Webinarium – Śniadanie z CommVaulte’em. Kompleksowe rozwiązanie do ochrony danych przedsiębiorstw.

Informacje:

Oprogramowanie Commvault jest niekwestionowanym liderem  wśród systemów do zabezpieczenia danych oraz archiwizacji, adresuje szerokie spektrum systemów i aplikacji, systemy pocztowe,  środowiska chmurowe ale także backup danych z stacji roboczych i laptopów.

 

Jako jeden z nielicznych produktów na rynku, oferuje wszystkie funkcjonalności w ramach jednego spójnego rozwiązania. Ponadto mechanizmy jak globalna deduplikacja, replikacja, szyfrowanie oraz  odporności na ataki Ransomware umożliwiają spełnienie oczekiwań każdego.

 

Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru i analiz rozwiązań informatycznych. 

Zagadnienia poruszane na spotkaniu:

  • System kopii zapasowych;
  • Archiwizacja danych plikowych i pocztowych – obniżenie zapotrzebowania na najdroższą warstwę pamięci masowej;
  • Archiwizacja aplikacji i baz danych – SAP, Oracle;
  • Pełno kontekstowe indeksowanie danych czy to z backupu czy z archiwizacji dla celów eDiscovery i Compliance oraz monitorowanie wrażliwych treści dla potrzeb RODO;
  • Deduplikacja blokowa - redukcja potrzebnej na kopie zapasowe przestrzeni;
  • Centralny dostęp do danych i centralne zarządzanie danymi przedsiębiorstwa – jeden produkt z jednym bezpiecznym punktem dostępu;
  • Centralne zarządzanie infrastrukturą kopii zapasowych, archiwizacji i przeszukiwania danych – podnosi bezpieczeństwo przedsiębiorstwa i umożliwia szybki wgląd w składowane dane;
  • Różnicowanie uprawnień administratorów i użytkowników platformy – administratorzy mogą mieć ograniczony do niezbędnego minimum dostęp do wrażliwych danych;
  • Disaster Recovery – szybkie przywracanie systemów i danych po awarii;
  • Zintegrowane wsparcie dla backupu stacji roboczych i laptopów;
  • Wsparcie dla najnowszych wersji produktów np. SAP HANA, Microsoft Windows;
  • Składowanie i integracja z rozwiązaniami chmurowymi różnych producentów;
  • Wsparcie dla rozwiązań tzw. BigData;
  • Wsparcie dla szerokiej gamy środowisk wirtualnych: Vmware, Hyper-V, Nutanix AHV, oVirt, OracleVM i wiele innych;
  • Wsparcie dla wiodących rozwiązań chmurowych (Azure, Amazon, Google, Oracle...) i wiele innych;
  • Wsparcie dla rozwiązań kontenerowych: Kubernetes, Docker;
  • Zaawansowane funkcje bezpieczeństwa: air-gap, ransomware protection, firewall, passkey, private data i inne.

Agenda:

Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.

Przedstawienie uczestników spotkania.

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Śniadanie z CommVaulte’em.

CommVault kompleksowe rozwiązanie do ochrony danych przedsiębiorstw.

Maciej Zajączkowski, Dyrektor Sprzedaży, Vecto Sp. z o.o.
Maciej Zajączkowski, Dyrektor Sprzedaży, Vecto Sp. z o.o.Vecto Sp. z o.o., Dyrektor Sprzedaży

Dyrektor Sprzedaży w warszawskiej spółce wdrożeniowej VECTO, z którą związany jest od przeszło 3 lat. Ekspert w dziedzinie bezpieczeństwa IT, specjalizuje się w rozwiązaniach kompleksowego zarządzania i zabezpieczenia danych. Wcześniej, przez 16 lat pracował dla renomowanej instytucji naukowo-badawczej. Z ramienia VECTO prowadzi szkolenia dla klientów biznesowych i instytucjonalnych, jest również prelegentem i uczestnikiem wydarzeń branżowych, podczas których dzieli się swoją wiedzą i kompetencjami.

Grzegorz Szostak, Team Leader CommVault, S4E
Grzegorz Szostak, Team Leader CommVault, S4E S4E

Ukończył studia informatyczne na wydziale informatyki stosowanej. Życie zawodowe rozpoczął od projektów związanych z systemami automatyki przemysłowej oraz tworzeniu aplikacji WWW. Następnie swoją wiedzę i zainteresowania rozwijał w kierunku systemów pamięci masowych oraz systemów backupu. W chwili obecnej specjalizuje się w technologii hyperconvergetnej oraz systemami backupu.

Dyskusja. Podsumowanie spotkania.

Organizatorzy generalni:

BPC GROUP POLAND

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.

 

Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.

 

W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.

Partnerzy technologiczni:

Vecto

VECTO specjalizuje się przede wszystkim w dostawie oraz wdrażaniu systemów pamięci masowych, czyli profesjonalnych rozwiązań z zakresu gromadzenia, przechowywania, zabezpieczania i archiwizowania danych w postaci cyfrowej.

 

Firma współpracuje z renomowanymi dostawcami sprzętu i oprogramowania będącymi liderami w swojej dziedzinie. Jest w stanie zapewnić swoim klientom kompleksową obsługę na wszystkich etapach realizacji. Poczynając od pomocy przy rozpoznaniu potrzeb klienta poprzez przygotowanie projektu rozwiązania na wdrożeniu oraz obsłudze powdrożeniowej kończąc.

 

Dzięki ścisłej współpracy z firmą Dell EMC oferuje najnowocześniejsze systemy zabezpieczenia danych na rynku. Firma Dell EMC jest obecnie liderem w dziedzinie backupu dyskowego z deduplikacją danych, posiadając udział w rynku przekraczający 65%.

Rozwiązania:

CommVault

Systemy i oprogramowanie biznesowe do zarządzania danymi Commvault należą do najbardziej renomowanych rozwiązań tego typu na całym świecie. Według prestiżowego raportu Gartnera, spółka jest zaliczana do grona globalnych liderów w zakresie backupu i odtwarzania kopii zapasowych w centrach przetwarzania danych. Analitycy Gartner szczególnie wysoko ocenili firmę w opracowaniu „Critical Capabilities for Data Center Backup and Recovery Solutions”, w którym otrzymała najwyższe noty we wszystkich obszarach zastosowań.

Regulamin

  1. Organizatorem Webinarium jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6.
  2. Webinarium zostanie przeprowadzone w dniu 25 Kwietnia 2023 r.
  3. Webinarium skierowane jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
  4. Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Webinarium (Uczestnik Webinarium) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Webinarium.
  5. W ramach Webinarium Partner Technologiczny przeprowadzi część prezentacyjną (45 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Webinarium na kierowanie pytań do Partnera Technologicznego (15 minut).
  6. Podczas trwania Webinarium zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Webinarium zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
  7. Webinarium rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Webinarium przez moderatora reprezentującego Organizatora Webinarium.
  8. Uczestnicy Webinarium zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Webinarium poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Webinarium.
  9. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo odwołania Webinarium w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Webinarium Uczestnikom Webinarium nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Webinarium.

 

Wymagania techniczne

 

Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.

 

Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams

  1. Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
  2. Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
  3. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  4. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową

  1. Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
  2. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  3. Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
  4. W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
  5. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox

 

Prosimy o próbę dołączenia około 30 minut przed rozpoczęciem spotkania celem uniknięcia opóźnienia. W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt telefoniczny z naszym administratorem spotkania pod numerem telefonu: 608 289 148

Rejestracja:

Dane dotyczące spotkania:
Dane Delegata na Spotkanie:
Dane Przedsiębiorstwa:
Tematyka Spotkania:

Bezpłatne Uczestniczy: osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca działalność gospodarczą oraz dokonująca rejestracji w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, nie będąca konsumentem.

Regulamin:
*
*
*

Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc, Organizator zastrzega sobie prawo doboru uczestników. Potwierdzenie rejestracji zostanie dokonane przez Organizatora w najbliższym możliwym terminie.

Kontakt:

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych
40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6,
Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919
E-Mail: kontakt@bpc-group.pl
Regon: 240738263, NIP: 9542610254, Kapitał Zakładowy: 67 200,00 zł KRS: 0000292152, Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Zapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!

Koordynatorzy Projektu:
"Webinarium – Śniadanie z CommVaulte’em. Kompleksowe rozwiązanie do ochrony danych przedsiębiorstw."

Łukasz Kubas Dyrektor Domeny Produkcja BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. Tel.kom.: +48 795-534-616 E-Mail: lukasz.kubas@bpc-group.pl