Informacje:
Coraz więcej odbiorców oczekuje w pełni zindywidualizowanej oferty producenta. Liczy się pełne dopasowanie wyrobu do potrzeb użytkownika, pozwalające mu na efektywną i bezawaryjną obsługę jego procesów biznesowych.
Przykładów mogą dostarczyć m.in. producenci maszyn rolniczych, zabudów do pojazdów, czy wszelakich urządzeń, od np. stosunkowo prostych rozwiązań klimatyzacyjnych, poprzez wszelakie urządzenia przemysłowe, aż po duże instalacje do np. kogeneracji energii i ciepła.
Wszyscy ci producenci muszą sprostać podobnym wyzwaniom, związanym z wydłużonym cyklem życia unikalnego wyrobu – od przygotowania oferty/wyceny handlowej i potwierdzenia projektu wyrobu, poprzez szybką realizację produkcji i dostawę, aż po sprawny serwis posprzedażny.
Jeśli poszczególne etapy procesów są wspierane różnymi narzędziami informatycznymi, nie wyłączając skrzynki mailowej i wszechobecnego MS Excela, łatwo o pomyłki, nieporozumienia i niezadowolenie klientów.
A co, gdyby istniało narzędzie, które poszerza horyzonty klasycznego rozwiązania ERP, integrując w spójnym, ergonomicznym i mobilnym środowisku:
- Pełną obsługę przedsprzedażnych procesów CRM dla unikalnych konfigurowalnych wyrobów;
- Narzędzia efektywnego przygotowania ofert produktowych;
- Automatyczne generowanie BOM produkcyjnych w oparciu o wybrane cechy konfiguracji wyrobów;
- Mechanizmy planistyczne pozwalające na potwierdzenie terminu realizacji zamówienia i przygotowanie zaopatrzenia, które umożliwią szybką realizację dostawy;
- Wbudowane rozwiązanie do operacyjnego planowania produkcji oraz jej mobilnego raportowania;
- Mobilną obsługę procesów logistycznych i gospodarki magazynowej;
- Przekrojowe mechanizmy zarządzania jakością i identyfikowalnością przepływu materiałów i produktów;
- Narzędzia sprawnej posprzedażnej obsługi klienta oraz serwisu urządzeń;
Jeśli tego typu rozwiązanie uzupełnimy o mechanizmy głębokiej konfiguracji administracyjnej i pełen dostęp do kodu źródłowego, przy jednoczesnym zachowaniu 6-cio miesięcznego cyklu aktualizacji, otrzymamy zwięzły opis platformy IFS Cloud – systemu ERP, który został zaprojektowany pod kątem przekrojowego wsparcia firm produkujących wyroby pod zamówienia klienta.
Na naszym webinarium przybliżymy Państwu wymienione wyżej cechy tego rozwiązania, z którego w naszym kraju korzysta ponad 300 Klientów, zaś na całym świecie ponad 10 000 firm przemysłowych.
Do udziału w spotkaniu zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru i analiz rozwiązań informatycznych.
Zagadnienia poruszane na spotkaniu:
- Narzędzia efektywnego przygotowania ofert produktowych;
- Mechanizmy planistyczne pozwalające na potwierdzenie terminu realizacji zamówienia i przygotowanie zaopatrzenia, które umożliwią szybką realizację dostawy;
- Wbudowane rozwiązanie do operacyjnego planowania produkcji oraz jej mobilnego raportowania;
- Przekrojowe mechanizmy zarządzania jakością i identyfikowalnością przepływu materiałów i produktów;
- Narzędzia sprawnej posprzedażnej obsługi klienta oraz serwisu urządzeń;
- Pełna obsługa przedsprzedażnych procesów CRM dla unikalnych konfigurowalnych wyrobów;
- Automatyczne generowanie BOM produkcyjnych w oparciu o wybrane cechy konfiguracji wyrobów;
- Mobilna obsługa procesów logistycznych i gospodarki magazynowej;
Agenda:
Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.
Przedstawienie uczestników spotkania.

O InfoConsulting.

Ukończył Studia na poziomie magisterskim w dyscyplinie Nauki o Komunikacji Społecznej i Mediach. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dziennikarskiej. Od 25 lat związany z branżą IT. W firmie InfoConsulting pracuje od początku jej istnienia. Doświadczony manager. Kompetencje zawodowe rozwijał podczas odpowiedzialnych i skomplikowanych procesów sprzedaży profesjonalnych usług i produktów w branży IT. Działalność w obszarze B2B wymagająca stałych i kompetentnych kontaktów z Zarządami oraz managerami średnich i dużych przedsiębiorstw, wpłynęła na wypracowanie sprawdzonych w praktyce pomysłów i rozwiązań sprzyjających zrozumieniu i zgłębianiu zagadnień, przekazywanych w jasny i konkretny sposób. Obecnie odpowiedzialny za badanie rynku i budowanie relacji z kluczowymi partnerami.
Gdy każdy wyrób jest inny: czas na CTO (Configure-To-Order).
• Pełna obsługa przedsprzedażnych procesów CRM dla unikalnych konfigurowalnych wyrobów;
• Narzędzia efektywnego przygotowania ofert produktowych;
• Automatyczne generowanie BOM produkcyjnych w oparciu o wybrane cechy konfiguracji wyrobów;
• Mechanizmy planistyczne pozwalające na potwierdzenie terminu realizacji zamówienia i przygotowanie zaopatrzenia, które umożliwią szybką realizację dostawy;
• Wbudowane rozwiązanie do operacyjnego planowania produkcji oraz jej mobilnego raportowania;
• Mobilna obsługa procesów logistycznych i gospodarki magazynowej;
• Przekrojowe mechanizmy zarządzania jakością i identyfikowalnością przepływu materiałów i produktów;
• Narzędzia sprawnej posprzedażnej obsługi klienta oraz serwisu urządzeń.



Katarzyna Grobler-Dębska jest związana z InfoConsulting już od ponad 6 lat. Zajmuje się doradztwem biznesowym i wdrażaniem systemów informatycznych w zakresie planowania i optymalizacji łańcucha dostaw, wraz z wykorzystaniem najnowszych zaawansowanych algorytmów, w tym algorytmów sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego (ML). Katarzyna jest również adiunktem dydaktyczno-naukowym w Laboratorium Informatyki w Sterowaniu i Zarządzaniu, Katedry Automatyki i Robotyki na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Naukowo zajmuje się zagadnieniami sztucznej inteligencji w procesach dyskretnych, a zwłaszcza modelowaniem predykcyjnym i optymalizacją procesów, ze szczególnym uwzględnieniem procesów stochastycznych. W ten sposób łączy swoje zainteresowania naukowe z rozwiązywaniem rzeczywistych problemów biznesowych.

Ukończył Studia na poziomie magisterskim w dyscyplinie Nauki o Komunikacji Społecznej i Mediach. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dziennikarskiej. Od 25 lat związany z branżą IT. W firmie InfoConsulting pracuje od początku jej istnienia. Doświadczony manager. Kompetencje zawodowe rozwijał podczas odpowiedzialnych i skomplikowanych procesów sprzedaży profesjonalnych usług i produktów w branży IT. Działalność w obszarze B2B wymagająca stałych i kompetentnych kontaktów z Zarządami oraz managerami średnich i dużych przedsiębiorstw, wpłynęła na wypracowanie sprawdzonych w praktyce pomysłów i rozwiązań sprzyjających zrozumieniu i zgłębianiu zagadnień, przekazywanych w jasny i konkretny sposób. Obecnie odpowiedzialny za badanie rynku i budowanie relacji z kluczowymi partnerami.
Dyskusja. Podsumowanie spotkania.
Organizatorzy generalni:
BPC GROUP POLAND
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.
Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.
W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.
Partnerzy technologiczni:
InfoConsulting
InfoConsulting tworzy zespół blisko 200 wysokiej klasy ekspertów konsultantów, analityków, architektów i programistów. Firma posiada biura w Polsce, Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, a obecnie uruchamia także biuro w Finlandii, które będzie obsługiwało kraje nordyckie.
Pomaga w usprawnieniu organizacji. Firma uczestniczyła w ponad 300 projektach firm z różnych branż i sektorów. Doradza w wyborze systemu informatycznego, na bazie wnikliwej,wieloaspektowej analizy procesów biznesowych.
Oferuje kompleksową usługę: od doradztwa, poprzez wdrożenie systemów IT po opiekę serwisową.
Podejmując współpracę z InfoConsulting otrzymujecie Państwo usługi najwyższej klasy ekspertów w zakresie konsultingu i wdrażania nowatorskich rozwiązań informatycznych. Oferowane przez nas systemy gwarantują wysoką jakość i bezpieczeństwo. Stale poszukujemy nowych rozwiązań, staramy się poszerzać naszą ofertę zgodnie z rosnącymi wymaganiami Klientów. Dzięki naszemu doświadczeniu, dobrej znajomości technologii informatycznych oraz wiedzy o potrzebach współczesnych przedsiębiorstw wszelkie powierzone nam analizy, projekty i wdrożenia realizujemy terminowo oraz zgodnie z podjętymi przez nas zobowiązaniami.
Rozwiązania:
InfoConsulting
InfoConsulting jest certyfikowanym platynowym partnerem firmy IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o. i prowadzi zarówno własne wdrożenia systemu IFS Applications™ oraz jako podwykonawca Partnera. Ścisła współpraca partnerska zaowocowała stworzeniem przez specjalistów InfoConsulting narzędzi zintegrowanych z systemem IFS Applications™, które umożliwiają klientom korzystanie z innowacyjnego, kompletnego i zintegrowanego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem.
Oferta InfoConsulting to rozwiązania informatyczne wspierające zarządzanie przedsiębiorstwem takie jak: IFS ApplicationsTM, enova365 i Infor oraz systemy dodatkowe takie jak: Info Billing, Info Reports, Info Leasing i IC ADP (Advanced Demand Palnner) for IFS.
Regulamin
- Organizatorem Webinarium jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6.
- Webinarium zostanie przeprowadzone w dniu 25 Kwietnia 2025 r.
- Webinarium skierowane jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
- Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Webinarium (Uczestnik Webinarium) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Webinarium.
- W ramach Webinarium Partner Technologiczny przeprowadzi część prezentacyjną (90 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Webinarium na kierowanie pytań do Partnera Technologicznego (30 minut).
- Podczas trwania Webinarium zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Webinarium zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
- Webinarium rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Webinarium przez moderatora reprezentującego Organizatora Webinarium.
- Uczestnicy Webinarium zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Webinarium poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Webinarium.
- Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo odwołania Webinarium w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Webinarium Uczestnikom Webinarium nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Webinarium.
Wymagania techniczne
Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.
Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams
- Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
- Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową
- Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
- Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
- Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
- W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
- Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.
Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox
Rejestracja:
Rejestracja jest obecnie zamknięta.
Kontakt:
BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.
Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych 40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6, Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919 E-Mail: kontakt@bpc-group.plZapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!