Comarch Otrzymuje „Nagrodę Partnerską” od ENOC (Emirates National Oil Company)

Comarch otrzymał „Nagrodę Partnerską” od ENOC (Emirates National Oil Company), wiodącej grupy energetycznej działającej w sektorze naftowo-gazowym. Aby upamiętnić ponad siedem lat niezwykle udanej współpracy biznesowej, nagrodę wręczyło profesorowi Januszowi Filipiakowi, założycielowi i prezesowi zarządu Comarch trzech przedstawicieli ENOC – Zaid Alqufaidi (dyrektor zarządzający), Taleb Al Saleh (dyrektor marketingu Detalicznego) oraz Suryaveer Singh (szef zarządzania lojalnością) – podczas ich wizyty w centrali Comarch w Krakowie 23 maja 2022 roku.

„Nagroda Partnerska” przyznawana jest przez ENOC firmom, których działania miały znaczący wpływ na wzrost i rozwój strategiczny grupy energetycznej z Bliskiego Wschodu. Wsparcie, którego Comarch udzielił ENOC w ciągu ostatnich siedmiu lat obejmuje wiele różnych obszarów biznesowych, w tym zwiększanie zaangażowania klientów i marketing, i tym samym odegrało ono ważną rolę w osiągnięciu przez ENOC wielu celów biznesowych.

„Współpraca z ENOC podkreśla strategię Comarch ukierunkowaną na budowanie długotrwałych partnerstw biznesowych oraz tworzenie innowacyjnych i wysoce praktycznych produktów i usług IT. Zarówno niedawna wizyta Ambasador Zjednoczonych Emiratów Arabskich, dr Eman Al Salami, jak i nagroda, którą otrzymaliśmy od ENOC, pokazują, że Comarch jest dziś jednym z wiodących graczy IT na Bliskim Wschodzie”. – powiedział Janusz Filipiak, Prezes Zarządu Comarch.

„Była to moja pierwsza wizyta w centrali Comarch i muszę powiedzieć, że widząc ogrom pracy, jaką firma wkłada w innowacje, badania i rozwój, jestem przekonany, że partnerstwo z Comarch przyniesie nam znacznie więcej korzyści.” – powiedział Zaid Alqufaidi, Dyrektor Zarządzający ENOC.

Program lojalnościowy ENOC o nazwie „Yes Rewards”, nominowany w tegorocznej edycji International Loyalty Awards w kategorii „Best Use of Mobile & Social”, zasilany jest przez platformę Comarch Loyalty Management służącą do budowania angażujących programów lojalnościowych i kampanii marketingowych. W pierwszym miesiącu po uruchomieniu program liczył ponad 200 tys. członków, a każda kampania lojalnościowa wykazywała 2 lub nawet 3-krotnie większe obroty. Co ważne, ENOC była pierwszą firmą współpracująca z Comarch, która zdecydowała się na stworzenie w pełni cyfrowego programu lojalnościowego opartego na aplikacji mobilnej – bez fizycznych kart.

„Comarch Loyalty Management, narzędzie, z którego obecnie korzystamy, zapewnia nam to, co najważniejsze, czyli – krótki czas wprowadzenia naszych rozwiązań na rynek. Branża naftowo-gazowa na Bliskim Wschodzie jest pełna wyzwań i wymaga dostarczania klientom unikalnych ofert poprzez kompleksowy, a jednocześnie intuicyjny interfejs. Muszę przyznać, że zadania, które postawiłem przed Comarch przy budowie aplikacji programu „Yes” nie były łatwe. Jednak efekt końcowy mówi sam za siebie – program lojalnościowy ENOC osiągnął najszybszy wzrost liczby członków w historii programów lojalnościowych w Zjednoczonych Emiratach Arabskich!” – powiedział Suryaveer Singh, Head of Loyalty w ENOC.

Współpraca ENOC i Comarch daleka jest od bycia zakończoną. Firmy są obecnie w trakcie prowadzenia rozmów na temat dalszego rozwoju programu lojalnościowego oraz uruchomienia nowego projektu opartego na sztucznej inteligencji, który ma na celu zautomatyzowanie niektórych procesów marketingowych realizowanych przez ENOC. Partnerstwo przeniesie się również do innych obszarów biznesowych, takich jak opieka zdrowotna (punkty diagnostyczne) i Smart Video Analytics.

„Historycznie ENOC był czwartym klientem Comarch na Bliskim Wschodzie – ale pierwszym, z którym mieliśmy możliwość uczestniczenia w procesie rozwoju systemu – od etapu projektu konsultingowego. Projekt, który rozpoczęliśmy siedem lat temu stał się ogromnym komercyjnym sukcesem. Z biegiem czasu rozwijaliśmy współpracę z klientem, dodając nowe moduły i pakiety usług dodatkowych, w tym hosting dostarczany przez Comarch Data Center w Dubaju. Obecnie przygotowujemy się do rozpoczęcia projektu AI i instalacji dedykowanego punktów diagnostycznych dla kierowców cystern. To będzie początek nowego rozdziału w naszym partnerstwie.” – powiedział Bartosz Demczuk, Senior Vice President w Comarch Middle East.

Więcej informacji o platformie Comarch Loyalty Marketing i projektach lojalnościowych realizowanych przez Comarch na Bliskim Wschodzie można znaleźć na stronie www.comarch.pl.

O ENOC (EMIRATES NATIONAL OIL COMPANY)

Grupa Emirates National Oil Company (ENOC) to wiodący globalny gracz naftowo-gazowy działający w całym łańcuchu wartości sektora energetycznego. Obsługując tysiące klientów na 60 rynkach, Grupa zatrudnia ponad 9000 pracowników i wdraża światowej klasy obsługę klienta, najnowsze innowacje i technologie oraz najlepsze praktyki na rzecz rozwoju społecznego i gospodarczego Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

O COMARCH

Comarch jest globalnym dostawcą zaawansowanych, a jednocześnie łatwych w użyciu platform i usług IT, które mają na celu pomóc dzisiejszym firmom usprawnić wydajność biznesową, zaangażować ich klientów i zwiększyć zwrot z inwestycji. Do lojalnościowych klientów Comarch należą JetBlue Airways, Heathrow Airport, Vietnam Airlines, LATAM Airlines Group, BP, Carrefour, Galeries Lafayette, Auchan i True Value.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*