Webinarium – RPA - Czas to pieniądz, czyli jak godziny zamienić na monety.

Informacje:

Robotyzacja procesów biznesowych w przedsiębiorstwie to nie tylko uruchomienie platformy RPA i automatyzacja pierwszych procesów. Niezbędnym warunkiem takiego wdrożenia jest zapewnienie skutecznej komunikacji pomiędzy biznesem, wewnętrznym IT i firmą współpracującą w zakresie robotyzacji. W ramach tych działań warto przemyśleć, jak będzie odbywała się komunikacja pomiędzy działami, kto będzie odpowiedzialny za automatyzację procesów, a kto za techniczne utrzymanie platformy, jakie procedury należy zmienić w przedsiębiorstwie a jakie mogą pozostać niezmienione w związku z wdrożeniem nowej technologii.

 

Gdzie szukać procesów do automatyzacji? Szukajmy wszędzie, chociaż najczęściej firmy rozpoczynają swoją przygodę z RPA szukając optymalizacji w działach księgowości, w działach HR czy też w obsłudze klienta. Platforma RPA sprawdza się w księgowości, kontrolingu, kadrach, działach sprzedaży czy prawnych.  

 

Zapraszamy na webinarium, w trakcie którego przedstawione zostanie czym jest robotyzacja i w jaki sposób zastosować ją w polskich realiach.

 

Do udziału w Webinarium zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych.

Zagadnienia poruszane na spotkaniu:

  • RPA - skrót, który warto poznać na nowo.
  • Jak maksymalizować korzyści z RPA:
    • Obszary największego wpływu – gdzie najszybciej wygramy?

    • Wybieramy procesy do robotyzacji (przykłady);

    • Czas to pieniądz, czyli jak godziny zamienić na monety (przykładowe roboty z obszaru finansów, HR i inne);

    • Kiedy to się opłaca?

  • Automatyzacja krok po kroku. Jak zarządzić zmianą przy wdrożeniu i utrzymaniu środowiska.
  • Dzisiejszy rynek technologii RPA.
  • Przykłady wdrożeń i zautomatyzowanych procesów.
  • Najważniejsze zagadnienia przy wdrożeniu i utrzymaniu środowiska.
  • Przykłady robotów.

Agenda:

Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.

Przedstawienie uczestników spotkania.

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Dlaczego tu jesteśmy?

Prezentacja SI-Consulting

SI-Consulting Sp. z o.o.
SI-Consulting Sp. z o.o.SI-Consulting Sp. z o.o.
RPA - skrót, który warto poznać na nowo.
SI-Consulting Sp. z o.o.
SI-Consulting Sp. z o.o.SI-Consulting Sp. z o.o.
Jak maksymalizować korzyści z RPA:
  • Obszary największego wpływu – gdzie najszybciej wygramy?
  • Wybieramy procesy do robotyzacji (przykłady);
  • Czas to pieniądz, czyli jak godziny zamienić na monety (przykładowe roboty z obszaru finansów, HR i inne);
  • Kiedy to się opłaca?
SI-Consulting Sp. z o.o.
SI-Consulting Sp. z o.o.SI-Consulting Sp. z o.o.
Automatyzacja krok po kroku.

Jak zarządzić zmianą przy wdrożeniu i utrzymaniu środowiska.

SI-Consulting Sp. z o.o.
SI-Consulting Sp. z o.o.SI-Consulting Sp. z o.o.
Dyskusja. Podsumowanie spotkania.

Organizatorzy generalni:

BPC GROUP POLAND

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.

 

Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.

 

W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.

Partnerzy technologiczni:

SI-Consulting

Eksperci SI-Consulting wspierają organizacje w digitalizacji procesów biznesowych. Tworzymy innowacje, zapewniamy szybkie i efektywne implementacje najnowszych technologii. Dzięki znajomości specyfiki branż dostarczamy rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów. Wspieramy transformację cyfrową, wykorzystując nasze szerokie portfolio produktów i usług: nowoczesne systemy zintegrowane, infrastrukturę IT, pełną obsługę DevOps czy indywidualne rozwiązania z zakresu programowania.
 

SI-Consulting to polska firma zajmującą się dostarczaniem rozwiązań w zakresie zintegrowanych systemów wspomagania zarządzania, opartych na ekosystemie aplikacji SAP oraz infrastrukturze informatycznej. Naszą specjalnością jest analiza procesów zachodzących we wszystkich aspektach działalności, profesjonalne doradztwo i outsourcing informatyczny. Tworzymy aplikacje, wdrażamy automatyzację procesów (RPA) i inne nowoczesne rozwiązania celem podnoszenia efektywności na każdym etapie funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz utrzymania całości procesów na właściwym poziomie w perspektywie długofalowych relacji. Nasi eksperci łączą doskonałą znajomość wiodących technologii z doświadczeniem branżowym, co pozwala dostarczać rozwiązania dostosowane do potrzeb i przynoszących wymierne korzyści.
 

Potwierdzeniem naszego profesjonalizmu oraz specjalistycznej wiedzy jest status Złotego Partnera SAP. Jesteśmy również Google Cloud Partner i partnerem na poziomie Silver firmy Microsoft. Bycie laureatem „Przedsiębiorstwo Fair Play” dowodzi, że kierujemy się rzetelnością, uczciwością oraz lojalnością, a także wzorcowo wywiązujemy się ze swoich zobowiązań. Od kilku lat znajdujemy się również w gronie firm wyróżnionych przez Puls Biznesu oraz Coface Poland tytułem Gazel Biznesu, jako dynamicznie rozwijający się i wiarygodny partner w biznesie o wysokim poziomie zaufania.

Rozwiązania:

SI-Consulting – UiPath, iRPA, AutomationAnywhere

Platformy RPA skierowane są do przedsiębiorstw przechodzących cyfrową transformację oraz poszukujących większej efektywności w przetwarzaniu ustandaryzowanych procesów.

 

Praktycznie w każdej  organizacji wykonywanych jest wiele rutynowych czynności, które pracownicy muszą zrealizować ręcznie, np. wprowadzanie dokumentów przychodzących (faktur, zamówień)  czy przepisywanie danych pomiędzy różnymi systemami, tworzenie raportów i zestawień w arkuszach kalkulacyjnych. Automatyzacja Procesów Biznesowych z wykorzystaniem robotów programowych (RPA)  jest efektywnym kosztowo sposobem na usprawnienie tych procesów i szybkim dostosowaniem firmy do dynamicznie zmieniającego się otoczenia rynkowego.

 

RPA jest oprogramowaniem służącym do odwzorowania ręcznych zadań poprzez naśladowanie pracy człowieka i ich automatycznym wykonywaniu. Jednak robot w odróżnieniu od człowieka może wykonywać je bezbłędnie i nieprzerwanie przez całą dobę (24/7).

 

Roboty Programowe mają zastosowanie w każdej branży i prawie w każdym procesie. Są one w stanie szybko połączyć ze sobą dowolne , istniejące w firmie narzędzie (aplikację, system, środowisko pracy, itd.). Są pomocne wszędzie tam, gdzie musimy korzystać z systemów starszych generacji, zamkniętych i nie oferujących współczesnych sposobów wymiany danych (api, web services, pliki).

 

Dzięki robotom komunikacja pomiędzy rozwiązaniami ERP,CRM, workflow, arkuszami kalkulacyjnymi, dokumentami, klientami poczty elektronicznej, bazami danych, a nawet aplikacjami w MS DOS, OS/400 czy innych systemach nie stanowi już problemu i pozwala na usprawnienie wykonywanych czynności do maksimum. Obecnie na rynku funkcjonuje kilka rozwiązań RPA posiadających narzędzia do automatyzacji zarówno całych procesów (End to End) i mogących pracować jako dodatkowy pracownik w Twojej firmie, jak  i tylko najbardziej pracochłonnych etapów i wykorzystywanych jako asystent zwiększający wydajność na poszczególnych stanowiskach.

 

Korzyści, które niesie wdrożenie RPA w Twojej firmie:

  • Robot jako pracownik jest szybki wydajny i bezbłędny
  • Robot pracuje bez przerwy 24/7/365, nie śpi, nie choruje, nie chodzi na przerwy
  • Oprogramowanie naśladujące czynności wykonane przez zwykłego użytkownika, dzięki czemu wykorzystane są wszystkie możliwości jakie daje dotychczasowe oprogramowanie i infrastruktura 
  • Nie wymaga modyfikacji dotychczasowej infrastruktury teleinformatycznej      

 

Firma SI Consulting, jako autoryzowany partner trzech wiodących dostawców rozwiązań RPA: UiPath, Automation Anywhere, SAP iRPA z powodzeniem realizuje projekty automatyzacji procesów w wielu obszarach biznesowych:

  • Finanse.
  • Obsługa Klienta
  • HR
  • Transport i Logistyka
  • Bankowość
  • IT

 

Jeśli rozważasz użycie RPA do zwiększenia wydajności biznesowej swojej firmy, zapraszamy do bezpłatnej konsultacji z naszymi inżynierami. Niezależnie od tego, czy jest to Twój  pierwszy pilotaż, czy realizacja istniejącego pomysłu, możemy pomóc znaleźć właściwe rozwiązanie. Oferujemy Twojej firmie konsultację, podczas której będziesz mógł spotkać się ze specjalistą RPA. Poinformujemy Cię, co możesz osiągnąć dzięki RPA, Możemy wspólnie ustalić, które procesy spowalniają Twój biznes i które nadają się do szybkiej automatyzacji.

 

Nasza konsultacja zapewnia:

  • podstawowe zrozumienie Robotic Process Automation i jego możliwości
  • jasne podejście do realizacji projektu RPA
  • przykłady branżowe tego, w jaki sposób RPA pomaga firmom
  • przegląd dostępnych narzędzi i wybór odpowiednich dla Twoich potrzeb. 

 

RPA, przekazując robotowi programowemu realizację rutynowych zadań i automatyzując pracę ręczną sprawia, że codzienna praca jest bardziej wydajna, jednocześnie oszczędza czas ekspertów na bardziej opłacalne zadania.

Regulamin

  1. Organizatorem Webinarium jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6.
  2. Webinarium zostanie przeprowadzona w dniu 16 Grudnia 2021 r.
  3. Webinarium skierowana jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
  4. Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Webinarium (Uczestnik Webinarium) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Webinarium.
  5. W ramach Webinarium Partnerzy Technologiczni przeprowadzą część prezentacyjną (60 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Webinarium na kierowanie pytań do Partnerów Technologicznych (30 minut).
  6. Podczas trwania Webinarium zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Webinarium zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
  7. Webinarium rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Webinarium przez moderatora reprezentującego Organizatora Webinarium.
  8. Uczestnicy Webinarium zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Webinarium poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Webinarium.
  9. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo odwołania Webinarium w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Webinarium Uczestnikom Webinarium nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Webinarium.

 

Wymagania techniczne

 

Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.

 

Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams

  1. Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
  2. Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
  3. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  4. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową

  1. Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
  2. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  3. Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
  4. W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
  5. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox

 

Prosimy o próbę dołączenia około 30 minut przed rozpoczęciem spotkania celem uniknięcia opóźnienia. W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt telefoniczny z naszym administratorem spotkania pod numerem telefonu: 608 289 148

Rejestracja:

Dane dotyczące spotkania:
Dane Delegata na Spotkanie:
Dane Przedsiębiorstwa:
Tematyka Spotkania:

Bezpłatne Uczestniczy: osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca działalność gospodarczą oraz dokonująca rejestracji w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, nie będąca konsumentem.

Regulamin:
*
*
*

Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc, Organizator zastrzega sobie prawo doboru uczestników. Potwierdzenie rejestracji zostanie dokonane przez Organizatora w najbliższym możliwym terminie.

Kontakt:

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych
40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6,
Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919
E-Mail: kontakt@bpc-group.pl
Regon: 240738263, NIP: 9542610254, Kapitał Zakładowy: 67 200,00 zł KRS: 0000292152, Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Zapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!

Koordynatorzy Projektu:
"Webinarium – RPA - Czas to pieniądz, czyli jak godziny zamienić na monety."

Łukasz Kubas Dyrektor Domeny Produkcja BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. Tel.kom.: +48 795-534-616 E-Mail: lukasz.kubas@bpc-group.pl