Roadshow online – Zwiększamy wydajność produkcji.

Informacje:

BPC GROUP POLAND zaprasza Państwa na Roadshow online:

 

Zwiększamy wydajność produkcji.

Rozmawiając z polskimi managerami firm produkcyjnych, często słyszymy o problemach z jakimi się borykają w ​ swojej pracy. Najczęściej dotyczą one konieczności szybkiej modyfikacji planu produkcji w sytuacji częstych zmian zamówień, awarii maszyny, problemów z dostępnością surowców. Ważnym problemem jest także konieczność wyeliminowania przestojów, mikroprzestojów oraz awarii, aby podnieść efektywność maszyn, współczynnik OEE. Dodatkowo istotny jest przepływ informacji pomiędzy produkcją a utrzymaniem ruchu.

 

Na spotkaniu przedstawimy nowoczesne rozwiązania, które odpowiadają na bolączki przedsiębiorstw i wspierają je w rozwoju w myśl koncepcji Przemysłu 4.0. Przedstawimy trendy i nowe funkcjonalności w systemach IT dla branży produkcyjnej. Porozmawiamy także o tym jak przygotować przedsiębiorstwo do cyfrowej transformacji, aby zwiększyć wydajność i obniżyć koszty.

 

Na spotkaniu przedstawimy wybrane rozwiązania klasy ERP, APS, MES, które wspierają procesy zarządzania. Odpowiemy na szereg pytań związanych z doborem systemów i ich możliwościami funkcjonalnymi.

 

Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru i analiz rozwiązań informatycznych.

Zagadnienia poruszane na spotkaniu:

  • Zarządzanie produkcją seryjną i na indywidualne zamówienia z wykorzystaniem systemu ERP
  • APS - Planowanie produkcji z wykorzystaniem różnych zasobów (maszyny, pracownicy, surowce). Możliwość szybkiej reakcji na zmiany planu produkcji;
  • MES – Monitorowanie pracy i przestojów maszyn w czasie rzeczywistym, obliczanie współczynników OEE;
  • Cyfrowa Transformacja – jak zwiększyć wydajność produkcji?

Agenda:

Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.

Przedstawienie uczestników spotkania.

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
APS jako element zintegrowanego systemu ERP: jak poradzić sobie z ciągłymi zmianami?
Paweł Orzeszko, Dyrektor Zarządzający, proALPHA Polska Sp. z o.o.
Paweł Orzeszko, Dyrektor Zarządzający, proALPHA Polska Sp. z o.o.proALPHA Polska Sp. z o.o., Dyrektor Zarządzający

Przez całą moją karierę pasjonowałem się innowacyjnością i rozwojem technologii, które wspierają zarządzanie procesami biznesowymi w przemyśle. W proALPHA pomagam średniej wielkości przedsiębiorstwom produkcyjnym we wdrożeniu praktycznych rozwiązań z obszaru Przemysłu 4.0. Razem z moim zespołem dostarczamy oprogramowanie biznesowe, które zapewnia wzrost produktywności Twojej firmy.

www.linkedin.com/in/pawe%C5%82-orzeszko-432122110/ 

Grzegorz Wikierski, Head Of Sales, proALPHA Polska Sp. z o.o.
Grzegorz Wikierski, Head Of Sales, proALPHA Polska Sp. z o.o. proALPHA Polska Sp. z o.o.

„Sprzedawanie to pomaganie”. Hasło to pojawiło się w mojej świadomości już kilka lat temu. Od tamtej pory nieustannie mnie nurtuje i zaskakuje swą głębią. Po blisko 15 latach pracy w zawodzie handlowca, coraz lepiej rozumiem jego sens, a to jak w jaki sposób pracuję, wprost wynika z kilku elementów, które w mojej ocenie składają się na to hasło. Co niezwykle istotne, elementy te działają w obu kierunkach – chętnie pomogę Klientowi, ale on musi chcieć tą pomoc przyjąć:

1. Szczerość – nie mówię, że można zrobić coś czego nie można a produkt jest inny niż jest w rzeczywistości, jednocześnie liczę na to, że Klient będzie też szczerze mówił o mojej pracy i swoich potrzebach.
2. Odpowiedzialność – każde słowo wypowiedziane przeze mnie podczas spotkania czy deklaracja złożona na negocjacjach jest wiążąca, z drugiej strony każda deklaracja złożona przez Klienta jest dla mnie równie istotna.
3. Równowaga – jeżeli coś sprzedaję, to najprawdopodobniej na tym zarobię, ważne żeby mój Klient również dzięki temu zarobił – sytuacja, w której tylko jedna strona wyciąga coś z transakcji, nie jest akceptowalna.

Po wielu przygodach i nieoczekiwanych zakrętach na mojej ścieżce kariery, dziś wiem, że powyższe zasady, stosowane zarówno przeze mnie, jak i Klienta, zagwarantuję sukces dla obu stron.
Jeżeli będziemy mieli okazję współpracować, to ze swojej strony obiecuję taką postawę. Niezależnie w jakiej roli się spotkamy.

https://www.linkedin.com/in/grzegorzwikierski/

Dyskusja.
HAL APS - Planowanie i harmonogramowanie produkcji - jak zarządzać dużą zmiennością w produkcji?
Krzysztof Kliber, Senior Consultant HAL APS, HOST Sp. z o.o.
Krzysztof Kliber, Senior Consultant HAL APS, HOST Sp. z o.o.HOST Sp. z o.o., Senior Consultant HAL APS
Dyskusja.
Praktyczne aspekty wykorzystania systemu MES jako podstawy Przemysłu 4.0
Tomasz Mączka, Dyrektor działu Systemów Informatycznych, EDOCS Systems Sp. z o.o.
Tomasz Mączka, Dyrektor działu Systemów Informatycznych, EDOCS Systems Sp. z o.o.EDOCS Systems Sp. z o.o., Dyrektor działu Systemów Informatycznych

Specjalista w zakresie systemów informatycznych do monitorowania i planowania procesów produkcyjnych. Posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w specyfikowaniu wymagań, implementacji i wdrażaniu oprogramowania dla przedsiębiorstw produkcyjnych, w tym MES, CMMS, APS. Zarządzał pracami zespołu programistycznego z wykorzystaniem zwinnych metodyk wytwarzania oprogramowania. Od 2016 r. doktor nauk technicznych (Politechnika Rzeszowska) o specjalizacji w zakresie automatycznego pozyskiwania wiedzy o procesach produkcyjnych przy pomocy metod sztucznej inteligencji

Dyskusja.
Badanie efektywności maszyn – wskaźniki OEE, monitorowanie przestojów.
Aleksander Geisler, Technical Sales Manager, Raion Software Sp. z o.o.
Aleksander Geisler, Technical Sales Manager, Raion Software Sp. z o.o. Raion Software Sp. z o.o., Technical Sales Manager

Technical Sales Manager w firmie Raion Software. Magister inżynier, absolwent Politechniki Poznańskiej, który prowadził projekty IT dla największych światowych korporacji, jak również polskich firm rodzinnych w branżach automotive, elektroniki oraz kosmetycznej. W swojej pracy zorientowany jest na komunikację, procesy, wskaźniki oraz dostarczanie wartości dla Klienta w założonym czasie. Certyfikowany przez APMG International w zakresie AgilePM Foundation.

Dyskusja.
Podsumowanie spotkania.

Organizatorzy generalni:

BPC GROUP POLAND

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.

 

Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.

 

W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.

Partnerzy technologiczni:

RAION

Raion Software sp.z.o.o to firma, której twórcy postawili przed sobą zadanie poprawienia wydajności i szybkości pracy w zakładach produkcyjnych, przy pomocy nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Zajmujemy się wdrażaniem systemów MES, systemów służących do monitoringu pracy maszyn, jak również posiadamy dedykowane rozwiązania dla obszarów logistyki i jakości. Jesteśmy autorem wszystkich systemów wchodzących w skład portfolio Raion Software sp. z o.o.

 

Do każdej realizacji podchodzimy kompleksowo, ponieważ poza dostarczeniem i wdrożeniem oprogramowania, łączymy się z maszynami i pomagamy pozyskać informacje bezpośrednio z linii produkcyjnych. Nasi specjaliści zajmują się tworzeniem i projektowaniem oprogramowania, wdrożeniem rozwiązań, w tym również montażem niezbędnego sprzętu oraz komunikacją z maszynami. Nasz zespół dysponuje nowoczesnymi narzędziami, dużą wiedzą, a także tym, czego nie da się zdobyć w żaden inny sposób niż ciężką i sumienną pracą przez lata – doświadczeniem. Pozwala to nam na podejmowanie się nawet tych najbardziej nietypowych zadań, jakie stawiają przed nami nasi Klienci.

logo

HOST

Firma HOST od 25 lat specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań dla firm produkcyjnych. Pracownicy firmy są praktykami i ekspertami w zakresie planowania, rejestrowania i rozliczania produkcji. Zgodnie z zasadą lepiej mieć jeden bardzo dobry niż kilka średnich systemów, firma skupiła się wyłącznie na rozwiązaniu do planowania produkcji.  System chwalony jest głównie za efekty, które udało się  osiągnąć wspólnie z klientami po wdrożeniu.

 

Korzyści biznesowe jakie udało się osiągnąć w firmach po wdrożeniu:

  • Poprawa terminowości realizacji zamówień o 50%
  • Obniżenie poziomu zapasu magazynowego o 10%
  • Skrócenie Lead Time produkcji do 30%
  • Wyeliminowanie braków w obsadzie pracowników pod zlecenia o 92%
  • Zwiększenie współczynnika wykorzystania zasobów OEE o 15%

proALPHA

proALPHA – kompleksowe rozwiązanie receptą na sukces przedsiębiorstwa. Grupa proALPHA Polska Sp. z o.o. to Business Service Provider czyli dostawca usług biznesowych. Całościowe spektrum usług proALPHA obejmuje nie tylko najnowocześniejsze oprogramowanie biznesowe, ale także szeroko rozumiane usługi biznesowe. Poprzez połączenie programowania i dystrybucji zintegrowanego, kompletnego rozwiązania klasy ERP z usługami doradczymi, proALPHA bez trudu konkuruje z firmami o identycznym profilu na rynku.
Nasza filozofia Filozofia Grupy proALPHA polega na połączeniu fachowych usług doradczych i oprogramowania umożliwiającego realizowanie celów klienta.
Klienci Do naszych klientów zaliczają się w głównej mierze średniej wielkości przedsiębiorstwa przemysłowe, handlowe i usługowe o strukturze koncernu, ale także spółki zależne dużych przedsiębiorstw.
Sukcesy O naszym kompletnym rozwiązaniu - proALPHA moglibyśmy długo opowiadać. Z doświadczenia wiemy jednak, że dobre referencje są warte więcej niż tysiąc słów, dlatego przedstawiamy opinie klientów, którzy obecnie korzystają z systemu proALPHA. Przekonaj się sam o kompetencjach Grupy proALPHA - profesjonalnego dostawcy usług biznesowych z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku rozwiązań klasy ERP w sektorze średnich przedsiębiorstw.
Referencje: http://www.proalpha.pl/pl/referencje.html

logo

EDOCS Systems

EDOCS SYSTEMS to odpowiedź na potrzeby rynku

Firma EDOCS SYSTEMS została stworzona w odpowiedzi na realne potrzeby rynku, a dokładniej na potrzeby małych i średnich firm produkcyjnych. Tworzy i wdraża rozwiązania z obszaru oprogramowania i automatyki, które pozwalają optymalizować procesy produkcyjne i w efekcie przynoszą konkretne oszczędności w funkcjonowaniu firmy produkcyjnej. Zapewnia kompleksową obsługę rozwiązań od tworzenia koncepcji po wdrożenie, wsparcie i serwis.

Rozwiązania:

proALPHA

Oprogramowanie proALPHA® ERP wspomaga w pełni wszystkie kluczowe procesy biznesowe przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych. Obejmuje ono zatem nie tylko klasyczne obszary funkcjonalne, jak: sprzedaż, zakupy, gospodarka materiałowa, planowanie i sterowanie produkcją, finanse czy rachunek kosztów. O konkurencyjności użytkowników proALPHA® ERP decydują w szczególności funkcje przekrojowe sytemu, m.in: zarządzanie przepływem pracy sterowane zdarzeniami (Workflow), zarządzanie dokumentami (DMS), zaawansowane planowanie produkcji (APS), zarządzanie projektami oraz integracja on-line proALPHA® ERP z CAD.

 

proALPHA® ERP jest oprogramowaniem standardowym wspomagającym zarządzanie, wystarczająco elastycznym, aby spełniać nie tylko dzisiejsze, lecz także przyszłościowe wymagania swoich klientów. Przekonało się o tym już wiele dynamicznie rozwijających się polskich przedsiębiorstw.


Dedykowane branże:

  • Automotive;
  • Budowa maszyn i urządzeń;
  • Elektrotechnika;
  • Handel detaliczny;
  • Obróbka metali;
  • Obróbka tworzyw sztucznych;
  • Przemysł dóbr konsumpcyjnych;
  • Technika medyczna;
  • Usługi.
     

Moduły systemu:

  • Workflow;
  • DMS;
  • Business Intelligence;
  • E-Business;
  • CRM;
  • Sprzedaż i dystrybucja;
  • Konfigurator produktów;
  • Gospodarka materiałowa;
  • Zakupy;
  • Produkcja;
  • APS;
  • Integracja CAD;
  • Serwis;
  • Zarządzanie projektami;
  • Finanse i księgowość;
  • Środki trwałe;
  • Rachunek kosztów i dokonań;
  • Intercompany.


proALPHA® Produkcja

Case Study – Kabel-Technik-Polska Sp. z o.o.

logo

RAION

CyberVision System to system przeznaczony do usprawnienia procesu produkcji poprzez sygnalizację miejsca przestoju i wizualizację procesu produkcji na podstawie współczynników OEE i KPI.Każde zakłócenie w produkcji jest wykrywane poprzez zamontowane czujniki lub zgłaszane przez pracownika przy pomocy przycisku „ANDON”. Zgłoszona awaria jest widoczna na monitorach, w aplikacji zarządzającej oraz sygnalizowana przez kolumnę świetlną. Dodatkowo system wylicza współczynniki produkcyjne, które przypisane są indywidualnie do stanowiska pracy. Na tej podstawie generowane są raporty.

ONE CLICK SCHEDULING

Jest łatwym w obsłudze systemem ale jednocześnie potężnym narzędziem do zarządzania produkcją dla Kierowników Produkcji i Planistów. Jest to kompletne rozwiązanie, które posiada wszystkie funkcjonalności niezbędne w procesie planowania produkcji i zarządzania zmianami - scenariusze What-if, symulacje w czasie rzeczywistym, równoczesne bilansowanie zdolności produkcyjnych (maszynowych i ludzkich), zaawansowane reguły harmonogramowania, matryce przezbrojeń, matryce kompetencji, split-podział obciążeń, urządzenia wsadowe, zaawansowane reguły automatyczne, wskaźniki OEE, metody TOC, LEAN - na dodatek większość funkcjonalności dostępna jest jednym kliknięciem. 

System daje możliwość zarządzania zmianami na jednym ekranie – aktywnym wykresie Gantta

EDOCS MES

EDOCS SYSTEMS to odpowiedź na potrzeby rynku

Firma EDOCS SYSTEMS została stworzona w odpowiedzi na realne potrzeby rynku, a dokładniej na potrzeby małych i średnich firm produkcyjnych. Tworzy i wdraża rozwiązania z obszaru oprogramowania i automatyki, które pozwalają optymalizować procesy produkcyjne i w efekcie przynoszą konkretne oszczędności w funkcjonowaniu firmy produkcyjnej. Zapewnia kompleksową obsługę rozwiązań od tworzenia koncepcji po wdrożenie, wsparcie i serwis.

Regulamin

  1. Organizatorem Roadshow online jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6.
  2. Roadshow online zostanie przeprowadzona w dniu 14 Lipca 2022 r.
  3. Roadshow online skierowana jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
  4. Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Roadshow online (Uczestnik Roadshow online) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Roadshow online.
  5. W ramach Roadshow online Partnerzy Technologiczni przeprowadzą część prezentacyjną (3x 30 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Roadshow online na kierowanie pytań do Partnerów Technologicznych (3 x 15 minut).
  6. Podczas trwania Roadshow online zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Roadshow online zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
  7. Roadshow online rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Roadshow online przez moderatora reprezentującego Organizatora Roadshow online.
  8. Uczestnicy Roadshow online zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Roadshow online poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Roadshow online.
  9. Organizator Roadshow online zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Roadshow online zastrzega sobie prawo odwołania Roadshow online w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Roadshow online Uczestnikom Roadshow online nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Roadshow online.

 

Wymagania techniczne

 

Do udziału w Roadshow online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.

 

Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams

  1. Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
  2. Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
  3. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  4. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową

  1. Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
  2. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  3. Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
  4. W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
  5. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox

 

Prosimy o próbę dołączenia około 30 minut przed rozpoczęciem spotkania celem uniknięcia opóźnienia. W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt telefoniczny z naszym administratorem spotkania pod numerem telefonu: 608 289 148

Rejestracja:

Rejestracja jest obecnie zamknięta.

Kontakt:

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych
40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6,
Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919
E-Mail: kontakt@bpc-group.pl
Regon: 240738263, NIP: 9542610254, Kapitał Zakładowy: 67 200,00 zł KRS: 0000292152, Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Zapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!

Koordynatorzy Projektu:
"Roadshow online – Zwiększamy wydajność produkcji."

Jacek Mękarski Key Account Manager BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. Tel.kom.: 668 228 313 E-Mail: jacek.mekarski@bpc-group.pl