniu i wprowadzaniu danych, kontrolowaniu procesu budżetowania, czy analizie różnych scenariuszy? A co sądzisz o możliwości automatyzacji tych zadań i zwiększenia precyzji przy podejmowaniu kluczowych decyzji?
 

Zapraszamy na webinarium, podczas którego ekspert firmy Archman zaprezentuje jak rozwiązanie ​ NAVIGATOR może przełamać te bariery i wprowadzić firmę w nową erę controlingu i budżetowania. Dowiesz się, jak innowacyjne narzędzia mogą usprawnić procesy, zaoszczędzić cenny czas i pozwolić skupić się na podejmowaniu strategicznych decyzji.

 
Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru i analiz rozwiązań informatycznych. 

Zagadnienia poruszane na spotkaniu:

  • Analiza danych z różnych źródeł;
  • Kompleksowy zestaw narzędzi do budowy profesjonalnych rozwiązań Business Intelligence;
  • Konfigurowanie arkuszy budżetowych;
  • Konfigurowanie lat, scenariuszy, słowników;
  • Konfigurowanie drzewa budżetowego;
  • Automatyzacja obliczania budżetu;
  • Konfigurowanie przepływu pracy (workflow);
  • Podłączenie do systemowej hurtowni danych;
  • Przyczynowa analiza odchyleń w raportach tabeli przestawnej i dashboardach.

Agenda:

Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.

Przedstawienie uczestników spotkania.

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
NAVIGATOR: odkryj przyszłość dzięki narzędziom do controllingu i budżetowania!
  • Analiza danych z różnych źródeł;

  • Kompleksowy zestaw narzędzi do budowy profesjonalnych rozwiązań Business Intelligence;

  • Konfigurowanie arkuszy budżetowych;

  • Konfigurowanie lat, scenariuszy, słowników;

  • Konfigurowanie drzewa budżetowego;

  • Automatyzacja obliczania budżetu;

  • Konfigurowanie przepływu pracy (workflow);

  • Podłączenie do systemowej hurtowni danych;

  • Przyczynowa analiza odchyleń w raportach tabeli przestawnej i dashboardach.

Marcin Kowalski, Konsultant, Archman Sp. z o.o.
Marcin Kowalski, Konsultant, Archman Sp. z o.o.Archman Sp. z o.o., Konsultant

Prezes zarządu w firmie ARCHMAN

Od 15 lat związany z wdrożeniami systemów informatycznych wspomagających zarządzanie. Specjalizuje się w rozwiązaniach klasy Business Intelligence i Workflow. Entuzjasta wykorzystania sztucznej inteligencji do wspierania procesów biznesowych. Prezes zarządu Archman oraz kanclerz Wyższej Szkoły Ekonomii i informatyki w Krakowie.

 

Wizytówka

Mateusz Illg, Lider Sprzedaży PL, Archman Sp. z o.o.
Mateusz Illg, Lider Sprzedaży PL, Archman Sp. z o.o. tel. 795 422 075
email: mateusz.illg@archman.pl

Doświadczony handlowiec, zafascynowany transformacją cyfrową i nowymi trendami technologicznymi. Na co dzień zgłębia tajniki digitalizacji dokumentów, cyfryzacji i automatyzacji przepływu pracy oraz rozwija sieć sprzedaży systemu NAVIGATOR. Absolwent Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie o specjalizacji inżynieria procesów biznesowych.

 

Wizytówka

Dyskusja.
Podsumowanie spotkania.

Organizatorzy generalni:

BPC GROUP POLAND

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.

 

Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.

 

W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.

Partnerzy technologiczni:

Archman

Producent przeglądarkowych systemów do controllingu i zarządzania.Firma Archman Sp. z o.o. jest polskim producentem rozwiązań informatycznych w zakresie Business Intelligence, Workflow i HR. Flagowym produktem firmy jest system NAVIGATOR, który działa w środowisku przeglądarki internetowej. NAVIGATOR jest często wdrażany jako bardzo istotne uzupełnienie do najdroższych systemów ERP. System wspiera obieg i pracę grupową na bardzo szerokim zakresie dokumentów (dokumenty handlowe, kadrowe, zadania, zlecenia etc.) Ponadto wyposażony jest w zestaw wbudowanych narzędzi klasy Business Intelligence pozwalających na wielowymiarową i szybką analizę dokumentów.

 

Czy systemy ECM, BPM, BI powinny być na jednej platformie czy osobno?

Pod koniec XX wieku lansowano trend systemów zintegrowanych wierząc, że obsługa wszystkich procesów na jednej platformie jest rozwiązaniem właściwym. Szybki rozwój informatyki i pojawianie się nowych obszarów eksploatacji dla niej sprawił, że coraz częściej zaczęto zauważać, że jeden system nie jest w stanie obsłużyć wszystkich potrzeb. Dzisiaj tzw. systemy dziedzinowe (dedykowane do określonej dziedziny np. obiegu dokumentów) komunikujące się z głównym systemem ERP są standardem. Powstaje jednak pytanie jaka jest rozsądna liczba systemów specjalistycznych w firmie? Czy część z nich można połączyć? Jeżeli tak, to które? Jaki są koszty i korzyści takiego połączenia?Podczas prezentacji pokażemy cechy wspólne a także różnice pomiędzy systemami klasy BI, ECM, BPM. Przedstawimy argumenty za oraz przeciw ich integracji na jednej platformie. Postaramy się wskazać uniwersalne kryteria, które pomogą podjąć decyzję przy wyborze architektury dla określonej firmy.

logo

Rozwiązania:

NAVIGATOR

Platforma NAVIGATOR wyposażona już dzisiaj w zestaw prawie 20 zintegrowanych ze sobą modułów, które działają w 3 kluczowych obszarach wsparcia biznesu:

 

BUDŻETOWANIE I ANALIZA DANYCH

  • Automatyczne ściąganie danych z różnych systemów (program księgowy, magazynowy itp.);
  • Dane wszystkich jednostek dostępne „od ręki” w jednym miejscu;
  • Zaawansowane i wygodne pulpity menadżerskie;
  • Praca przez przeglądarkę lub z poziomu Excela;
  • Różne modele budżetowania: od góry, od dołu, zadaniowe, projektowe, rzeczowe, finansowe;
  • Zarządzanie przepływem pracy w procesie budżetowania;
  • Wielowymiarowa analiza odchyleń budżetowych pozwalająca na poznanie ich przyczyn.

 

OBIEG PRACY I DOKUMENTÓW

  • Obieg faktur, umów, zamówień, delegacji, projektów, zadań;
  • Wprowadzanie własnych typów dokumentów (karty sprzętu, budynków, remontów etc.);
  • Modelowanie własnych procedur obiegu;
  • Powiadamianie mailowe i/lub sms o zmianie statusu dokumentu;
  • Możliwość dopisywania informacji do dokumentu podczas obiegu (atrybuty, dekretacja, komentarze);
  • Eksport zadekretowanych dokumentów handlowych (faktury, zapotrzebowania, zamówienia) do systemu finansowo-księgowego.

 

ZARZĄDZANIE PERSONELEM

  • Zarządzanie strukturą organizacyjną;
  • Modelowanie opisów stanowisk pracy;
  • Ocena kompetencji (przez przełożonego, podwładnych, współpracowników);
  • Ocena celów i zadań;
  • Rekrutacja pracowników;
  • Modelowanie rozwoju pracownika (rozmowy rozwojowe, szkolenia);
  • Urlopy, delegacje;
  • Ewidencja czasu pracy.

 

Dlaczego Archman?

Case Study - KGHM Polska Miedź S.A.

Case Study – LOT Aircraft Maintenance Services

Regulamin

  1. Organizatorem Webinarium jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6.
  2. Webinarium zostanie przeprowadzona w dniu 10 Sierpnia 2023 r.
  3. Webinarium skierowane jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów, technologii i rozwiązań IT.
  4. Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Webinarium (Uczestnik Webinarium) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Webinarium.
  5. W ramach Webinarium Partner Technologiczny przeprowadzi część prezentacyjną (60 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Webinarium na kierowanie pytań do Partnera Technologicznego (15 minut).
  6. Podczas trwania Webinarium zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Webinarium zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
  7. Webinarium rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Webinarium przez moderatora reprezentującego Organizatora Webinarium.
  8. Uczestnicy Webinarium zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Webinarium poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Webinarium.
  9. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo odwołania Webinarium w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Webinarium Uczestnikom Webinarium nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Webinarium.

 

Wymagania techniczne

 

Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.

 

Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams

  1. Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
  2. Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
  3. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  4. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową

  1. Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
  2. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  3. Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
  4. W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
  5. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox

 

Prosimy o próbę dołączenia około 30 minut przed rozpoczęciem spotkania celem uniknięcia opóźnienia. W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt telefoniczny z naszym administratorem spotkania pod numerem telefonu: 608 289 148

Rejestracja:

Rejestracja jest obecnie zamknięta.

Kontakt:

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych
40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6,
Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919
E-Mail: kontakt@bpc-group.pl
Regon: 240738263, NIP: 9542610254, Kapitał Zakładowy: 67 200,00 zł KRS: 0000292152, Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Zapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!

Koordynatorzy Projektu:
"Webinarium – NAVIGATOR: odkryj przyszłość dzięki narzędziom do controllingu i budżetowania!"

Jacek Mękarski Key Account Manager BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. Tel.kom.: 668 228 313 E-Mail: jacek.mekarski@bpc-group.pl