Informacje:
Rynek e-commerce zmienia się tak szybko, jak nigdy wcześniej, a współczesne organizacje stają przed wyzwaniem, jakim jest dostosowanie się do jego dynamiki. 'merce stanowi ciekawą alternatywę dla cyfrowych platform handlowych, umożliwiając firmom harmonijny rozwój i realizowanie ich unikalnych strategii biznesowych. ‘merce to hybrydowa platforma e-commerce w chmurze, która pomaga średnim i dużym firmom rozwijać się szybciej, optymalizując ich operacje i wspierając innowacyjność. Od ponad 10 lat firma wspiera średnich i dużych detalistów oraz dystrybutorów w transformacji i automatyzacji ich procesów sprzedaży.
Do udziału w Webinarium zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych.
Zagadnienia poruszane na spotkaniu:
- jak przygotować się do wdrożenia lub zmiany systemu B2B,
- na co zwrócić uwagę na poszczególnych etapach wdrożenia,
- jak wygląda systemy e-commerce B2B od środka wraz z prezentacją najciekawszych funkcji,
- jak wdrożyliśmy system B2B dla polskiego producenta urządzeń techniki grzewczej i wentylacyjnej oraz system dla polskiego producenta śrub, wkrętów, kołków oraz innych elementów złącznych,
- jakie są benefity dla poszczególnych grup użytkowników systemu.
Agenda:
Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.
Przedstawienie uczestników spotkania.
Jak skutecznie wdrożyć platformę e-commerce B2B?
Wdrożenie systemu sprzedaży B2B jest jednym z kluczowych elementów cyfrowej transformacji współczesnych przedsiębiorstw. Dzięki dobrej platformie producenci, dystrybutorzy i resellerzy są w stanie w lepszy sposób odpowiadać na zmieniające się zachowania konsumenckie, szybciej wdrażać innowacje i optymalizować koszty swojej działalności.
Odpowiednie wdrożenie platformy e-commerce jest kluczowe, aby móc czerpać z niej długoterminowe korzyści. Proces ten jest jednak wyzwaniem zarówno dla firm, które wdrażają system po raz pierwszy, jak i dla tych, które taki system już posiadają i decydują się na jego zmianę. Transformacja systemu jest złożona i dotyczy wszystkich obszarów przedsiębiorstwa, dlatego kluczem do jej sprawnego przeprowadzenia i późniejszego utrzymania jest przygotowanie odpowiedniego planu.
Dyskusja.
Podsumowanie spotkania.
Organizatorzy generalni:
BPC GROUP POLAND
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.
W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.
Partnerzy technologiczni:
'merce
Merce.com to hybrydowa platforma e-commerce dla detalu i dystrubucji. Z jednej strony, dzięki uproduktowieniu potrzeb dostarcza bogaty zestaw gotowych rozwiązań, z drugiej strony dzięki elastycznemu podejściu oferuje możliwość tworzenia innowacyjnych funkcji. Takie połączenie daje firmom pole do transformacji biznesu, optymalizacji procesów i szybkiego wzrostu przy zachowaniu przewidywanych kosztów i niezależności w realizowaniu swojej strategii biznesowej.
Rozwiązania:
'merce
Jakie wyzwania biznesowe firm rozwiązuje merce.com?
Redukuje koszty eliminując proces ręcznej aktualizacji, optymalizując koszty infrastruktury i automatyzując sprzedaż.
Ułatwia zarządzanie biznesem dając dostęp do wszystkich kanałów sprzedaży (B2C, B2B, omnichannel) i rozbudowanego narzędzia business intelligence, z poziomu jednego intuicyjnego panelu administracyjnego w technologii PWA.
Przyśpiesza rozwój dając dostęp do zawsze aktualnej platformy i umożliwiając szybkie otwieranie nowych punktów styku z klientem, dzięki dedykowanej aplikacji PWA w standardzie.
Ogranicza ryzyko biznesowe obsługując dynamiczne skoki sprzedaży, dzięki skalowalnej infrastukturze wykorzystującej technologię kubernetes i zapewniając całodobowe, bezpośrednie wsparcie zespołu ekspertów.
Daje niezależność dzięki architekturze headless, sprzedawcy mogą samodzielnie rozwijać warstwę wizualną sklepu i definiować własną wizję komunikacji z klientem.
Regulamin
- Organizatorem Webinarium jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6.
- Webinarium zostanie przeprowadzona w dniu 3 Grudnia 2020 r.
- Webinarium skierowana jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
- Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Webinarium (Uczestnik Webinarium) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Webinarium.
- W ramach Webinarium Partner Technologiczny przeprowadzi część prezentacyjną (40 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Webinarium na kierowanie pytań do Partnera Technologicznego (15 minut).
- Podczas trwania Webinarium zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Webinarium zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
- Webinarium rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Webinarium przez moderatora reprezentującego Organizatora Webinarium.
- Uczestnicy Webinarium zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Webinarium poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Webinarium.
- Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo odwołania Webinarium w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Webinarium Uczestnikom Webinarium nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Webinarium.
Wymagania techniczne
Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.
Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams
- Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
- Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową
- Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
- W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox
Rejestracja:
Bezpłatne Uczestniczy: osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca działalność gospodarczą oraz dokonująca rejestracji w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, nie będąca konsumentem.
Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc, Organizator zastrzega sobie prawo doboru uczestników. Potwierdzenie rejestracji zostanie dokonane przez Organizatora w najbliższym możliwym terminie.
Kontakt:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych 40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6, Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919 E-Mail: kontakt@bpc-group.plZapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!