Informacje:
Rozmawiając z polskimi managerami firm produkcyjnych, często słyszymy o problemach z jakimi się borykają w swojej pracy. Najczęściej dotyczą one konieczności szybkiej modyfikacji planu produkcji w sytuacji częstych zmian zamówień, awarii maszyny, problemów z dostępnością surowców. Ważnym problemem jest także konieczność wyeliminowania przestojów, mikroprzestojów oraz awarii, aby podnieść efektywność maszyn, współczynnik OEE. Dodatkowo istotny jest przepływ informacji pomiędzy produkcją a utrzymaniem ruchu.
Na spotkaniu przedstawimy nowoczesne rozwiązania, które odpowiadają na bolączki przedsiębiorstw i wspierają je w rozwoju w myśl koncepcji Przemysłu 4.0. Zaprezentowane zostaną rozwiązania IFS dla firm produkcyjnych pozwalające na realizację wielu wariantów produkcji, zgodnie z najnowszymi trendami. Przedstawione zostaną mechanizmy planowania produkcji, jej kontroli w czasie rzeczywistym, automatyzacji i optymalizacji operacji. Prezentowane rozwiązania wskażą korzyści osiągane przez organizacje wykorzystujące IFS Cloud.
Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru i analiz rozwiązań informatycznych.
Zagadnienia poruszane na spotkaniu:
- Nowoczesny System ERP (Enterprise Resource Planning):
Przedstawimy zaawansowane funkcje systemu, które umożliwiają efektywne zarządzanie zasobami firmy.
- Automatyzacja Procesów:
Opowiemy o możliwościach automatyzacji, które pozwalają na zwiększenie wydajności i optymalizację operacji.
- Integracja z innymi Systemami:
Dowiemy się, jak nasze rozwiązania doskonale współpracują z istniejącymi systemami w Państwa firmie.
- Rozwiązania Cloud On-Premises:
Przedstawimy elastyczność naszych rozwiązań chmurowych oraz możliwość wdrożenia na własnej infrastrukturze.
- Planowanie produkcji i łańcuchy dostaw:
Omówimy strategie optymalizacji produkcji oraz zarządzania łańcuchem dostaw.
- Rola MES (Manufacturing Execution System) w Efektywnym Zarządzaniu:
Przybliżymy założenia, jak MES może usprawnić procesy produkcyjne.
Agenda:
Rejestracja uczestników. Kawa powitalna.
Wprowadzenie do spotkania.Przedstawienie uczestników spotkania.
- Jak prawidłowo zorganizować proces wyboru systemu informatycznego w przedsiębiorstwie?
- Które aspekty należy przeanalizować?
- Czego nie pominąć?
Iwona Gajda ukończyła studia magisterskie oraz doktoranckie z zakresu zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Zawodowo związana z branżą IT. Otrzymała wyróżnienia: „Strong Women in IT 2023 – Global Edition" oraz „Strong Women in IT 2021 – Global Edition”. Tym samym została zaliczona przez Kapitułę Projektu, do grona 195 kobiet z całego świata, które znacząco wpłynęły na kształt branży nowych technologii.
Nowoczesny system ERP dla przyszłości
- Czym jest nowoczesny ERP. Kierunki rozwoju.
Jak zaawansowane funkcje systemu pozwolą efektywne zarządzanie zasobami firmy. - ERP dostosowany do potrzeb firmy.
Omówimy strategie optymalizacji produkcji i zarządzania łańcuchem dostaw. - Inteligentna fabryka – połączenie świata cyfrowego z rzeczywistym
Przybliżymy jak połączyć rozwiązania raportowania produkcji, MES, monitorowania i predykcji oraz harmonogramowania – jak mogą one usprawnić procesy produkcyjne.
Z branżą systemów ERP związany od 25 lat. Brał udział w kilkudziesięciu projektach wdrożeniowych, głównie w branży produkcyjnej, w kraju i za granicą. Posiada certyfikat CPIM APICS – międzynarodowej organizacji zajmującej się planowaniem i kontrolą procesów produkcyjnych. Obecnie jest szefem działu Presales w Polsce i Europie Wschodniej.
Przerwa kawowa
Technologia dla przyszłości
- Automatyzacja procesów.
Możliwości automatyzacji pozwalające na zwiększenie wydajności i optymalizację procesów. - Integracja z innymi systemami.
Dowiemy się jak rozwiązania doskonale współpracują z istniejącymi rozwiązaniami w firmie. - Rozwiązania Cloud/On premise.
Przedstawimy elastyczność rozwiązań chmurowych oraz możliwość wdrożenia na własnej infrastrukturze.
W branży IT od ponad 20 lat. Absolwent kierunku Informatyka na Wydziale Matematyki Informatyki i Mechaniki na Uniwersytecie Warszawskim.
W IFS zaczynał jako Software Developer a później na różnych stanowiskach takich jak System Engineer, Development Manager w grupie lokalizacji na rynek Polski i CEE,
Technology Support Manager. Obecnie dołączył do zespoły wsparcia sprzedaży jako Solution Architect w obszarze technologii.
Customer Success.
Doświadczony doradca IFS, Services Presales Specialist, od lat wspiera Klientów w budowie sukcesu ich firm. Posiada dużą wiedzę i praktykę z zakresu wdrożeń oraz utrzymania systemów informatycznych klasy ERP. Uczestniczył i kierował zaawansowanymi projektami informatycznych w Polsce i za granicą m.in. w Szwajcarii, Niemczech i Kanadzie po stronie Dostawcy oraz Klienta. Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w zakresie Logistyki przedsiębiorstw, Menadżerskim oraz Efektywnego Zarządzania IT.
Przykład wdrożenia systemu IFS w firmie produkcyjnej – wdrożenie okiem praktyka.
Absolwent Wydziału Podstawowych Problemów Techniki oraz studiów podyplomowych Zarządzanie Produkcją i Usługami na Politechnice Wrocławskiej.
Doświadczony ekspert, architekt rozwiązań, kierownik projektów, konsultant audytor, trener z zakresu zarządzania projektami oraz procesami. Specjalizuje się w obszarze doradztwa biznesowego. Z sukcesem prowadził projekty, audyty i szkolenia u ponad 100 klientów. Absolwent Wydziału Podstawowych Problemów Techniki oraz studiów podyplomowych Zarządzanie Produkcją i Usługami na Politechnice Wrocławskiej. Certyfikowany Audytor Wewnętrzny normy BS7799 (Lloyd Register). Posiadacz certyfikatów Prince 2 Foundation (AFA), CISA (Certified Information Systems Auditor, MGM Systems), BMPN2.0.
W przeszłości związany z Optimus SA oraz Softbank SA. Zapalony maratończyk.
Dyskusja na temat potrzeb przedsiębiorstw i zrealizowanych wdrożeń.
Z branżą systemów ERP związany od 25 lat. Brał udział w kilkudziesięciu projektach wdrożeniowych, głównie w branży produkcyjnej, w kraju i za granicą. Posiada certyfikat CPIM APICS – międzynarodowej organizacji zajmującej się planowaniem i kontrolą procesów produkcyjnych. Obecnie jest szefem działu Presales w Polsce i Europie Wschodniej.
Doświadczony doradca IFS, Services Presales Specialist, od lat wspiera Klientów w budowie sukcesu ich firm. Posiada dużą wiedzę i praktykę z zakresu wdrożeń oraz utrzymania systemów informatycznych klasy ERP. Uczestniczył i kierował zaawansowanymi projektami informatycznych w Polsce i za granicą m.in. w Szwajcarii, Niemczech i Kanadzie po stronie Dostawcy oraz Klienta. Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w zakresie Logistyki przedsiębiorstw, Menadżerskim oraz Efektywnego Zarządzania IT.
Grzegorz Gola to doświadczony specjalista, dyrektor sprzedaży IFS, o ponad 25-letnim doświadczeniu zawodowym. Jego wiedza i ekspertyza obejmują wiele obszarów, od analizy biznesowej, przez zarządzanie projektami, po kierowanie dużymi zespołami w dziale konsultingu i sprzedaży. Doskonale porusza się po europejskim i światowym rynku systemów ERP. Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Jagiellońskim i University of Hartford.
Poczęstunek
Organizatorzy generalni:
BPC GROUP POLAND
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.
W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.
Partnerzy technologiczni:
IFS
Grupa IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją oraz dystrybucją towarów, tworzeniem i utrzymywaniem składników majątku a także zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. W ramach wspólnej platformy nasze poszczególne produkty branżowe są natywnie połączone w jednym modelu danych. Wykorzystują wbudowane innowacje cyfrowe, dzięki czemu firmy korzystające z narzędzi IFS mogą zapewnić swoim klientom najlepszą obsługę w czasie rzeczywistym – Moment of Service. Doświadczenie zarówno naszych pracowników, jak i stale rozwijającego się ekosystemu, wraz z misją dostarczania klientowi wartości biznesowej na każdym kroku transformacji biznesowej, uczyniło firmę IFS uznanym liderem w naszym sektorze. Więcej informacji o firmie IFS można znaleźć na stronie IFS.com/pl lub obserwując nas na Linkedin.
Rozwiązania:
IFS
System IFS Applications™ zapewnia pełną obsługę planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP), zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa (EAM) i zarządzania obsługą serwisową (ESM). Rozwiązanie pozwala na optymalne wykorzystanie możliwości działania firmy, ułatwia rozszerzenie oferty, skali oraz zasięgu działania.Charakterystyka:
- Szeroka funkcjonalność branżowa oraz obsługa procesów związanych z finansami, zarządzaniem zasobami ludzkimi i relacjami z klientami;
- Atrakcyjny, intuicyjny i wygodny interfejs IFS Aurena umożliwiający pracę w systemie z dowolnego urządzenia;
- Możliwość wdrożenia w modelu SaaS (Software-as- a-Service - oprogramowanie jako usługa) lub lokalnie (on-premise);
- Wsparcie działań globalnych i przejrzystość procesów biznesowych - pełny przegląd działalności całej firmy;
- Technologia IoT i rejestracja danych w czasie rzeczywistym na potrzeby predykcyjnego zarządzania usługami serwisowymi;
- Architektura wielowarstwowa (LAA), niskie koszty eksploatacji systemu, proaktywne zarządzanie jakością i ciągła innowacyjność dzięki regularnym aktualizacjom.
Rejestracja:
Rejestracja jest obecnie zamknięta.
Kontakt:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych 40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6, Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919 E-Mail: kontakt@bpc-group.plZapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!