Firma IFS ogłosiła zakończenie procesu nabycia firm mplsystems Limited oraz Field Service Management Limited.
Firma mplsystems Limited jest dostawcą wielokanałowego centrum obsługi klienta oraz oprogramowania do zarządzania relacjami z klientem, które w połączeniu z wiodącym rozwiązaniem firmy IFS z zakresu zarządzania usługami serwisowymi, stanowi kompletne i kompleksowe rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientem.
Field Service Management Limited, firma specjalizująca się we wdrażaniu rozwiązań z zakresu zarządzania serwisem w terenie w Wielkiej Brytanii i Irlandii, wesprze firmę IFS w działaniach sprzedażowych, konsultingowych i związanych ze wsparciem technicznym.
Brytyjska firma mplsystems Limited opracowuje i wdraża wielokanałowe centra obsługi klienta oraz rozwiązania z zakresu zarządzania serwisem w firmach najbardziej uznanych brytyjskich marek, takich jak: Babcock International, HomeServe, Ecomaster, ENGIE i Iceland. W raporcie „Magic Quadrant for Contact Center as a Service for Western Europe” (24 października 2016) firmy Gartner firma mplsystems Limited została określona mianem wizjonera (Visionary) — głównie dzięki inwestycjom w innowacje, które umożliwiły jej opracowanie elastycznej, zintegrowanej i łatwej w obsłudze platformy do zarządzania relacjami z klientem.
Firma Field Service Management Limited to brytyjski partner wdrożeniowy firmy IFS, działający na terenie Wielkiej Brytanii oraz Irlandii. Zespół ekspertów z zakresu zarządzania serwisem firmy Field Service Management Limited dołączy do brytyjskiego zespołu IFS w celu wsparcia rozwoju w regionie. Do tej pory firma Field Service Management Limited wspierała firmę IFS w kilku największych wdrożeniach rozwiązań z zakresu zarządzania serwisem na terenie Wielkiej Brytanii. Warunki finansowe przejęć nie zostały ujawnione. Źródło: IFSWorld BPC GUIDE-WRZESIEŃ 2017