Spotkanie w Bydgoszczy – Sztuczna inteligencja w systemie ERP.

Informacje:

Rozmawiając z polskimi managerami firm produkcyjnych, często słyszymy o problemach z jakimi się borykają w swojej pracy. Najczęściej dotyczą one konieczności szybkiej modyfikacji planu produkcji w sytuacji częstych zmian zamówień, awarii maszyny, problemów z dostępnością surowców. Ważnym problemem jest także konieczność wyeliminowania przestojów, mikroprzestojów oraz awarii, aby podnieść efektywność maszyn, współczynnik OEE. Dodatkowo istotny jest przepływ informacji pomiędzy produkcją a utrzymaniem ruchu.

 

Na spotkaniu przedstawimy nowoczesne rozwiązania, które odpowiadają na bolączki przedsiębiorstw i wspierają je w rozwoju w myśl koncepcji Przemysłu 4.0. Zaprezentowane zostaną rozwiązania IFS dla firm produkcyjnych pozwalające na realizację wielu wariantów produkcji, zgodnie z najnowszymi trendami. Przedstawione zostaną mechanizmy planowania produkcji, jej kontroli w czasie rzeczywistym, automatyzacji i optymalizacji operacji. Prezentowane rozwiązania wskażą korzyści osiągane przez organizacje wykorzystujące IFS Cloud.

 

Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru i analiz rozwiązań informatycznych.

Zagadnienia poruszane na spotkaniu:

  • Nowoczesny System ERP (Enterprise Resource Planning):
  • Przedstawimy zaawansowane funkcje systemu, które umożliwiają efektywne zarządzanie zasobami firmy.

  • Automatyzacja Procesów:
  • Opowiemy o możliwościach automatyzacji, które pozwalają na zwiększenie wydajności i optymalizację operacji.

  • Integracja z innymi Systemami:
  • Dowiemy się, jak nasze rozwiązania doskonale współpracują z istniejącymi systemami w Państwa firmie.

  • Rozwiązania Cloud On-Premises:
  • Przedstawimy elastyczność naszych rozwiązań chmurowych oraz możliwość wdrożenia na własnej infrastrukturze.

  • Planowanie produkcji i łańcuchy dostaw:
  • Omówimy strategie optymalizacji produkcji oraz zarządzania łańcuchem dostaw.

  • Rola MES (Manufacturing Execution System) w Efektywnym Zarządzaniu:
  • Przybliżymy założenia, jak MES może usprawnić procesy produkcyjne.

Agenda:

Rejestracja uczestników. Kawa powitalna.
Wprowadzenie do spotkania.
Przedstawienie uczestników spotkania.
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
  • Jak prawidłowo zorganizować proces wyboru systemu informatycznego w przedsiębiorstwie?
  • Które aspekty należy przeanalizować?
  • Czego nie pominąć?
Iwona Gajda, Prezes Zarządu, BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Iwona Gajda, Prezes Zarządu, BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.BPC GROUP POLAND Sp. z o.o., Prezes Zarządu

Iwona Gajda ukończyła studia magisterskie oraz doktoranckie z zakresu zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Zawodowo związana z branżą IT. Otrzymała wyróżnienie „Strong Women in IT 2021 – Global Edition”. Tym samym została zaliczona przez Kapitułę Projektu, do grona 195 kobiet z całego świata, które znacząco wpłynęły na kształt branży nowych technologii.

Łukasz Kubas, Dyrektor Domeny Produkcja, BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Łukasz Kubas, Dyrektor Domeny Produkcja, BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Nowoczesny system ERP dla przyszłości
  • Czym jest nowoczesny ERP. Kierunki rozwoju.
    Jak zaawansowane funkcje systemu pozwolą efektywne zarządzanie zasobami firmy.
  • ERP dostosowany do potrzeb firmy.
    Omówimy strategie optymalizacji produkcji i zarządzania łańcuchem dostaw.
  • Inteligentna fabryka – połączenie świata cyfrowego z rzeczywistym
    Przybliżymy jak połączyć rozwiązania raportowania produkcji, MES, monitorowania i predykcji oraz harmonogramowania – jak mogą one usprawnić procesy produkcyjne.
Marek Merchel, Solution Architect, IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o.
Marek Merchel, Solution Architect, IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o.tel. 508 009 698
email: marek.merchel@ifs.com, Solution Architect

Marek Merchel pracuje w IFS Poland od 2000 roku. W tym czasie brał udział - jako Konsultant Wiodący oraz Solution Manager - w wielu projektach wdrożeniowych w obszarach produkcji i zarządzania łańcuchem dostaw. Obecnie pracuje jak Senior Solution Architect w dziale Presales, gdzie jest odpowiedzialny m.in. za przygotowanie i prezentacje rozwiązań dla nowych klientów IFS.

Przerwa kawowa
Technologia dla przyszłości
  • Automatyzacja procesów.
    Możliwości automatyzacji pozwalające na zwiększenie wydajności i optymalizację procesów.
  • Integracja z innymi systemami.
    Dowiemy się jak rozwiązania doskonale współpracują z istniejącymi rozwiązaniami w firmie.
  • Rozwiązania Cloud/On premise.
    Przedstawimy elastyczność rozwiązań chmurowych oraz możliwość wdrożenia na własnej infrastrukturze.
Sławomir Francik, Senior Solution Architect, IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o.
Sławomir Francik, Senior Solution Architect, IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o.IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o., Senior Solution Architect

W branży IT od ponad 20 lat. Absolwent kierunku Informatyka na Wydziale Matematyki Informatyki i Mechaniki na Uniwersytecie Warszawskim.

W IFS zaczynał jako Software Developer a później na różnych stanowiskach takich jak System Engineer, Development Manager w grupie lokalizacji na rynek Polski i CEE,

Technology Support Manager. Obecnie dołączył do zespoły wsparcia sprzedaży jako Solution Architect w obszarze technologii.

Customer Success.
Konrad Soczek, Services Presales Specialist, IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o.
Konrad Soczek, Services Presales Specialist, IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o. IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o., Services Presales Specialist

Doświadczony doradca IFS, Services Presales Specialist, od lat wspiera Klientów w budowie sukcesu ich firm. Posiada dużą wiedzę i praktykę z zakresu wdrożeń oraz utrzymania systemów informatycznych klasy ERP. Uczestniczył i kierował zaawansowanymi projektami informatycznych w Polsce i za granicą m.in. w Szwajcarii, Niemczech i Kanadzie po stronie Dostawcy oraz Klienta. Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w zakresie Logistyki przedsiębiorstw, Menadżerskim oraz Efektywnego Zarządzania IT.

Przykład wdrożenia systemu IFS w firmie produkcyjnej – wdrożenie okiem praktyka.
Dyskusja na temat potrzeb przedsiębiorstw i zrealizowanych wdrożeń.
Marek Merchel, Solution Architect, IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o.
Marek Merchel, Solution Architect, IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o.tel. 508 009 698
email: marek.merchel@ifs.com, Solution Architect

Marek Merchel pracuje w IFS Poland od 2000 roku. W tym czasie brał udział - jako Konsultant Wiodący oraz Solution Manager - w wielu projektach wdrożeniowych w obszarach produkcji i zarządzania łańcuchem dostaw. Obecnie pracuje jak Senior Solution Architect w dziale Presales, gdzie jest odpowiedzialny m.in. za przygotowanie i prezentacje rozwiązań dla nowych klientów IFS.

Konrad Soczek, Services Presales Specialist, IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o.
Konrad Soczek, Services Presales Specialist, IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o. IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o.

Doświadczony doradca IFS, Services Presales Specialist, od lat wspiera Klientów w budowie sukcesu ich firm. Posiada dużą wiedzę i praktykę z zakresu wdrożeń oraz utrzymania systemów informatycznych klasy ERP. Uczestniczył i kierował zaawansowanymi projektami informatycznych w Polsce i za granicą m.in. w Szwajcarii, Niemczech i Kanadzie po stronie Dostawcy oraz Klienta. Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w zakresie Logistyki przedsiębiorstw, Menadżerskim oraz Efektywnego Zarządzania IT.

Grzegorz Gola, Sales and Development Director, IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o.
Grzegorz Gola, Sales and Development Director, IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o. IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o.

Grzegorz Gola to doświadczony specjalista, dyrektor sprzedaży IFS, o ponad 25-letnim doświadczeniu zawodowym. Jego wiedza i ekspertyza obejmują wiele obszarów, od analizy biznesowej, przez zarządzanie projektami, po kierowanie dużymi zespołami w dziale konsultingu i sprzedaży.  Doskonale porusza się po europejskim i światowym rynku systemów ERP. Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Jagiellońskim i University of Hartford. 

Poczęstunek

Organizatorzy generalni:

BPC GROUP POLAND

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.

 

Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.

 

W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.

Partnerzy technologiczni:

IFS

Grupa IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją oraz dystrybucją towarów, tworzeniem i utrzymywaniem składników majątku a także zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. W ramach wspólnej platformy nasze poszczególne produkty branżowe są natywnie połączone w jednym modelu danych. Wykorzystują wbudowane innowacje cyfrowe, dzięki czemu firmy korzystające z narzędzi IFS mogą zapewnić swoim klientom najlepszą obsługę w czasie rzeczywistym – Moment of Service. Doświadczenie zarówno naszych pracowników, jak i stale rozwijającego się ekosystemu, wraz z misją dostarczania klientowi wartości biznesowej na każdym kroku transformacji biznesowej, uczyniło firmę IFS uznanym liderem w naszym sektorze. Więcej informacji o firmie IFS można znaleźć na stronie IFS.com/pl lub obserwując nas na Linkedin.

logo

Rozwiązania:

IFS

System IFS Applications™ zapewnia pełną obsługę planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP), zarządzania majątkiem przedsiębiorstwa (EAM) i zarządzania obsługą serwisową (ESM). Rozwiązanie pozwala na optymalne wykorzystanie możliwości działania firmy, ułatwia rozszerzenie oferty, skali oraz zasięgu działania.Charakterystyka:

  • Szeroka funkcjonalność branżowa oraz obsługa procesów związanych z finansami, zarządzaniem zasobami ludzkimi i relacjami z klientami;
  • Atrakcyjny, intuicyjny i wygodny interfejs IFS Aurena umożliwiający pracę w systemie z dowolnego urządzenia;
  • Możliwość wdrożenia w modelu SaaS (Software-as- a-Service - oprogramowanie jako usługa) lub lokalnie (on-premise);
  • Wsparcie działań globalnych i przejrzystość procesów biznesowych - pełny przegląd działalności całej firmy;
  • Technologia IoT i rejestracja danych w czasie rzeczywistym na potrzeby predykcyjnego zarządzania usługami serwisowymi;
  • Architektura wielowarstwowa (LAA), niskie koszty eksploatacji systemu, proaktywne zarządzanie jakością i ciągła innowacyjność dzięki regularnym aktualizacjom.

 

IFS Applications™

Rejestracja:

Dane dotyczące spotkania:
Dane Delegata na Spotkanie:
Dane Przedsiębiorstwa:
Tematyka Spotkania:

Bezpłatne Uczestniczy: osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca działalność gospodarczą oraz dokonująca rejestracji w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, nie będąca konsumentem.

Regulamin:
*
*
*

Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc, Organizator zastrzega sobie prawo doboru uczestników. Potwierdzenie rejestracji zostanie dokonane przez Organizatora w najbliższym możliwym terminie.

Kontakt:

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych
40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6,
Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919
E-Mail: kontakt@bpc-group.pl
Regon: 240738263, NIP: 9542610254, Kapitał Zakładowy: 67 200,00 zł KRS: 0000292152, Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Zapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!

Koordynatorzy Projektu:
"Spotkanie w Bydgoszczy – Sztuczna inteligencja w systemie ERP."

Łukasz Kubas Dyrektor Domeny Produkcja BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. Tel.kom.: +48 795-534-616 E-Mail: lukasz.kubas@bpc-group.pl