O PLATFORMIE
Wdrażając platformę ecommerce przedsiębiorstwo otrzymuje zintegrowaną z systemem ERP platformę transakcyjną, stanowiącą nowoczesny front-end internetowy do wsparcia relacji z odbiorcami. Dzięki dużej elastyczności wizualnej i funkcyjnej, system może pracować jako oddzielny serwis lub część witryny informacyjnej przedsiębiorstwa. Dodatkowo przedsiębiorstwo otrzymuje indywidualnie brandowaną aplikację mobilną dla swoich klientów OMNIMobile, dzięki której udostępniony zostaje kolejny kanał komunikacji z odbiorcami i dotarcie z informacjami marketingowymi i promocyjnymi staje się jeszcze prostsze.
OMNIcommerce to nowoczesna, zintegrowana z systemem sprzedaży internetowa platforma obsługi transakcji handlowych oraz wymiany danych i realizacji kontaktów pomiędzy partnerami biznesowymi. Oferowane rozwiązanie oparte zostało na autorskim silniku obsługi systemu zamówień, przez co daje szerokie możliwości adaptacji do założeń projektu, a po uruchomieniu, dalszego swobodnego rozwoju rozwiązania zgodnie z oczekiwaniami klienta.
OMNIcommerce rozwijany jest nieprzerwanie od ponad 12 lat. W tym czasie znalazł kilkadziesiąt zastosowań zarówno w kanale komunikacji B2B, jak i B2C, w przedsiębiorstwach handlowych i usługowych oraz w wersji dedykowanej dla producentów. OMNIcommerce szybko adaptuje się do rosnących potrzeb i zapewnia unikalne, zmodularyzowane funkcjonalności branżowe, a także rozgraniczenie kontekstowe pomiędzy B2B a B2C w obrębie pojedynczego rozwiązania (OMNIcommerce dzięki zunifikowanym mechanizmom obsługi danych i silnikowi może dostarczać treści równocześnie w kanale sprzedaży B2B oraz B2C).
Omnicommerce zapewnia również integrację backendową systemów informatycznych w oparciu o standardy EDIFact oraz ECOD, a także autorskie API dzięki któremu Klienci mogą zintegrować swoje systemu wspomagania zarządzania z Omnicommerce, uzyskując zawsze aktualne informacje o ofercie, stanach magazynowych, cenach, promocjach i statusie realizacji zamówień.
CELE WDROŻENIA SYSTEMU OMNICOMMERCE