Sprzedawcy już planują sprzedaż na nowej platformie zakupowej Comarchu. Na wszystko.pl ruszyła rejestracja

Platforma sprzedażowa wszystko.pl 10 sierpnia oficjalnie otworzyła się dla  firm sprzedających w internecie. Od tego dnia przedsiębiorcy działający w branży e-commerce mogą zakładać konto sprzedawcy w serwisie i rozpocząć dodawanie produktów. To ważny krok w budowaniu nowej odsłony wszystko.pl, projektu Grupy Comarch, którego premiera dla konsumentów planowana jest na koniec tego roku.

Mimo że pierwsze zakupy na odświeżonym wszystko.pl klienci zrobią prawdopodobnie w grudniu, to sprzedający w internecie już teraz przygotowują się na ten kluczowy moment, rejestrując się na platformie i przygotowując oferty. Od 10 sierpnia mogą dodawać swoje towary na portalu.

Do serwisu dołączyły już znane marki sprzedażowe z branży e-commerce, jak Neonet (jedna z największych w Polsce sieci sprzedaży sprzętu RTV/AGD/IT/GSM), który ze wszystko.pl integruje się za sprawą swojego sklepu internetowego neo24.pl, NTT System (producent komputerów stacjonarnych) czy Action (jeden z liderów dystrybucji IT w Polsce).

Przy realizacji i rozwoju projektu wszystko.pl współpracuje też z cenionymi partnerami biznesowymi, takimi jak Przelewy24 (jedna z najpopularniejszych bramek płatniczych) czy BaseLinker (profesjonalny system do zarządzania sprzedażą w internecie).

Do grona sprzedających na wszystko.pl mogą dołączyć wszyscy przedsiębiorcy, którzy prowadzą sprzedaż w internecie i posiadają działalność gospodarczą zarejestrowaną w Polsce. To oznacza, że na platformie możliwa będzie rejestracja tylko sprawdzonych polskich firm. Dopiero po pozytywnej weryfikacji przez dedykowany system sprzedawca dostanie możliwość wystawiania produktów w serwisie. 

0% prowizji i brak opłat za konto

Platforma sprzedażowa Comarchu działa wprawdzie od ponad 10 lat, ale dotychczas korzystać z niej mogli wyłącznie użytkownicy systemów do zarządzania firmą klasy ERP. Rozwijana obecnie wersja wszystko.pl jest zupełnie nowym przedsięwzięciem tworzonym w oparciu o współczesną technologię i nowoczesne funkcjonalności. Co najważniejsze, aktualna platforma przeznaczona jest dla wszystkich sprzedawców.

W związku z tym w serwisie mogą rejestrować się zarówno przedsiębiorcy posiadający oprogramowanie dla firm od Comarch ERP, jak i użytkownicy korzystający z narzędzia BaseLinker lub chcący zintegrować się przez Open API. Istnieje również możliwość ręcznego dodawania produktów czy edycji parametrów.

Serwis otwiera się szeroko na przedsiębiorców, bez względu na kategorie produktów, w których sprzedają w sieci. 

Dla wielu sprzedawców problemem są wysokie i ciągle rosnące prowizje od sprzedaży, które przyczyniają się do niższej produktywności w biznesie – przyznaje Marcin Bojarski, Business Unit Director wszystko.pl. – Comarch, obserwując trendy konsumenckie i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, planuje wejść na rynek z mocnym argumentem w postaci możliwości bezpłatnego prowadzenia sprzedaży na wszystko.pl – dodaje.

To oznacza, że sprzedający, którzy dołączą do wszystko.pl, otrzymają pakiet benefitów, m.in.:

  • 0% prowizji od sprzedaży w każdej kategorii.
  • Brak opłat za wystawianie produktów i utrzymanie konta.
  • Brak rywalizacji ze strony operatora platformy – wszystko.pl nie planuje otwierać własnego sklepu w serwisie.
  • Łatwe i wygodne integracje z profesjonalnymi narzędziami do zarządzania sprzedażą w internecie (systemy Comarch ERP, BaseLinker, Open API).
  • Dedykowany zespół opiekunów klienta.

W grudniu premiera wszystko.pl dla konsumentów

Od kilkunastu miesięcy zespół specjalistów pracuje nad nową wersją platformy wszystko.pl i wzbogaceniem serwisu o istotne funkcjonalności. Planowo premiera marketplace’u odbędzie się w grudniu, a klienci już wtedy skorzystają m.in. z intuicyjnego interfejsu czy dedykowanej aplikacji mobilnej.

Budowa wszystko.pl jest motywowana oczekiwaniami konsumentów, którzy z roku na rok coraz więcej kupują w internecie. Comarch ze względu na bogate doświadczenie w e-commerce i nowe możliwości na rynku chce podążać za potrzebami klientów. Firma do tej pory z powodzeniem rozwijała swoje autorskie produkty z sektora e-commerce, takie jak Comarch e-Sklep, Comarch e-Sale czy systemy klasy ERP. Te narzędzia odpowiedzialne są za sprawne obsługiwanie i optymalizowanie procesów handlowych oraz efektywną sprzedaż – mówi Marcin Bojarski.

Co więcej, zaplecze technologiczne i finansowe Comarchu codziennie napędzają rozwój platformy wszystko.pl, która docelowo ma być nie tylko kompleksowym serwisem dla sprzedających i kupujących, ale też przyjaznym dla użytkownika miejscem do dokonywania transakcji.

Widząc zaangażowanie zespołu i będąc świadomym dużego wsparcia oraz trendów w e-commerce, jestem pewien, że projekt się uda i spełni potrzeby użytkowników – twierdzi Marcin Bojarski. – Ugruntowana pozycja Comarchu zapewnia nam stały dostęp do specjalistów, wiedzy i nowoczesnych technologii.. Co więcej, już 100 tys. firm handlowych korzysta z systemów Comarch ERP, co stanowi bogatą bazę potencjalnych sprzedających, którzy mogą szybko się z nami zintegrować. Biorąc przy tym pod uwagę dynamiczny rozkwit rynku e-commerce w Polsce i fakt, że dostarczymy przedsiębiorcom bezprowizyjną platformę sprzedażową, wierzę, że osiągniemy sporo na rynku – dodaje.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*