Informacje:
Oprogramowanie Commvault jest niekwestionowanym liderem wśród systemów do zabezpieczenia danych oraz archiwizacji, adresuje szerokie spektrum systemów i aplikacji, systemy pocztowe, środowiska chmurowe ale także backup danych z stacji roboczych i laptopów.
Jako jeden z nielicznych produktów na rynku, oferuje wszystkie funkcjonalności w ramach jednego spójnego rozwiązania. Ponadto mechanizmy jak globalna deduplikacja, replikacja, szyfrowanie oraz odporności na ataki Ransomware umożliwiają spełnienie oczekiwań każdego.
Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru i analiz rozwiązań informatycznych.
Zagadnienia poruszane na spotkaniu:
- System kopii zapasowych;
- Archiwizacja danych plikowych i pocztowych – obniżenie zapotrzebowania na najdroższą warstwę pamięci masowej;
- Archiwizacja aplikacji i baz danych – SAP, Oracle;
- Pełno kontekstowe indeksowanie danych czy to z backupu czy z archiwizacji dla celów eDiscovery i Compliance oraz monitorowanie wrażliwych treści dla potrzeb RODO;
- Deduplikacja blokowa - redukcja potrzebnej na kopie zapasowe przestrzeni;
- Centralny dostęp do danych i centralne zarządzanie danymi przedsiębiorstwa – jeden produkt z jednym bezpiecznym punktem dostępu;
- Centralne zarządzanie infrastrukturą kopii zapasowych, archiwizacji i przeszukiwania danych – podnosi bezpieczeństwo przedsiębiorstwa i umożliwia szybki wgląd w składowane dane;
- Różnicowanie uprawnień administratorów i użytkowników platformy – administratorzy mogą mieć ograniczony do niezbędnego minimum dostęp do wrażliwych danych;
- Disaster Recovery – szybkie przywracanie systemów i danych po awarii;
- Zintegrowane wsparcie dla backupu stacji roboczych i laptopów;
- Wsparcie dla najnowszych wersji produktów np. SAP HANA, Microsoft Windows;
- Składowanie i integracja z rozwiązaniami chmurowymi różnych producentów;
- Wsparcie dla rozwiązań tzw. BigData;
- Wsparcie dla szerokiej gamy środowisk wirtualnych: Vmware, Hyper-V, Nutanix AHV, oVirt, OracleVM i wiele innych;
- Wsparcie dla wiodących rozwiązań chmurowych (Azure, Amazon, Google, Oracle...) i wiele innych;
- Wsparcie dla rozwiązań kontenerowych: Kubernetes, Docker;
- Zaawansowane funkcje bezpieczeństwa: air-gap, ransomware protection, firewall, passkey, private data i inne.
Agenda:
Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.
Przedstawienie uczestników spotkania.
Śniadanie z CommVaulte’em.
CommVault kompleksowe rozwiązanie do ochrony danych przedsiębiorstw.
Dyrektor Sprzedaży w warszawskiej spółce wdrożeniowej VECTO, z którą związany jest od przeszło 3 lat. Ekspert w dziedzinie bezpieczeństwa IT, specjalizuje się w rozwiązaniach kompleksowego zarządzania i zabezpieczenia danych. Wcześniej, przez 16 lat pracował dla renomowanej instytucji naukowo-badawczej. Z ramienia VECTO prowadzi szkolenia dla klientów biznesowych i instytucjonalnych, jest również prelegentem i uczestnikiem wydarzeń branżowych, podczas których dzieli się swoją wiedzą i kompetencjami.
Ukończył studia informatyczne na wydziale informatyki stosowanej. Życie zawodowe rozpoczął od projektów związanych z systemami automatyki przemysłowej oraz tworzeniu aplikacji WWW. Następnie swoją wiedzę i zainteresowania rozwijał w kierunku systemów pamięci masowych oraz systemów backupu. W chwili obecnej specjalizuje się w technologii hyperconvergetnej oraz systemami backupu.
Dyskusja. Podsumowanie spotkania.
Organizatorzy generalni:
BPC GROUP POLAND
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.
W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.
Partnerzy technologiczni:
Vecto
VECTO specjalizuje się przede wszystkim w dostawie oraz wdrażaniu systemów pamięci masowych, czyli profesjonalnych rozwiązań z zakresu gromadzenia, przechowywania, zabezpieczania i archiwizowania danych w postaci cyfrowej.
Firma współpracuje z renomowanymi dostawcami sprzętu i oprogramowania będącymi liderami w swojej dziedzinie. Jest w stanie zapewnić swoim klientom kompleksową obsługę na wszystkich etapach realizacji. Poczynając od pomocy przy rozpoznaniu potrzeb klienta poprzez przygotowanie projektu rozwiązania na wdrożeniu oraz obsłudze powdrożeniowej kończąc.
Dzięki ścisłej współpracy z firmą Dell EMC oferuje najnowocześniejsze systemy zabezpieczenia danych na rynku. Firma Dell EMC jest obecnie liderem w dziedzinie backupu dyskowego z deduplikacją danych, posiadając udział w rynku przekraczający 65%.
Rozwiązania:
CommVault
Systemy i oprogramowanie biznesowe do zarządzania danymi Commvault należą do najbardziej renomowanych rozwiązań tego typu na całym świecie. Według prestiżowego raportu Gartnera, spółka jest zaliczana do grona globalnych liderów w zakresie backupu i odtwarzania kopii zapasowych w centrach przetwarzania danych. Analitycy Gartner szczególnie wysoko ocenili firmę w opracowaniu „Critical Capabilities for Data Center Backup and Recovery Solutions”, w którym otrzymała najwyższe noty we wszystkich obszarach zastosowań.
Regulamin
- Organizatorem Webinarium jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6.
- Webinarium zostanie przeprowadzone w dniu 25 Kwietnia 2023 r.
- Webinarium skierowane jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
- Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Webinarium (Uczestnik Webinarium) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Webinarium.
- W ramach Webinarium Partner Technologiczny przeprowadzi część prezentacyjną (45 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Webinarium na kierowanie pytań do Partnera Technologicznego (15 minut).
- Podczas trwania Webinarium zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Webinarium zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
- Webinarium rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Webinarium przez moderatora reprezentującego Organizatora Webinarium.
- Uczestnicy Webinarium zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Webinarium poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Webinarium.
- Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo odwołania Webinarium w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Webinarium Uczestnikom Webinarium nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Webinarium.
Wymagania techniczne
Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.
Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams
- Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
- Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową
- Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
- W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox
Rejestracja:
Rejestracja jest obecnie zamknięta.
Kontakt:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych 40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6, Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919 E-Mail: kontakt@bpc-group.plZapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!