Webinarium – Od Excel do planowania i harmonogramowania produkcji – MRP, MRP II, APS, MPS.

Informacje:

Przedsiębiorstwa generują coraz większą liczbę różnego rodzaju danych i informacji. Te znajdują się nie tylko w systemach klasy ERP, ale także w szeregu rozwiązań aplikacji uzupełniających zintegrowanych lub nie z systemem nadrzędnym jakim jest ERP. Problemem przedsiębiorcy, który chce umiejętnie i trafnie podejmować decyzje biznesowe coraz częściej nie jest tylko brak informacji, ale dostęp do niej w odpowiednim czasie. Otrzymana zbyt późno lub niedokładna znacząco rozmywa rzeczywisty stan rzeczy managementowi co w efekcie może skutkować nietrafionymi decyzjami, a te niejednokrotnie są kluczowe z punktu widzenia biznesowego. Niestety nadal wiele organizacji stara się zarządzać intuicyjnie podejmując niejednokrotnie sprzeczne ze sobą decyzje.

 

Do udziału w Webinarium zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych.

Zagadnienia poruszane na spotkaniu:

  • Kluczowe obszary produkcji - czego Klienci w obecnym czasie powinni oczekiwać od systemów wspierających proces przygotowania, planowania, realizacji i rozliczania produkcji.
  • e-commerce – dodatkowy kanał generowania przychodów przedsiębiorstwa - jakie możliwości oferuje rynek w tym zakresie, co jest ważne przy wyborze i wdrożeniu rozwiązania.
  • Analiza biznesowa – jak podejmować właściwe decyzje biznesowe na podstawie danych dostępnych w systemie ERP. Jakich narzędzi użyć do analizy danych – wewnętrznych czy zewnętrznych?

Agenda:

Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.

Przedstawienie uczestników spotkania.

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Kluczowe obszary produkcji - czego Klienci w obecnym czasie powinni oczekiwać od systemów wspierających proces przygotowania, planowania, realizacji i rozliczania produkcji.

Dariusz Szewczyk, Opiekun Kluczowych Klientów SAP, SUPREMIS Sp. z o.o.
Dariusz Szewczyk, Opiekun Kluczowych Klientów SAP, SUPREMIS Sp. z o.o.+48 883 371 100 dariusz.szewczyk@supremis.pl

Dariusz Szewczyk od ponad 20 lat (w tym 5 lat na stanowiskach kierowniczych) pracował w firmach informatycznych na stanowiskach account managera, dyrektora handlowego i kierownika sprzedaży, oferując klientom biznesowym rozwiązania klasy ERP. Ponadto zajmował się budowaniem sieci partnerskiej oraz utrzymywaniem relacji z partnerami. Przez 6 lat prowadził sprzedaż kursów e-learningowych oraz platform LMS i HCM, głównie dla klientów korporacyjnych z różnych branży.

W ramach firmy SUPREMIS od blisko 3 lat wspiera klientów w budowaniu efektywnych rozwiązań informatycznych, w oparciu o system SAP Business One - narzędzie wspomagające organizacje we wszystkich obszarach działalności w tym sprzedaży, utrzymaniu relacji, pozyskaniu Klientów (CRM), gospodarce magazynowej, planowaniu zaopatrzenia, produkcji, serwisu, księgowości i finansów.

Janusz Bus, Opiekun Kluczowych Klientów SAP, SUPREMIS Sp. z o.o.
Janusz Bus, Opiekun Kluczowych Klientów SAP, SUPREMIS Sp. z o.o. SUPREMIS Sp. z o.o.

e-commerce – dodatkowy kanał generowania przychodów przedsiębiorstwa  - jakie możliwości oferuje rynek w tym zakresie, co jest ważne przy wyborze i  wdrożeniu rozwiązania.

Jarosław Kubisiak, Dyrektor działu wdrożeń, SUPREMIS Sp. z o.o.
Jarosław Kubisiak, Dyrektor działu wdrożeń, SUPREMIS Sp. z o.o.SUPREMIS Sp. z o.o., Dyrektor działu wdrożeń
Janusz Bus, Opiekun Kluczowych Klientów SAP, SUPREMIS Sp. z o.o.
Janusz Bus, Opiekun Kluczowych Klientów SAP, SUPREMIS Sp. z o.o. SUPREMIS Sp. z o.o.

Analiza biznesowa – jak podejmować właściwe decyzje biznesowe na podstawie danych dostępnych w systemie ERP. Jakich narzędzi użyć do analizy danych – wewnętrznych czy zewnętrznych?

Dariusz Szewczyk, Opiekun Kluczowych Klientów SAP, SUPREMIS Sp. z o.o.
Dariusz Szewczyk, Opiekun Kluczowych Klientów SAP, SUPREMIS Sp. z o.o.+48 883 371 100 dariusz.szewczyk@supremis.pl

Dariusz Szewczyk od ponad 20 lat (w tym 5 lat na stanowiskach kierowniczych) pracował w firmach informatycznych na stanowiskach account managera, dyrektora handlowego i kierownika sprzedaży, oferując klientom biznesowym rozwiązania klasy ERP. Ponadto zajmował się budowaniem sieci partnerskiej oraz utrzymywaniem relacji z partnerami. Przez 6 lat prowadził sprzedaż kursów e-learningowych oraz platform LMS i HCM, głównie dla klientów korporacyjnych z różnych branży.

W ramach firmy SUPREMIS od blisko 3 lat wspiera klientów w budowaniu efektywnych rozwiązań informatycznych, w oparciu o system SAP Business One - narzędzie wspomagające organizacje we wszystkich obszarach działalności w tym sprzedaży, utrzymaniu relacji, pozyskaniu Klientów (CRM), gospodarce magazynowej, planowaniu zaopatrzenia, produkcji, serwisu, księgowości i finansów.

Dyskusja.
Podsumowanie spotkania.

Organizatorzy generalni:

BPC GROUP POLAND

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.

 

Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.

 

W trakcie dwunastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.

Partnerzy technologiczni:

SUPREMIS

To największy, Złoty Partner SAP w zakresie produktu SAP Business One w Polsce. Zespół, tworzony przez ponad 80 specjalistów, świadczy pełen zakres usług związanych wdrożeniami systemu, obsługą serwisową oraz stałym rozwojem oprogramowania.SUPREMIS jest laureatem wielu prestiżowych nagród branżowych m.in. Computerworld Best in Cloud 2018, Diamenty Forbesa 2019 czy przyznanej przez SAP nagrody Najlepszy Partner SAP Business One w Polsce w 2018 roku. Klienci firmy SUPREMIS także zostali docenieni przez SAP nagrodami Innovation Award za przeprowadzone projekty wdrożeniowe.

logo

Rozwiązania:

SUPREMIS

SAP Business One to system klasy ERP, który wspiera praktycznie wszystkie procesy biznesowe małych i średnich firm. Przystępność cenowa, łatwość wdrożenia i elastyczność czynią system ten idealnym dla firm zatrudniających zarówno kilku, jak i kilkuset pracowników. Jest rozwiązaniem kompletnym i w pełni zintegrowanym, które wspomaga zarządzanie. Jako jedne z jedynych na rynku jest rozszerzalne, innowacyjne i dostępne cenowo.Zostało wyposażone w łatwy interfejs i służy jako system planowania zasobów (ERP) dla przedsiębiorstwa. Ponadto spełnia wszelkie funkcje administracyjne, pozwalające na dostosowanie danych, zdefiniowanie kursu walutowego, dostępu do powiadomień i dostępu do informacji spoza systemu SAP. Rozwiązanie zawiera 11 funkcjonalności, które pomagają rozwijać możliwości (poza podstawowymi funkcjami administracyjnymi) w celu ulepszenia wszystkich procesów biznesowych.Oferowane rozwiązania:

  • Kompleksowy system zarządzania firmą klasy ERP SAP Business One;
  • Platforma analityczna Business Intelligence i bazodanowa SAP HANA;
  • System zarządzania nieruchomościami komercyjnymi Property;
  • Management dla SAP Business One;
  • Eksploracja i wizualizacja danych SAP Lumira;
  • System CRM nowej generacji SAP Cloud for Customer;
  • System kadrowo-płacowy R2Płatnik.

SAP Business One – Najważniejsze obszary zastosowania:

  • Sprzedaż i dystrybucja;
  • Księgowość;
  • Gospodarka materiałowa;
  • Produkcja i zaopatrzenie.

Zobacz folder Sap Business One

Rejestracja:

Rejestracja jest obecnie zamknięta.

Kontakt:

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych
40-159 Katowice, ul. Jesionowa 9A,
Telefon Kontaktowy: +48 (32) 777-15-01
E-Mail: kontakt@bpc-group.pl
Regon: 240738263, NIP: 9542610254, Kapitał Zakładowy: 67 200,00 zł KRS: 0000292152, Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Zapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!

Koordynatorzy Projektu:
"Webinarium – Od Excel do planowania i harmonogramowania produkcji – MRP, MRP II, APS, MPS."

Łukasz Kubas Dyrektor Domeny Produkcja BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. Tel.kom.: +48 795-534-616 E-Mail: lukasz.kubas@bpc-group.pl