Webinarium – Zarządzanie usługami ITSM, ESM, ITOM oraz automatyzacja procesów pod jednym dachem.

Informacje:

W świecie rosnącej złożoności procesów i presji na efektywność, organizacje potrzebują rozwiązań, które nie tylko integrują usługi, ale też realnie wspierają transformację operacyjną. Poznaj możliwości IFS assyst – nowoczesnego rozwiązania ITSM, ESM oraz ITOM.

 

IFS assyst to kompleksowa platforma, która pozwala organizacjom efektywnie zarządzać usługami w różnych obszarach działalności – od IT i HR, przez finanse, po zarządzanie infrastrukturą. Dzięki zaawansowanej automatyzacji, przejrzystym procesom i podejściu opartemu na współdzielonej odpowiedzialności, wspiera integrację działań w różnych częściach organizacji, ułatwiając codzienną współpracę i przyspieszając realizację zadań.

 

Spotkanie to będzie okazją, by zobaczyć, jak dzięki nowoczesnemu podejściu do zarządzania usługami, a także procesami realizowanymi między działami, można zwiększyć przejrzystość działań, poprawić jakość obsługi wewnętrznej i zewnętrznej, a także osiągnąć realne oszczędności i lepsze doświadczenia użytkowników w całym przedsiębiorstwie.

 

Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru i analiz rozwiązań informatycznych. 

Zagadnienia poruszane na spotkaniu:

  • Czym jest IFS assyst i jak wpisuje się w nowoczesne podejście do ESM (Enterprise Service Management);
  • Praktyczne zastosowania automatyzacji procesów w obszarach IT, HR, Facility Management i finansów;
  • Korzyści z wdrożenia ESM – oszczędność czasu, zmniejszenie kosztów, poprawa satysfakcji pracowników;
  • ITSM - Monitorowanie i zarządzanie usługami IT: incydentami, zmianami, poziomem usług (SLA), zasobami IT.

Agenda:

Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.

Przedstawienie uczestników spotkania.

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
O InfoConsulting.
Maciej Szpalik, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów , InfoConsulting Poland Sp. z o.o.
Maciej Szpalik, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów , InfoConsulting Poland Sp. z o.o.InfoConsulting Poland Sp. z o.o., Dyrektor ds. Kluczowych Klientów

Ukończył Studia na poziomie magisterskim w dyscyplinie Nauki o Komunikacji Społecznej i Mediach. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dziennikarskiej. Od 25 lat związany z branżą IT. W firmie InfoConsulting pracuje od początku jej istnienia. Doświadczony manager. Kompetencje zawodowe rozwijał podczas odpowiedzialnych i skomplikowanych procesów sprzedaży profesjonalnych usług i produktów w branży IT. Działalność w obszarze B2B wymagająca stałych i kompetentnych kontaktów z Zarządami oraz managerami średnich i dużych przedsiębiorstw, wpłynęła na wypracowanie sprawdzonych w praktyce pomysłów i rozwiązań sprzyjających zrozumieniu i zgłębianiu zagadnień, przekazywanych w jasny i konkretny sposób. Obecnie odpowiedzialny za badanie rynku i budowanie relacji z kluczowymi partnerami.

Przełamywanie barier w ESM: Efektywność w całym przedsiębiorstwie dzięki IFS assyst.
  • Czym jest IFS assyst i jak wpisuje się w nowoczesne podejście do ESM (Enterprise Service Management);
  • Praktyczne zastosowania automatyzacji procesów w obszarach IT, HR, Facility Management i finansów;
  • ITSM - Monitorowanie i zarządzanie usługami IT: incydentami, zmianami, poziomem usług (SLA), zasobami IT;
  • Korzyści z wdrożenia ESM – oszczędność czasu, zmniejszenie kosztów, poprawa satysfakcji pracowników.
Maciej Szpalik, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów , InfoConsulting Poland Sp. z o.o.
Maciej Szpalik, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów , InfoConsulting Poland Sp. z o.o.InfoConsulting Poland Sp. z o.o., Dyrektor ds. Kluczowych Klientów

Ukończył Studia na poziomie magisterskim w dyscyplinie Nauki o Komunikacji Społecznej i Mediach. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dziennikarskiej. Od 25 lat związany z branżą IT. W firmie InfoConsulting pracuje od początku jej istnienia. Doświadczony manager. Kompetencje zawodowe rozwijał podczas odpowiedzialnych i skomplikowanych procesów sprzedaży profesjonalnych usług i produktów w branży IT. Działalność w obszarze B2B wymagająca stałych i kompetentnych kontaktów z Zarządami oraz managerami średnich i dużych przedsiębiorstw, wpłynęła na wypracowanie sprawdzonych w praktyce pomysłów i rozwiązań sprzyjających zrozumieniu i zgłębianiu zagadnień, przekazywanych w jasny i konkretny sposób. Obecnie odpowiedzialny za badanie rynku i budowanie relacji z kluczowymi partnerami.

Michał Pułka, Global Program Manager IFS assyst, InfoConsulting Poland Sp. z o.o.
Michał Pułka, Global Program Manager IFS assyst, InfoConsulting Poland Sp. z o.o. InfoConsulting Poland Sp. z o.o.

Jestem doświadczonym ekspertem z 20-letnim doświadczeniem w Public Relations, marketingu, zarządzaniu kryzysowym oraz zarządzaniu projektami. Pracowałem w branżach agencyjnych, finansowych, biotechnologicznych i OZE, realizując globalne projekty, w tym rozwój produktów i procesów dla grup kapitałowych. Jestem certyfikowanym Change Managerem w modelu Prosci ADKAR®.

Przez ponad 9 lat w KRUK S.A. nadzorowałem zespoły PR w siedmiu krajach europejskich, wspierając międzynarodowe ekspansje i tworząc strategie komunikacyjne. W Smith+Nephew zarządzałem zespołem Adopcji Technologicznej, obsługując ponad 20 tys. pracowników w ponad 100 krajach. Ostatnio działałem w branży OZE i technologiczno-budowlanej, rozwijając globalne projekty komunikacyjne i poszukując nowych rynków oraz inwestorów.

W InfoConsulting odpowiadam za Global Program Management IFS Assyst.

Dyskusja. Podsumowanie spotkania.

Organizatorzy generalni:

BPC GROUP POLAND

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.

 

Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.

 

W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.

Partnerzy technologiczni:

InfoConsulting

InfoConsulting tworzy zespół blisko 200 wysokiej klasy ekspertów konsultantów, analityków, architektów i programistów. Firma posiada biura w Polsce, Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, a obecnie uruchamia także biuro w Finlandii, które będzie obsługiwało kraje nordyckie.

 

Pomaga w usprawnieniu organizacji. Firma uczestniczyła w ponad 300 projektach firm z różnych branż i sektorów. Doradza w wyborze systemu informatycznego, na bazie wnikliwej,wieloaspektowej analizy procesów biznesowych.

 

Oferuje kompleksową usługę: od doradztwa, poprzez wdrożenie systemów IT po opiekę serwisową.

 

Podejmując współpracę z InfoConsulting otrzymujecie Państwo usługi najwyższej klasy ekspertów w zakresie konsultingu i wdrażania nowatorskich rozwiązań informatycznych. Oferowane przez nas systemy gwarantują wysoką jakość i bezpieczeństwo. Stale poszukujemy nowych rozwiązań, staramy się poszerzać naszą ofertę zgodnie z rosnącymi wymaganiami Klientów. Dzięki naszemu doświadczeniu, dobrej znajomości technologii informatycznych oraz wiedzy o potrzebach współczesnych przedsiębiorstw wszelkie powierzone nam analizy, projekty i wdrożenia realizujemy terminowo oraz zgodnie z podjętymi przez nas zobowiązaniami.

Rozwiązania:

IFS assyst

IFS assyst to zaawansowana platforma Enterprise Service Management, która pomaga organizacjom automatyzować i optymalizować złożone procesy biznesowe. Łączy wszystkie usługi korporacyjne - obejmujące IT, HR, Zarządzanie Obiektami, Finanse i inne działy – w jednolitym systemie, co poprawia wydajność, efektywność i zapewnia płynność współpracy w całej organizacji. 

 

Podczas spotkania pokażemy, jak IFS assyst – kompleksowa platforma Enterprise Service Management – przełamuje bariery między działami i umożliwia szybkie, zautomatyzowane świadczenie usług w całym przedsiębiorstwie. To doskonała okazja, by zobaczyć w praktyce, jak technologia może wspierać wzrost, oszczędności i lepsze doświadczenie użytkownika. 

Regulamin

  1. Organizatorem Webinarium jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6.
  2. Webinarium zostanie przeprowadzone w dniu 26 Sierpnia 2025 r.
  3. Webinarium skierowane jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
  4. Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Webinarium (Uczestnik Webinarium) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Webinarium.
  5. W ramach Webinarium Partner Technologiczny przeprowadzi część prezentacyjną (90 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Webinarium na kierowanie pytań do Partnera Technologicznego (30 minut).
  6. Podczas trwania Webinarium zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Webinarium zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
  7. Webinarium rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Webinarium przez moderatora reprezentującego Organizatora Webinarium.
  8. Uczestnicy Webinarium zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Webinarium poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Webinarium.
  9. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo odwołania Webinarium w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Webinarium Uczestnikom Webinarium nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Webinarium.

 

Wymagania techniczne

 

Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.

 

Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams

  1. Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
  2. Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
  3. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  4. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową

  1. Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
  2. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  3. Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
  4. W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
  5. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

 

Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox

 

Prosimy o próbę dołączenia około 30 minut przed rozpoczęciem spotkania celem uniknięcia opóźnienia. W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt telefoniczny z naszym administratorem spotkania pod numerem telefonu: 608 289 148

Rejestracja:

Dane dotyczące spotkania:
Dane Delegata na Spotkanie:
Dane Przedsiębiorstwa:
Tematyka Spotkania:

Bezpłatne Uczestniczy: osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca działalność gospodarczą oraz dokonująca rejestracji w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, nie będąca konsumentem.

Regulamin:
*
*
*

Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc, Organizator zastrzega sobie prawo doboru uczestników. Potwierdzenie rejestracji zostanie dokonane przez Organizatora w najbliższym możliwym terminie.

Kontakt:

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych
40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6,
Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919
E-Mail: kontakt@bpc-group.pl
Regon: 240738263, NIP: 9542610254, Kapitał Zakładowy: 67 200,00 zł KRS: 0000292152, Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Zapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!

Koordynatorzy Projektu:
"Webinarium – Zarządzanie usługami ITSM, ESM, ITOM oraz automatyzacja procesów pod jednym dachem. "

Łukasz Kubas Dyrektor Domeny Produkcja BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. Tel.kom.: +48 795-534-616 E-Mail: lukasz.kubas@bpc-group.pl