Informacje:
BPC GROUP POLAND zaprasza Państwa na Roadshow online:
Zwiększamy wydajność produkcji.
W trakcie rozmów z polskimi menedżerami firm produkcyjnych, często dowiadujemy się o trudnościach, z jakimi borykają się w codziennej pracy. Najczęściej dotyczą one konieczności szybkiej modyfikacji planu produkcji w związku z częstymi zmianami zamówień, awariami maszyn, problemami z dostępnością surowców oraz realnymi potrzebami polskich przedsiębiorstw dotyczącymi cyfryzacji i wzmacniania konkurencyjności.
Podczas naszego spotkania przedstawimy nowoczesne rozwiązania, które skutecznie adresują wyzwania przedsiębiorstw i wspierają ich rozwój zgodnie z koncepcją Przemysłu 4.0. Przedstawimy najnowsze trendy i funkcjonalności w obszarze systemów informatycznych. Omówimy również, jak odpowiednio przygotować przedsiębiorstwo do cyfrowej transformacji, aby zwiększyć wydajność i obniżyć koszty.
W trakcie spotkania skupimy się na prezentacji wybranych rozwiązań klasy ERP, MES, APS, które efektywnie wspierają procesy zarządzania przedsiębiorstwem produkcyjnym. Odpowiemy także na szereg pytań związanych z wyborem odpowiednich rozwiązań informatycznych i ich funkcjonalnością.
Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru i analiz rozwiązań informatycznych.
Zagadnienia poruszane na spotkaniu:
- Jak zwiększyć potencjał produkcyjny przedsiębiorstwa?
- APS - Planowanie produkcji z wykorzystaniem różnych zasobów (maszyny, pracownicy, surowce). Możliwość szybkiej reakcji na zmiany planu produkcji;
- Cyfrowa Transformacja – jak zwiększyć wydajność produkcji?
- Moduł MES - rejestracja stanu zaawansowania realizacji produkcji w obszarze czasu trwania poszczególnych operacji, w tym zajętości zasobów i zużycia materiałowego;
- Algorytmy sztucznej inteligencji w optymalizacji planów produkcji;
- APS jako element zintegrowanego systemu ERP: jak poradzić sobie z ciągłymi zmianami?
- Jak zarządzać dużą zmiennością w produkcji?
- Jak osiągnąć szybki zwrot z inwestycji w transformację cyfrową?
Agenda:
Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.
Przedstawienie uczestników spotkania.
APS jako element zintegrowanego systemu ERP: jak poradzić sobie z ciągłymi zmianami?
„Sprzedawanie to pomaganie”. Hasło to pojawiło się w mojej świadomości już kilka lat temu. Od tamtej pory nieustannie mnie nurtuje i zaskakuje swą głębią. Po blisko 15 latach pracy w zawodzie handlowca, coraz lepiej rozumiem jego sens, a to jak w jaki sposób pracuję, wprost wynika z kilku elementów, które w mojej ocenie składają się na to hasło. Co niezwykle istotne, elementy te działają w obu kierunkach – chętnie pomogę Klientowi, ale on musi chcieć tą pomoc przyjąć:
1. Szczerość – nie mówię, że można zrobić coś czego nie można a produkt jest inny niż jest w rzeczywistości, jednocześnie liczę na to, że Klient będzie też szczerze mówił o mojej pracy i swoich potrzebach.
2. Odpowiedzialność – każde słowo wypowiedziane przeze mnie podczas spotkania czy deklaracja złożona na negocjacjach jest wiążąca, z drugiej strony każda deklaracja złożona przez Klienta jest dla mnie równie istotna.
3. Równowaga – jeżeli coś sprzedaję, to najprawdopodobniej na tym zarobię, ważne żeby mój Klient również dzięki temu zarobił – sytuacja, w której tylko jedna strona wyciąga coś z transakcji, nie jest akceptowalna.
Po wielu przygodach i nieoczekiwanych zakrętach na mojej ścieżce kariery, dziś wiem, że powyższe zasady, stosowane zarówno przeze mnie, jak i Klienta, zagwarantuję sukces dla obu stron.
Jeżeli będziemy mieli okazję współpracować, to ze swojej strony obiecuję taką postawę. Niezależnie w jakiej roli się spotkamy.
Konsultant Presales i Konsultant Wdrożeniowy w obszarze logistyki, od ponad 5 lat związany z branżą systemów ERP dla produkcji.
Dyskusja.
Algorytmy sztucznej inteligencji w optymalizacji planów produkcji.
Dyskusja.
HAL APS - Planowanie i harmonogramowanie produkcji - jak zarządzać dużą zmiennością w produkcji?
Dyskusja.
Wdrożenie Operator OEE, czyli jak osiągnąć szybki zwrot z inwestycji w transformację cyfrową.
Dyskusja.
Podsumowanie spotkania.
Organizatorzy generalni:
BPC GROUP POLAND
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.
W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.
Partnerzy technologiczni:
Operator Systems Poland
Operator Systems jest wiodącym dostawcą zintegrowanych, ustandaryzowanych Systemów Realizacji Produkcji (MES) przeznaczonych dla firm z produkcją dyskretną i procesową.
Misja firmy Operator brzmi: „Visibility for Improvements”. Wiemy, że wszystkie firmy produkcyjne nieustannie szukają sposobów na zwiększenie efektywności i konkurencyjności. Operator oferuje takim firmom pełną gamę produktów i usług, które pomagają spełniać to zadanie. Nasze rozwiązanie – Platforma Operator – nie tylko obejmuje procesy produkcyjne, ale również wpływa na cały łańcuch dostaw, dystrybucji, zapewnienia jakości oraz utrzymania ruchu.
Operator Systems zajmuje się systemami klasy MES od ponad 20 lat. Dziś mamy blisko 100 instalacji, a ponad 10 000 użytkowników dziennie stosuje Operatora jako podstawową aplikację na hali produkcyjnej. Firma ma siedzibę w Herlev koło Kopenhagi w Danii, a w Polsce posiada biuro w Krakowie.
HOST
Firma HOST od 25 lat specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań dla firm produkcyjnych. Pracownicy firmy są praktykami i ekspertami w zakresie planowania, rejestrowania i rozliczania produkcji. Zgodnie z zasadą lepiej mieć jeden bardzo dobry niż kilka średnich systemów, firma skupiła się wyłącznie na rozwiązaniu do planowania produkcji. System chwalony jest głównie za efekty, które udało się osiągnąć wspólnie z klientami po wdrożeniu.
Korzyści biznesowe jakie udało się osiągnąć w firmach po wdrożeniu:
- Poprawa terminowości realizacji zamówień o 50%
- Obniżenie poziomu zapasu magazynowego o 10%
- Skrócenie Lead Time produkcji do 30%
- Wyeliminowanie braków w obsadzie pracowników pod zlecenia o 92%
- Zwiększenie współczynnika wykorzystania zasobów OEE o 15%
proALPHA
proALPHA – kompleksowe rozwiązanie receptą na sukces przedsiębiorstwa. Grupa proALPHA Polska Sp. z o.o. to Business Service Provider czyli dostawca usług biznesowych. Całościowe spektrum usług proALPHA obejmuje nie tylko najnowocześniejsze oprogramowanie biznesowe, ale także szeroko rozumiane usługi biznesowe. Poprzez połączenie programowania i dystrybucji zintegrowanego, kompletnego rozwiązania klasy ERP z usługami doradczymi, proALPHA bez trudu konkuruje z firmami o identycznym profilu na rynku.
Nasza filozofia Filozofia Grupy proALPHA polega na połączeniu fachowych usług doradczych i oprogramowania umożliwiającego realizowanie celów klienta.
Klienci Do naszych klientów zaliczają się w głównej mierze średniej wielkości przedsiębiorstwa przemysłowe, handlowe i usługowe o strukturze koncernu, ale także spółki zależne dużych przedsiębiorstw.
Sukcesy O naszym kompletnym rozwiązaniu - proALPHA moglibyśmy długo opowiadać. Z doświadczenia wiemy jednak, że dobre referencje są warte więcej niż tysiąc słów, dlatego przedstawiamy opinie klientów, którzy obecnie korzystają z systemu proALPHA. Przekonaj się sam o kompetencjach Grupy proALPHA - profesjonalnego dostawcy usług biznesowych z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku rozwiązań klasy ERP w sektorze średnich przedsiębiorstw.
Referencje: http://www.proalpha.pl/pl/referencje.html
CFI Systemy Informatyczne – VENDO.ERP®
Firma konsultingowo-informatyczna z ponad 14-letnim doświadczeniem w branży. Specjalizuje się w produkcji i wdrażaniu systemów zarządzania klasy ERP. Klienci CFI Systemy Informatyczne to średnie i duże firmy, głównie z sektorów produkcji, logistyki i handlu. CFI Pomaga swoim klientom w jeszcze lepszej organizacji pracy, optymalizacji poszczególnych czynności i całych procesów realizowanych w ich przedsiębiorstwach.
Doradza w jaki sposób poprawić efektywność wykonywanych działań i osiągnąć wyznaczony cel biznesowy. Wynikiem tej pracy jest wzrost efektywności operacyjnej i bardziej wydajne zarządzanie posiadanymi zasobami, zamówieniami i całym procesem produkcyjnym, czego mierzalnym rezultatem są np. niższe koszty czy zwiększenie wydajności.
Rozwiązania:
proALPHA
Oprogramowanie proALPHA® ERP wspomaga w pełni wszystkie kluczowe procesy biznesowe przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych. Obejmuje ono zatem nie tylko klasyczne obszary funkcjonalne, jak: sprzedaż, zakupy, gospodarka materiałowa, planowanie i sterowanie produkcją, finanse czy rachunek kosztów. O konkurencyjności użytkowników proALPHA® ERP decydują w szczególności funkcje przekrojowe sytemu, m.in: zarządzanie przepływem pracy sterowane zdarzeniami (Workflow), zarządzanie dokumentami (DMS), zaawansowane planowanie produkcji (APS), zarządzanie projektami oraz integracja on-line proALPHA® ERP z CAD.
proALPHA® ERP jest oprogramowaniem standardowym wspomagającym zarządzanie, wystarczająco elastycznym, aby spełniać nie tylko dzisiejsze, lecz także przyszłościowe wymagania swoich klientów. Przekonało się o tym już wiele dynamicznie rozwijających się polskich przedsiębiorstw.
Dedykowane branże:
- Automotive;
- Budowa maszyn i urządzeń;
- Elektrotechnika;
- Handel detaliczny;
- Obróbka metali;
- Obróbka tworzyw sztucznych;
- Przemysł dóbr konsumpcyjnych;
- Technika medyczna;
- Usługi.
Moduły systemu:
- Workflow;
- DMS;
- Business Intelligence;
- E-Business;
- CRM;
- Sprzedaż i dystrybucja;
- Konfigurator produktów;
- Gospodarka materiałowa;
- Zakupy;
- Produkcja;
- APS;
- Integracja CAD;
- Serwis;
- Zarządzanie projektami;
- Finanse i księgowość;
- Środki trwałe;
- Rachunek kosztów i dokonań;
- Intercompany.
proALPHA® Produkcja
Case Study – Kabel-Technik-Polska Sp. z o.o.
Operator Systems
Platforma Operator - rozwiązanie klasy MES z zaawansowanymi funkcjami monitorowania efektywności przy pomoc wskaźnika OEE. System ten uzupełnia lukę pomiędzy systemami ERP a produkcją. Daje pełen obraz realizacji produkcji, co pozwala na zmniejszenie kosztów oraz zwiększenie produktywności przy jednoczesnym podniesieniu jakości wyrobu gotowego.
Platforma Operator pokrywa wszystkie funkcje potrzebne do realizacji codziennych zadań w zarządzaniu zasobami produkcyjnymi - zarówno pracownikami, jak i maszynami. Kontroluje realizację całego procesu produkcyjnego – od dostawy surowca aż do wyprodukowania sprawdzonego wyrobu gotowego. Wspiera przepływ informacji, komunikując się z maszynami i PLC (za pomocą m.in. protokołu OPC/OPC UA) oraz integrując z systemami nadrzędnymi (ERP, APS, Excel, itp.). Platforma Operator umożliwia "odchudzenie" produkcji, czyli uzyskanie większej produktywności z istniejących zasobów produkcyjnych w prosty sposób.
System Operator obejmuje wszystkie potrzeby funkcjonalne na poziomie hali produkcyjnej, szczególnie w branżach takich jak meblarska, spożywcza, automotive, celulozowo-papiernicza, tworzyw sztucznych oraz produkcji ogólnej. Platforma Operator oferuje szereg modułów do obsługi wszystkich procesów na hali produkcyjnej:
- Zbieranie i konsolidacja danych;
- Niezależny system wsparcia produkcji 24/7;
- Łatwa integracja z dowolnym systemem ERP;
- Standardowe podłączenie do sterowników (PLC) maszyn przez OPC;
- Współpraca z czytnikami kodów kreskowych, urządzeniami zewnętrznymi i RFID;
- Przyjazny dla użytkownika interfejs specjalizowany do stanowiska produkcyjnego;
- Łatwe dostosowanie i modyfikowanie aplikacji w celu wsparcia konkretnych potrzeb klienta.
ONE CLICK SCHEDULING
Jest łatwym w obsłudze systemem ale jednocześnie potężnym narzędziem do zarządzania produkcją dla Kierowników Produkcji i Planistów. Jest to kompletne rozwiązanie, które posiada wszystkie funkcjonalności niezbędne w procesie planowania produkcji i zarządzania zmianami - scenariusze What-if, symulacje w czasie rzeczywistym, równoczesne bilansowanie zdolności produkcyjnych (maszynowych i ludzkich), zaawansowane reguły harmonogramowania, matryce przezbrojeń, matryce kompetencji, split-podział obciążeń, urządzenia wsadowe, zaawansowane reguły automatyczne, wskaźniki OEE, metody TOC, LEAN - na dodatek większość funkcjonalności dostępna jest jednym kliknięciem.
System daje możliwość zarządzania zmianami na jednym ekranie – aktywnym wykresie Gantta
VENDO.ERP
To intuicyjne, w pełni komplementarne rozwiązanie do zarządzania firmą w sposób kompleksowy. Organizuje procesy biznesowe realizowane zarówno w obszarze operacyjnym – produkcja, logistyka, sprzedaż, jak i w działalności pomocniczej – księgowość, personel, raportowanie, analizy, serwis, CRM.
Narzędzie do zarządzania produkcją na każdym z jej etapów - wystawienie zlecenia, techniczne przygotowanie produkcji, harmonogramowanie i rejestracja, rozliczenie i raportowanie. Skutecznie wspiera ewidencję i planowanie wszystkich zasobów przedsiębiorstwa. Automatyzuje czynności i ułatwia nadzór i kontrolę. Optymalizuje procesy i efektywnie zarządza informacją. Poprawia efektywności działań, optymalizuje wydatki i obniża koszty, poprawia wydajność.
Vendo.Cassandra to predyktywne oprogramowanie analityczne wykorzystujące sztuczną inteligencję, które przewiduje przyszłe zachowanie pracowników oraz organizacji. Pomaga w tworzeniu wzorców zachowań np. operatorów maszyn i odpowiada za poprawę wyników w obszarach takich jak bezpieczeństwo, straty, zarządzanie i nie tylko. Modele predykcyjne wykorzystuje również do gamifikacji wdrożeń Lean Management. Jej działanie docelowo eliminuje wypadki, przewidując, co się stanie, zanim jeszcze się wydarzą, i podejmując niezbędne środki zapobiegawczy, aby ich uniknąć.
Cassandra wspiera wdrożenie Lean Management do ekosystemu firmy. Stale monitoruje pracę pracowników, podnosi ich kwalifikacje, pomaga unikać błędów i wypadków, a do tego zwiększa motywację do zmian. Na podstawie ogromu danych pochodzących z sensorów organizacji, systemu ERP, kamer, czujników pozwala budować modele predykcyjne zachowań.
Sztuczna inteligencja pomaga podnosić kwalifikacje, poprzez programy rozwojowe dedykowane pracownikom, którzy ich potrzebują. Motywuje do zmian, ponieważ opiera się o filozofię pozytywnej informacji zwrotnej, która zachęca ludzi do działania lepiej niż wcześniej. No i na koniec: Cassandra może współpracować z każdym systemem ERP, niezależnie od producenta!
Regulamin
- Organizatorem Roadshow online jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa H. Bednorza 2a-6.
- Roadshow online zostanie przeprowadzone w dniu 12 Grudnia 2024 r.
- Roadshow online skierowane jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
- Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Roadshow online (Uczestnik Roadshow online) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Roadshow online.
- W ramach Roadshow online Partnerzy Technologiczni przeprowadzą część prezentacyjną (4 x 30 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Roadshow online na kierowanie pytań do Partnerów Technologicznych (4 x 15 minut).
- Podczas trwania Roadshow online zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Roadshow online zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
- Roadshow online rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Roadshow online przez moderatora reprezentującego Organizatora Roadshow online.
- Uczestnicy Roadshow online zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Roadshow online poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Roadshow online.
- Organizator Roadshow online zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Roadshow online zastrzega sobie prawo odwołania Roadshow online w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Roadshow online Uczestnikom Roadshow online nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Roadshow online.
Wymagania techniczne
Do udziału w Roadshow online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.
Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams
- Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
- Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową
- Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
- W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox
Rejestracja:
Bezpłatne Uczestniczy: osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca działalność gospodarczą oraz dokonująca rejestracji w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, nie będąca konsumentem.
Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc, Organizator zastrzega sobie prawo doboru uczestników. Potwierdzenie rejestracji zostanie dokonane przez Organizatora w najbliższym możliwym terminie.
Kontakt:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych 40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6, Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919 E-Mail: kontakt@bpc-group.plZapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!