Rexel optymalizuje obsługę klienta z systemem Infor M3.

Wiodący dystrybutor w branży elektrycznej inwestuje w aplikację ERP by usprawnić obsługę klienta i zapewnić spójność marki.

Infor, wiodący dostawca nowoczesnych aplikacji biznesowych zaprojektowanych dla wybranych branż ogłosił, że firma Rexel UK, czołowy dystrybutor produktów elektrycznych oraz usług wdrożył system Infor M3.

Aplikacja wspiera program usprawnień w firmie i standaryzację procesów we wszystkich 350 oddziałach Rexel oraz zapewnienia dostęp do szczegółowej informacji – w celu ulepszenia obsługi klienta i zapewnienia spójności marki.

Infor M3 jest solidną platformą, która umożliwi firmie wdrożenie zmian w sposób bardziej efektywny, zapewni przejrzystość stanów magazynowych oraz pomoże kadrze zarządzającej lepiej monitorować i porównywać wyniki działalności całej grupy.

W szczególności aplikacja wesprze zarządzanie wyzwaniami związanymi z dystrybucją dużych wolumenów, przyczyniając się do lepszej obsługi klienta w całej organizacji.

Źródło: IPCC M3 BPC GUIDE-MAJ/CZERWIEC 2017

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*