BPC Training Centre

Webinarium – Zarządzanie przedsiębiorstwem branży spożywczej w czasie kryzysu COVID- 19.

Informacje:

W dzisiejszej rzeczywistości najbardziej istotne staje się dla producentów żywności:

 

- zapewnienie bezpieczeństwa żywności - poprzez pełne śledzenie produktów, minimalizację udziału ludzi w procesie (praca zdalna), pełną informację o technologii,

- szybka reakcja na braki surowców (załamania w międzynarodowych łańcuchach dostaw), zmiany zapotrzebowania odbiorców (duże gwałtowne zapotrzebowania),

- szybsze i dokładniejsze prognozowanie i planowanie zakupów oraz produkcji

- maksymalna automatyzacja (braki pracowników) i praca zdalna (decyzje ograniczające ze względu na pandemię).

 

Systemy Infor, które firma iPCC dystrybuuje i wdraża na polskim rynku, pomagają sprostać tym wyzwaniom. Aplikacje te zapewniają prawidłowe zarządzanie w czasie rzeczywistym technologiami i tworzeniem nowych produktów (Infor PLM), pełną identyfikowalność (Infor Graphical Lot Tracker), zaawansowane prognozowania popytu (Infor DMP), dokładne planowanie (FFP) i harmonogramowanie (Infor SWB), a także zdalny dostęp z dowolnych urządzeń dzięki platformie technologicznej Infor OS wyposażonej m.in. w system kontekstowej komunikacji „społecznościowej” Infor Ming.le.

 

Do udziału w Webinarium zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych.

Agenda:

Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.

Przedstawienie uczestników spotkania.

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Oferta iPCC dla branży spożywczej w czasie kryzysu COVID-19.

Omówione zostaną zagadnienia Infor CloudSuite F&B:

  • ułatwienie pracy zdalnej;

  • lepsze prognozowanie popytu;

  • precyzyjne planowanie produkcji i zakupów;

  • zwiększenie bezpieczeństwa żywności;

  • szybkie wprowadzanie nowych produktów.

Natasza Rabsztyn-Piekarska, Marketing Manager, iPCC Sp. z o.o.
Natasza Rabsztyn-Piekarska, Marketing Manager, iPCC Sp. z o.o.iPCC Sp. z o.o., Marketing Manager
Cezary Zwolski, Ekspert Infor M3, iPCC Sp. z o.o.
Cezary Zwolski, Ekspert Infor M3, iPCC Sp. z o.o. iPCC Sp. z o.o.

Jacek Jakubik, Ekspert Infor M3, iPCC Sp. z o.o.
Jacek Jakubik, Ekspert Infor M3, iPCC Sp. z o.o. iPCC Sp. z o.o.

Patryk Pozorski, Deputy Sales Director, SUNCODE Sp. z o.o. Sp. k.
Patryk Pozorski, Deputy Sales Director, SUNCODE Sp. z o.o. Sp. k. SUNCODE Sp. z o.o. Sp. k.

Dyskusja.
Podsumowanie spotkania.

Organizatorzy generalni:

BPC Group

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.

 

Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.

 

W trakcie dwunastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.

Partnerzy technologiczni:

IPCC

iPCC sp. z o.o. jest polskim partnerem firmy Infor w zakresie dostarczania i wdrożeń zintegrowanych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwami (ERP).

 

W iPCC rozumiemy, że nasze zadania wykraczają poza branżę IT. Dla wielu naszych klientów jesteśmy zaufanymi doradcami, których celem jest usprawnienie procesów i zwiększenie efektywności działania ich przedsiębiorstw. Nasi konsultanci mają staż przekraczający 15 lat i łącznie zrealizowali ponad 300 projektów – w większości dotyczących systemu Infor M3 – w kraju i za granicą. Pozwala to nam na dzielenie się wiedzą i proponowanie klientom rozwiązań, które przeszły pozytywną weryfikację w praktyce. Nasze doświadczenia wdrożeniowe w zakresie produkcji i dystrybucji obejmują również zastosowanie nowatorskich rozwiązań i narzędzi IT specyficznych dla konkretnej branży (dotyczy to m.in. przemysłu chemiczno-kosmetycznego, motoryzacyjnego, spożywczego, drzewno-meblarskiego i modowego).

 

Oprócz usług wdrożeniowych iPCC oferuje również kompleksową opiekę powdrożeniową, outsourcing i hosting rozwiązań oraz doradztwo i edukację w zakresie narzędzi i metod usprawniania biznesu. Z usług iPCC korzysta ponad 80 przedsiębiorstw produkcyjnych i dystrybucyjnych w Polsce i za granicą.

 

Wybrani klienci:

  • IKEA Industry (dawniej Swedwood) (produkcja desek i mebli);
  • Hilding (produkcja materacy);
  • FAMEG (produkcja mebli);
  • Moniecka Spółdzielnia Mleczarska w Mońkach (MSM);
  • Zakłady Tłuszczowe Kruszwica;
  • Nutreco (pasze i karmy);
  • ELFA Koszalin (szafki i półki modułowe z metalu, drzwi przesuwane);
  • Lubiana (porcelana);
  • Broen (zawory, kurki);
  • Bulten (śruby, głównie dla Automotive);
  • Elgat (rozdzielnice, szyny, przewody);
  • ESAB (spawarki, elektrody, druty, pręty);
  • Dellner (części do pociągów, lokomotywy);
  • K-Flex (izolacje techniczne);
  • Tikkurila (farby i powłoki);
  • Biowet Drwalew (chemioterapeutyki i biopreparaty);
  • Tadmar (technika grzewcza i sanitarna, systemy instalacyjne).

 

Profil IPCC

logo

Rozwiązania:

Infor M3

Infor M3 to specjalistyczny system klasy ERP, przeznaczony dla wybranych branż takich jak: spożywcza, chemiczno-kosmetyczna, drzewno-meblarska, modowa, dystrybucja oraz serwis i wynajem maszyn i urządzeń. System dostarcza narzędzi niezbędnych do zarządzania działalnością firm o profilu produkcyjnym i dystrybucyjnym z w/w branż. Z pełnym systemem przedsiębiorstwa te mogą monitorować transakcje w całej organizacji, w tym działania produkcyjne, łańcuch dostaw, relacje z klientami i dostawcami, procesy magazynowe i dystrybucyjne oraz zarządzanie finansami. Infor M3 konsoliduje je w jeden spójny widok działalności.

 

System Infor M3 wyróżnia się spośród innych systemów ERP tym, że zawiera funkcjonalność specyficzną dla kilku wybranych branż. Oznacza to, że oprogramowanie bez zbędnych modyfikacji realizuje wymagane dla danej branży funkcje. Jest tak dlatego, że producent systemu - firma Infor - od lat rozwija system 'zaszywając' w nim doświadczenie lat pracy wielu konsultantów w wybranych branżach, z podziałem na ich mikro-specjalizację (np. specyfika działania wytwórców mięsa czerwonego, drobiu i ryb będzie się różniła między sobą).

 

Infor M3 jest w pełni zlokalizowany, przetłumaczony, ma zaplecze supportowe (lokalne i globalne) oraz wdrożeniowe (również lokalne i globalne). Jest łatwy w instalacji, nie wymaga kosztownych kastomizacji i odznacza się szybkim wdrożeniem. M3 pozwala na elastyczność w zarządzaniu złożonymi środowiskami, umożliwiając wprowadzanie szybkich zmian w dowolnym czasie. Stworzony w Javie, zapewnia również niezależność od platformy systemowej i sprzętowej. Jest to kompleksowy, scentralizowany system ERP, przeznaczony dla średnich i dużych producentów oraz dystrybutorów krajowych i międzynarodowych, obsługujący 19 języków i zlokalizowany dla +40 krajów.

 

W zestawie z platformą integracyjno-zarządczą Infor ION (Integration Open Network), Infor M3 stanowi kompletną ofertę dopasowaną do wymogów Klientów i zapewniającą elastyczność oraz intuicyjność całego rozwiązania. ION zapewnia możliwość integracji bardzo specjalistycznych rozwiązań oraz pozwala na łatwe uzyskiwanie informacji zarządczej na różnych szczeblach kierowania przedsiębiorstwem. Ponadto, ION zwiększa efektywność i intuicyjność pracy użytkowników poprzez pro-aktywne wysyłanie komunikatów i ostrzeżeń do całych grup zainteresowanych użytkowników. W budowie takiego rozwiązania zastosowano najnowsze rozwiązania technologiczne oraz doświadczenia wyszukiwarek internetowych takich jak Google, a także portali społecznościowych - np. Twitter czy Facebook. Dzięki takim właściwościom Infor M3 i ION, Klienci pracują z systemem w trybie podobnym do ich codziennych doświadczeń kontaktu z Internetem, również z urządzeń mobilnych typu smartfon czy tablet.

 

Producentem systemu Infor M3 i platformy ION jest firma Infor, która, z obrotami rzędu 2,8 mld USD, jest trzecim na świecie pod względem wielkości dostawcą aplikacji i usług biznesowych. Dzięki rozwiązaniom Infor już ponad 70 tysięcy przedsiębiorstw (dużych i średniej wielkości) może usprawniać operacje oraz intensyfikować rozwój w wielu sektorach przemysłu. W Polsce z systemu Infor M3 korzysta ponad 80 przedsiębiorstw z różnych branż. Jedynym partnerem Infor w Polsce, który oferuje Infor M3 (sprzedaż licencji, wdrożenie i opiekę powdrożeniową) jest firma Polish Consulting Company (PCC).

www.e-pcc.pl

www.infor.com

 

Więcej:

Infor M3 dla Branży Spożywczej

Infor M3 dla Dystrybutorów Żywności

Infor M3 Graphical Lot Tracker

logo

Regulamin

  1. Organizatorem Webinarium jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-159) przy ul. Jesionowej 9A.
  2. Webinarium zostanie przeprowadzona w dniu 25 Czerwca 2020 r.
  3. Webinarium skierowana jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
  4. Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Webinarium (Uczestnik Webinarium) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Webinarium.
  5. W ramach Webinarium Partner Technologiczny przeprowadzi część prezentacyjną (60 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Webinarium na kierowanie pytań do Partnera Technologicznego (15 minut).
  6. Podczas trwania Webinarium zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Webinarium zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
  7. Webinarium rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Webinarium przez moderatora reprezentującego Organizatora Webinarium.
  8. Uczestnicy Webinarium zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Webinarium poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Webinarium.
  9. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo odwołania Webinarium w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Webinarium Uczestnikom Webinarium nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Webinarium.
Wymagania techniczne

Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.

Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams
  1. Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
  2. Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
  3. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  4. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową
  1. Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
  2. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  3. Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
  4. W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
  5. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox

Prosimy o próbę dołączenia około 30 minut przed rozpoczęciem spotkania celem uniknięcia opóźnienia. W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt telefoniczny z naszym administratorem spotkania pod numerem telefonu: 606 320 672

Rejestracja:

Rejestracja jest obecnie zamknięta.

Kontakt:

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych
40-159 Katowice, ul. Jesionowa 9A,
Telefon Kontaktowy: +48 (32) 777-15-01
E-Mail: kontakt@bpc-group.pl
Regon: 240738263, NIP: 9542610254, Kapitał Zakładowy: 67 200,00 zł KRS: 0000292152, Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Zapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!

Koordynatorzy Projektu:
"Webinarium – Zarządzanie przedsiębiorstwem branży spożywczej w czasie kryzysu COVID- 19."

Łukasz Kubas Dyrektor Domeny Produkcja BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. Tel.kom.: +48 795-534-616 E-Mail: lukasz.kubas@bpc-group.pl
Termin:

8:30 - Rozpoczęcie webinarium

Miejsce:
WEBINARIUM
Koszty:
Bezpłatne
Język:
Spotkanie w języku polskim
logo
logo

Nasz portal wykorzystuje pliki cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie
oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności Grupy BPC

Zapoznałem się