Webinarium – Monitoring urządzeń i zarządzanie serwisem w terenie.

Informacje:

XEMI SERWIS to system do zarządzania serwisem. Profesjonalne rozwiązanie informatyczne, usprawniające obsługę zgłoszeń serwisowych. Składa się z aplikacji mobilnej, przeznaczonej dla pracowników terenowych oraz internetowej aplikacji zarządczej, dedykowanej dla kadry menedżerskiej.



Do udziału w Webinarium zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych.

Zagadnienia poruszane na spotkaniu:

  • Dostępność i wiedza na czas
  • Konserwacja prewencyjna
  • Ciągła sprawność
  • Odpowiedzialność i bezpieczeństwo
  • Wszechstronne narzędzia
    • kalendarz, dostępność serwisantów
    • brygady
    • protokoły serwisowe
    • checklisty
    • komunikator
    • baza wiedzy
    • magazyn, narzędziownia

Agenda:

Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.

Przedstawienie uczestników spotkania.

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
  1. Dostępność i wiedza na czas
  2. Konserwacja prewencyjna
  3. Ciągła sprawność
  4. Odpowiedzialność i bezpieczeństwo
  5. Wszechstronne narzędzia :
    - kalendarz, dostępność serwisantów
    - brygady
    - protokoły serwisowe
    - checklisty
    - komunikator
    - baza wiedzy
    - magazyn, narzędziownia
Bartłomiej Romański, Konsultant ds. handlowych, MERINOSOFT Sp. z o.o.
Bartłomiej Romański, Konsultant ds. handlowych, MERINOSOFT Sp. z o.o.MERINOSOFT Sp. z o.o., Konsultant ds. handlowych
Mirosław Wójtowicz, Konsultant ds. wdrożeń, MERINOSOFT Sp. z o.o.
Mirosław Wójtowicz, Konsultant ds. wdrożeń, MERINOSOFT Sp. z o.o. Konsultant ds. wdrożeń

Dyskusja.
Podsumowanie spotkania.

Organizatorzy generalni:

BPC GROUP POLAND

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.

 

Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.

 

W trakcie dwunastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.

Partnerzy technologiczni:

MERINOSOFT

Producent profesjonalnych, precyzyjnie dopasowanych rozwiązań informatycznych XEMI, obsługujących szereg procesów biznesowych. Od 30 lat z powodzeniem realizuje kontrakty w różnych przedsiębiorstwach na terenie całej Polski. Za każdym razem oferuje indywidualne rozwiązania w obszarach produkcji, dystrybucji i szeroko rozumianej rachunkowości zarządczej. Twórca biznesowych aplikacji mobilnych takich jak: XEMI SERWIS, XEMI SALES FORCE.


Misją MERINOSOFT jest dbałość o bardzo wysoką jakość merytoryczną oferowanych rozwiązań.
Oprócz kreowania rozwiązań informatycznych oraz ich wdrażania, dostarcza szeroko pojęte usługi IT, w tym: projekty infrastrukturalne, oprogramowanie systemowe, usługi związane z bezpieczeństwem i utrzymaniem informatyki w ruchu. W ramach tych usług udostępnia również infrastrukturę informatyczną w modelu ASP oraz SaaS.

logo

Rozwiązania:

XEMI SERWIS

XEMI SERWIS to system do zarządzania serwisem (Field Service Management Software, FSMS). Rozwiązanie informatyczne, usprawniające obsługę zgłoszeń serwisowych. Składa się z aplikacji mobilnej, przeznaczonej dla pracowników terenowych oraz internetowej aplikacji zarządczej, dedykowanej dla kadry menedżerskiej. Wspiera organizację pracy służb serwisowych zarówno w kwestii planowania jak i realizacji zadań. Pozwala oszczędzić czas i koszty. Kadrze menedżerskiej ułatwia podejmowanie decyzji, a rejestracja pracy na urządzeniu mobilnym eliminuje większość pomyłek, co wpływa na podejmowanie dobrych decyzji.


XEMI SERWIS CMMS (Computerised Maintenance Management Systems) dedykowany służbom utrzymania ruchu. Rozwiązanie usprawniające realizację prac wewnątrz firm jak i usług serwisowych świadczonych podmiotom zewnętrznym. Składa się z szeregu modułów, z których najważniejsze to: aplikacja dyspozytorska oraz aplikacja mobilna dla pracowników brygad serwisowych. Wspiera zarządzanie działami technicznymi. Ułatwia planowanie i kontrolę prac serwisowych, wpływa na efektywność służb serwisowych oraz zmniejszenie kosztów. Automatyczne powiadomienia o awariach skracają czas reakcji na zaistniałe zdarzenia, a rejestrowane w systemie dane stanowią bazę do oszacowania najważniejszych wskaźników takich jak.: MTBF, MTTR, MTTF. Kadrze menedżerskiej ułatwia delegowanie zadań, analizowanie i raportowanie pracy całego działu.

 

XEMI SERWIS

Rejestracja:

Rejestracja jest obecnie zamknięta.

Kontakt:

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych
40-159 Katowice, ul. Jesionowa 9A,
Telefon Kontaktowy: +48 (32) 777-15-01
E-Mail: kontakt@bpc-group.pl
Regon: 240738263, NIP: 9542610254, Kapitał Zakładowy: 67 200,00 zł KRS: 0000292152, Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Zapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!

Koordynatorzy Projektu:
"Webinarium – Monitoring urządzeń i zarządzanie serwisem w terenie."

Łukasz Kubas Dyrektor Domeny Produkcja BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. Tel.kom.: +48 795-534-616 E-Mail: lukasz.kubas@bpc-group.pl