Informacje:
Rozwiązanie APS LOGIS Production Planner umożliwia płynne, wydajne i niezawodne zarządzanie produkcją przedsiębiorstw produkcyjnych. Utrzymywanie niezawodności i terminowości dostaw do klientów na czas, przy jednoczesnej optymalizacji wykorzystania kluczowych zasobów lub materiałów w magazynie i tym podobnych, pozwala osiągnąć prawdziwy wzrost konkurencyjności firmy.
LOGIS Production Planner jest w stanie holistycznie zarządzać procesem realizacji zamówień, w tym takimi zadaniami, jak planowanie materiałów, planowanie wydajności aż do szczegółowego planowania. Dzięki ich spójności, wpływ pracy planistów na plan produkcji i monitorowane kluczowe wskaźniki wydajności są wyraźnie widoczne w czasie rzeczywistym.
Do udziału w Webinarium zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych.
Na Webinarium uczestnicy dowiedzą się:
W jaki sposób APS może pomóc poprawić wydajność operacyjną firmy i zadowolenie klientów - dowiedz się, jak wykorzystać te rozwiązania, aby poprawić terminowość dostaw, zmniejszyć ilość zapasów w magazynie lub zapewnić dostępność wszystkich materiałów wymaganych do produkcji.
W jaki sposób system planowania może pomóc Ci osiągnąć te cele, jakie wyniki osiągnęły inne firmy w ten sposób i jakie wyzwania napotkasz podczas wdrażania oraz jak skutecznie sobie z nimi poradzić.
Zagadnienia poruszane na spotkaniu:
- Odkryj, w jaki sposób APS może pomóc poprawić wydajność operacyjną firmy i zadowolenie klientów - dowiedz się, jak wykorzystać te rozwiązania, aby poprawić terminowość dostaw, zmniejszyć ilość zapasów w magazynie lub zapewnić dostępność wszystkich materiałów wymaganych do produkcji.
- Dowiesz się, w jaki sposób system planowania może pomóc Ci osiągnąć te cele, jakie wyniki osiągnęły inne firmy w ten sposób i jakie wyzwania napotkasz podczas wdrażania oraz jak skutecznie sobie z nimi poradzić.
- Przedstawimy Wam LOGIS Production Planner, rozwiązanie APS nowo wprowadzone na rynek polski, któremu zaufały firmy z całego świata.
Agenda:
Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.
Przedstawienie uczestników spotkania.
Zaawansowane planowanie i harmonogramowanie produkcji w produkcji dyskretnej.
Wprowadzenie
Wprowadzenie firmy LOGIS i tego co robią, w tym typowych wyzwań związanych z projektami APS oraz roli dostawcy i klienta w realizowanych przez nich projektach.
LOGIS Production Planner - wprowadzenie rozwiązania
Kluczowe koncepcje rozwiązania, jego mocne strony i przewagi konkurencyjne.
Demo
Prezentacja na żywo rozwiązania LOGIS Production Planner.
Studium przypadku
Historia sukcesu typowego klienta produkującego dyskretnie, przedstawiająca stan początkowy, oczekiwania związane z projektem APS, jego przebieg i oczywiście podsumowanie osiągniętych rezultatów.
Dyskusja.
Podsumowanie spotkania.
Organizatorzy generalni:
BPC GROUP POLAND
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.
W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.
Partnerzy technologiczni:
LOGIS a.s.
LOGIS jest dostawcą rozwiązań Advanced Planning & Scheduling (APS) oraz Sales and Operation Planning (SOP) dla przemysłu metalowego i produkcji dyskretnej, mających na celu zwiększenie poziomu wydajności operacyjnej i obsługi klienta, co skutkuje wzrostem konkurencyjności firmy.
Jakość planowania produkcji od LOGIS jest dobrze udowodniona przez wykorzystanie przez niektóre z wiodących firm przemysłowych i aktualizowana przez ciągły rozwój przez nasz zespół badawczo-rozwojowy najwyższej jakości.
LOGIS zrealizował prawie 100 projektów APS w UE, USA, Japonii, Rosji i innych krajach. Firmy klientów to od stosunkowo niewielkich lokalnych firm produkcyjnych po wielkoskalowe, niezwykle złożone przedsiębiorstwa wielooddziałowe. Wyniki projektów realizowanych przez LOGIS są znacznie powyżej średniej, nie tylko pod względem pomyślnego zakończenia i wdrożenia do eksploatacji, ale także biorąc pod uwagę korzyści osiągnięte przez naszych klientów dzięki obsłudze wdrożonych systemów.
Rozwiązania:
LOGIS Production Planner
Rozwiązanie APS LOGIS Production Planner umożliwia płynne, wydajne i niezawodne zarządzanie produkcją przedsiębiorstw produkcyjnych. Utrzymywanie niezawodności i terminowości dostaw do klientów na czas, przy jednoczesnej optymalizacji wykorzystania kluczowych zasobów lub materiałów w magazynie i tym podobnych, pozwala osiągnąć prawdziwy wzrost konkurencyjności firmy.
LOGIS Production Planner jest w stanie holistycznie zarządzać procesem realizacji zamówień, w tym takimi zadaniami, jak planowanie materiałów, planowanie wydajności aż do szczegółowego planowania. Dzięki ich spójności, wpływ pracy planistów na plan produkcji i monitorowane kluczowe wskaźniki wydajności są wyraźnie widoczne w czasie rzeczywistym.
W przeciwieństwie do konwencjonalnych systemów APS, które zazwyczaj są w stanie brać pod uwagę dostępność materiału i wydajności bez możliwości dostosowania algorytmu do specyficznych potrzeb danej firmy lub wdrożenia niczego, co nie zostało wcześniej wdrożone przez producenta oprogramowania do produktu, LOGIS Production Planner może być wyposażony w LOGIS Development Studio, opcjonalny moduł umożliwiający wdrażanie dostosowań funkcjonalnych, co oznacza opracowywanie nowych lub modyfikowanie istniejących algorytmów, definiowanie przepływów pracy planowania, opracowywanie niestandardowych formularzy i tak dalej. System planowania można zatem dostosować nawet do ściśle określonych warunków firmy. Dzięki temu możliwe jest budowanie wyjątkowo wydajnych systemów planowania w oparciu o LOGIS Production Planner, dostosowany do konkretnej firmy. W rzeczywistości LOGIS Production Planner został pierwotnie opracowany i z powodzeniem wdrożony w tak zwanych wymagających środowiskach planowania - środowiskach, które są bardzo specyficzne, złożone, o szerokim zakresie i wysokiej wrażliwości na zmiany: środowiskach, w których konwencjonalne APS nie spełniały oczekiwań.
LOGIS Production Planner pomaga planistom efektywnie i niezawodnie zarządzać produkcją dzięki:
- Identyfikacja wąskich gardeł
- Zapewnienie planu produkcji ze zrównoważoną dostępnością materiałów i wydajności
- Ustalanie wiarygodnych terminów realizacji zamówień
- Recommendations Zalecenia dotyczące produkcji i zakupów
- Functionality Funkcja „co, jeśli”, umożliwiająca planistom szybką ocenę skutków rozważanych zmian w planie
- Wsparcie skutecznego planowania zespołu
- Poprawiona widoczność
- Integracja z ekosystemem informatycznym firmy
- Duża elastyczność w rozwijaniu systemu w celu dostosowania do zmieniających się warunków w przedsiębiorstwie
Precyzyjnie utworzone plany pozwalają na:
- Zwiększona niezawodność na czas
- Skrócony czas dostawy
- Zwiększona elastyczność w stosunku do wniosków klientów
- Zwiększona wydajność produkcji
- Poprawiony obrót zapasami
- Lepsza widoczność w procesie realizacji zamówienia
Regulamin
- Organizatorem Webinarium jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6.
- Webinarium zostanie przeprowadzona w dniu 19 listopada 2020 r.
- Webinarium skierowana jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
- Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Webinarium (Uczestnik Webinarium) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Webinarium.
- W ramach Webinarium Partnerzy Technologiczni przeprowadzą część prezentacyjną (120 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Webinarium na kierowanie pytań do Partnerów Technologicznych (15 minut).
- Podczas trwania Webinarium zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Webinarium zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
- Webinarium rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Webinarium przez moderatora reprezentującego Organizatora Webinarium.
- Uczestnicy Webinarium zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Webinarium poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Webinarium.
- Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo odwołania Webinarium w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Webinarium Uczestnikom Webinarium nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Webinarium.
Wymagania techniczne
Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.
Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams
- Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
- Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową
- Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
- W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox
Rejestracja:
Rejestracja jest obecnie zamknięta.
Kontakt:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych 40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6, Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919 E-Mail: kontakt@bpc-group.plZapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!