Webinarium – Bezpieczeństwo i kontrola rozdziału obowiązków – standardy i dobre praktyki SoD na przykładzie IFS Applications.

Informacje:

SoD - kontrola wewnętrzna w organizacji w kontekście podziału obowiązków i odpowiedzialności i obligatoryjny aspekt Zarządzania Ryzykiem, umożliwienie także zapewnienia zgodności z prawem i regulacjami.

 

Adresaci SoD (organizacje):

  • Poszukujące sposobu ograniczenia ryzyka wewnętrznego (finansowego, utraty zasobów, naruszeń prawa i zgodności, strat wizerunkowych)  w tym zminimalizowania ryzyka ukrywania błędów (w tym niewykrywania błędów) i nadużyć (jednostronne działania, brak kontroli, zakłamywanie informacji, defraudacje)
  • O strukturze (wiele komórek, ról i odpowiedzialności na poziomie osobowym) wymagającej dystrybucji funkcji w procesach

 

Wdrożenie SoD:

  • Analiza i identyfikacja obszarów, krytycznych procesów i funkcji w organizacji.
  • Określenie wyłączeń / ograniczeń w ramach SoD na bazie ryzyka - w odniesieniu do krytycznych procesów i funkcji zidentyfikowanych na poprzednim etapie w tym opracowanie macierzy SoD (uwzględniającej ograniczenia / wyłączenia).
  • Uruchomienie i konfiguracja funkcjonalności SoD w IFS Applications.
  • Uruchomienie macierzy SoD, która automatycznie raportuje, czy użytkownicy posiadają poprawnie, z punktu widzenia SoD, przyznane uprawnienia.

 

SoD w IFS:

  • Kontrola dostępu oparta o role (użytkownik -> przypisanie do roli -> uprawnienia wynikające tylko z roli) - zasada minimalizowania uprawnień (najmniejsze uprzywilejowanie)
  • Możliwość definiowania / wskazania obszarów funkcjonalnych (DB, widoki, działania), których ma dotyczyć SoD

Do udziału w Webinarium zapraszamy zarząd, management przedsiębiorstw oraz osoby współuczestniczące w procesie wyboru rozwiązań informatycznych.

Zagadnienia poruszane na spotkaniu:

  • Rola SoD w organizacji.
  • Dla kogo SoD.
  • Typowy przebieg wdrożenia SoD.
  • Narzędzie SoD w IFS Applications.

Agenda:

Techniczne przygotowanie Partnerów Technologicznych.
Techniczne przygotowanie uczestników.
Wprowadzenie do spotkania.

Przedstawienie uczestników spotkania. 
BPC GROUP POLAND  Sp. z o.o.

O InfoConsulting.
Maciej Szpalik, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów , InfoConsulting Poland Sp. z o.o.
Maciej Szpalik, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów , InfoConsulting Poland Sp. z o.o.InfoConsulting Poland Sp. z o.o., Dyrektor ds. Kluczowych Klientów

Ukończył Studia na poziomie magisterskim w dyscyplinie Nauki o Komunikacji Społecznej i Mediach. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dziennikarskiej. Od 25 lat związany z branżą IT. W firmie InfoConsulting pracuje od początku jej istnienia. Doświadczony manager. Kompetencje zawodowe rozwijał podczas odpowiedzialnych i skomplikowanych procesów sprzedaży profesjonalnych usług i produktów w branży IT. Działalność w obszarze B2B wymagająca stałych i kompetentnych kontaktów z Zarządami oraz managerami średnich i dużych przedsiębiorstw, wpłynęła na wypracowanie sprawdzonych w praktyce pomysłów i rozwiązań sprzyjających zrozumieniu i zgłębianiu zagadnień, przekazywanych w jasny i konkretny sposób. Obecnie odpowiedzialny za badanie rynku i budowanie relacji z kluczowymi partnerami.

Bezpieczeństwo i kontrola rozdziału obowiązków – standardy i dobre praktyki SoD na przykładzie IFS Applications.
  • Rola SoD w organizacji.
  • Dla kogo SoD.
  • Typowy przebieg wdrożenia SoD.
  • Narzędzie SoD w IFS Applications.
Maciej Szpalik, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów , InfoConsulting Poland Sp. z o.o.
Maciej Szpalik, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów , InfoConsulting Poland Sp. z o.o.InfoConsulting Poland Sp. z o.o., Dyrektor ds. Kluczowych Klientów

Ukończył Studia na poziomie magisterskim w dyscyplinie Nauki o Komunikacji Społecznej i Mediach. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy dziennikarskiej. Od 25 lat związany z branżą IT. W firmie InfoConsulting pracuje od początku jej istnienia. Doświadczony manager. Kompetencje zawodowe rozwijał podczas odpowiedzialnych i skomplikowanych procesów sprzedaży profesjonalnych usług i produktów w branży IT. Działalność w obszarze B2B wymagająca stałych i kompetentnych kontaktów z Zarządami oraz managerami średnich i dużych przedsiębiorstw, wpłynęła na wypracowanie sprawdzonych w praktyce pomysłów i rozwiązań sprzyjających zrozumieniu i zgłębianiu zagadnień, przekazywanych w jasny i konkretny sposób. Obecnie odpowiedzialny za badanie rynku i budowanie relacji z kluczowymi partnerami.

Bartłomiej Żak, Dyrektor Pionu Rozwoju Produktów i Usług, InfoConsulting Poland Sp. z o.o.
Bartłomiej Żak, Dyrektor Pionu Rozwoju Produktów i Usług, InfoConsulting Poland Sp. z o.o. InfoConsulting Poland Sp. z o.o.

Absolwent Wydziału Podstawowych Problemów Techniki oraz studiów podyplomowych Zarządzanie Produkcją i Usługami na Politechnice Wrocławskiej.

Doświadczony ekspert, architekt rozwiązań, kierownik projektów, konsultant audytor, trener z zakresu zarządzania projektami oraz procesami. Specjalizuje się w obszarze doradztwa biznesowego. Z sukcesem prowadził projekty, audyty i szkolenia u ponad 100 klientów. Absolwent Wydziału Podstawowych Problemów Techniki oraz studiów podyplomowych Zarządzanie Produkcją i Usługami na Politechnice Wrocławskiej.     Certyfikowany Audytor Wewnętrzny normy BS7799 (Lloyd Register). Posiadacz certyfikatów Prince 2 Foundation (AFA), CISA (Certified Information Systems Auditor, MGM Systems), BMPN2.0.

W przeszłości związany z Optimus SA oraz Softbank SA. Zapalony maratończyk.

Magdalena Tomeczek, Konsultant, InfoConsulting Poland Sp. z o.o.
Magdalena Tomeczek, Konsultant, InfoConsulting Poland Sp. z o.o. InfoConsulting Poland Sp. z o.o.

Dyskusja. Podsumowanie spotkania.

Organizatorzy generalni:

BPC GROUP POLAND

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. wspiera duże i średnie przedsiębiorstwa w procesach informatyzacji. Świadczy usługi doradcze, które pomagają decydentom wybrać właściwą opcję informatyzacji przedsiębiorstwa, jak również odpowiedni system informatyczny i firmę wdrożeniową. Projekty obejmują m.in. przeprowadzenie analizy procesów biznesowych, opracowanie zapytania ofertowego, organizację prezentacji dedykowanych i negocjacje warunków umowy z dostawcami systemów IT.

 

Obok doradztwa świadczonego w sposób zindywidualizowany firma prowadzi szeroko zakrojone działania edukacyjne dla przedsiębiorstw. W ramach BPC Training Centre organizowane są konferencje i warsztaty dla kadry decyzyjnej, która wybiera systemy IT.

 

W trakcie piętnastu lat działalności zostało przeprowadzonych ponad 200 spotkań edukacyjnych i wyszkolonych blisko 8 tysięcy osób. BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. jest także właścicielem i redaktorem serwisu doradczego www.bpc-guide.pl oraz największej w Polsce internetowej bazy systemów IT. Firma systematycznie publikuje Raporty Analityczne o stanie informatyzacji polskich przedsiębiorstw.

Partnerzy technologiczni:

InfoConsulting

InfoConsulting tworzy zespół blisko 200 wysokiej klasy ekspertów konsultantów, analityków, architektów i programistów. Firma posiada biura w Polsce, Czechach, na Słowacji, na Węgrzech, a obecnie uruchamia także biuro w Finlandii, które będzie obsługiwało kraje nordyckie.

 

Pomaga w usprawnieniu organizacji. Firma uczestniczyła w ponad 300 projektach firm z różnych branż i sektorów. Doradza w wyborze systemu informatycznego, na bazie wnikliwej,wieloaspektowej analizy procesów biznesowych.

 

Oferuje kompleksową usługę: od doradztwa, poprzez wdrożenie systemów IT po opiekę serwisową.

 

Podejmując współpracę z InfoConsulting otrzymujecie Państwo usługi najwyższej klasy ekspertów w zakresie konsultingu i wdrażania nowatorskich rozwiązań informatycznych. Oferowane przez nas systemy gwarantują wysoką jakość i bezpieczeństwo. Stale poszukujemy nowych rozwiązań, staramy się poszerzać naszą ofertę zgodnie z rosnącymi wymaganiami Klientów. Dzięki naszemu doświadczeniu, dobrej znajomości technologii informatycznych oraz wiedzy o potrzebach współczesnych przedsiębiorstw wszelkie powierzone nam analizy, projekty i wdrożenia realizujemy terminowo oraz zgodnie z podjętymi przez nas zobowiązaniami.

Rozwiązania:

InfoConsulting

InfoConsulting jest certyfikowanym platynowym partnerem firmy IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o. i prowadzi zarówno własne wdrożenia systemu IFS Applications™ oraz jako podwykonawca Partnera. Ścisła współpraca partnerska zaowocowała stworzeniem przez specjalistów InfoConsulting narzędzi zintegrowanych z systemem IFS Applications™, które umożliwiają klientom korzystanie z innowacyjnego, kompletnego i zintegrowanego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem.

 

Oferta InfoConsulting to rozwiązania informatyczne wspierające zarządzanie przedsiębiorstwem takie jak: IFS ApplicationsTM, enova365 i Infor oraz systemy dodatkowe takie jak: Info Billing, Info Reports, Info Leasing i IC ADP (Advanced Demand Palnner) for IFS.

Regulamin

  1. Organizatorem Webinarium jest BPC GROUP POLAND sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-384) przy ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6.
  2. Webinarium zostanie przeprowadzone w dniu 25 Stycznia 2023 r.
  3. Webinarium skierowane jest do kadry managerskiej przedsiębiorstw, która chce usprawnić zarządzanie poprzez wprowadzenie zaawansowanych systemów IT nadzorowanie i postępu produkcji.
  4. Każdy przedsiębiorca będący uczestnikiem Webinarium (Uczestnik Webinarium) musi spełnić wymagania techniczne umieszczone na stronie internetowej Organizatora Webinarium.
  5. W ramach Webinarium Partner Technologiczny przeprowadzi część prezentacyjną (45 minut) oraz część przeznaczoną dla Uczestników Webinarium na kierowanie pytań do Partnera Technologicznego (15 minut).
  6. Podczas trwania Webinarium zarówno Partner Technologiczny, jak i Uczestnik Webinarium zobowiązani są do uruchomienia kamery internetowej, chyba, że istnieje szczególnie uzasadniona przyczyna jej nie uruchomienia.
  7. Webinarium rozpocznie się przedstawieniem Partnera Technologicznego, Uczestników Webinarium przez moderatora reprezentującego Organizatora Webinarium.
  8. Uczestnicy Webinarium zobowiązani są do nie utrwalania przebiegu Webinarium poprzez jej nagrywanie oraz rozpowszechnianie materiałów bez uprzedniej zgody Organizatora Webinarium.
  9. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu w każdym czasie. Organizator Webinarium zastrzega sobie prawo odwołania Webinarium w każdym czasie, bez uzasadnienia. Z tytułu zmiany niniejszego regulaminu lub odwołania Webinarium Uczestnikom Webinarium nie przysługują żadne roszczenia wobec Organizatora Webinarium.

 

Wymagania techniczne

Do udziału w konferencji online / webinaru / szkolenia BPC GROUP POLAND wymagane jest połączenia audio-video poprzez aplikację Microsoft Teams lub też przeglądarkę.

Opcja I: Instalacja aplikacji Microsoft Teams

  1. Pobierz aplikację i zainstaluj na swoim komputerze (https://products.office.com/pl-pl/microsoft-teams/download-app#desktopAppDownloadregion) lub uruchom ją jeśli posiadasz ją już zainstalowaną w ramach pakietu Office.
  2. Zaloguj się do aplikacji wykorzystując istniejący login i hasło lub też utworzyć nowe konto.
  3. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  4. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

Opcja II: Dołączenie do spotkania poprzez przeglądarkę internetową

  1. Sprawdź czy posiadasz zainstalowaną najnowszą wersję wykorzystywanej przeglądarki(jeśli nie – zaktualizuj ją).
  2. Dołącz do spotkania klikając na link, który zostanie przesłany pocztą elektroniczną w przeddzień spotkania.
  3. Zaakceptuj opcjonalną instalację pluginu Microsoft Teams dla przeglądarki.
  4. W przypadku braku kompatybilnej przeglądarki Microsoft Teams podpowie i wskaże link do uruchomienia spotkania poprzez Microsoft Edge.
  5. Zezwól na dostęp aplikacji Microsoft Teams do kamery oraz mikrofonu.

Obsługiwane przeglądarki to Internet Explorer 11, Microsoft Edge, Najnowsza wersja przeglądarki Chrome, Najnowsza wersja przeglądarki Firefox

Prosimy o próbę dołączenia około 30 minut przed rozpoczęciem spotkania celem uniknięcia opóźnienia. W razie jakichkolwiek pytań lub problemów prosimy o kontakt telefoniczny z naszym administratorem spotkania pod numerem telefonu: 608 289 148

Rejestracja:

Rejestracja jest obecnie zamknięta.

Kontakt:

BPC GROUP POLAND Sp. z o.o.

Sekcja Organizacji Spotkań Edukacyjnych
40-384 Katowice, ul. Ks. Bpa. H. Bednorza 2a-6,
Telefon Kontaktowy: +48 532 918 919
E-Mail: kontakt@bpc-group.pl
Regon: 240738263, NIP: 9542610254, Kapitał Zakładowy: 67 200,00 zł KRS: 0000292152, Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Zapraszamy do kontaktu – przygotujemy dla Państwa dedykowaną ofertę szkoleniową!

Koordynatorzy Projektu:
"Webinarium – Bezpieczeństwo i kontrola rozdziału obowiązków – standardy i dobre praktyki SoD na przykładzie IFS Applications."

Igor Badura Project Manager BPC GROUP POLAND Sp. z o.o. Tel.kom.: 606 805 136 E-Mail: igor.badura@bpc-group.pl