Czołowy producent systemówERP – firma Comarch zdecydowała się na wprowadzenie autorskiego, nowoczesnego punktu sprzedaży.
System Comarch Retail POS został zaprojektowany specjalnie do obsługi sklepów detalicznych, a wraz z Comarch ERP Altum tworzą pełne rozwiązanie do zarządzania firmą handlową.
Firma opisuje swoje nowe rozwiązanie jako program o łatwym, przejrzystym interfejsie, mogący działać nawet w trybie offline.
Działa on wydajnie nawet przy jednoczesnej pracy wielu urządzeń POS z centralą – program wysyła małe paczki danych do centrali, co usprawnia proces przesyłania, a ponadto współpracuje z Comarch ERP Altum, co przekłada się na dostęp do stanów magazynowych w czasie rzeczywistym.
Comarch Retail POS został wyposażony m.in. w funkcje wystawiania dokumentów: paragon, faktura, przyjmowanie reklamacji, przyjmowanie zwrotów z wykorzystaniem korekt paragonów lub faktur, przyjmowanie towarów do sklepu poprzez obsługę dokumentów MM-, MM+, przesuwanie towarów pomiędzy sklepami i wiele innych.
Comarch Retail POS to rozwiązanie, które w pełni odpowiada na nowe trendy w branży retail: jest aplikacją lekką pod względem technologicznym, szybką w działaniu, prostą w korzystaniu, a przede wszystkim przyjazną i użyteczną dla klienta.
Źródło: Graphcom BPC GUIDE-LUTY/MARZEC 2017