Informacje:
BPC GROUP POLAND zaprasza Państwa na Konferencję online:
Przedsiębiorstwo produkcyjne XXI wieku, czyli efektywne zarządzanie majątkiem, mediami i parkiem maszynowym.
Podstawowym problemem w optymalnym zarządzaniu przedsiębiorstwem produkcyjnym jest brak rzetelnych i aktualnych informacji o realizowanych procesach zarządzania majątkiem w przedsiębiorstwach produkcyjnych. Firmy produkcyjne poszukują nowych technologii oraz technik informatycznych, które usprawnią procesy w wszystkich obszarach zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa.
Ważnym zagadnieniem jest także optymalizacja i monitorowanie zużycia mediów na produkcji, nie tylko z poziomu całego zakładu, ale schodząc do poziomu poszczególnych linii, maszyn – aby móc szybko zareagować na anomalia, które się pojawią.
Ważnym problemem jest także konieczność wyeliminowania przestojów, mikroprzestojów oraz awarii, aby podnieść efektywność maszyn. Dodatkowo istotny jest przepływ informacji pomiędzy produkcją a utrzymaniem ruchu, a także szybkie reagowanie na zmiany planów produkcyjnych, które spowodowane są np. awarią maszyny czy pilnym zamówieniem od klienta.
Na spotkaniu przedstawimy nowoczesne rozwiązania, które odpowiadają na bolączki przedsiębiorstw i wspierają je w rozwoju w myśl koncepcji Przemysłu 4.0. Przedstawimy trendy i nowe funkcjonalności w systemach IT dla branży produkcyjnej. Porozmawiamy także o tym jak przygotować przedsiębiorstwo do cyfrowej transformacji, aby zwiększyć wydajność i obniżyć koszty.
Na spotkaniu przedstawimy wybrane rozwiązania klasy ERP, CMMS, EAM, MES, SCADA, APS, EMS, które wspierają procesy zarządzania. Odpowiemy na szereg pytań związanych z doborem systemów i ich możliwościami funkcjonalnymi.
Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru i analiz rozwiązań informatycznych.
Zagadnienia poruszane na spotkaniu:
- Cyfrowa Transformacja – jak zwiększyć wydajność produkcji?
- Monitorowanie zużycia mediów przez maszyny (energia elektryczna, woda, gaz itd.).
- Jak zwiększyć potencjał produkcyjny przedsiębiorstwa z wykorzystaniem systemu ERP?
- Wykorzystanie rozwiązanie EAM do prewencyjnego utrzymania majątku (np. maszyn).
- APS - Planowanie produkcji z wykorzystaniem różnych zasobów (maszyny, pracownicy, surowce). Możliwość szybkiej reakcji na zmiany planu produkcji.
- Zarządzanie składnikami majątku przedsiębiorstwa (EAM).
Agenda:
Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania. Przedstawienie uczestników spotkania.
Nowe technologie informatyczne w produkcji w okresie przemian.
W trakcie prezentacji zapoznacie się Państwo z nowymi rozwiązaniami informatycznymi dotyczącymi optymalnego zarządzania procesem produkcyjnym oraz rozwiązaniami wspierającymi procesy utrzymania ruchu. Optymalizacja tych procesów wpływa na lepsze wykorzystanie zasobów, oszczędność energii oraz na większą elastyczność działalności. Zagadnienia te są szczególnie ważne w okresie dynamicznych przemian związanych ze wzrostem cen energii, zmieniających się łańcuchów dostaw oraz dynamiką popytu i podaży. W takich warunkach optymalizacja i elastyczność mogą mieć kluczowe znacznie w budowaniu przewagi konkurencyjnej.
Piotr Wasiak od 19 lat jest związany zawodowo z firmą IFS Poland. Początkowo jako konsultant uczestniczył w kilkudziesięciu wdrożeniach systemów ERP i CRM obejmujących liczne gałęzie gospodarki. Obecne pracuje na stanowisku Solution Architect i jest odpowiedzialny za opracowanie zintegrowanych rozwiązań oferowanych klientom IFS. Jest absolwentem Instytutu Informatyki Politechniki Warszawskiej.
Przemek jest absolwentem wrocławskiej Akademii Ekonomicznej. Z systemami ERP pracuje już ponad 25 lat. W trakcie swojej kariery zawodowej pracował w rolach konsultanta, kierownika projektów, konsultanta Presales.
Z funkcjonalnego punktu widzenia Przemek jest specjalistą w planowaniu i produkcji, zakupach, sprzedaży, obsługi magazynowej, MES, BI oraz APS.
Dyskusja.
APS – Planowanie, harmonogramowanie i rozliczanie produkcji z uwzględnieniem bieżących informacji na temat stanu produkcji. Wykorzystanie różnych zasobów (maszyny, surowce, pracownicy) przy tworzeniu planu.
MES – Monitorowanie pracy i przestojów maszyn w czasie rzeczywistym, obliczanie współczynników OEE.
Wykształcenie wyższe 2 kierunki AGH w Krakowie: Informatyka oraz Zarządzanie i marketing. Od 2008 roku w branży oprogramowania MES/CMMS i APS, w zakresie doboru optymalnych rozwiązań, doradztwa, szkoleń oraz nadzoru projektowego. Najważniejsze projekty to: AJ Fabryka Mebli Sp. z o.o. (MES/APS/CMMS dla 133 maszyn/miejsc pracy i 2 lokalizacji), KGL S.A. (MES dla 108 maszyn i 5 lokalizacji), Grupa KĘTY S.A. (MES/APS/Narzędzia/Technologia dla 65 maszyn i miejsc pracy), NEXTEER Automotive (MES dla 17 linii produkcyjnych), PONAR Wadowice S.A. (MES dla 17 maszyn).
Dyskusja.
HAL APS - Planowanie i harmonogramowanie produkcji - jak zarządzać dużą zmiennością w produkcji?
Dyskusja.
Informatyka przemysłowa w zakresie efektywności i wydajności produkcji – MES, SCADA, Andon, monitorowanie zużycia mediów.
Przykładowe realizacje oraz sposoby wymiany informacji z systemami ERP oraz z automatyką linii i maszyn produkcyjnych.
Absolwent Automatyki i Robotyki oraz Zarządzania Systemami Produkcyjnymi na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
Począwszy od prac dyplomowych – dotyczących zagadnień zarządzania produkcją, związany z branżą nieprzerwanie od 2010 roku. W trakcie 12-letniej pracy zawodowej w ABIS miał okazję poznać specyfikę pracy zakładów produkcyjnych wielu branż.
Odpowiada m.in. za projekty koncepcyjne systemów informatyki przemysłowej i za ich kosztorysowanie. Uczestnik licznych konferencji tematycznych.
Dyskusja.
Podsumowanie spotkania.
Organizatorzy generalni:
BPC GROUP POLAND
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.
W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.
Partnerzy technologiczni:
IFS
Grupa IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją oraz dystrybucją towarów, tworzeniem i utrzymywaniem składników majątku a także zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. W ramach wspólnej platformy nasze poszczególne produkty branżowe są natywnie połączone w jednym modelu danych. Wykorzystują wbudowane innowacje cyfrowe, dzięki czemu firmy korzystające z narzędzi IFS mogą zapewnić swoim klientom najlepszą obsługę w czasie rzeczywistym – Moment of Service. Doświadczenie zarówno naszych pracowników, jak i stale rozwijającego się ekosystemu, wraz z misją dostarczania klientowi wartości biznesowej na każdym kroku transformacji biznesowej, uczyniło firmę IFS uznanym liderem w naszym sektorze. Więcej informacji o firmie IFS można znaleźć na stronie IFS.com/pl lub obserwując nas na Linkedin.
ABIS
Działa na rynku automatyki od 1994 roku. Ścisła współpraca z renomowanymi producentami i przedstawicielami rozwiązań automatyki i obsługi procesów produkcji: AVEVA/Wonderware, Siemens, Rockwell, Emerson, ABB, Kawasaki, Fanuc, KUKA, Cognex czy Keyence pozwoliła na przeprowadzenie ponad 1300 projektów. Firma zatrudnia wysokiej klasy inżynierów i specjalistów, kilkudziesięcioosobowy zespół zapewnia wysoką jakość świadczonych usług we wszystkich obszarach zarządzania produkcją. Obszar kompetencyjny obejmuje zakres produkcji od elementów sterowania, robotyki, zapewnienie łączności, po panele operatorskie, systemy SCADA i HMI aż do rozwiązań sterowania i nadzorowania procesów produkcji MES.
https://pl.linkedin.com/company/abis-krakow
PROXIA
PROXIA Polska Sp. z o.o. jest jedynym w Polsce oddziałem niemieckiej korporacji PROXIA Software AG wchodzącej w skład grupy kapitałowej COSCOM Computer GmbH, będącej producentem oprogramowania do optymalizacji procesów w przemyśle produkcyjnym.PROXIA to międzynarodowe doświadczenie (oddziały zlokalizowane są w Europie, Ameryce Północnej i Azji) i kompetencje w automatyzacji produkcji od 1978 roku. Aktualnie w całej Europie i na świecie pracuje ponad 6 tys. systemów PROXIA i ok. 25 tys. podłączonych maszyn oraz układów sterowania CNC do systemu.Jako jedyne przedsiębiorstwo na świecie, PROXIA rozwija i realizuje całościowy łańcuch procesowy zaczynając od konstrukcji CAD/CAM i kończąc na planowaniu i monitorowaniu produkcji. W ten sposób rozwiązania programistyczne PROXIA umożliwiają komunikację bezinterfejsową między różnymi modułami o możliwie najwyższej bezawaryjności od pierwszego dnia wdrożenia.
HOST
Firma HOST od 25 lat specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań dla firm produkcyjnych. Pracownicy firmy są praktykami i ekspertami w zakresie planowania, rejestrowania i rozliczania produkcji. Zgodnie z zasadą lepiej mieć jeden bardzo dobry niż kilka średnich systemów, firma skupiła się wyłącznie na rozwiązaniu do planowania produkcji. System chwalony jest głównie za efekty, które udało się osiągnąć wspólnie z klientami po wdrożeniu.
Korzyści biznesowe jakie udało się osiągnąć w firmach po wdrożeniu:
- Poprawa terminowości realizacji zamówień o 50%
- Obniżenie poziomu zapasu magazynowego o 10%
- Skrócenie Lead Time produkcji do 30%
- Wyeliminowanie braków w obsadzie pracowników pod zlecenia o 92%
- Zwiększenie współczynnika wykorzystania zasobów OEE o 15%
Rozwiązania:
IFS Cloud
IFS Cloud to jedna platforma zapewniająca najlepsze w swojej klasie rozwiązania dla zarządzania obsługą, planowania zasobów i zarządzania aktywami przedsiębiorstwa. Konsekwentne doświadczenia użytkowników oraz rozwiązania działające harmonijnie zaraz po uruchomieniu sprawiają, że produkt IFS jest prosty w obsłudze i konfiguracji.
IFS Cloud jest kluczową część ekosystemu firmy, umożliwiającą szybszą drogę do sukcesu dzięki elastyczności skoncentrowanej na twojej branży. Bez względu na to, czy chcesz udoskonalić pojedyncze procesy czy też potrzebujesz wsparcia dla podejmowania decyzji na poziomie strategicznym, IFS Cloud zaprojektowano tak, byś mógł wystartować od razu i zająć się swoimi potrzebami biznesowymi natychmiast po instalacji.
To rozwiązanie, które najlepiej spełnia potrzeby twojej firmy. W momencie kiedy wymagania ulegną zmianie, możesz dodać nową funkcjonalność bez potrzeby kupowania lub integrowania innych produktów.
Nasz produkt stworzyliśmy w chmurze, aby na bieżąco dostarczać najnowszą funkcjonalność i innowacje. Natomiast niezależnie czy zdecydujecie się na chmurę czy własne centrum danych zawsze możesz cieszyć się najlepszymi rozwiązaniami i możliwościami produktów IFS. IFS Cloud jest zaprojektowane tak, by w razie potrzeby można było zmienić jeden model na drugi. Oznacza to, że nikt nie jest skazany na swój pierwotny wybór oraz wszyscy są zabezpieczeni na wypadek przenoszenia danych i zmian prawnych dotyczących prywatności.
Abis inTouch
Firma przedstawi rozwiązania informatyczne obszaru zarządzania procesami produkcyjnymi w czasie rzeczywistym na przykładzie wdrożeń systemu MES.
Część I: Zarządzanie procesami produkcyjnymi w czasie rzeczywistym śledzenie produkcji w toku, rozliczanie materiałów, czasu pracy maszyn i pracowników. – Zarządzanie wydajnością – rejestracja stanów pracy, wizualizacji i obliczanie wskaźników OEE. – Zarządzanie zleceniami produkcyjnymi – transfer zleceń z systemu ERP na linie produkcyjne. – Traceability – śledzenie operacji produkcyjnych i raportowanie genealogii produkcji.
Część II: Obszary zastosowania systemów MES. Przykładowe realizacje Systemów MES oraz sposoby wymiany informacji z systemami ERP oraz z automatyką linii i maszyn produkcyjnych.
Komputerowe wspomaganie produkcji - MES:
W swojej działalności Abis opiera się głównie na produktach amerykańskiej korporacji Wonderware. Wonderware System Platform jest najlepiej zintegrowanym zestawem oprogramowaniem dla przemysłu, który pozwala na wszechstronną obsługę klienta.Współcześnie pojęcie klasycznej wizualizacji jest coraz powszechniej rozumiane jako dostarczenie nie tylko bieżącej informacji o stanie obiektu, ale również jako skomplikowany system zbierania danych i wielowymiarowego raportowania produkcji. To elastyczne raporty stanowią dziś o atrakcyjności produktu i stopy zwrotu na inwestycji. Celem systemów komputerowych jest znalezienie przyczyn przestojów (downtime), wad, strat, stworzenie genealogii produktu oraz pełnych danych pomiarowych. Przez to możliwe jest podniesienie efektywności i wydajności produkcji. Firma Abis systematycznie podąża za rozwojem tych technologii oferując klientom najwyższą jakość usług.
Śledzenie i zarządzanie procesami przemysłowymi:
We współczesnych zakładach produkcyjnych ważnym aspektem związanym z nadzorowaniem procesów produkcyjnych jest monitoring stanu pracy parku maszynowego. Maszyny, urządzenia, agregaty oraz całe linie produkcyjne są środkami wytwarzania, bez których realizacja procesu produkcyjnego nie byłaby możliwa, dlatego ich praca musi być ciągle monitorowana. Informacje o stanie pracy maszyn i urządzeń powinny być przede wszystkim wiarygodne. Zapewniają to systemy kasy MES.O skuteczności tych systemów świadczą opinie użytkowników. Wskazują oni na redukcję odpadów o 20%, skrócenie czasu cyklu produkcji o 50%, poprawienie czasu terminowych dostaw o 60%, zwiększenie wydajności fabryki o 33% oraz redukcję zapasów o 60%.
PROXIA
Tematem prezentacji będzie demonstracja działania oprogramowania klasy MES, w zakresie planowania produkcji, monitorowania maszyn i zleceń produkcyjnych.
W skład modułów wchodzących w systemu MES firmy PROXIA należy wymienić:
- MDE czyli monitorowanie maszyn z wyliczaniem wskaźnika OEE;
- BDE czyli monitorowanie zleceń produkcyjnych z wyliczaniem wskaźników KPI;
- PROXIA czyli Zaawansowanie planowanie produkcji na zasobach ograniczonych;
- DNC czyli serwer komunikacyjny do zarządzania programami NC dla maszyn
sterowanych numerycznie; - TD czyli Zarządzanie Narzędziami i Danymi Produkcyjnymi.
Oczekiwania i cele użycia ProXIA MES:
- Zarządzanie i podgląd aktualnych stanów maszyn z jednego miejsca;
- Zarządzanie i podgląd aktualnego stanu realizacji zleceń produkcyjnych;
- Zmniejszenie czasu wyliczania aktualnej wydajności maszyny;
- Szybka integracja w przedsiębiorstwie przez wykorzystanie standardów
baz danych Microsoft / Oracle.
Prostota użytkowania:
- Obsługa programu MDE/BDE i komunikacja z maszynami na produkcji odbywa się
przez sieć komputerową i jest niezleżna od producenta maszyny; - System charakteryzuje się w szczególności przez przyjazny dla użytkownika,
praktyczny interfejs oraz prostotę obsługi przez pracownika; - Dostępność programu MDE/BDE dla obsługujących maszyny oraz dla kierownictwa
przez 24 godziny na dobę.
Korzyści udostępniane przez system MES:
- Aktualne informacje zwrotne z maszyny do poziomu planowania.
- Koniec „bałaganu papierowego” w produkcji.
- Centralna aktualizacja oprogramowania.
- Prosta aktualizacja dokumentacji i oprogramowania NC.
- Optymalne wykorzystanie istniejących zasobów.
Zbieranie danych:
Głównym celem podczas rozwoju oprogramowania do zbierania danych MDE było
udostępnienie również niedoświadczonym użytkownikom prostego i intuicyjnego interfejsu
użytkownika. Za pomocą modułu MDE można zbierać dane zarówno ręcznie wprowadzone
przez użytkownika (przez osobisty terminal przy maszynie), obsługującego maszynę poprzez
ekran dotykowy, jak i automatycznie odczytywać stany maszyny. Oprogramowanie
konfigurowane jest indywidualnie dla potrzeb danego przedsiębiorstwa.
Monitor online:
Moduł pakietu PROXIA Online-Monitor udostępnia użytkownikowi jednocześnie wszelkie
informacje pochodzące z maszyn i produkcji w czasie rzeczywistym. Użytkownik w ten
sposób ma natychmiastowy wgląd na aktualną sytuację w produkcji i montażu. Przedstawić
można między innymi zarówno czasy biegu i czasy pomocnicze, jak i liczby sztuk detali.
Zarówno jako podgląd dla mistrza w jego zakresie obowiązków, jak i jako globalny przegląd
dla planisty lub kierownika produkcji. Informowanie o zaistniałych wydarzeniach na produkcji
na danej maszynie za pomocą SMS lub poczty email są podstawowymi funkcjami.
Oś czasu:
Ten pakiet oprogramowania pozwala użytkownikowi wyświetlić zakres czasu i przedstawić
graficznie na osi czasu wydajność maszyn/urządzeń/zleceń/pracowników. Daje to osobie
zarządzającej możliwość prostego i szybkiego wglądu, w to jak np. przebiegała ostatnia
zmiana czy konkretne zlecenie produkcyjne.
Analiza wskaźnikowa: OEE i KPI:
Ważną cechą Menedżera MES jest wyznaczanie parametrów (np. OEE oraz KPI).
Odbywa się to na podstawie:
- Raportów, które może projektować i modyfikować również użytkownik. Celem jest prosty
i szybki sposób wizualizacji parametrów wydajności, czasów postojów i awarii. - Przeglądarki internetowej, gdzie w nowoczesnej i przyjaznej użytkownikowi graficznej
formie, prezentowane są wszystkie wskaźniki wydajnościowe. Dostęp do tego modułu
przez internet z poziomu telefonów klasy smartphone.
Dane te służą w głównej mierze do analizy słabych ogniw w organizacyjnym i technicznym
łańcuchu procesowym oraz do kalkulacji kosztów wykonanych zleceń. Poza tym można użyć
zebrane dane również do obliczania należnych premii i wynagrodzeń.
ONE CLICK SCHEDULING
Jest łatwym w obsłudze systemem ale jednocześnie potężnym narzędziem do zarządzania produkcją dla Kierowników Produkcji i Planistów. Jest to kompletne rozwiązanie, które posiada wszystkie funkcjonalności niezbędne w procesie planowania produkcji i zarządzania zmianami - scenariusze What-if, symulacje w czasie rzeczywistym, równoczesne bilansowanie zdolności produkcyjnych (maszynowych i ludzkich), zaawansowane reguły harmonogramowania, matryce przezbrojeń, matryce kompetencji, split-podział obciążeń, urządzenia wsadowe, zaawansowane reguły automatyczne, wskaźniki OEE, metody TOC, LEAN - na dodatek większość funkcjonalności dostępna jest jednym kliknięciem.
System daje możliwość zarządzania zmianami na jednym ekranie – aktywnym wykresie Gantta
Regulamin
- Organizatorem Konferencji online jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6.
- Konferencja online zostanie przeprowadzona w dniu 26 Stycznia 2023 r.
- Konferencja online skierowana jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
- Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Konferencji online (Uczestnik Konferencji online) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Konferencji online.
- W ramach Konferencji online Partnerzy Technologiczni przeprowadzą część prezentacyjną (1 x 60 minut, 3 x 30 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Konferencji online na kierowanie pytań do Partnerów Technologicznych (3 x 15 minut).
- Podczas trwania Konferencji online Partner Technologiczny zobowiązany jest do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
- Konferencja online rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Konferencji online przez moderatora reprezentującego Organizatora Konferencji online.
- Uczestnicy Konferencji online zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Konferencji online poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Konferencji online.
- Organizator Konferencji online zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Konferencji online zastrzega sobie prawo odwołania Konferencji online w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Konferencji online Uczestnikom Konferencji online nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Konferencji online.
Wymagania techniczne
Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.
Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams
- Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
- Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową
- Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
- W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox
Rejestracja:
Rejestracja jest obecnie zamknięta.
Kontakt:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych 40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6, Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919 E-Mail: kontakt@bpc-group.plZapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!