Comarch, wiodący dostawca rozwiązań IT, oraz firma MIM Solutions specjalizująca się w rozwiązaniach opartych o sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe, ogłaszają strategiczną współpracę. Celem partnerstwa jest integracja nowoczesnych rozwiązań AI opracowanych przez MIM Solutions z platformą Comarch Loyalty Management, co pozwoli korzystającym z niej klientom Comarch na podniesienie efektywności prowadzonych programów lojalnościowych.
Comarch Loyalty Management to kompleksowe narzędzie umożliwiające firmom tworzenie i zarządzanie programami lojalnościowymi, zarówno w modelu B2C, jak i B2B. Platforma oferuje szeroki wachlarz funkcjonalności, w tym zarządzanie punktami, nagrodami, promocjami oraz analizę zachowań klientów. Doświadczenie MIM Solutions w tworzeniu zaawansowanych algorytmów sztucznej inteligencji, wykorzystywanych przez branże e-commerce, telekomunikacyjną i reklamową, pozwoli na wzbogacenie funkcjonalności rozwiązania firmy Comarch w zakresie budowania i optymalizowania promocji punktowych.
„Współpraca z MIM Solutions to dla nas kolejny krok w kierunku jeszcze lepszego zrozumienia potrzeb naszych klientów i dostarczania im unikalnych narzędzi, które pozwolą na efektywniejsze wykorzystywanie programów lojalnościowych. Firma MIM Solutions, założona i nadzorowana merytorycznie przez prof. Piotra Sankowskiego, znana jest z opracowywania skutecznych rozwiązań dla wielu sektorów. Jesteśmy przekonani, że ich wiedza i doświadczenie znajdą zastosowanie także w naszym obszarze” – mówi Maria Wróblewska, Director of Artificial Intelligence w firmie Comarch.
„Jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z Comarch. MIM Solutions posiada obecnie jeden z najbardziej doświadczonych w Polsce zespołów specjalistów AI i ML, który jest w stanie wesprzeć każdą organizację w wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Nasze doświadczenie w połączeniu z możliwościami platformy lojalnościowej Comarch zagwarantuje szereg przydatnych usprawnień dla jej nowych, jak i stałych użytkowników” – dodaje Jerzy Orłowski, CEO w MIM Solutions.
Pierwsze efekty współpracy będą widoczne w nadchodzących miesiącach, gdy nowe funkcjonalności zostaną udostępnione wybranym klientom korzystającym z platformy Comarch Loyalty Management.
O MIM Solutions:
Aktualnie w ramach MIM Solutions prowadzone są ambitne projekty badawcze i rozwojowe, które mają na celu dostarczyć zupełnie nową jakość i nowatorskie rozwiązania na poziomie światowym. W szczególności firma zajmuje się opracowywaniem i rozwijaniem technologii AI w branży MedTech, w ramach projektów takich jak FOLLISCAN i EMBRYOAID. MIM Solutions dostarcza zaawansowane rozwiązania AI także dla innych branż takich jak: e-commerce, telekomunikacyjnej oraz reklamowej.