Informacje:
W świecie rosnącej złożoności procesów i presji na efektywność, organizacje potrzebują rozwiązań, które nie tylko integrują usługi, ale też realnie wspierają transformację operacyjną. Poznaj możliwości IFS assyst – nowoczesnego rozwiązania ITSM, ESM oraz ITOM.
IFS assyst to kompleksowa platforma, która pozwala organizacjom efektywnie zarządzać usługami w różnych obszarach działalności – od IT i HR, przez finanse, po zarządzanie infrastrukturą. Dzięki zaawansowanej automatyzacji, przejrzystym procesom i podejściu opartemu na współdzielonej odpowiedzialności, wspiera integrację działań w różnych częściach organizacji, ułatwiając codzienną współpracę i przyspieszając realizację zadań.
Spotkanie to będzie okazją, by zobaczyć, jak dzięki nowoczesnemu podejściu do zarządzania usługami, a także procesami realizowanymi między działami, można zwiększyć przejrzystość działań, poprawić jakość obsługi wewnętrznej i zewnętrznej, a także osiągnąć realne oszczędności i lepsze doświadczenia użytkowników w całym przedsiębiorstwie.
Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru i analiz rozwiązań informatycznych.
Zagadnienia poruszane na spotkaniu:
- Czym jest IFS assyst i jak wpisuje się w nowoczesne podejście do ESM (Enterprise Service Management);
- Praktyczne zastosowania automatyzacji procesów w obszarach IT, HR, Facility Management i finansów;
- Korzyści z wdrożenia ESM – oszczędność czasu, zmniejszenie kosztów, poprawa satysfakcji pracowników;
- ITSM - Monitorowanie i zarządzanie usługami IT: incydentami, zmianami, poziomem usług (SLA), zasobami IT.
Agenda:
Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.
Przedstawienie uczestników spotkania.

O InfoConsulting.
.jpg)
Ukończył Studia na poziomie magisterskim w dyscyplinie Nauki o Komunikacji Społecznej i Mediach. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dziennikarskiej. Od 25 lat związany z branżą IT. W firmie InfoConsulting pracuje od początku jej istnienia. Doświadczony manager. Kompetencje zawodowe rozwijał podczas odpowiedzialnych i skomplikowanych procesów sprzedaży profesjonalnych usług i produktów w branży IT. Działalność w obszarze B2B wymagająca stałych i kompetentnych kontaktów z Zarządami oraz managerami średnich i dużych przedsiębiorstw, wpłynęła na wypracowanie sprawdzonych w praktyce pomysłów i rozwiązań sprzyjających zrozumieniu i zgłębianiu zagadnień, przekazywanych w jasny i konkretny sposób. Obecnie odpowiedzialny za badanie rynku i budowanie relacji z kluczowymi partnerami.
Przełamywanie barier w ESM: Efektywność w całym przedsiębiorstwie dzięki IFS assyst.
- Czym jest IFS assyst i jak wpisuje się w nowoczesne podejście do ESM (Enterprise Service Management);
- Praktyczne zastosowania automatyzacji procesów w obszarach IT, HR, Facility Management i finansów;
- ITSM - Monitorowanie i zarządzanie usługami IT: incydentami, zmianami, poziomem usług (SLA), zasobami IT;
- Korzyści z wdrożenia ESM – oszczędność czasu, zmniejszenie kosztów, poprawa satysfakcji pracowników.
.jpg)
Ukończył Studia na poziomie magisterskim w dyscyplinie Nauki o Komunikacji Społecznej i Mediach. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dziennikarskiej. Od 25 lat związany z branżą IT. W firmie InfoConsulting pracuje od początku jej istnienia. Doświadczony manager. Kompetencje zawodowe rozwijał podczas odpowiedzialnych i skomplikowanych procesów sprzedaży profesjonalnych usług i produktów w branży IT. Działalność w obszarze B2B wymagająca stałych i kompetentnych kontaktów z Zarządami oraz managerami średnich i dużych przedsiębiorstw, wpłynęła na wypracowanie sprawdzonych w praktyce pomysłów i rozwiązań sprzyjających zrozumieniu i zgłębianiu zagadnień, przekazywanych w jasny i konkretny sposób. Obecnie odpowiedzialny za badanie rynku i budowanie relacji z kluczowymi partnerami.

Jestem doświadczonym ekspertem z 20-letnim doświadczeniem w Public Relations, marketingu, zarządzaniu kryzysowym oraz zarządzaniu projektami. Pracowałem w branżach agencyjnych, finansowych, biotechnologicznych i OZE, realizując globalne projekty, w tym rozwój produktów i procesów dla grup kapitałowych. Jestem certyfikowanym Change Managerem w modelu Prosci ADKAR®.
Przez ponad 9 lat w KRUK S.A. nadzorowałem zespoły PR w siedmiu krajach europejskich, wspierając międzynarodowe ekspansje i tworząc strategie komunikacyjne. W Smith+Nephew zarządzałem zespołem Adopcji Technologicznej, obsługując ponad 20 tys. pracowników w ponad 100 krajach. Ostatnio działałem w branży OZE i technologiczno-budowlanej, rozwijając globalne projekty komunikacyjne i poszukując nowych rynków oraz inwestorów.
W InfoConsulting odpowiadam za Global Program Management IFS Assyst.
Dyskusja. Podsumowanie spotkania.
Organizatorzy generalni:
BPC GROUP POLAND
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.
W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.
Partnerzy technologiczni:
InfoConsulting
InfoConsulting tworzy zespół blisko 200 wysokiej klasy ekspertów konsultantów, analityków, architektów i programistów. Firma posiada biura w Polsce, Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, a obecnie uruchamia także biuro w Finlandii, które będzie obsługiwało kraje nordyckie.
Pomaga w usprawnieniu organizacji. Firma uczestniczyła w ponad 300 projektach firm z różnych branż i sektorów. Doradza w wyborze systemu informatycznego, na bazie wnikliwej,wieloaspektowej analizy procesów biznesowych.
Oferuje kompleksową usługę: od doradztwa, poprzez wdrożenie systemów IT po opiekę serwisową.
Podejmując współpracę z InfoConsulting otrzymujecie Państwo usługi najwyższej klasy ekspertów w zakresie konsultingu i wdrażania nowatorskich rozwiązań informatycznych. Oferowane przez nas systemy gwarantują wysoką jakość i bezpieczeństwo. Stale poszukujemy nowych rozwiązań, staramy się poszerzać naszą ofertę zgodnie z rosnącymi wymaganiami Klientów. Dzięki naszemu doświadczeniu, dobrej znajomości technologii informatycznych oraz wiedzy o potrzebach współczesnych przedsiębiorstw wszelkie powierzone nam analizy, projekty i wdrożenia realizujemy terminowo oraz zgodnie z podjętymi przez nas zobowiązaniami.
Rozwiązania:
IFS assyst
IFS assyst to zaawansowana platforma Enterprise Service Management, która pomaga organizacjom automatyzować i optymalizować złożone procesy biznesowe. Łączy wszystkie usługi korporacyjne - obejmujące IT, HR, Zarządzanie Obiektami, Finanse i inne działy – w jednolitym systemie, co poprawia wydajność, efektywność i zapewnia płynność współpracy w całej organizacji.
Podczas spotkania pokażemy, jak IFS assyst – kompleksowa platforma Enterprise Service Management – przełamuje bariery między działami i umożliwia szybkie, zautomatyzowane świadczenie usług w całym przedsiębiorstwie. To doskonała okazja, by zobaczyć w praktyce, jak technologia może wspierać wzrost, oszczędności i lepsze doświadczenie użytkownika.
Regulamin
- Organizatorem Webinarium jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6.
- Webinarium zostanie przeprowadzone w dniu 26 Sierpnia 2025 r.
- Webinarium skierowane jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
- Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Webinarium (Uczestnik Webinarium) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Webinarium.
- W ramach Webinarium Partner Technologiczny przeprowadzi część prezentacyjną (90 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Webinarium na kierowanie pytań do Partnera Technologicznego (30 minut).
- Podczas trwania Webinarium zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Webinarium zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
- Webinarium rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Webinarium przez moderatora reprezentującego Organizatora Webinarium.
- Uczestnicy Webinarium zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Webinarium poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Webinarium.
- Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo odwołania Webinarium w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Webinarium Uczestnikom Webinarium nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Webinarium.
Wymagania techniczne
Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.
Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams
- Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
- Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową
- Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
- W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox
Rejestracja:
Bezpłatne Uczestniczy: osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca działalność gospodarczą oraz dokonująca rejestracji w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, nie będąca konsumentem.
Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc, Organizator zastrzega sobie prawo doboru uczestników. Potwierdzenie rejestracji zostanie dokonane przez Organizatora w najbliższym możliwym terminie.
Kontakt:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych 40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6, Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919 E-Mail: kontakt@bpc-group.plZapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!