Webinarium – Produkcja na zamówienie i projektowa: cały łańcuch wartości w jednym narzędziu informatycznym.

Informacje:

Sukces firmy produkcyjnej zależy od elastyczności i innowacyjności. Zaawansowane systemy ERP gwarantują przejrzystość procesów, efektywną produkcję jednostkową i rozwój technologiczny.
 

W trakcie webinarium omówimy co wpływa na organizację pracy, ​ efektywną wymianę informacji oraz usprawnienie pracy w dziale projektowania, zakupów, planowania i produkcji.
 

Podczas prezentacji poruszone zostaną kluczowe zagadnienia produkcji projektowej, różnice między produkcją seryjną, jednostkową a projektową, a także budowa danych technologicznych, definicja BOMu, marszruty technologiczne, integracja z systemami CAD lub PDM, oraz system CA-Link w porównaniu do systemu PDM. Przedstawione będą praktyczne przykłady w systemie 3D, obejmujące przyporządkowanie rysunku do artykułu.
 

Prezentacja skupi się również na planowaniu produkcji w proALPHA ERP, wykorzystując zapytanie CTP do generowania obciążenia zdolności produkcyjnych i zapotrzebowania materiałowego bez generowania dokumentów produkcyjnych. Omówione będą wizualizacje planu produkcji, takie jak wykres Gantta zasobów, oraz zarządzanie projektami, obejmujące budowę struktury projektu, diagram Gantta, definicję materiałów krytycznych, historię terminów w projekcie, prezentację kalkulacji kosztów projektu oraz udostępnianie szczegółowych informacji o projekcie.
 

Nie zabraknie również kluczowych aspektów przygotowania przedsiębiorstwa do cyfrowej transformacji, z odpowiedziami na pytania dotyczące doboru systemów i ich funkcjonalności.
 

Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru i analiz rozwiązań informatycznych.

Zagadnienia poruszane na spotkaniu:

  • Charakterystyka produkcji projektowej
    • Omówienie różnic w oparciu o produkcję seryjną, jednostkową oraz produkcję projektową.
  • Budowa danych technologicznych
    • Definicja BOMu, marszruty technologicznej, integracja z systemami CAD lub PDM, CA-Link jako alternatywna klasycznego systemu PDM;
    • Przykład w systemie z widokiem 3D, przyporządkowanierysunku do artykułu.
  • Planowanie produkcji w proALPHA
    • Wykorzystanie zapytania CTP jako generowanie obciążenia zdolności produkcyjnych oraz zapotrzebowania materiałowego bez konieczności generowania dokumentów produkcyjnych;
    • Wizualizacje planu produkcji - wykres Gantta zasobów, wykorzystanie zasobów.
  • Zarządzanie projektami
    • Budowa struktury projektu oraz Gantta projektu;
    • Definicja materiałów krytycznych dla projektu;
    • Historyzacja terminów w projekcie;
    • Prezentacja kalkulacji kosztów projektu;
    • Informacje szczegółowe o projekcie.

Agenda:

Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.

Przedstawienie uczestników spotkania.

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Produkcja na zamówienie i projektowa: jak obsłużyć cały łańcuch wartości, od projektu, poprzez zabezpieczenie materiałów a na wyprodukowaniu i dostawie do klienta skończywszy w jednym narzędziu informatycznym.
  • Charakterystyka produkcji projektowej
    Omówienie różnic w oparciu o produkcję seryjną, jednostkową oraz produkcję projektową.
     
  • Budowa danych technologicznych
    Definicja BOMu, marszruty technologicznej, integracja z systemami CAD lub PDM, CA-Link jako alternatywna klasycznego systemu PDM;
    Przykład w systemie z widokiem 3D, przyporządkowanie rysunku do artykułu.
     
  • Planowanie produkcji w proALPHA
    Wykorzystanie zapytania CTP jako generowanie obciążenia zdolności produkcyjnych oraz zapotrzebowania materiałowego bez konieczności generowania dokumentów produkcyjnych;
    Wizualizacje planu produkcji - wykres Gantta zasobów, wykorzystanie zasobów.
     
  • Zarządzanie projektami
    Budowa struktury projektu oraz Gantta projektu;
    Definicja materiałów krytycznych dla projektu; Historyzacja terminów w projekcie;
    Prezentacja kalkulacji kosztów projektu; Informacje szczegółowe o projekcie.
Grzegorz Wikierski, Head Of Sales, proALPHA Polska Sp. z o.o.
Grzegorz Wikierski, Head Of Sales, proALPHA Polska Sp. z o.o.proALPHA Polska Sp. z o.o., Head Of Sales

„Sprzedawanie to pomaganie”. Hasło to pojawiło się w mojej świadomości już kilka lat temu. Od tamtej pory nieustannie mnie nurtuje i zaskakuje swą głębią. Po blisko 15 latach pracy w zawodzie handlowca, coraz lepiej rozumiem jego sens, a to jak w jaki sposób pracuję, wprost wynika z kilku elementów, które w mojej ocenie składają się na to hasło. Co niezwykle istotne, elementy te działają w obu kierunkach – chętnie pomogę Klientowi, ale on musi chcieć tą pomoc przyjąć:

1. Szczerość – nie mówię, że można zrobić coś czego nie można a produkt jest inny niż jest w rzeczywistości, jednocześnie liczę na to, że Klient będzie też szczerze mówił o mojej pracy i swoich potrzebach.
2. Odpowiedzialność – każde słowo wypowiedziane przeze mnie podczas spotkania czy deklaracja złożona na negocjacjach jest wiążąca, z drugiej strony każda deklaracja złożona przez Klienta jest dla mnie równie istotna.
3. Równowaga – jeżeli coś sprzedaję, to najprawdopodobniej na tym zarobię, ważne żeby mój Klient również dzięki temu zarobił – sytuacja, w której tylko jedna strona wyciąga coś z transakcji, nie jest akceptowalna.

Po wielu przygodach i nieoczekiwanych zakrętach na mojej ścieżce kariery, dziś wiem, że powyższe zasady, stosowane zarówno przeze mnie, jak i Klienta, zagwarantuję sukces dla obu stron.
Jeżeli będziemy mieli okazję współpracować, to ze swojej strony obiecuję taką postawę. Niezależnie w jakiej roli się spotkamy.

https://www.linkedin.com/in/grzegorzwikierski/

Mateusz Nowak, Logistics Consultant, proALPHA Polska Sp. z o.o.
Mateusz Nowak, Logistics Consultant, proALPHA Polska Sp. z o.o. proALPHA Polska Sp. z o.o.

Konsultant Presales i Konsultant Wdrożeniowy w obszarze logistyki, od ponad 5 lat związany z branżą systemów ERP dla produkcji.

Dyskusja. Podsumowanie spotkania.

Organizatorzy generalni:

BPC GROUP POLAND

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.

 

Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.

 

W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.

Partnerzy technologiczni:

proALPHA

proALPHA – kompleksowe rozwiązanie receptą na sukces przedsiębiorstwa. Grupa proALPHA Polska Sp. z o.o. to Business Service Provider czyli dostawca usług biznesowych. Całościowe spektrum usług proALPHA obejmuje nie tylko najnowocześniejsze oprogramowanie biznesowe, ale także szeroko rozumiane usługi biznesowe. Poprzez połączenie programowania i dystrybucji zintegrowanego, kompletnego rozwiązania klasy ERP z usługami doradczymi, proALPHA bez trudu konkuruje z firmami o identycznym profilu na rynku.
Nasza filozofia Filozofia Grupy proALPHA polega na połączeniu fachowych usług doradczych i oprogramowania umożliwiającego realizowanie celów klienta.
Klienci Do naszych klientów zaliczają się w głównej mierze średniej wielkości przedsiębiorstwa przemysłowe, handlowe i usługowe o strukturze koncernu, ale także spółki zależne dużych przedsiębiorstw.
Sukcesy O naszym kompletnym rozwiązaniu - proALPHA moglibyśmy długo opowiadać. Z doświadczenia wiemy jednak, że dobre referencje są warte więcej niż tysiąc słów, dlatego przedstawiamy opinie klientów, którzy obecnie korzystają z systemu proALPHA. Przekonaj się sam o kompetencjach Grupy proALPHA - profesjonalnego dostawcy usług biznesowych z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku rozwiązań klasy ERP w sektorze średnich przedsiębiorstw.
Referencje: http://www.proalpha.pl/pl/referencje.html

logo

Rozwiązania:

proALPHA

Oprogramowanie proALPHA® ERP wspomaga w pełni wszystkie kluczowe procesy biznesowe przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych. Obejmuje ono zatem nie tylko klasyczne obszary funkcjonalne, jak: sprzedaż, zakupy, gospodarka materiałowa, planowanie i sterowanie produkcją, finanse czy rachunek kosztów. O konkurencyjności użytkowników proALPHA® ERP decydują w szczególności funkcje przekrojowe sytemu, m.in: zarządzanie przepływem pracy sterowane zdarzeniami (Workflow), zarządzanie dokumentami (DMS), zaawansowane planowanie produkcji (APS), zarządzanie projektami oraz integracja on-line proALPHA® ERP z CAD.

 

proALPHA® ERP jest oprogramowaniem standardowym wspomagającym zarządzanie, wystarczająco elastycznym, aby spełniać nie tylko dzisiejsze, lecz także przyszłościowe wymagania swoich klientów. Przekonało się o tym już wiele dynamicznie rozwijających się polskich przedsiębiorstw.


Dedykowane branże:

  • Automotive;
  • Budowa maszyn i urządzeń;
  • Elektrotechnika;
  • Handel detaliczny;
  • Obróbka metali;
  • Obróbka tworzyw sztucznych;
  • Przemysł dóbr konsumpcyjnych;
  • Technika medyczna;
  • Usługi.
     

Moduły systemu:

  • Workflow;
  • DMS;
  • Business Intelligence;
  • E-Business;
  • CRM;
  • Sprzedaż i dystrybucja;
  • Konfigurator produktów;
  • Gospodarka materiałowa;
  • Zakupy;
  • Produkcja;
  • APS;
  • Integracja CAD;
  • Serwis;
  • Zarządzanie projektami;
  • Finanse i księgowość;
  • Środki trwałe;
  • Rachunek kosztów i dokonań;
  • Intercompany.


proALPHA® Produkcja

Case Study – Kabel-Technik-Polska Sp. z o.o.

logo

Regulamin

  1. Organizatorem Webinarium jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6.
  2. Webinarium zostanie przeprowadzone w dniu 27 Lutego 2024 r.
  3. Webinarium skierowane jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
  4. Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Webinarium (Uczestnik Webinarium) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Webinarium.
  5. W ramach Webinarium Partner Technologiczny przeprowadzi część prezentacyjną (60 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Webinarium na kierowanie pytań do Partnera Technologicznego (30 minut).
  6. Podczas trwania Webinarium zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Webinarium zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nieuruchomienia.
  7. Webinarium rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Webinarium przez moderatora reprezentującego Organizatora Webinarium.
  8. Uczestnicy Webinarium zobowiązani są do nieutrwalania przebiegu Webinarium poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Webinarium.
  9. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo odwołania Webinarium w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Webinarium Uczestnikom Webinarium nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Webinarium.

 

Wymagania techniczne

 

Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.

 

Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams

  1. Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
  2. Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
  3. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  4. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową

  1. Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
  2. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  3. Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
  4. W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
  5. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox

 

Prosimy o próbę dołączenia około 30 minut przed rozpoczęciem spotkania celem uniknięcia opóźnienia. W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt telefoniczny z naszym administratorem spotkania pod numerem telefonu: 608 289 148

Rejestracja:

Rejestracja jest obecnie zamknięta.

Kontakt:

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych
40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6,
Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919
E-Mail: kontakt@bpc-group.pl
Regon: 240738263, NIP: 9542610254, Kapitał Zakładowy: 67 200,00 zł KRS: 0000292152, Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Zapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!

Koordynatorzy Projektu:
"Webinarium – Produkcja na zamówienie i projektowa: cały łańcuch wartości w jednym narzędziu informatycznym."

Igor Badura Project Manager BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. Tel.kom.: 606 805 136 E-Mail: igor.badura@bpc-group.pl